Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2009 19:46 - Мирът е скучен
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 27827 Коментари: 150 Гласове:
15

Последна промяна: 02.08.2009 22:17


Откакто се помни човечеството воюва. Воюва за територии, ресурси, власт, надмощие, все си намира причини, прокрадва различни идеологии, философии и се стреми да се наложи над другите. Воюват мъжете, воюват и жените, всеки по своя си начин, но война трябва да има. Тя не носи нищо добро нито за победения, нито за победителя, но трябва да я има, защото мирът е скучен за мнозина. Понякога има луда война между мъж и жена, и колкото по-свирепа е тя, толкова сексът е по-добър накрая. Интересна тактика, но всичко негативно преживяно в такава битка за надмощие носи силен контраст с хубавото преживяване накрая и на принципа „Всичко е добре, когато свършва добре” се преглъщат всички негативни емоции преживяни по време на битката.   Но битки не се водят само между влюбените, водят се между колегите, между конкурентите, в състезанията и донякъде войната може да се приеме за положително нещо, ако разбира се става въпрос само за покачването на малко адреналин, което да направи животът ни малко по-интересен.   Какво е мирът? Едно идеалистично понятие за спокойно и освободено съществуване, в което няма никакъв конфликт и съответно отстояване на мнение, интерес или просто различна позиция. Какво би представлявал светът без всекидневните битки, които искаме или не искаме водим? Свят без страст, без принципи за които да се борим, без идеи, които да се опитваме да наложим, без тест за интелигентността, устойчивостта и въображението ни. Е, щом е така тогава за какво ни е мир? Няма ли да живеем твърде спокойно и скучно? Пък и възможен ли абсолютния мир? Не мисля! Винаги ще има за какво да намерим да премерим сили, а ако не намерим – ще си измислим.   Всеки ден, всеки един от нас води не една и две битки, понякога дори в напълно безсмислен спор и всеки се чувства малко или много изтощен от ненужната сложна позиция която е трябвало да отстоява, но така или иначе колкото и миролюбиви да сме пак ще се окажем воюващи, все някой ще ни въвлече в битка, колкото и да не искаме. Аз обаче отсявам битките и не водя онези, които са абсолютно ненужни, ако ще и да ме обесят насред площада. Това е малко гадно за този, който много държи на тази битка, защото изгаря от желание да ме разбие по всички правила (че и без правила) да се почувства победител, но не може защото аз отказвам да водя неговата война, а както знаете да победиш служебно не е същото, като да победиш в достоен сблъсък. Е, не съм виновна че мотивът за войната е абсолютно безсмислен и дори и да победя, няма да се чувствам победител. Все едно да набия дете, каква радост може да ми донесе това? Никаква! Остава единственото, че съм се наложила над детето, което е абсолютно естествено предвид надмощието, което имам спрямо него. Това не би било достойна битка, а голям позор. С две думи всички битки, които не биха ни донесли радост дори и да загубим, да не говорим ако победим са абсолютно ненужни и далеч по-скучни от мира.   "Благословена да бъде всяка война" е казал Ницсше в своята "Тъй рече Заратустра" и именно поради тази фраза е бил низвергнат от съзнанието на хората, които не са прозряли продължението на неговата мисъл, именно че всяка смислена война отваря възможност да се разчисти пространството и да се даде път на новото. Въпросът е доколко това е от значение, ако победата се окаже пирова или и двете страни завършат с омерзение и чувство за поражение. Именно затова понякога, когато войната е безсмислена и не носи никаква полза за никого освен илюзорно задоволяване на нечие наранено его или просто за покачването на малко адреналин, е по-добре да бъде отказана.   Често пъти отказът от водене на битка се възприема като слабост, но това далеч не винаги е така. Сещам се за притчата за един японски мъдрец, невероятен майстор на меча, чиято слава се разнесла и предизвикала завистта на един самурай, за когото се носела мълвата, че никога не е бил побеждаван в битка. Когато самураят предизвикал мъдрецът, последният приел, седнал на площада и зачакал. Самураят се изнервил, започнал да хули, да обижда, да се гаври с мъдреца, който останал непоклатим. В края на дългия ден, след купищата помия избълвана из устата на самурая, той се отказал, махнал с ръка и си тръгнал. Учениците на мъдреца го попитали с негодувание защо е търпял цял ден обиди. – Когато някой ви даде подарък, но вие не го приемете, чий е подаръкът? – попитал мъдрецът. – На този, който го подарява – отвърнали без колебание учениците му. – Така е и с обидата – отвърнал усмихнато мъдрецът. Той бил първият, който приел предизвикателството на самурая и не загубил битката.   По същия начин и аз от два дни се забавлявам като гледам как се опитват неистово да ме въвлекат в битка, в която нито виждам някакъв смисъл, нито може да излъчи победител. Е, не мога да очаквам всички хора да имат умението да си избират битките, може пък да нямат други, които да водят и затова да държат толкова много на тази, но не съм длъжна да уплътнявам времето на скучаещите.   Камъкът, хвърлен по водата попада в нея, но водата го пропуска през себе си и продължава по пътя към морето, а камъкът остава в тинята на дъното.   Всяка битка е въпрос на избор. Мирът може и да е скучен, но понякога е по-добър, отколкото да се превърнем в камък на дъното в тинята. Той е алтернативата на безсмислените войни…  



