Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 19:22 - Истината за Бънджито и Клуб Адреналин
Автор: bungyadrenalin Категория: Спорт   
Прочетен: 18911 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 25.01.2011 09:00


Искам да ви уведомя с този преразказ за случилия се с мен инцидент, а именно счупване на крак след скок с Бънджи с известния клуб Адреналин. Искам всички да раберат как законно се осакатяват хора, как лицемери като Велислав Малджиев управител на Клуб Адреналин си позволяват да се отнасят с пострадалите си клиенти. Как три месеца след като ми счупиха крака същите хора без никаква съвест излизат по телевизията и казват, че няма инциденти и как бънджито е един от най-безопасните спортове.

Имайте търпението да прочететете разказа ми обърнете нужното му вимание и се надявам да го споделите с приятели и така да ги предпазите от това което може да им се случи в реалност. Целта на разказа е да внимавате на кой поверявате здравето и живота си. Замислете се дали си струва да преживеете това, което на мен ми се случи заради обещавано 30 секудно удоволствие. Защо трябва да рискуваме здравето и живота си за да изпитаме нещо ново или да изглеждаме смели в очите на другите. Решението го вземете вие, но поне прочетете за истинските рискове.

Моля ако има и други пострадали или свидетели на такъв случай свържете се с мен.
jaltoto2@mail.bg

Ето го и разказа:

Реших да пробвам нещо различно ( скок с бънджи ), нещо екстремно и същевременно както четох на много места безопасно. Нараняванията, които ми бяха известни, че мога да получа при любителски скок ( не професионален скок ), бяха описани като леки охлузвания.

На 29.10.2010г. отидох до офиса на VTA extreme sport в Студенски град блок 60 вход г , ( В момента преместиха офиса си на бул. Андрей Лапчев 9 ) за да купя два валчера на стойност 120 лв. за бънджи скокове за 31.10.2010г. Оказа се, че скока ще се проведе на 30.10.2010. Преди да закупя валчерите попитах Илко Гочев – отговорника там дали ще има проблем че съм 43/44 кг, защото бях чела в сайта им че трябва да съм 45 а в други сайтове и 50 кг – той отговори, че няма никакво значение. При закупуване на ваучерите ме попита само за трите ми имена и годините ми, както и трите имена на момчето за което купувах ваучера. Не получих касова бележка за тях, само ваучерите и телефона 0896 856340 на единия инструктор – Николай който е инструктор на Спортен Клуб Адреналин - София. В последствие разбрах че Спортен Клуб Адреналин – София е изпълнителя на скоковете а фирмата ВТА Екстриим ЕООД всъшност е техен партньор.

На 30.10.2010г. В 10.50 стигнахме на прохода Витиня с автобус, защото не разполагахме със собствена кола. Понеже подранихме се оказа, че ще скачаме след едно момиче. Аз бях 2-ра, а приятелят ми 3-ти. Отидохме до мястото и се запознахме с инструкторите, които бяха 3-ма. Преди да скоча и да попълвам каквото и да е попитах 5 пъти тримата инструктори дали има проблем че съм 43/44 кг защото това много ме притесняваше. Единият ме вдигна 2 пъти и каза, че съм 44/45 така че няма проблем. Преди да скочим ни дадоха да попълним декларация. В нея трябваше да попълня 3-те си имена, годините, килограмите ( не съм съвсем сигурна), информация за това дали работя или съм студентка и тн....
Пишеше също, че ще ни се проведе инструктаж за скачането, както и че с попълването на тази декларация съм уведомена, че може да има и сериозни наранявания. Трябваше да попълня декларацията бързо, защото започнаха да ми слагат екипа, за да скачам. Нямах време да прочета всичко добре. Не ми дадоха копие от това какво съм подписала.

Започнаха да ме подготвят за скока. Поставиха ми екипировката.

След това ми проведоха кратък инсктруктаж.

