Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2010 16:18 - Защо ме изтрихте?Аз само се пошегувах!
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 5323 Коментари: 28 Гласове:
35



 Не съм обидила никой, а се пошегувах с една нелепа ситуация, независимо дали е плод на нечия манипулация на сайта или пропуск на админите. Е, ако модераторите не са се почувствали приятно да се шегуваме на техен гръб, то дано поне са разбрали как се чувстват хората които са обект на нечие особено чувство за хумор.



Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanya70 - Тъкмо се зачудих...
17.12.2010 16:23
... къде изчезна постинга, който прочетох но не успях да коментирам...

Реакцията на админите просто показва , че "Има пилот в самолета" само когато шегите са на техен гръб - тогава реагират светкавично (неведнъж се е случвало)!!!

Поздрави! :)

ПП. Да споделя и малко личен опит по темата - преди да пуснете постинг с недостатъчно ласкава информация,(не по вкуса на админите), заредете нов постинг същия като пуснатия (в "Чернова"). Пуснете го веднага след изтриване на първия, като, разбира се имате в "Чернови" готов още един като първия - според личния ми опит, админите се отказват да трият след 4-тия опит... и оставят 5-тия постинг :) Вероятно защото вече сами са станали за смях ;)
цитирай
2. kass - vanya70
17.12.2010 16:26
Просто подредбата на заглавията беше така наредена, че не можах да се сдържа, нямаше никакво злорадство, обиди или нецензура. Изглежда админите нямат чувство за хумор, особено ако е за тяхна сметка. Жалко!
цитирай
3. djgator - kass
17.12.2010 16:28
Добре дошла в отбора :) Мен ме баннаха, а на тролчето - само му изтриха постингите и пак си пише необезспокоявано????
цитирай
4. vanya70 - Добавих ПП.
17.12.2010 16:32
Явно сме писали едновременно - аз послеписа, а 2. kass - отговора :))) Е, разбрахме се :)
цитирай
5. kass - djgator
17.12.2010 16:32
Е, нали искат раздвижване? Ами раздвижихме се. Сега пък не биваше ли?
цитирай
6. анонимен - kass
17.12.2010 16:34
и на мен ми е писнало от тролове.Постоянно ме дразнят:)
цитирай
7. kass - vanya70
17.12.2010 16:36
Аз мога да го пускам до безкрайност, но въпроса не е в това колко ще го прочетат и ще се повеселят, а в това, че админите не разграничават хумор от сарказъм и злобни подигравки от шеги...
цитирай
8. kass - petef
17.12.2010 16:37
филтрирай ги ;)
цитирай
9. анонимен - Петев аз отначало и теб те мислех за ...
17.12.2010 16:38
Петев аз отначало и теб те мислех за трол,но после се убедих,че не съм била права:)
цитирай
10. vanya70 - 7. kass,
17.12.2010 16:44
kass написа:
Аз мога да го пускам до безкрайност, но въпроса не е в това колко ще го прочетат и ще се повеселят, а в това, че админите не разграничават хумор от сарказъм и злобни подигравки от шеги...


Тук мога да поспоря - много добре ги разграничават тези неща, ама вероятно админите са на принципа:

"Хуморът на наш гръб е по-лош за имиджа на сайта, отколкото сарказмът и помията на чужд гръб!" ;)
цитирай
11. kass - vanya70
17.12.2010 16:46
vanya70 написа:
kass написа:
Аз мога да го пускам до безкрайност, но въпроса не е в това колко ще го прочетат и ще се повеселят, а в това, че админите не разграничават хумор от сарказъм и злобни подигравки от шеги...