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Камъкът, хвърлен по водата попада в нея, но водата го пропуска през себе си и продължава по пътя към морето, а камъкът остава в тинята на дъното.
02.08.2009 19:52
Този текст предизвикан от конкретна причина е толкова универсален, че далеч надскача целта която му е поставена.
Удоволствие бе да го прочета.
цитирай
2. kass - boristodorov56
02.08.2009 19:55
Благодаря ти Боре, тази прекрасна мисъл съм я чула от Филип в един интересен разговор с него, а както знаеш от него винаги има какво да се научи...
цитирай
3. malkiatprintz - Много точно написано, Касс
02.08.2009 20:02
Наистина, всяка битка е въпрос на избор, но понякога – като при всяка човешка истина – има изключения. Понякога човек не може да не води битка и то не защото е бил нападнат от някого, а защото единствено в нея намира смисъл и единствено чрез нея осмисля своето битие. Причините биха могли да бъдат много – липса на самочувствие, липса на друго умение, чувство за отхвърленост и/или самота, фрустрация от каквото и да било естество и тогава единственото което остава е да се търси битка в името на самодоказването. Страстта от такава самоцел, обаче, често пъти води до заслепение за причините, тласнали човека към битка и най-вече до загуба на трезва преценка както за естеството на проблема, така и за реалността. Може би неслучайно има толкова хора, които се възприемат истински за Наполеон, без да си дават сметка, че Наполеон е загубил именно от своето високомерие към реалността и е завършил пътя си така, откъдето го е започнал – на остров, но далеч по-сам и всичката му слава, и всичките му победи, не са премахнали неговата самота, нито са попречили на хората в останалия свят да се радват на изгревите. Поздравления, Иве :)
цитирай
4. анонимен - Гласувам с две ръце
02.08.2009 20:03
за статията :) Напълно съгласна!!
цитирай
5. kass - malkiatprintz
02.08.2009 20:08
Така е принце, мисля че всички имаме своите битки малки или големи в живота си, те са ясно отражение на това на какво ниво живеем, колкото по-смислени битки водим и печелим, толкова по-смислен е нашия живот...Благодаря ти...
цитирай
6. lubopitstvo - Здравей, кас!
02.08.2009 20:10
Написала си го толкова добре и изчерпателно, че просто няма какво да добавя.
Ами такива сме ние хората, все ревем за спокойствие, а като го получим надаваме вой, че ни е скучно и хайде пак на нов глас старата песен.
Не съм в течение за битката, в която искат да те вкарат, но щом не е твоя битка..
Още веднъж, много хубаво пишеш и то толкова многосвовно, че чак ти завиждам благородно :)))
цитирай
7. kass - 4. анонимен
02.08.2009 20:10
Радвам се, че ти хареса...Благодаря...
цитирай
8. анонимен - Кас,ти явно прие ,,подаръка,,
02.08.2009 20:12
и загуби битката със самурая,виж,цял постинг посвети да се оправдаваш,защо не си отговорила на критиките.Глупаво е.
цитирай
9. kass - lubopitstvo
02.08.2009 20:13
Благодаря ти lubopitstvo, всъщност никаква битка не водя, толкова е безсмислена, но имам чувството че много държат да ми привлекат вниманието...
Радвам се че ти хареса....Благодаря...
цитирай
10. ka4ak - ще взема да почна да не те джанкам толкова!
02.08.2009 20:14
Дребно,дребно пък какво написало!Поздравления Иве!
цитирай
11. kass - 8. анонимен
02.08.2009 20:17
Ами, за нищо не се оправдавам и няма за какво, това че съм дала пример за безсмислена битка няма никаква връзка с написаното, все пак водя ежедневни битки с живота за да се занимавам с глупости, а че размислите ми си имат извор и то не само от два дена насам е отделен въпрос...
Благодаря че намина...
цитирай
12. kass - ka4ak
02.08.2009 20:19
Благодаря ти ka4ak , ама как без джанкане ще настане една скука мани мани...:)
цитирай
13. malkiatprintz - Мъдрецът от притчата не е приел б...
02.08.2009 20:20
Мъдрецът от притчата не е приел битката, но впоследствие е обяснил логиката си и добре, че го е направил, иначе не би се родила и притчата :)
цитирай
14. kass - malkiatprintz
02.08.2009 20:25
Благодаря ти принце, ти винаги разбираш от половин дума, каквото и да напиша...:)
цитирай
15. batstefan - Добре си го написала
02.08.2009 20:27
Такъв е живота. И аз спирам да приемам подаръци.
:)
цитирай
16. kass - batstefan
02.08.2009 20:28
Благодаря...
цитирай
17. анонимен - неграмотното полу-момченце с м...
02.08.2009 20:28
неграмотното полу-момченце с мустачките пак започна да пише.
kass, човек на твоята възраст трябва да знае, че при повторение на думи се слага запетая т.с. мани, мани тр. да е със запетая... неграмотна - мустаката душо.
На твое място бих престанала да си пиша с други, освен с Батстенан, който е на твоето ниво.
цитирай
18. анонимен - Мирът
02.08.2009 20:35
не би бил скучен за творчески и съзидателно настроени люде. Когато не си удоволетворен от себе си и от собствените си плодове, тогава се нахвърляш върху другите - очакваш, че илюзорно надмощие над тях ще компенсира пустотата в теб, но не би. Пусто е дори, когато "победиш"...
Може би се изразих сложно. Ако правиш нещо смислено с живота си, няма да имаш нужда от драми или войни, които да ти вдигат самочувствието по доста изкуствен начин :)
цитирай
19. анонимен - просИт, прочИ т
02.08.2009 20:36



мелодията му била в самия порчЕт...
НЕГРАМОТНИЦЕ,
съвсем сте си лика прилика със селския идиот!!!!
цитирай
20. анонимен - празна си като войнишка манерка...
02.08.2009 20:41
празна си като войнишка манерка!

това е заключението ми на първи прочЕт, прочЕт.
цитирай
21. ka4ak - А ти не се безпокой!
02.08.2009 20:44
Виж си заглавието,така че споко!!!
цитирай
22. kass - 18. анонимен
02.08.2009 20:44
съгласна съм...
цитирай
23. kass - ka4ak
02.08.2009 20:52
Разбира се ka4ak, благодаря ти...
цитирай
24. malkiatprintz - 17
02.08.2009 20:52
Хехехе.... "...неграмотна - мустаката душо." :)

Наясно си със запетаите и знаеш, че между две прилагателни също се поставя запетая, а не тире :) Но това са подробности ;)
цитирай
25. анонимен - Във времето на комуникациите имало ...
02.08.2009 20:52
Във времето на комуникациите имало едни извънземни, които населявали Земата. Те били не само грозни, а и неграмотни и сеели простотия по безкрайните полета, където и да минели.
Едните били грозни, дебели същества с дебели търбуси и плитка мисъл, а другите смятали себе си за красиви, като с жабешките си изцъклени очи не смеели да отидат на лекар, понеже той щял да им сложи диагноза, която не е лечима. Освен това мустаците им се виждали дори на снимка, но мъжкото Ленче е само селска болест и затова личните лекари не носят отговорност.
цитирай
26. kass - malkiatprintz
02.08.2009 20:57
Благодаря ти принце, остави нещастика да се изявява...Явно няма какво друго да прави, все пак се казва прочИтам, а не прочЕтам, но какво да се прави нека си пише на никого не пречи...
Благодаря ти още веднъж...:)
цитирай
27. анонимен - malkiatprintz моля те да си смениш ...
02.08.2009 20:58
malkiatprintz моля те да си смениш аватара или да си направиш фотошоп, понеже селото ти е на лицето.

