Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2009 13:17 - Не ме променяй
Автор: kass Категория: Поезия   
Прочетен: 8730 Коментари: 36 Гласове:
2



Щом искаш между нас да има любов гореща, буйна страст щом искаш да съм част от твоя тежък и реален свят то тогава остави ме дори и грешна да съм аз…   Щом искаш да бъдем двама, и в радост, и в тъга, щом искаш между нас да няма куп не казани неща, то тогава остави ме дори когато ти крещя…   Щом искаш да съм ти опора да бъда истинска с теб щом искаш с теб да можем да гледаме с любов напред то тогава остави ме дори и груба да съм с теб…   Не се сърди, не ме упреквай не ме оставяй пак сама, и ако можеш приеми ме за мен това не е игра, не ме променяй, остави ме така разбирам любовта…



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - К'ъв си звер само!
05.07.2009 13:21
К'ъв си звер само!
цитирай
2. kass - itsasin69
05.07.2009 13:24
Ми сигурно си прав, всъщност никога не крещя, но от опит знам, че млъкне ли човек е по-лошо отколкото да мърмори или крещи. И да се промениш пак е лошо, защото ставаш друг, а не този в когото някой се е влюбил...
цитирай
3. smani - А
05.07.2009 14:27
ако не мога да приема грешна да е тя??? Оставянето е голяма драма. Трудно не става. Нито така, нито иначе. Патова ситуация.
цитирай
4. kass - smani
05.07.2009 14:34
Ами така си е smani, патови ситуации, зависи от греховете казвам аз, че са много, някои се приемат други не, но така или иначе хората трудно се променят и ако промениш някой, то после може и да не ти харесва вече...Странна работа сме хората...
цитирай
5. анонимен - ne razbiram za6to trqbva da se pr...
05.07.2009 14:42
ne razbiram za6to trqbva da se promenq nqkoi kogoto obi4a6....ami nali to4no za6toto e takav go obi4a6...
цитирай
6. kass - анонимен
05.07.2009 14:48
Така е, но когато възникне някакъв конфликт обикновено очакваме човекът да приеме нашия светоглед и се опитваме да променим неговия малко или много за да се нагоди към нашия...Съзнателно или не, правим го всички...
цитирай
7. cefulesteven - Страхотно е посланието. И приятно ...
05.07.2009 14:48
Страхотно е посланието.
И приятно ме изненада и с поезия.
Не бях чел от теб и пак твоят облик се разпознава.
цитирай
8. kass - cefulesteven
05.07.2009 14:49
Благодаря cefulesteven...
цитирай
9. анонимен - ami vij. . ne e to4no taka. . . . az n...
05.07.2009 14:52
ami vij ..ne e to4no taka.... az naprimer..vijdam 4e moqta polovinka za dosta ne6ta misli razli4no ot men...i ne se opitvam da si nalagam mnenieto...prosto tarsim kompromisen variqnt...., s godinite se ubedih , 4e e neposilno da promeni6 nqkogo...
цитирай
10. martito - Така и трябва да бъде - или приемаш ...
05.07.2009 14:57
Така и трябва да бъде - или приемаш някого такъв, какъвто е, или не...
Поздрави!
цитирай
11. анонимен - eto. . vijda6 li. . pak stignahme ...
05.07.2009 15:00
eto ..vijda6 li..pak stignahme dvete do edno zaklu4enie...priema6 4oveka s polojitelnite i otricatelnite mu ka4estva...i go obi4a6 takav kakavto e..... ako iska6 da e drug.., moje da se poogleda6 ..i da si nameri6..drug maj...nali taka..
цитирай
12. kass - martito
05.07.2009 15:26
Съгласна съм, трябва да се приемаме такива каквито сме, а емоциите и конфликтите си да решаваме заедно...
цитирай
13. kass - анонимен
05.07.2009 15:27
Ако не бях съгласна с теб едва ли щях да напиша този постинг...
цитирай
14. kass - susona
05.07.2009 15:31
Благодаря, много сладурско парче...
цитирай
15. malkiatprintz - Има и още една страна по въпроса: да, ...
05.07.2009 15:46
Има и още една страна по въпроса: да, не трябва да се опитваме да променяме човека до нас, защото най-често резултатът няма да ни хареса, но също така не трябва да забравяме, че е добре да се опитаме ако намираме неговите забележки за резонни, да се опитваме сами да променим не толкова добрите си черти – не защото той ни променя, а защото сами сме го решили. Разбира се и това трябва да е с разум за да не загубим себе си... въобще въпросът с "аз съм си такъв и другите трябва да ме приемат" е тънък лед... Нерядко трябва да бъдем такива, каквито трябва да бъдем и след това – такива каквито сме, защото с "аз съм си такъв" хората често пъти оправдават много свои неприемливи глупости
цитирай
16. kass - malkiatprintz
05.07.2009 16:27
Промяната принце, трябва да бъде лично желание и да е осъзната, само така няма да ти тежи. Когато веднъж попитах приятеля си "Трябва ли винаги да се съгласявам с теб", той ми отговори: "Ще съм ти благодарен, ако не се съгласяваш винаги с мен". Така се получава когато хората споделят нещо, защото ако аз винаги се съгласявам с него, може би няма да му харесвам вече...