Тук мога да поспоря - много добре ги разграничават тези неща, ама вероятно админите са на принципа:

"Хуморът на наш гръб е по-лош за имиджа на сайта, отколкото сарказмът и помията на чужд гръб!" ;)


Е, не аз съм накачулила въпросните постове по корицата та да им застрашавам имиджа, аз само направих весел анализ на това което видях и независимо дали ще го кажа на глас или ще си го задържа в себе си, то имиджа на сайта пак си страда...
цитирай
12. анонимен - kass
17.12.2010 16:49
понеже и двамата сме възмутени от админите,нека да помолим гатора да въведе ред!Той е строг,но справедлив.Виждаш днес как самоотвержено спаси синди от някъф трол:)
цитирай
13. malkiatprintz - Дреме им на имиджа, Ив. Важното е да ...
17.12.2010 16:51
Дреме им на имиджа, Ив. Важното е да се чувстват велики - типично за всяка мижитурка, която се е видяла с власт, но няма смелост за пет пари да излезе даже с ник, камо ли с име, но избива комплексарщината си подло. Ама това им е явно единственият кеф, друг явно си нямат, защото дори и за това трябва някакъв интелект над нивото "аз съм най-, другите са някакви си"
цитирай
14. kass - petef
17.12.2010 16:54
Петеф, ако искаш помоли го, аз предпочитам да се шегувам и така да се защитавам, за жалост не попадам на достоен съперник, чието чувство за хумор да ме предизвика и затова не се занимавам с блогови проблеми, въвеждане на ред и прочие. В случая просто не се сдържах, защото първа изглеждаше направо комично по едно време....
цитирай
15. elinora - Ама какво ти изтриха,
17.12.2010 17:00
разкажи за непрочелите?! :)
цитирай
16. анонимен - Петеф, ако искаш помоли го, аз пр...
17.12.2010 17:01
kass написа:
Петеф, ако искаш помоли го, аз предпочитам да се шегувам и така да се защитавам, за жалост не попадам на достоен съперник, чието чувство за хумор да ме предизвика и затова не се занимавам с блогови проблеми, въвеждане на ред и прочие. В случая просто не се сдържах, защото първа изглеждаше направо комично по едно време....