Дaно да си женен и да не чакаш на мустакатата Ленче.
цитирай
28. allbi - кас :)))
02.08.2009 21:09
Обречена си да си на корицата
това най-много анонимницата дразни
залива те с простотията си
и със безсмислиците празни :))

НЕ СМЕЙ ДА МЕ НАЛАЗВАШ
ША ТА СКЪСАМ :)))
цитирай
29. motivation - "Гражданите" анонимни (анонимен),
02.08.2009 21:13
Селянията е въпрос на манталитет, не на произход или на външен вид. Е, аз никъде не видях на въпросната снимка да е изписано "село" - следва и мен да ме изпратите на (очен) лекар, но по последни данни имам отлично зрение. malkiatprintz ИМА ЛИЦЕ (лично го намирам за интелигентно), а Вие??? Имате ли доблест?
Когато човек унижава друг човек, най-вече, преди всичко и на първо място унижава себе си!
цитирай
30. lubopitstvo - Общо взето, моето мнение..
02.08.2009 21:27
motivation написа:
Селянията е въпрос на манталитет, не на произход или на външен вид. Е, аз никъде не видях на въпросната снимка да е изписано "село" - следва и мен да ме изпратите на (очен) лекар, но по последни данни имам отлично зрение. malkiatprintz ИМА ЛИЦЕ (лично го намирам за интелигентно), а Вие??? Имате ли доблест?
Когато човек унижава друг човек, най-вече, преди всичко и на първо място унижава себе си!

Кас, съжалявам, че трябва да ти се случват тези неща. Тук трябва да си човек, тип мишок, за да не се набиваш на очи и си спестяваш подобни коментари.
А че е гадно, знам много добре.
цитирай
31. kass - allbi
02.08.2009 22:09
Благодаря ти allbi, както Веско казва то му е от детството, нека да сме снизходителни...
цитирай
32. kass - motivation
02.08.2009 22:11
Не се дразни, той ако беше голям интелектуалец, нямаше да се занимава с нас и да се излага вадейки трънчетата в окото на другите, невиждайки гредата в своето...
цитирай
33. kass - lubopitstvo
02.08.2009 22:14
Благодаря ти lubopitstvo, на фона на такава подкрепа този никой (защото няма ни лице, ни име), не би могъл да ме ядоса по никакъв начин...
цитирай
34. malkiatprintz - Хехехе. . . анонимен, може и да си ...
02.08.2009 22:17
Хехехе... анонимен, може и да си прав, не зная, това може да го каже човек, който е отраснал в такава среда, но поне имам снимка :):):)

Мотивейшън, благодаря ти :):):)
цитирай
35. kass - malkiatprintz
02.08.2009 22:23
Принце, щом и за теб се изказа така, значи човека си е просто с проблеми, все пак ти си един от най- начетените блогъри сред нас.
цитирай
36. frina - Kass,
02.08.2009 22:23
много ми допадна, поздравления.:))
цитирай
37. kass - frina
02.08.2009 22:26
Благодаря ти Фрина, радвам се...
цитирай
38. saniko - Аз много повече харесвам малкия...
02.08.2009 22:42
Аз много повече харесвам малкиятпринц отколкото тая грозотия касс;
цитирай
39. kass - saniko
02.08.2009 22:51
Естествено, принцът е изключителен човек...Не си длъжна да ме харесваш...
Благодаря ти, че намина...
цитирай
40. kalinkamarinova - Често
02.08.2009 23:05
за да се опази мира се налага да се водят битки. Като един истински стрелец обичам битките, но трябва да са смислени и честни. Тази, в която се опитват да те въвлекат явно не е такава, така че поздравления за този пост.
цитирай
41. kass - kalinkamarinova
02.08.2009 23:07
Благодаря, много добре си го казала...
цитирай
42. enige - Май си права за битките. А относно ...
02.08.2009 23:27
Май си права за битките.
А относно някои коментари - просто се учудвам колко злоба може да има! Удобно скрита под анонимността. Барем един ник да има...
цитирай
43. djgator - Иве
02.08.2009 23:33
Постингът ти е супер! Обаче ти допускаш голяма грешка! Тези анонимни плужеци, вместо да ги толерираш и да им се обясняваш - просто ги триеш или ги филтрираш!!!! Не ти трябват безумните им коментари, достатъчно си популярна и имаш достатъчно приятели!!
АНОНИМНИТЕ ХЛЕБАРКИ нямат друго място, на което да пишат, освен в коментари! Не им давай трибуна!!!! Нека си направят профил, тогава да ги видим колко са куражлии... Направи като миралюба!!!!
цитирай
44. kass - enige
02.08.2009 23:33
Благодаря, не се учудвай на нищо сигурно си има ник, но така е по-лесно.
Благодаря ти още веднъж, че намина...
цитирай
45. kass - djgator
03.08.2009 00:00
Веско, благодаря ти, че се отби и за съветите. Май ще ми писне накрая и ще включа модерацията, но не исках другите анонимни да страдат, има чудесни хора между тях. Колкото до постинга не е написан специално за случая, макар че доста дописах и заради това безсмислено "воюване"...
Ако заядливците си направят профил нали ще видим колко са добре с идеите и правописа. Друго си е да внимаваш при написването на две нецензурни изречения, друго си е да напишеш статия издържана стилово и граматически... Тъй, че едва ли ще имат тази смелост. Все пак да критикуваш е едно, а да те критикуват друго, а със сигурност и тях ще ги критикуват...
цитирай
46. анонимен - Доста хора в коментарите са се по...
03.08.2009 00:18
Доста хора в коментарите са се постарали да оставят практически материал по темта на поста ти :) Не знам от какво е породена темата - предполагам между блогърски отношения, което е станно?! Би трябвало това да е място за разтоварване, обмяна на мнения и интелигентен спор а не за воюване. Но някои хора имат твърде голямо въобръжение- след като има се привиждат бради и мустаци и пр. :)

Прочетено с удоволствие! Поздрави,

ВВ

цитирай
47. анонимен - djgat-a ще поздравя с тази песен...
03.08.2009 00:19
djgat-a ще поздравя с тази песен:

