Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2009 21:43 - Българския учител
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 9166 Коментари: 27 Гласове:
1



 Днес имах голям спор с един български учител относно решаването на една забавна задача. Подведена от погрешна логика аз бях напълно убедена в погрешен отговор. Следвайки логиката си, че ако кокошка и половина снасят яйце и половина за един ден и половина, то една кокошка снася едно яйце за един ден, стигнах до погрешния отговор.  Въпросният български учител още в първия си коментар ме засипа с купища обиди за това колко съм тъпа и каква комунистка съм. И в стремежа си да му докажа правотата си се заформи спора. Следващите му коментари се състояха от 95 % обиди и политика и вероятно е имало и 5% по въпроса, но уви не ми стигнаха нервите да ги чета. До верния отговор стигнах благодарение на БатСтефан който само с едно число ми подсказа грешката.   Горките ученици, какво ли търпят в училище, какво ли научават?  Но все пак трябва да съм много глупава да споря с човек, с който няма никакъв смисъл и от който не можеш нищо да научиш понеже си спрял да го слушаш или четеш далеч преди да си стигнал до същинската част.  Честит празник на всички…  


Тагове:   реалност,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Честит празник и на теб. Абсурдна ...
24.05.2009 21:47
Честит празник и на теб. Абсурдна история. Толкова много са в нашата реалност. Да се смее или да плаче човек.
цитирай
2. gratcia - Случайно и аз започнах да чета същия ...
24.05.2009 21:50
Случайно и аз започнах да чета същия постинг. Четох донякъде коментарите, но когато започнаха обидите от негова страна - спрях да чета. Не толерирам подобно отношение към когото и да е било!
Не се ядосвай! Не си заслужава да обръщаш внимание на човек, който е по-ниско от теб !
Усмивки и весела вечер :))
цитирай
3. kass - cefulesteven
24.05.2009 21:50
И дори след като се извиних, пак получих солидна доза обиди. Не знам и аз за какво става въпрос...
цитирай
4. kass - gratcia
24.05.2009 21:52
Но аз сгреших...съгласна съм...нямаше да напиша постинга ако не ставаше въпрос за учител с големи притенции при това.
цитирай
5. gratcia - kass
24.05.2009 21:57
Кой ли не греши ? Отношението му обаче беше отвратително. Ако наистина е учител с големи претенции.....дали подобни учители биха се отнесли по този начин !? Май претенциите му не са никакви претенции.
цитирай
6. kass - gratcia
24.05.2009 22:01
Водила съм много спорове през живота си, винаги получаваш много информация в един спор. Силата на аргументите е много ценно нещо. Не винаги съм била права, но никога не са се опитвали да ме убедят в нещо по този начин...
цитирай
7. gratcia - kass
24.05.2009 22:10
Да водиш спор е едно. Но това неговото си беше чиста игра и се стремеше да се прави на велик с обидите си.Отмини го, не си заслужава вниманието!
Усмихни се, тегли му една / аз вече го направих днес / и продължавай весело в живота. Има ги всякакви - за съжаление има и учители, които не заслужават титлата. А щом не заслужават да бъдат наречени учители , значи не заслужават нашето внимание.
Прегръщам те и хич да не ти пука :))
цитирай
8. kass - gratcia
24.05.2009 22:16
Благодаря ти за подкрепата. Не съжалявам за спора защото все пак стигнах до истината иначе нямаше да го направя. Но благодарение на друг човек, с който ако го бяхме започнали вероятно щяхме да си стиснем ръцете още на втория-третия коментар. Колкото да обидите хич не съм им обърнала внимание, все пак става въпрос за един непознат...Не знам дали мен ме излагаше или себе си. Нека всички му гледат простотията.
цитирай
9. gratcia - kass
24.05.2009 22:19
Бъди сто процента сигурна, че той сам си се изложи. Видяхме му простотията всички.
:))
цитирай
10. kass - gratcia
24.05.2009 22:29
Това са личните съобщения:
касс:
Признавам си сгреших...
Ако 1,5 кокошки снесат 1 яйце на ден. То същите 1,5 кокошки ще снесат и половината яйце на половината друг ден.
Подведох се...
Извинявам се за спора.

