Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
19.11.2017 16:00 - ЛЮКСЕМБУРГ -НАЙ-БОГАТАТА ДЪРЖАВА В ЕВРОПА!!
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 1771 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 19.11.2017 23:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Защо Люксембург е най-богатата държава!!??
Всички знаят,но Ричард Улф,ще ви го поднесе с поредната доза смях през сълзи по повод "Досиетата от рая"

вижте това видео:

https://www.facebook.com/DokumentalniFilmi/videos/1598090403609275/

Извоювах си правото да живея тук в тази държава..направих транспортна фирма на дъщеря ми,купихме и два камиона ,,Ман"за по 150 хил .евро  ... купихме и терен,на който започваме строеж на къща на три етажа ...от 300 кв,м!До юни месец..ще бъдем новодомци:)))
Ето пример от личен опит..как се просперира тук..:))
(чакай и аз да се похваля,да не ми пишат разни цървули тук,че мия задници и съм циганка:)"

image
Това е проекта.  Нов квартал,по три семейства в кооперацията...всеки с отделен вход.Къщата е на три нива .Първото ниво е с голяма дневна,кухня,баня.на вторият етаж -три спални,баня и тоалетна отделно,на третият етаж още две спални с баня и тоалетна..и стая за гладене и сушилна.Под цялата къща -гараж с място за 2-3 коли...
За мен е важно ,че ще имам градина !!!Отпред и отзад на къщата,и ще се излиза директно от дневната..:)
imageimage

Това е квадратурата на бъдещата ни къщичка:))

Сега живея ето в тази ..-подобна"на бъдещата къща,само че наполовина по-малка:)
видеото го правих аз:)
https://www.facebook.com/indira.salome/videos/1702331813133665/

та такива ми ти работи..











Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Хе-хе...
19.11.2017 19:33
Банкерската държавица може да си го позволи. Не напразно Юнкер е шефът на Европа. Раят за големите Неданъкоплатци. Поне някои българи да се облажат, доколкото могат. С приятелско намигване...
цитирай
2. mileidi46 - :))
19.11.2017 22:05
djani написа:
Банкерската държавица може да си го позволи. Не напразно Юнкер е шефът на Европа. Раят за големите Неданъкоплатци. Поне някои българи да се облажат, доколкото могат. С приятелско намигване...

Tук се строи комунизъм с пълна сила!!Докато за нас ,комунизма е грозна дума,лишена от съдържание...тук с символ на благоденствие..в момента целият град се опасва с трамвайни релси-някога са ги изкъртили,но сега искат да се движат трамваи навсякъде..просто да създават романтика...къщи се строят за няколко месеца,и всичкият този работен хаос,е така незабележимо организирин,че не се забелязва!!
Няма мърсотия,няма затворена или непроходима улица ..
Трябва някой да е много залупен,за да не се ориентира и да прави пари тук...
Трябва много силен нюх...за някой неща:))
Ти всъщност знаеш...за какво говоря:)
Беше ми приятно!!
цитирай
3. ladylady - мила милейде, специални поздравления за избора..
19.11.2017 22:26
не съм ходила до Люксембург,просто се разминахме
с приятелите преди 2г, те ни изпревариха за Коледа,
и дойдоха на гости..
сигурно стандарта е висок, но всичко,което получаваш
като възможност за развитие, и креативен живот си струва на 100%..
Те имат базата, а ние сме един вид надстройката/Духа, фантазията,
смелостта, лудостта, разбираш ме, знам..
затова многоо българи се доказват, навън, и се реализират..
многоо щастие ви пожелавам на всички..
домът е там, където си..щастлив!
наздраве
Юлия
цитирай
4. mileidi46 - Юлия,извинявай ...много забавих отговора на твоят коментар...
21.11.2017 17:57
ladylady написа:
не съм ходила до Люксембург,просто се разминахме
с приятелите преди 2г, те ни изпревариха за Коледа,
и дойдоха на гости..
сигурно стандарта е висок, но всичко,което получаваш
като възможност за развитие, и креативен живот си струва на 100%..
Те имат базата, а ние сме един вид надстройката/Духа, фантазията,
смелостта, лудостта, разбираш ме, знам..
затова многоо българи се доказват, навън, и се реализират..
многоо щастие ви пожелавам на всички..
домът е там, където си..щастлив!
наздраве
Юлия

Много ми е натоварена в момента програмата..не се спираме изобщо,а и свтатбата наближава...но от скука няма да умра:)))
Ако имаш път към Люксембург,обади се..Ние оня ден, май минахме покрай твоят град ,но не бях сигурна в името..Саарланд ли беше..Саарбрукен ли..нямам спомен:)
Поздрави и благодаря за коментара!!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8319619
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031