http://www.youtube.com/watch?v=AiBUsBCPcqk&feature=related

a неграмотната касска с
http://vbox7.com/play:d9db0bb8

и за сервитьорма не става мъжкото Ленче.
Важното е да не пречи на движението...'щото, ако настъпиш го..ното губиш време, за да го избършеш и много мирише.
цитирай
48. djgator - анонимно-анонимен 47
03.08.2009 00:28
Ей, нищожество , що не си завреш клавиатурата там - откъдето ти идват мислите - тоест отзад?!
Ходи се гръмни някъде и освободи света от един идиот!
Големи сте отворковци и красавци - анонимни кенефни амеби!
цитирай
49. kass - ВВ
03.08.2009 00:28
Ти си един от анонимите ми читатели заради които не включвам модерацията, а иначе си имам анонимен почитател, който много държи да ме въвлече в нещо и аз не знам какво и защо. Колкото до темата така или иначе щях да я напиша.
Благодаря ти ВВ, радвам се отби...
цитирай
50. анонимен - Kasskata е като излезнала от филм на ...
03.08.2009 00:29
Kasskata е като излезнала от филм на Костурица -
неграмотна, проста, жалка, и не се сеща, че за да не се излага трябва да спре да пише т.с. да спре да повръща в блог бг.
цитирай
51. анонимен - djgator, държиш се като непълно...
03.08.2009 00:32
djgator, държиш се като непълнолетен престъпник и съвсем не приличаш на нормалните хора.
цитирай
52. djgator - анонимци
03.08.2009 00:36
Мнението ви не ме интересува изобщо! С простак, можеш да се разбереш само по просташки начин, принципът е прост- Каквото повикало, такова се обадило! Аз съм гаден пич, ударят ли ме по едната буза- удрям по двете- просто е!
Изчезвайте на секундата мишки гнусни!
цитирай
53. анонимен - до неграмотната жаба-"красавица"
03.08.2009 00:36
kass, в 49-я ти коментар трябва да сложиш поне една торба запетайки.
Познай от първия път
къде трябва да ги сложиш.
цитирай
54. анонимен - Джиги, ти се нареждаш до Касската и ...
03.08.2009 00:40
Джиги, ти се нареждаш до Касската и си стой там. Прогрес няма да има за вас.
Избрал си грешна посока - неграмотна.
цитирай
55. анонимен - :)))))
03.08.2009 00:41
Тези агресивни анонимчовци, хм, не - определено са анонимки, съвсем изгубиха връзка с действителността. Шизоидните ви излияния са толкова смешни! :Д Мдам, клоуните в реалността са тъжни... Има хора, които са способни да оставят нещо след себе си само, след като станат от тоалетната чиния..
цитирай
56. анонимен - анонимен 55
03.08.2009 00:44
можеш ли да си оформиш по добре мисълта или само ти ще се разбираш?

Батстефан би се изразил по добре от теб.
цитирай
57. djgator - ан53 54
03.08.2009 00:45
Ти не ми давай оценки и тон в живота, ако си много интелигентен или смел, регистрирай се и ела да ми го кажеш пак!.......
цитирай
58. kass - 53. анонимен
03.08.2009 00:47
И така, не хвана ли хемороиди от седене, не те ли заболяха очите, не ти ли се схванаха пръстите, не ти ли стигам аз, та започна и гостите на сайта ми? Явно не! Толкова ли си ограничен, да не би да си затворник и да нямаш какво друго да правиш? Лято е човече, нали приятелката ти е неземна красавица, изведи я някъде, глътни чист въздух, изпий една бира и като си легнеш довечера да спиш, обещам ти че няма да ти се привиждат запетайки, тирета и питанки. Моного ми е жал за теб, честно ти казвам, благодаря ти за забележките ама аз не съм толкова издръжлива като теб пред компютъра и бързам да си лафя с готини гаджета и да си поскитам малко по кръчмета...Пробвай и ти и ще видиш, че животът е прекрасен...
цитирай
59. анонимен - 56,
03.08.2009 00:49
Елементарно е - смешни сте, излагате се;
Имате си лични проблеми, но си го изкаравате върху на практика нищо не означаващи и непознати за вас хора; Те проблемите май не се решават по този начин?
Забавлявате се, но спектакълът ви е тооолкова плосък!!
цитирай
60. анонимен - Скандален пост !
03.08.2009 00:58
Скандален автор !
Скандални коментари !
С една дума скандалджии !
цитирай
61. анонимен - kass, моята работа е да седеня пред ...
03.08.2009 01:01
kass, моята работа е да седеня пред компа., за това ми плащат.
Виждам, че си с лабилна психика и не издържаш дълго пред комп., а се занимаваш все с готини гаджета като лудия селски идиот, който ти е лика-прилика.

Моята приятелка е до мен и се забавлява истински с твоите неадекватни коментари.
И двамата харесваме твоята мазна коса и изцъклен поглед.
цитирай
62. анонимен - djgator, да не би да си стар ерген?
03.08.2009 01:04
djgator,
да не би да си стар ерген?
цитирай
63. анонимен - Харесвате мазни коси и
03.08.2009 01:06
изцъклени погледи? Е, сами си го казахте - нямате вкус, тц, тц... Но май и очила си нямате, щом ви се привиждат мазни коси и изцъклени погледи. Да бе - какво ли се чудя - гладна кокошка просо сънува (нали ви били харесвали).
цитирай
64. анонимен - Kоментар номер 63 изглежда толкова ...
03.08.2009 01:15
Kоментар номер 63 изглежда толкова тъп, че предполагаме, че е на грозната годзила Батстефан, който се крие от децата си и дори да си завре главата в пясъка, пак му се вижда дъртия оголен задник.
цитирай
65. анонимен - Коментар номер 64 изглежда толкова ...
03.08.2009 01:18
Коментар номер 64 изглежда толкова остър, че ни идва да се разплачем ... от смях :)))
цитирай
66. анонимен - Плачете! Сега си лягаме и утре ще ...
03.08.2009 01:20
Плачете!
Сега си лягаме и утре ще продължим пак.
цитирай
67. анонимен - бай
03.08.2009 01:23
бай
цитирай
68. malkiatprintz - Анонимния, като си толкова отворен ...
03.08.2009 01:23
Анонимния, като си толкова отворен регистрирай се и си сложи твоя, ама истинска снимка, за да те видим колко си "градски" след като всички останали са селяни. Разбирам, че ти плащат да седиш на компа, държавните социалните програми са за това. Разбирам, че си експерт в писането, ама поне нещо да беше написал, за да те видим наистина, защото така всяка кокошка може да кудкудяка якаш е снела Първичното Вселенско яйце. Единствената причина поради която нямаш регистрация, е че няма какво да напишиеш, нито какво смислено да кажеш. Но има такъв момент: великите умове не се принизяват до нивото на простаците. Та се чудя какво правиш тук, след като останалите сме далеч под твоето ниво. Може и да нямаме вкус, но ти също си тук при нас, така че не се надувай, защото очевидно няма по-добро място, където би могъл да отидеш ;)
цитирай
69. анонимен - Дори след толкова много анонимки
03.08.2009 01:26
постът си остава много добър! Вярно е, че животът ни е непрекъсната поредица от битки, някои печелим, някои губим, но по-важното е да спечелим войната. Поздравления и за стила на писане, и за изразните средства!
цитирай
70. анонимен - do 68
03.08.2009 01:41
аз съм тук
за да забавлявам с такива като вас моето момиче.
цитирай
71. анонимен - :)
03.08.2009 01:42
И АЗ СЪМ ТУК
ЗА ДА ЗАБАВЛЯВАМ МОЕТО МОМЧЕ :)))
цитирай
72. malkiatprintz - Интересно защо ли нямаш с кого др...
03.08.2009 01:51
Интересно защо ли нямаш с кого другиго :)
цитирай
73. анонимен - malkiatprintz,
03.08.2009 01:54
казахме, че си лягаме и утре ще продължим, а ти си направи пластична операзия, понеже не ни кефиш.
цитирай
74. анонимен - БА СИ МАМАТА
03.08.2009 01:57
МНОГО ОНАНИМНИ ВОАЙОРИ В ТОЯ БЛОГ. Е ПРИСЪЕДИНЯВАМ СЕ. ДЕТО ВИДЯ ГЕЙДРУГАРИ, ТАМ СЪМ
цитирай
75. malkiatprintz - Хехехе. . . . а защо пък си мислиш че ми ...
03.08.2009 02:00
Хехехе.... а защо си мислиш, че ми пука дали те кефя или не? :):):) Ами лягай де :)
цитирай
76. анонимен - няма ли кой да я оправи черната перла ...
03.08.2009 02:24
няма ли кой да я оправи черната перла на Мозамбик , която прилича на Еузебио?

