Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2011 14:51 - Как да се оправи държавата ли?
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 38519 Коментари: 80 Гласове:
42

Последна промяна: 08.02.2011 11:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

С радост забелязвам новата вълна в блога за 5-те предложения как да да се оправи държавата. Мислех, че такива инициативи са вече отминали, но слава Богу не са, защото лично на мен са ми интересни. Разбира се по всяка тема е писано и говорено, но това не значи, че човек не може да го напише по свой начин, тъй че за мен лично е много интересно когато по една тема има няколко публикации с различни възгледи.

 

Сега по темата.

1. Първо и най-важно условие за да се оправи държавата е ДА СПРЕМ ДА Я ОПРАВЯМЕ. От две десетилетия насам всичко, което всички правят е да оправят държавата. Тези благородни намерения обаче водят до политически разделения, спорове, компромати и прочие. За да се оправи държавата не се иска нищо повече от това да си гледаш работата както трябва, да си градивен и полезен и най-вече да си наясно, че не можеш да се разграничиш от държавата. С две думи гледай си твоята работа по възможно най-добрия начин и не вярвай, че някой ще дойде да те научи как се прави това. А когато държавниците се намесят и ти попречат да правиш това, което най-добре умееш излей си недоволството и се връщай на работа. Особено важи за образователната и здравната система, където оправданията с държавата като че ли са най-много. Някъде обаче зад неуредената държава стоят професионалистите или липсата на такива, което ще рече, че върната родилка заради неплатени здравни не е въпрос само на неуредена държава, а и на непрофесионално отношение на лекари към работата си. Нека не забравяме, че неуредената държава е най-доброто ни извинение да сме нереализирани, най-хубавите цветя обаче, са тези които виреят в трудни условия, въпреки плевелите около себе си…

2. На второ място и пряко свързано с първа точка е едно изискване, което задължително трябва да направим, а именно да изкореним плевелите. Няма оправдана солидарност към слабите професионалисти, мързеливите или немарливите колеги. Естествено на думи е много лесно, но да се изкорени закоравяла система, прогнила от шуробаджанащина никак не е лесно, но кой е казал че ще е лесно. За тази цел обаче трябва да си човек чиято дума тежи и чийто професионализъм е неоспорван, само така ще намериш подкрепа ако разбира се ти стиска да се изправиш срещу бурята. Но преди всичко самият ти трябва да си оправил живота си преди оправяш каквото и да било и който и да било. Това като че ли е и причината да не давам политически съвети, защото ако смятах, че знам механизма по който да се оправи държавата отдавна да съм се кандидатирала, а ако някой все пак смята че знае и може, то моля да не губи време, а да се заема веднага с отговорната задача…

3. Все пак има едно нещо, което смятам, че ще е много полезно за обществото и то е да се даде стимул чрез облекчаване на данъците за полезни на обществото дейности. Примерно фирмата ви работи добре и искате да построите една детска площадка в квартала в който живеете. Не виждам никаква причина разходите по тази градинка да не минат за разход след като похарчените пари са за общественото благо и облекчават общината. Подобно може да се организират детски спектакли, кръжоци и други извън основната дейност на въпросната фирма или фирми в сдружение от чието спонсорство ще се ангажират самоосигуряващи се лица без участието на държавни субсидии или друго държавно подпомагане. Всеизвестно е на всички, че българина би дал за всичко друго само и само да не плаща данъци, е, при това положение тази му черта трябва да се използва за благородни цели.

4. Друга особено полезна черта на българина е че има силно развито чувство за собственост. За колата, домът си или за каквато и друга собственост да трябва да се погрижи, българинът ще се погрижи ревностно, но за града си, квартала или държавата тцъ… Вероятно не ги смята за свои и затова. Ако това наистина е така, както подозирам че е, то значи че е крайно време да му се даде да притежава. На лекаря – кабинетът, на учителя – класната стая, на чиновника – бюрото… Е, не с натурален акт естествено, а със свободното право да ги управлява, подреди, обзаведе и т.н. според както смята, че ще е най-добре за него да си върши работата професионално, а резултатите ще покажат кой колко добър стопанин е, но при всички положения ще има конкурентност, по-идейни, по-добри и прочие, защото прогресът се дължи на конкурентни начала. С две думи всяко държавна институция е добре да помисли за допустими и непротиворечащи на реда на институцията свободи, чрез които работещите да имат усещането че изграждат своя собствен професионален авторитет, атмосфера и условия за развитие.