Дойде и времето за скока. Скочих с гърди напред точно както казаха инструкторите. По време на скока ми казаха а и усетих, че се върнах много на високо почти до моста ( един от инструкторите каза притеснихме се за теб ти се върна почти до нас) както и всяко следващо връщане на въжето е било много по-голямо от нормалното. При първото връщане даже съм се обърнала с главата нагоре и след това отново е отишла надолу. Кракът ме болеше през това време, но понеже въжетата опъват много си мислех, че е нормално.

Издърпаха ме горе и когато стигнах вече ме болеше много повече. Инструкторите не ме попитаха нищо, дали съм добре или не, защото изглежда не съм направила нищо странно и различно. Единият само каза, че се е притеснил, защото съм се върнала много на високо. Започнаха да ми свалят еипировката, когато ми сваляха нещата около десния глезен изпищах от болка. Инструкторите ми казаха, че нищо ми няма и е нормално да имам болка.

Веднага след като свалиха всичко се помъчих да вървя, но неможех, защото кракът ме болеше много. Изчаках приятелят ми да скочи и да го снимам и си погледнах кракът- беше много подут. Казах на инструкторите, но те не ми обърнаха внимание защото си имаха работа да пускат другите хора, казаха ми само да седна в колата им и да си почина. Там си сабух обувката и като видях, че се подува повече пратих приятелят ми да ги попита за лед или нещо което да ми помогне, а те казаха че нямат нищо. Професионалистите с морал не се заинтересуваха какво се случва с крака ми, за тях това че ме боли беше нормално. През това време при мен стоеше момичето което скачаше първо и като ме видя и тя се изплаши. Реших, че няма какво да стоя и да чакам, защото ставах по-зле и решихме да си ходим на стоп. Приятелят ми ме носеше на ‘’конче’’, защото неможех на ходя.

Стигнахме в София и отидох в Пирогов. След извесно чакане и снимка д-р. Алексиев (на който съм безкрайно благодарна за вниманието и професионализма) ми каза че имам двустранно счупване на глезен и ми трябва спешна операция с поставяне на плака, 5 винта и 2 пирона. Възстановяването е от 3 до 6 месеца ако всичко е наред.

Докато са ми правили двучасовата операцията в Пирогов сестра ми е разговаряла с инструктора за инцидента и тои и е казал че шефа на клуб Адреналин Велислав Малджиев го нямало в момента и в понеделник щял да ни се обади. В понеделник се свързахме с Велислав Малджиев с тел 0896 693700 и го питахме за причината за инцидента и застраховката като той ни каза че ще дойде лично в Пирогов. Идвайки при нас ни обясни че имат над 60 000 скока и ние сме единствения такъв случай, което си беше една от многото лъжи. Застраховката щяла да дойде бавно и затова той щял да даде 1000 лева, които да са като застраховка ( само операцията ми струва 700 лева и има още 30 инжекций които трябваше да ми бият, лечението според докторите ще излезе около 1500 - 2000 лв. И травмата си е за цял живот).

Изписвайки ме от болницата придружена от родителите ми отидохме в офиса на Спортен Клуб Адреналин – гр. София на адрес бул. Ситняково 41А ет.1 ап.3 .  Помолихме Велислав Малджиев да постъпи човешки и да плати минималното лечение ( около 1500 лв. ) и случая приключва. А той ни отказа предложи ни 1000 лв. и ни каза, че не можел да плати цялото лечение защото било криза. На всичкото отгоре, за да вземем тези 1000 лв. трябваше да подпишем Споразумение в което пишеше че няма да им търся наказателна отговорност и няма да разпространявам за случая в медиите и интернет. Това споразумение щяло да бъде застраховката.

При което ние отказахме и казахме че си искаме истинската застраховка и смятаме да уведомим медиите. Смятаме, че случая не трябва да се прикрива и ако можем да спасим здравето на някои друг наивен клиент след мен е по добре от колкото да се вземат някакви пари, както можеби са направили други пострадали преди мен. Как може такива нагли хора да просперират, да се показват усмихнати по телевизията да увъртват хората и в момент в който трябва да проявят елементарна човещина излиза друго........