цитирай
77. borsi - Моя герб е амурче ;) Гол и открит за ...
03.08.2009 02:25
Моя герб е амурче. Гол, открит за целия свят, с любов към всички, но въоръжен за всеки случай ;)
цитирай
78. batstefan - анонимен
03.08.2009 07:11
анонимен написа:
kass, моята работа е да седеня пред компа., за това ми плащат.
Виждам, че си с лабилна психика и не издържаш дълго пред комп., а се занимаваш все с готини гаджета като лудия селски идиот, който ти е лика-прилика.



Моята приятелка е до мен и се забавлява истински с твоите неадекватни коментари.
И двамата харесваме твоята мазна коса и изцъклен поглед.

____________
Като те знам как се държиш с жените , сигорно приятлката ти е мъжка.
Където те срещна ще ти повтарям: Знам кой си, а устата ти прилича на втората и третата сричка от потребителстото ти име.
А майкати от курвалък не и е останало време да ти изпее известанат песничката " Жаба кекерица", че си мислиш да е написана сега в някъкъв сайт от Мирослава Славова, която само цитира част от нея.
Ето защо ти липсват първите 7 години,а след малко в следващия си коментар ще го докажеш.
цитирай
79. анонимен - Казвам ти го директно, и не като на война:
03.08.2009 07:30
ограниченост, бедна лексика, липса на оригинални идеи... Не си губи времето с писане, наблегни на четенето на първо време, явно желание за изява не ти липсва. Но... "Попытка не питка." :)))
цитирай
80. анонимен - Петя
03.08.2009 07:56
79,
Явно не ти липсва желание да се изявявиш като литературен критик, но ... наблегни на първите си седем години на първо време. След това вземи се образовай. Пък ако след това придобиеш и самоличност - току виж си ни скрил шапката на всичките заради изненадващо проявената смелост :))) Директно ти го казвам - повдението ти не е мъжко. Кажи ми многознайко, ти самият как се оценяваш? Как ще обясниш анонимността си? Защото според мен няма алтернативни отговори, има един-единствен и той е: "ТО ШУБЕТО Е ГОЛЕМ СТРАХ" :)))))))))
цитирай
81. анонимен - № 80
03.08.2009 08:10
е Каската, или най-големият й фен Бат` Стефан, който е на нейното ниво!!!
цитирай
82. djgator - анонимци 61 62 64 66
03.08.2009 08:17
Комплексирана двойка алкохолици :)))
Вие сте под нивото на тинята, явно винаги има по-надолу :)))))
хахахахаахахаа смешници!
цитирай
83. анонимен - Петя
03.08.2009 08:34
81, хахахха
Sorry, Петя съм, не позна. Да поговорим за твоето ниво? Достатъчно обсъждахме другите, сега ти си на дневен ред ;) Как оценяваш своето ниво, анонимен 81??? Как би обяснил липсата си на идентичност? Колко е страшна тя за теб? М?
цитирай
84. анонимен - сигОрно, сигОрно е, че простотията е събрана у Батстефан
03.08.2009 09:00
до 78
Научи се да пишеш правилно, ГЛУПАКО!
Думата сигОрно не се пише така!

сигОрно хич те няма и по свободните съчинения.
Такива тъпанари като тебе могат да пишат само псувни и да си гризят дебелия дърт задник от яд.
цитирай
85. анонимен - Жалките ви опити за създаване на ...
03.08.2009 09:15
Жалките ви опити за създаване на "литературни" произведения, които са пълни с правописни грешки и празни на съдържание, поради липса на творческа мисъл и слаба обща култура ви прави смешни.
Трагикомичните ви напъни да покажете някакви признаци на човешка мисъл е някакъв неистов напън да се отскубнете от жалката си същност.

Наблегнете на работата си в селското стопанство.
От вас литератори няма да излезе.
Всичко това не е в резултат, че сте неграмотни, а защото сте празни.