Колкото до въпроса "Аз съм си такъв" си много прав, много пъти хората се оправдават с него, но ако разберем, че някой ни се е ядосал за нещо и има основание за това, защото искали или не сме направили нещо с което сме го наранили, не би трябвало да очакваме от него да промени отношението си към това което ние сме казали или направили, а да се постараем да го разберем и да бъдем по-внимателни с нещата, които го дразнят по някакъв начин...
Във всеки случай мълчанието не е полезно, дори и да е директно, грубо или без значение по какъв начин е казано едно нещо е по-добре отколкото нищо...
цитирай
17. dobsun - Аз мисля,
07.07.2009 08:39
че ако искаме да променим партньора си, първо трябва да променим самите себе си.... А ако този, когото сме избрали за наш спътник в живота, ни приема такива, каквито сме, значи наистина ни обича. Поздрави за постинга
цитирай
18. kass - dobsun
07.07.2009 09:01
Благодаря, без някоя и друга промяна май не може да се мине, но темперамента на човек е трудно нещо. Всички сме сложна плетеница от емоции и чувства и ако се приемаме такива,това значи любов поне за мен...
цитирай
19. анонимен - Не ме променяй - сама ще се променя :) ...
07.07.2009 18:54
Не ме променяй - сама ще се променя :) Поздрави за стиховете! -- ВВ
цитирай
20. kass - анонимен
07.07.2009 19:00
чудесно го каза, благодаря...
цитирай
21. анонимен - Ако някой ти следи блога може да и...
07.07.2009 22:26
Ако някой ти следи блога може да изкомпилира наръчник за успешна връзка ;) За мъж става въпрос. На мен лично някои от по ранните ти построве ми отвориха очите за някои неща, други потвърждават лични наблюдения. С мъжката психология понякога си малко в страни от целта (лично мнение) но имаш и добри попадения. ВВ
цитирай
22. kass - анонимен ВВ
08.07.2009 01:26
Мъжката психология е трудна за определяне и улавяне. Мъжете са много по-различни по между си от жените. От нежния, раним и чувствителен мъж до грубия, нахакан и арогантен...В повечете има съчетание от двата вида като доминира единия или другия повече. Мъжете се прикриват успешно и са склонни да имат две лица - едно за пред хората, едно за пред жените, но вътре в самите себе си са един много сложен низ от емоции. Жените показват своята емоционалност по-открито, не се тревожат толкова дали ще ги приемат за слаби или не. Виждала съм мъж, който без да иска сгазва котка на улицата с колата си и окото не му трепва и същия този човек да плаче за кучето си, което е умряло, защото е имал тясна връзка с него и го е отгледал от малко кутре. Мъжете имат способността да изпитват много силни чувства във всяко отношение и стоически се борят с тях - от силна любов до силна ненавист и непримиримост, изключително силна е мъжката солидарност, като неписан закон е, чувството за чест и дълг към приятелството...Трудни са ми за разбиране. Повечето които познавам са открити с мен и противно на всеобщото женско мнение "Всички мъже са еднакви", смея смело да твърдя, че един с един еднакъв няма, като типаж да, приличат си, но като емоционалност не...Затова и героите ми понякога са неразбираеми, героините са по-лесни, каквито и емоции да им припиша се приемат от читателите за нормални, до като едни мъже ще приемат героя - други изобщо няма да го разберат, като в "Мъжки му работи", но ако се върнеш да прочетеш коментарите оставени от мъже ще видиш колко различни мнения има там и доста от тях се съгласяват със споделеното...
Това стихотворение е израз на женската емоционалност, прибързани изводи - "дори и грешна да съм аз…", изисквания - "дори когато ти крещя…", спонтанност - "дори и груба да съм с теб…" са в повечето случаи израз на любов - "така разбирам любовта…" Жените не могат да подтискат емоциите си както мъжете, мъжете цял живот тренират...
цитирай
23. анонимен - Чесно казано не ми се дискутира т...
08.07.2009 02:43
Чесно казано не ми се дискутира темата за мъжката психология точно тука. Първо не се чувствам екперт, второ ако напиша нещо току виж се изредило мало и голямо да коментира ... ако го исках сигурно щях да се регистрирам и да пиша блог :) ... Само ще ти кажа че има тънка линия в мъжката глава м/у любов и чувство за собственост и понякога и самия мъж не може да направи разликата :) ... предполагам мъжете са ти толкова сложни колкото и на нас жените .. не случайно израза мъжете са от марс, жените от венера
ВВ
цитирай
24. alhimik1 - :)))хубавичко е Каси...
08.07.2009 08:57
пораздвижила си духовете...)))))мъжки, явно те харесват и като жена;)
п.п.
Нали съм си психоаналитик, по рождение;)