отговорът:
Аз имам и достатъчно знания, и достатъчно опит, за да мога бързо да оценя не толкова и не само знанията на един човек, колкото да направя диагностика на здравното му състояние.

Според йога и според китайската медицина най-важният за здравето на човека орган е мозъкът му.

Според коментарите ти и според разсъжденията ти стигам до следния извод: Или мозъкът ти не е добре, или в него нищо не си вкарвала през годините.

А както сочи науката, за да има човек добре работещ мозък, от една страна трябва да не го замърсява с вредни за здравето храни, от друга трябва ежедневно да прави упражнения за почистването му и за по-доброто му хранене, а от трета страна трябва да го упражнява с умствена дейност.

И всичките тези неща са нужни само ако човек иска да живее дълго и здравословно. Но ако не го е грижа за собственото му здраве, тогава да не се сърди на никого!

Еми не се сърдя на никого...Какво друго да му кажа.
цитирай
11. malkiatprintz - Нищо не можеш да кажеш на човек, к...
25.05.2009 01:50
Нищо не можеш да кажеш на човек, комуто липсват първите седем години. При такъв учител се сещам единствено за максимата: не трябва да спориш с простак, защото ще те свали на своето ниво и там ще те бие с натрупаната рутина. Жалко за свестните учители... а за това какво научават учениците в училище, отговорът е пред очите ни всеки ден...
цитирай
12. kass - malkiatprintz
25.05.2009 07:58
Така е malkiatprintz, ще изпратим децата си на училище и те ще попаднат на такъв. Майка ми навремето ми разправяше за такова чудо, ама тогава времената бяха други.
Как умее да спори един учител се убедете сами:
http://batstefan.blog.bg/zabavlenie/2009/05/23/zabavna-matematika.338421
цитирай
13. batstefan - Извинявам се!
25.05.2009 17:10
С един ден закъснение честит празник. Късно видях постинга.
И аз имам вина за това че дупуснах тази битка да се развие на моя постинг. Поднасям на касс моите извинения.
Стува ми се че този учител като чете постингите и коментарите си представя че проверява ученически контролни. И дебне някой да сгреши за да го нападне с обиди.
Поднасям усмивки на касс и всички които я подкрепят. :)))))))))))))))))
цитирай
14. kass - batstefan
25.05.2009 20:02
Нямаш микаква вина за нищо. Благодаря ти, че беше такъв приятен домакин.
цитирай
15. pelikan4o - изчетох горе долу целия пост на б...
27.05.2009 00:37
изчетох горе долу целия пост на батстефан (поздрав на него за хубавите задачки) и се учудвам на тези безсмислени напдки.. много хора гледат да си го изкарат на някой...
аз си имам една моя си мисъл :
всеки има право да не знае/може, но никой няма право да му се подиграва...
Подминавай такива моменти с усмивка ...
цитирай
16. andi2 - kass
27.05.2009 01:08
обикновено подобни хора ги игнорирам
Досега , едно съм разбрал ------- спори се с човек , който може да изслуша и твоята гледна точка , а не да стои от "пиедистала на своето величие" и да коли и беси .
Не обръщай внимание .
Поздрави.
цитирай
17. batstefan - pellikan4o
27.05.2009 07:35
Благодаря! Поздрави и на теб. Но ето сравни натоящия постинг на касс, със моя. Тук а и във всички нейни постинги аз срещам само топли коментари, а какво се получи при мен.
цитирай
18. luben - да си преподавател
27.05.2009 09:29
не означава да обиждаш хората, които не схващат веднага нещо, а да намериш начин да им го обясниш. Когато не можеш, а сипеш етикети означава, че преподавателят е слаб и не става за тази работа, а не че ученикът е глупав.

Друго странично наблюдение е, че някои преподаватели са със сбъркана психика и манталитет - преподаването е изкуство - в него има и фантазия, и съобразителност, но най-вече търпение и ум, за да видиш в коя подробност ученикът не може да види проблемчето.

Истина е,че има случаи, където вдигаш ръце... но преди малко проследих въпросния спор и определено това не е такъв случай.