Поздрави на Еузебио!
цитирай
86. smani - kass
03.08.2009 09:25
„Състоянието на мир между хората, които живеят един до друг, не е естествено състояние (status naturalis), което е по-скоро състояние на война, т.е. ако и да не е винаги избухване на враждебни действия, все пак е непрекъсната заплаха с война.”
Имануел Кант
:)))
цитирай
87. batstefan - Анонимен (85)
03.08.2009 09:43
Понеже виждам, че краката ти се подгъват, да поговорим сериозно.
1. Никога не съм претендирал за правопис, още по-малко за съчинения. Ако трябва да напиша някое съчинение, ще потърся помощ. Защо не теб, ако наистина си толкова добър, колкото ти е съмочувствието. Затова моята област е занимателна математика. Ти там си нула.
2 А иначе думичката "сигурно" я пиша винаги така като трябва, не знам как е станала грешка. Явно техническа. Но ти и в коментарите ли няма да ми позволиш да правя грешки. Доказателство за това... погледни постинга ми " Изгубих виртуална...." и потърси тази думичка там, да видиш как съм я написал. Виж и датата на последната промяна на постинга да се убедиш че не съм я поправил след твоя коментар.
3. Тогава какво да си помисля, освен че търсиш за какво да се заядеш. Още веднъж повтарям, в граматиката и литературата съм много зле. Кво да правя ? Да си изтрия блога ли?
цитирай
88. kass - smani
03.08.2009 09:54
Благодаря ти Стани, така е за жалост. Аз лично обичам мира, нищо че е скучен, но наложи ли ми се да воювам – воювам, макар и с мирни средства…
цитирай
89. kass - borsi
03.08.2009 10:02
Чудесна тактика Борси, явно се налага и тояга да си носим…
Благодаря...
цитирай
90. kass - harvi
03.08.2009 10:03
Благодаря ти harvi...
цитирай
91. damnation - Поредния анонимен малоумник - д...
03.08.2009 10:04
Поредния анонимен малоумник - духовно ( а вероятно и физически ) импотентен, та затова не умеещ сам да напише нещо хубаво. Не виждам защо не го триете с голямата гума - хем ще спестим малко нерви, хем ще спестим малко пространство в блога, хем останал без трибуна, току виж се самоубие и направи добро на човечеството ?
Касс, поздрави за поста :)
цитирай
92. kass - lidis
03.08.2009 10:10
Няма нищо скандално в поста lidis, хората обичат да казват за себе си, че са борбени. Колкото до мен, склонна съм да приема че съм скандална щом се вълнуват духовете толкова след всяка моя писаница. А скандалните коментари доколкото разбирам са за забавление, все пак мирът е скучен за мнозина...
Благодаря ти...
цитирай
93. kass - damnation
03.08.2009 10:14
Благодаря ти damnation, въпрос на време е да огранича достъпа на анонимния и да наложа малко мир в блога си, все пак да обижда и читателите е прекалено от негова страна...
цитирай
94. анонимен - "Дори Боговете
03.08.2009 10:18
не могат да отнемат победата на човек, победил... СЕБЕ СИ!"
цитирай
95. kass - batstefan, djgator, malkiatprintz, Петя
03.08.2009 10:19
Тази битка е абсолютно безсмислена, но надявам се че поне сте се позабавлявали добре...
Благодаря Ви за подкрепата...
цитирай
96. kass - 94. анонимен
03.08.2009 10:20
Чудесна мисъл...
Благодаря ти...
цитирай
97. potrebitelskoime - всичко е суета
03.08.2009 10:24
и поста и коментарите. където няма суета има глупост.
джиджи затвърди мнението ми за него, батстефан ми падна в очите(добре си беше, докато решаваше задачки), а damnation продължава да ме усмихва с дебилните си коментари.
кас, само ти се държиш на ниво.
цитирай
98. kass - potrebitelskoime
03.08.2009 10:29
Благодаря ти potrebitelskoime, не осъждай хората сурово, защитават ме, защитават и себе си. Вече чувствам известна вина, че го допуснах...Може би е време за модерация...
цитирай
99. buket - А гледната точка?
03.08.2009 10:38
Камъка потънал на дъното, може да помогне да не потънат краката Ви, примерно, пресичайки ручая.:)
цитирай
100. djgator - Иве
03.08.2009 10:38
Аз съм сразен и разстроен - едновременно :)
Най-великият блогър, човек с нравствени устои по-високи от Еверест, написал десетки разкази и стихове, талант, с открито лице, чудесна снимка и реално име- potrebitelskoime се е разочаровал от мен.. Няма по-голяма скръб! Безутешен ще съм занапред, щом този колос в блог.бг се разграничи от мен - хлип ( не знам как е знака за сълзи) :))
Този "творец", представляващ плавен преход между анонимните анонимници и шарените анонимци, с рейтинг - около Марианската падина, вече не ме одобряваааааа - ужас :))) Даже горкият ми приятел Дамнейшън е попаднал под ударите на безмилостните му критики?! Истински погром върху нашата организация! :)))))))))) хаххаха
цитирай
101. damnation - potrebitelskovime радвам се, че ...
03.08.2009 10:41
potrebitelskovime радвам се, че мнението ни един за друг остава непроменено. Трябва да има стабилни неща в този свят :)
dj дай да не зацапваме поста на Касс - представи си, че въпросния потребител не съществува.
Не е трудно :)
цитирай
102. kass - buket
03.08.2009 10:56
интересна гледна точка...
Благодаря ти...
цитирай
103. анонимен - Зависи от модела ти
03.08.2009 10:58
Ето аз съм флегматик и постоянно искам да се случва нещо :-D

Като цяло подкрепям мнението, като добавя: нека описаното като обратно на мир от kass няма големи и лоши последици! :-)

\m/
//
цитирай
104. kass - djgator, damnation
03.08.2009 11:03
Благодаря Ви за защитата и за кавалерското отношение, надявам се да не започне денят Ви с негативни емоции заради мен. Всички си имаме своите малки битки и не искам да съм причината да започнете нова или да възобновите стара...
цитирай
105. kass - zlika
03.08.2009 11:05
Благодаря ти zlika, чудесно си го написал...
цитирай
106. kosara2008 - !!! ти си ...
03.08.2009 11:08
Воин и спечели тази "битка" с мир!!!поздравление за мъдростта и позитивната позиция...не съм ти го казвала, защото незнаех дали си истинска ,но ...сега знам/видях те на живо;) в снимките след срещата ви в пловдив/...пъх, тва си отклонение, та да си дойдем на думата:-
СЕГА ти казвам - чудесна авторка си и прекрасен човек, радвам се на всичко което си написала майсторски с проникновение и искреност, която ти прави чест! и ако ми позволиш един съвет - спри с модерация анонимняците...понякога са много жестоки и нямат спирачки ако открият истински творец, а ти...Ти Си...
цитирай
107. kass - kosara2008
03.08.2009 11:13
Благодаря ти kosara2008, трогна ме...Ще включа модерацията още сега и ще сложа край на всичко...
цитирай
108. furiika - Верно, че мирът е скучен,
03.08.2009 11:34
но въпреки това непрекъснато се стремим към него...до следващата битка.:))))))))
Поздрави и не обръщай внимание на боклуците.
:)))
цитирай
109. kass - furiika
03.08.2009 11:38
има много видове битки, дори една игра на шах може да се приеме за сблъсък, така че за бягство от скуката има много варианти, всеки си избира битките които да води...
Благодаря ти...
цитирай
110. batstefan - potrebitelskoime (97)
03.08.2009 11:51
Приемам. Поздрави за теб!
цитирай
111. victoriavselena - Мирът е покой
03.08.2009 14:42
а пълния мир (или покой) води до застой и се превръщаме в ...покойници. За това от време на време ни сръчкват, да се събудим, да не забравим че сме живи и да се раздвижим. Но аз лично съм за движение без война, за събуждане с радост и любов, а не с ръчкане в ребрата. Хубава тема.
цитирай
112. kass - victoriavselena
03.08.2009 14:50
Благодаря... И аз май предпочитам така да ме събудят...
цитирай
113. анонимен - Това не е твой текст, плагиатке!
03.08.2009 15:04
Това не е твой текст, плагиатке!
цитирай
114. kass - 113. анонимен
03.08.2009 15:06
А чий е според теб?
цитирай
115. jones - Купчина...
03.08.2009 15:07
... глупави разсъждения, незнайно защо, поставени в "Избрани".
Нито знаеш, какво е война, нито как е възникнала войната. Така че не си позволявай да правиш елементарни паралели.
цитирай
116. malkiatprintz - Хехехе. . . купонът тук е продължил? ...
03.08.2009 15:07
Хехехе... купонът тук е продължил? :):):) Луд умора няма :) Сега се замислям за модерацията. Много хора я възприемат като вид "страхливост", но пък от друга страна, като си помисли човек, кой не си заключва вратата вкъщи? Ако някой непознат дойде подпийнал на наш купон вкъщи и започне да чупи, защото не си е взел транквилантите какво – ще го търпим и ще му обясняваме, че не е прав? Жалко за свестните хора, които само наминават, но пък в крайна сметка имаме толкова регистраци къде ли не, една повече не е проблем, пък дори и никога да не пише в блога си.