Така изглежда случая, а равносметката след 30 секунди скок с бънджи с Клуб Адреналин е:

  • След 3 месеца болка, пропуснато обучение, неудобство на мен и роднините ми сега започвам да прохождам за което съм късметлийка. ( Хирурга от Пирогов каза за друго момиче което също е пострадало, но със счупено бедро след скок с бънджи преди 2 години. И още едно което е било с извадена ръка. Колко ли още доктори и в колко градове са лекували други клиенти на Спортен Клуб Адреналин ?)
  • След година очаквам втора операция за вадене на пироните.
  • Вече почти 3-ти месец застраховка или документ че имам застраховка не съм видяла ( след консултация със застраховател излиза че такава няма ).
  • От Фирмата не съм получила 1 стотинка за лечението си.
  • "Човека" Велислав Малджиев не ми се е обаждал да чуе как съм, а с всичката си наглост се появява по телевизията в предавне на BBT, рекламира и уверява хората колко е безопасен бънджи скока и как нямали никакви произшествия, и какви професионалисти са.

Вижте големите лъжи ( 2 месеца след като ми счупиха крака )
в интервюто на Велислав Малджиев ( натисни на името )

Цитати интервюто
При въпрос на журналиста опасно ли е?
Велислав Малджиев:  "По опасно е да дойдеш на мероприятието от колкото да скочиш от моста"
Велислав Малджиев:  "Ние инструкторите обгрижваме клиентите така че за тях да е напълно безопасно.."
Велислав Малджиев:  "... някой е одран малко друг кърви от тука.. това е част от адреналина...
Инструктора:  " От морална гледна точка не може да се предложи нещо което може да носи или крие някакъв риск"

От морална гледна точка тези хора въобще не трябва да работят и да се показват по телевизията лъжейки хората наричайки себе си професионалисти !!!

Има няколко нередности, които според мен смятам че има в Спортен Клуб Адреналин град София с представител Велислав Малджиев. Нередности които се оказа, че не са проблем за клуб като Адреналин. Клуб който работи безпроблемно в страна като България

1. Мениджъра на Спортен Клуб Адреналин – София Велислав Малджиев, медийно затъмнява истинската опасност и всичките злополуки които са станали.

2. Желанието на фирмата да не уведомява клиентите си за реалните рискове преди закупуването на талоните, а уведомяват с текст преди скока като в бързината клиента няма време да прочете спокойно какво точно подписва, а вече и парите са дадени и едва ли ще се откаже.

3. Не оставят никакъв документ на клиента че е ползвал услугите им ( взимат си талона преди скока )

4. Лоша екипировка ( една от причините да получа счупването на крака си )

5. Лош избор на въжета ( до колкото ми е известно в зависимост от килограмите на човека който скача има различни въжета, при неправилен подбор на еластичност на въжето скока може да се окаже като скок с обикновенно въже )

6. Не квалифициран персонал които немърливо се отнася с клиентите които са поверили здравето и живота си.

7. Липса на застраховка от истински застраховател.

8. Издават талони без да дават касова бележка.


Благодаря за вниманието. Кое е нормалното решете вие.
Предай нататък, спаси приятел.......

 




Гласувай:
1



1. анонимен - заповядай пак
23.01.2011 20:24
Клуб Адреналин Ваучер за бънджи скок

Изненадайте своите приятели и колеги - подарете им екстремно изживяване - бънджи скок с квалифицирани инструктори и осигурена екипировка за безопасност!
Почувствайте адреналина на 120 метра свободно падане! ...
цитирай
2. анонимен - bandji skok
26.01.2011 18:40
Който го е страх от мечки,да не ходи в гората.Обикновенно мечките са там:) ,стойте си вкъщи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bungyadrenalin
Категория: Спорт
Прочетен: 63163
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031