Може би си права.Тя неква синди беше окопирала първа страница и никой друг не можеше да се вреди.А като се сетя,че дори моят последен постинг
(толкова издържан)не е бил на първа.Егати безобразието:)
цитирай
17. kleopatrasv - Какво пак е изтрито, kass? Нямат ли ...
17.12.2010 17:06
Какво пак е изтрито, kass? Нямат ли край тези безобразия?
цитирай
18. kass - malkiatprintz
17.12.2010 17:08
Дреме им Фил и очевидно не могат все още да се оправят с проблема, явно някой манипулира сайта както си иска, но админите си имат профил и могат да обеснят това, също и да реагират навреме, а не да трият публикациите на хората, които са съвсем естествени предвид, че виждат по корицата такива безобразия...
цитирай
19. kass - elinora, kleopatrasv
17.12.2010 17:20
Като влязох по някое време в блога видях корицата накичена с постинги на тема поредното тролене. Синди е пуснала пост за рождения си ден, от друг профил копие на нейния излиза подигравателен пост със горе - долу същото съдържание, но изменено тук таме за да я злепостави. Веско реагира като прави пост срещу профила клонинг, в резултат на което клонингът прави пост и за него. Като влязох подредбата беше следната: Веско, Синди (оригинал), следваше пост "Песен за четящите" и "Коледна украса вкъщи", следват Синди (копие) с постът за рд , Синди (копие) с пост "С теб съм гаторе" и накрая Алби с „№10 - трудна съм за рисуване”, всичко това ми се строри много смешно и го разказах като едва ли не логична подредба на първа според както следва: Веско с обобщителен пост, Синди като жертва, време заотдих и размисъл "Песен за четящите" и "Коледна украса вкъщи", след почивката доказателствата със постовете на синди (копие) и накрая завърших, че ако някой не знае какво да мисли и как се чувства, сайтът му предлага подсказващо заглавие „№10 - трудна съм за рисуване”. На втората минута ми затриха поста, а той беше шега. Нямаше обиди, назидателен тон или някакви нецензурни епитети. Просто така бяха наредени заглавията и постовете, че ми стана смешно и реших да се пошегувам с това...
Въпреки ироничния ми тон към админите, които едва ли не са подредили постовете с логика и са предложили конфликта като тема на деня, по всичко си личеше, че постът е със шеговит характер и с цел да се пошегуваме с неуредиците, нарочни или не. Но очевидно админите не са го приели така....
цитирай
20. krotalka - Иве,
17.12.2010 17:57
предполагам, че същия човек-трол който се е изгаврил със Синди те е изтрил. Подозирам,че след като толкова народ напусна блога, търсят интрига, за да предизвикат посещаемост и интерес. Рейтинг се гони, нали от там им идват приходите.
Те се подиграват с другите, но ако някой им отвърне със същото се засягат?!
цитирай
21. kass - krotalka
17.12.2010 18:13
Няма нищо привлекателно в това да отнемеш думата на някой, тъй че ако цела е да се повдигне активността в блога и рейтингът, то само с еднопосочно тролене няма да има ефект. Интересното идва когато има изобретателност в подобни провокации, шеги и закачки и въобще някакво ниво по-високо от махаленско ругаене, което е нелицеприятно. С принца например ако решим да се закачимс някой то можем да го направим така, че хем четящите да се пукат от смях, хем коментарите да превъртят брояча, хем с густо да си водиш подобни битки с дни наред. Никой тук няма какво да губи, нито има основателна причина да намразва някой, нито има какво да дели. Така, че няма как да разбера троленето като издевателство или унижение, защото единственото което се постига е обектът на атаката да го игнорира или да предизвика временно възмущение в останалите, което не е никакво постижение. Поради тази причина същия човек-трол (ако е такъв), който вероятно ме е изтрил не е показал нищо друго освен че е слаб противник, защото освен плоски цели и нечестни средства нищо друго не може да измисли...
цитирай
22. rustam - Много интересно...
17.12.2010 18:31
и какъв беше никът на "трола"
би ли споделила?
цитирай
23. kass - rustam
17.12.2010 18:33
При Веско ще научиш цялата ситуация..
цитирай
24. rustam - Иве,
17.12.2010 18:38
Остави го Веско. Аз на блогъри, които сами си влизат "анонимно" в блога и сами си пишат оплюващи коментари не вярвам.
Ноооо - на тебе ти имам доверие!
цитирай
25. kass - rustam
17.12.2010 18:44
е какво точно искаш да ти кажа, някой направил клонинг на синди и по едно време корицата заприлича на латино сериал, аз го разказах в резюме като се пошегувах, изкарвайки го че модераторите го правят с цел да ни предложат тема на деня и подробностите около нея, но за жалост го изтриха, това е...
цитирай
26. malkiatprintz - Не съм убеден, че "някой ма...
18.12.2010 08:05
Не съм убеден, че "някой манипулира сайта", Ив, доколкото такива простотии и какви ли не бъгове е имало не веднъж и два пъти, така че едва ли е "един" - вероятно са доста повечко. А в такъв случай или админи, модератори и програмисти са достатъчно некадърни, за да не могат да се справят с този проблем, което говори плачевно за тях, или нямат интерес да го правят. Едва ли е първото, следователно, ако не са самите те, значи действащите "някои" вилнеят с тяхно благоволение.
Да трият наред е лесно, но за да оправят цялата система, трябва да поработят малко... ама сме гадни, само злото им мислим :):):)
цитирай
27. tutankhamon661 - kass
18.12.2010 16:23
Много неща мога да си представя, но не и добродушна жена като теб да съгреши като за бан. Това вече ме изненадва. Жалко, че не съм видял "греховната" публикация и още по-жалко за твоя бан ..... необясним!
цитирай
28. kass - tutankhamon661
18.12.2010 17:00
Понякога чусвтвото ми за хумор граничи със сарказма, толкова са близско границите, и често се тълкува със злонамереност. Понякога е трудно да определиш чувството вложено в него. Може и да не съм написала поста достатъчно ясно или достатъчно добре и да се е изтълкувал погрешно. Всеки случай беше насочен към модераторите с цел да видят отстрани колко безумно и смешно изглежда първа понякога особено когато от 7 поста - 4 са по един и същ проблем, а 3-те попаднали между тях сякаш са с цел да създадат атмосфера или настроение като фон на доминиращата тема. Някак съчетанието беше коминчно в моите очи. Това обаче не се понрави на модераторите и ме наказаха. Е, щом съм виновна, ще си излежа присъдата :)...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221179
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031