А, и Касс, никаква вина, ок? :) На мен ми е весело, а вярвам че и ти не си се тръшнала от мъка :):):)
цитирай
117. kass - jones
03.08.2009 15:10
Нищо не си разбрал драги...
цитирай
118. kass - malkiatprintz
03.08.2009 15:11
Ами да, така е принце, то освен с усмивка как да гледаме по друг начин...
цитирай
119. jones - Единственият...
03.08.2009 15:20
... неразбрал тук си ти.
цитирай
120. kass - jones
03.08.2009 15:32
Няма да споря, радвам се че намина...
Лек ден...
цитирай
121. motivation - jones,
03.08.2009 15:35
Ako искате мнението Ви да бъде прието или уважено, ще трябва да се аргументирате с конструктивни доводи и критика. Без база, върху която да стъпят нападките Ви, Вие не водите диалог. Истината се ражда в спора, нали?
цитирай
122. jones - Не водя..
03.08.2009 15:49
... спорове без смисъл. Аналогията с войната ме подразни, защото едва ли някой от вас знае какно е война, какво е да се събудиш сутрин и да не знаеш, ще си жив ли до вечерта, какво е да нямаш храна, чисти дрехи, подслон, какво е да не знаеш, къде са роднините ти, като част от тях са безследно изчезнали, а друга вече си ги погребал.
Нищо не знаете за войната и не метафоризирайте с нея сивото си ежедневие, в което вместо да седнете да работите, пишете празни постинги.
цитирай
123. dorichela - Касс,
03.08.2009 16:00
аз малко късно както винаги.... но поздравления за поста!!!
цитирай
124. kass - jones
03.08.2009 16:03
Разбирам те, но тук не става въпрос за войната, а за мира...За неспособността ни да го наложим и повярваме в него, затова и всичко обръщаме на "война"...Естествено, че не знаем какво е истинска война и дано никога не узнаем, започнах постинга си по този начин, зашото ако хората са имали за какво да водят войни през вековете, то сега нямат нито конкретна идеология, нито силни убеждения и за това си намират безсмислени малки битки, които да водят...
цитирай
125. kass - dorichela
03.08.2009 16:04
Благодаря ти Дори...
цитирай
126. ka4ak - 15:21 - Лъвът и мишката
03.08.2009 16:08
http://feq.blog.bg/drugi/2009/08/03/lyvyt-i-mishkata.373724
цитирай
127. vmir - Ти си нереално мъдра за възрастта си,
03.08.2009 16:15
поздравления! :)
цитирай
128. kass - ka4ak
03.08.2009 16:16
Благодаря ти ka4ak, чудесна и много поучителна притча...
цитирай
129. kass - vmir
03.08.2009 16:18
Благодаря ти, висока оценка ми даваш...
цитирай
130. motivation - jones,
03.08.2009 16:22
Може би си прав, че ужасът от реалната война с нищо не може да се сравни. Но и отвъд бойното поле има остри конфликтни човешки взаимоотношения. Човешките взаимоотношения по начало са сложни. Мисля, че kass визираше в поста си именно онези моменти, когато хората доусложняваме и без това сложното си общуване без повод, БЕЗСМИСЛЕНО. Ей така - драма да има :) Не мисля, че фокусът на постинга беше върху реалните войни или че някой тук се има за компетентен по тази тема. Не мисля също, че имаш право да отричаш този материал - това, че не е по буквално военна тематика (т.е. твоята област) не го прави нито празен, нито безсмислен. Ако беше такъв, ти щеше да го подминеш :) Постингът е стойностен и показател за това е интересът на читателите, коментиращите и т.н.
цитирай
131. candysays - Kass, наминавам само да ти кажа, че и аз
03.08.2009 17:37
харесах поста ти! :) Чудесно пишеш.. И мъдро, и увлекателно. Донякъде разбирам Jones (след като бе така любезен да обясни какво го е подразнило в постинга всъщност), но все пак "войната" и "мирът" си остават общи понятия, с буквално и с преносно (или иначе казано - метафорично) значение, така че всеки има право да ги използва, независимо дали е живял или не във време на война.. (Дано повече хора не знаят какво е истинска такава, защото със сигурносте е нещо ужасно!)

Касс, искам да ти кажа още нещо - djgator е прав също. Прав е за анонимните, които пишат (невероятно!) грозни коментари - по-добре е да ги триеш или лишиш от трибуна. Потресаващо злобни са някои наистина! Зная, че има и чудесни анонимни коментари, аз затова реших следното - оставих възможността за анонимни коментари в блога си, но пуснах модерация - тоест одобрение на всеки коментар. Това също е вариант. Ти избери онзи, който най ще ти допада на теб :)
Поздрави, Касс!
цитирай
132. kass - candysays
03.08.2009 17:55
Благодаря ти candysays, перфектния вариант за мен е да имам възможност да одобрявам само анонимните коментари, но няма такава, или за всички или за никой, а има и много интелигентни анонимни читатели, които не искам да лиша от правото да си оставят мнението...Не знам какво да правя, ту я включвам, ту изключвам тази модерация, не толкова заради себе си, колкото заради обидите по гостите на блога ми. Вероятно ще ми се налага да трия коментарите с нецензурно съдържание и отнасящи се до невинни хора...
Колкото до Джонес, мисля че разбирам неговото раздразнение...
Поздрави и благодаря за милите думи...
цитирай
133. vmir - "Истинската" война е касапница, войникът в опасност може да бъде по-лош и от звяр.
03.08.2009 17:59
Войната има смисъл, когато дава шанс на мисълта, не когато убива мисълта, илюстрирано в "На западния фронт нищо ново" на Ремарк. Военните не трябва да са убийци, а войната ги насилва да станат такива... Необходима е голяма сила, за да се намери мярата...
цитирай
134. candysays - За нищо :)
03.08.2009 18:02
Да, това би бил перфектният вариант (онзи, който описваш по-горе), но за жалост още няма такава опция за потребителите на блог.бг. Може би ще има в бъдеще - струва ми се, че се стараят да усъвършенстват блога :) Поне технически.