Чао, Кас!!!
цитирай
25. kass - alhimik1
08.07.2009 10:04
Благодаря, немирните духове винаги се движат...
Лек ден...
цитирай
26. kass - "Само ще ти кажа че има тънка ...
08.07.2009 10:56
"Само ще ти кажа че има тънка линия в мъжката глава м/у любов и чувство за собственост и понякога и самия мъж не може да направи разликата"
Според мен има много повече от това...Чувство за ангажимент като резултат на закрилничество към жената /мъжете предпазват жените главно от себеподобните си и техните желания/, щедростта като проява на добра воля в резултат на чувство за превъзходство, снизходителност като към дете в резултат на това, че има физическо надмощие...Все неща, които за мъжа са израз на любов...Чувството за собственост е комбинация от тези усещания, много мъже смятат, че жените не разбират колко са уязвими без мъж до себе си и не могат да се оправят без тях, но това е погрешно мислене, жените имат силна интуиция и способност да организират живота си...
Нещо в кръга на шегата:
Мъжът се ражда водач, крал без кралство... и като няма кой да води си създава семейство, но "поданиците" често се оказват твърде непокорни, те дори не знаят че имат крал...
цитирай
27. анонимен - Сигурно си права за повечето неща по ...
08.07.2009 13:44
Сигурно си права за повечето неща по горе но не смятам че те са толкова определящи в поведението на мъжа - това са емоции и то доста много :) а както писа малко по горе ... мъжете подтискат емоциите - цял живот го тренират :) е има някои които не ги подтискат толкова много т.нат. мачо тип който чесно казано ми дойде на ум като четох 'мъжки му работи' .. на първите май им викаха 'уравновесени', 'пораснали' и т.н мъже?

Някой беше казал (мисля доста известен писател.. мъж но не помня името) че "мъжете разкриват душата си както жените отдават телата си" - и за двете се иска време и търпение. ВВ
цитирай
28. kass - 27. анонимен ВВ
08.07.2009 13:55
"мъжете разкриват душата си както жените отдават телата си" - и за двете се иска време и търпение.

Абсолютно съм съгласна и дори мога да добавя, че трябва да ти имат голямо доверие, което не е просто ей така, жената трябва да го заслужи...
цитирай
29. dorichela - kass,
08.07.2009 14:23
Невероятна, както винаги :) Много ми хареса....
цитирай
30. kass - dorichela
08.07.2009 14:36
Благодаря ти dorichela...
цитирай
31. budha - m
10.07.2009 18:04
разбирам
цитирай
32. kass - budha
10.07.2009 18:22
усмивки за теб...
цитирай
33. анонимен - Да си призная честно, ама не ми ха...
15.07.2009 13:34
Да си призная честно, ама не ми харесват някои мои приятелки, които са ми заявявали съвсем откровено "такава съм си и не мога да се променя". Те не дискутират промяната, не спорят дали нещо е правилно или не с цел да се намери най-правилното решение, а тропат с крак и казват "така ще бъде, защото така съм свикнала". Вярно е, че има неща, с които сме родени и трудно ще ги променим,но пък и те дали са всичките така лоши? Може би точно там ни е чарът:))) Но добре е да се знаят всичките добри и лоши черти, или някои особености на характера, които биха дразнили ...не, биха отблъснали човека срещу нас. Не трябва да се премълчават с мисълта "тя (той) си е такъв и трябва да му свикна". Трябва да се кажат открито, да се изяснят, може би има, може би няма основание за дадена постъпка, но при всички положения да се обсъди. Дойде ли до повторение,не ли до потретване и почетвъртване, нормално е вече да се стигне до необратимо срутване на доверието и добрите чувства.
А понякога е голямо удоволствие да се променяш, когато знаеш, че ще доставиш с това радост на друг човек...
цитирай
34. kass - 33. анонимен
15.07.2009 15:15
Съгласна съм с теб...Според мен промяната е въпрос на лично желание, казвам на някого какво не харесвам и той или ще ме чуе и ще се съобрази или няма. Когато човек е с някой друг и го обича или харесва, той се променя така или иначе за да няма конфликти в двойката. Но не можем да очакваме да променим темперамента на човек. Представи си, че имаш някакво хоби и му отделяш време за това, примерно обичаш да ходиш на риба, в началото няма проблем, но с времето става проблем защото очакванията се покават, от теб се изисква все повече и повече. Да се съобразиш с нкой и това да се промениш според неговите желания са две различни неща...Всяко нещо трябва да има мярка...Сигурна съм, че си имал приятелки, които всячески са се опитвали да те променят очаквайки да се превърнеш в друг човек...макар и всъщност да се те харесали точно такъв какъвто си...
цитирай
35. inel379 - За човека и любовта:)
14.08.2009 08:24
Човек устроен е да иска
понякога и невъзможните неща...
Вселената не може да е ниска...
Как да е такава любовта?...:)
цитирай
36. kass - inel379
14.08.2009 15:15
Чудесно е благодаря...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4230908
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930