Поздрави, главата горе :)
цитирай
19. kass - pelikan4o
27.05.2009 09:42
понеже си прочел целия постинг на батстефан си разбрал задачата и моята мисъл. Която е, че ако девет кокошки снесат 9 яйца за 1,5 дни то ще ядем яйца на другия ден на обяд или кокошките ще снесат 6 пъти за периода от 9 дни. Ако всяка от кокошките снася всеки ден т.е. 9 пъти за периода то тя ще снася по 1 я. на ден.
Вероятно са прави за резултата от 54 яйца ако 1,5 к. снася по 1.5 я. за 1,5 дни или 1 я. на 1к. за 1,5
но не са прави за това че 9 к. ще снесат 6 я. за един ден, защото ако на първия ден кокошките ни умрат ние ще разполагаме с 0 яйца тъй като няма да са си довършили снасянето. В стремежа си да докажа това си отклоних мисълта и се заблудих.
Това е жив пример колко са неспособни учителите да дадат логично обяснение на познанията си. Много гняв, много обиди, много излишни думи вместо конкретни, ясни и точни аргументи за конкретната тема.
Жалко за българското образование.
цитирай
20. kass - andi2
27.05.2009 09:47
Аз също ги подминавам, но понеже спора се развихри между мен и учител при това на 24 май, то нека всеки види културата на българския учител. Способноста му да общува и да преподаде знанията си. Извинявам се на батстефан, че използвах блога му да изоблича ниското ниво на българския учител.
цитирай
21. kass - luben
27.05.2009 09:48
Благодаря ти.
цитирай
22. kuracpalac - Прочетох всичко в онзи пост...
27.05.2009 13:45
...съжалявам че го направих...
Поздрави за Теб!
цитирай
23. pelikan4o - опа Батстефан е изтрил поста, (и ...
27.05.2009 18:03
опа Батстефан е изтрил поста, (и по-добре) за това, ще карам по спомени. Идеяата на задачката беше, че са получени СТАТИСТИЧЕСКИ ДАННИ за еди колко си дни, не'кви кокошки били снесли някаква бройка яйца и т.н.
както и да е, добутах го до тука спрямо яцата... (добре че си пазя листчето със сметките)
(1,5я/(1,5к * 1,5д))*9д*9к=54я
та да кажем, че това е вярно...

ето според мен ти къде бъркаш..., не ме разбирай погрешно, не симпатизирам на комплексирани учители, в случея съм на твоя страна, но се опитавам да бъде обективен.

Всичко е в условието на задачата, затова подчертах "статистическите данни" по-горе. Според мен след като имаме тези данни, те събират висчите редовни случай + на умрели кокошки, "супре носачки" и други евентуални аномалии, следователно сметката която правим ние също така е статистическа... т.е. приемаме че кокошките са цели, нормални, (без психични,"учителски" и други отклонения (тук да вментна, нищо лично към учителите, да не вземат да ми се обидят..) ;-) )
и с тези данни решаваме задачката ...

Но въпреки всичко, държанието на "господина" е отвратително...
А теб Kass, поздравявам те, че не слезна на неговото просташко ниво.

P.S. от бращолевеници пропуснах най-важното взимаме ги цели и кокошките и яйцата, не само кокошките
цитирай
24. kass - pelikan4o
27.05.2009 22:43
благодаря и аз говорех за средно статистическа кокошка.
цитирай
25. goran - За жалост по-голямата част от днешните учители ...
27.05.2009 22:55
... никога не са искали да бъдат такива. Но това не им пречи вечно да бъдат сърдити на учениците, родителите, системата.
цитирай
26. batstefan - pellikan4o(23)
28.05.2009 10:36
Постинга не е изтрит. Мисля да не го изтривам защото той вече веднъж се появи за съжаление с негативите си, и стана обект на разглеждане в други блогове не само на касс но и на sindi. Но ако Касс ме помоли ще го изтрия. А обидните коментари които учителя е написал, той има право да си ги изтрие сам. И ако е човек ще се извини на касс и ще ги изтрие. Беше ми пъвиа постинг и не съм очаквал че така ще се получи иначе щеше да активирам опцията " Предварителен преглед". Сега вече е така ще пупликувам само коментари които не съдържат обидни думи.
цитирай
27. kass - batstefan
28.05.2009 11:31
Няма нужда да ги триеш нито киментарите ни постига.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4228244
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930