Подрави и лека вечер! :)
цитирай
135. kass - vmir
03.08.2009 18:07
Благодаря ти, интересен коментар наистина, не мога дори да си представя истинска война, сигурна съм че е ужасно...Дано никога не разберем...
цитирай
136. анонимен - Има една книга,
03.08.2009 18:23
която аз много харесвам -,,Войната, не е с лице на жена,,на Светлана Алексеевич.И мисля, че Касс е разбрала това послание.Другото е суета.
цитирай
137. miaa - Изключително е, Кass
03.08.2009 19:47
това, което си написала..Понякога най-добрият начин да се справим с битките е да ги оставим да си отидат. Прочетох внимателно коментарите и повечето от тях са искрени. Няма какво повече да добавя..с едно малко изключение . Битки има и винаги ще има между хората.Но нека те да бъдат градивни и успешни, носещи позитивна промяна и щастие.
цитирай
138. kass - miaa
03.08.2009 19:51
Благодаря ти miaa...
цитирай
139. анонимен - Касс,
03.08.2009 21:10
като ти казах за книгата, всъщност исках да ти направя комплимент, че си мила и женственна и че войните не са ти в природата.Съжалявам, че не бях разбран и отразен.Има и добронамерени анонимни, не ни слагай под общ знаменател.
цитирай
140. kass - 139. анонимен
03.08.2009 21:19
Извинявам се наистина, разбира се че има и добронамерени анонимни, нали заради тях не включвам модерацията, бях я включила и после я изключих, много несправедливо ми се видя. Извини ме още веднъж, уморих се да отговарям и мислех че няма да се върнеш...
Благодаря ти за милите думи.
цитирай
141. vmir - 135. kass, нека добавя, че не отхвърлям нищо от постинга ти.
03.08.2009 22:18
Войната като "истинска" крайност, скъсала с рационалните си основания не е война, а касапница, екстремност, която заключва съзнанието и се превръща в битка за оцеляване. Това се вписва добре в твърдението ти, че мирът, макар и скучен е за предпочитане в много от случаите.

Харесва ми, че мислиш за войната в по-светли и позитивни краски. Такава предварителна представа много по-бързо и лесно ще разграничи недопустимото в една реална война, отколкото преценките на онези, за които войната е професия.

Приятна вечер!
цитирай
142. kass - vmir
03.08.2009 22:27
Благодаря ти, аз не разбирам истинските войни, за толкова много смърт не бих могла да намеря никаква основателна причина, аз говоря за войната която е вътре в нас, която търсим на всякъде в името на това да сме над останалите и да се налагаме, вероятно това е и чувството което подбужда истинските войни, не знам не ги разбирам...
цитирай
143. анонимен - @49
04.08.2009 01:34
Благодарч ти Касс (с близо 100 коментара закъснение :) ... но беше и доста напечено вчера ;) Оценявам как организираш блога си! За съжаление някои злоупотребяват с това. Аз по приницип съм за това да не им се объща внимание ( мове и да се позатриват) но е трудно при такава агресия - не всеки е мъдрец като този в поста ти. Аз лично не бих имал пробелм да се регистрирам ... просто така ми е по лесно ... мързел :)

Поздрави!

ВВ
цитирай
144. kass - ВВ
04.08.2009 08:41
Признавам, че е ужасно дразнещо някой да те дебне да напишеш нещо и да те нападне с какви ли не обиди. Това съм склонна да подмина с усмивка, но да обижда гостите на блога ми е вече прекалено. Вчера на два пъти включих и изключих модерацията. Колкото до регистрацията, тя е за нула време, не е задължително да се правят някакви публикации, има десетки профила с 0 постинги, но имат ник, лични съобщения и когато искаш да им кажеш нещо можеш да го направиш...
Десетки блогъри ме съветват да включа модерацията и да игнорирам анонимните напълно, но на мен все ми се струва малко крайна тази мярка и то заради един човек да страдат всички. От друга страна не мога да стоя постоянно в блога и да трия коментарите му, защото освен неговите ще трябва да изтрия и тези на хората които са му отговорили...Не знам какво да правя, дано модераторите измислят начин с който да се одобряват само анонимните коментари...
Поздрави и лек ден...
цитирай
145. vmir - 142. kass, точно така, това е причината и за "истинските" войни.
04.08.2009 11:08
И е жалко разликата между "истинските" и останалите войни да бъде единствено във видимите за всички жертви и разрушения, вместо в основателността на самата война. Защото, възможности да експонират и преекспонират основанията си имат обикновено победителите, а тежко и горко на победените, които няма как да бъдат чути.
цитирай
146. victoriavselena - ето нещо, което обяснява нещата
04.08.2009 14:00
http://victoriavselena.blog.bg/zvezdi/2009/08/04/chetvyrtoto-otkrovenie-borba-za-energiia.374200
цитирай
147. kass - vmir
04.08.2009 14:38
Жалко е наистина, защото има много невинни жертви в името на някаква истина, а все пак абсолютна истина няма, така че жертвите винаги са напразно...
цитирай
148. kass - victoriavselena
04.08.2009 14:39
Постинга ти е изключителен...
Благодаря ти...
цитирай
149. анонимен - Ти си луда,дори и защото си публикувала тази статия!!
03.10.2009 22:45
За мен ти не си наред с главата.Ако наистина си съгласна с написаното в статията,ки за психиатрията.Войната много рядко е смислена.Просто ме изумяват хора като теб.
цитирай
150. kass - 149. анонимен
19.03.2011 10:59
Никъде не съм казала, че войните са смислени... Това, че съм използвала думата "война" в преносен смисъл визирайки конфликт, стремеж за надмощие, агресия или просто желание за победа в някаква ситуация не означава, че одобрявам войната във всичките й форми. Тя просто е заложена в нас, ако не беше така нямаше да има нито футболно хулиганство, нито стачки, нито ако щеш разводи между съпрузите. Всеки организъм отделя адреналин, той е причина за физическа и емоционална активност и това прави абсолютния мир невъзможен. Това е и причиата да издивяваме от скука, когато преливаме от енергия, а няма какво да правим, а когато си намерим да се окаже че пречим на някой... Затова за сблъсък може да се приемат и куп безобиди неща - спор, игра на карти, шах, табла и прочие неща с които ще освободим енергия, ще запълним време, ще паднем или победим, но няма да навредим на никого...
Човек трябва да си избира битките и да отсява тези, които няма да донесат нищо добро и това важи както в личен, така и в глобален мащаб...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4228975
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930