5. Забелязвам, че има особено голяма ниша в сферата на услугите – от това да се обърнем към някой да ни отърве от старият ни отдавна легнал на трупчета автомобил, до това да използваш някой да вземе децата ти от училище и да ги превози до вас. Не, че хората не намират изход като видят зора, но защо пък да е трудно. Основната спънка идва от това, че за да се извършват услуги срещу заплащане е необходимо да се регистрираш като фирма и да си плащаш данъците, ако искаш да се рекламираш и развиваш, а не да се подвизаваш в сивата икономика. За жалост обаче да си собственик фирма не е лесна работа и затова смятам, че донякъде въвеждането на някакви патентни данъци биха могли да развият сектора с услугите, ако дейността не изисква офиси, търговски обект и др. такива. Достатъчно е да имаш осигурителен номер и да плащаш определен патент на година, здравни и други осигуровки и върви и се развивай, чисти домове, мий входове, бракувай стари коли, почиствай дворове, с две думи действай и се рекламирай навсякъде, защото в тази държава има много за чистене и поправяне…

 Е, аз съм до тук с идеите, ако някой има още давайте ги и току виж сме оправили държавата…:)))




Гласувай:
45



1. boristodorov56 - Аз предложих отдавна да се канонизира д-р Б. Борисов.
07.02.2011 15:15
Другите четери са:

- да се направи мандата му и този на това НС пожезнен.
- на мястото на паметниците на Червената армия да се слага негова статуя в М 1:1 000;
- да се забранят партиите, интернет, секса и критиките против него;
- всеки българин да си изкопа гроб предварително и да пуши само контрабандни цигари;


цитирай
2. kass - boristodorov56
07.02.2011 15:24
Боре, още ли не си се отказал да оправяш държавата :)...
Аз се отказах, защото разбрах, че с умуване и писане няма да стане. За да зависи нещо от мен или теб първо трябва да извървим дълъг път, да се оправим с това с което ние се занимаваме, а след това да оправяме държавата или света, това е според мен. А ББ е спечелил изборите чрез народния вот, тъй че "глас народен - глас Божи"... Всичко което можем да направим е да поискаме определени промени в определени закони за да ни е по-лесно да работим...
цитирай
3. haralanov - Здpавей!
07.02.2011 15:25
Понеже с теб често спорим и сега няма да направя изключение!Бъди сигурна,че не е заради самия спор,нито пък го правя нарочно!Още в началото допускаш грешка,смятайки,че ,,политическите разделения и спорове" са нещо лошо и деструктивно.Тъкмо напротив.Споровете и разделенията движат нещата.Тъпо ще е ако всички сме на едно мнение.С това ,,всеки да си гледа работата,, също няма да стане.На теория всеки си я гледа.Братя Галеви и Маргини-и те тяхната.,,Изкореняването на плевелите" е нещо,което ми напомня времето преди 89-та.Смяташ ли,че бедният няма масто в политиката?И,че само богатият може да бъде,тъй като той вече е ,,оправил" себе си?Това със ,,спестяването на данъците" е добре но в България ще пестят от данъци точно определени ,,добри" фирми.Ти съмняваш ли се в това?Безлихвените кредити бяха едни от лъжите на Крадлив дедо.Е,и?Между другото,и миналото и сегашното правителства ще умрат да се хвалят,че си имаме най-ниските данъци.Е,и?Да си видяла западните инвеститори да се избиват да инвестират у нас?,,Държавната институция" не може да мисли!Това е една широко разпространена заблуда!Държавата да мисли вместо теб си е чист абсурд!И накрая...Вече дадох своя принос за оправянето на държавата.Лично аз се наемам да я оправя при едно единствено условие.Някой безвъзмездно да ми даде 100 милиарда евро.Честно казано и едно няма да си присвоя.Но ще знам къде да ги изсипя..:))))
цитирай
4. kass - haralanov
07.02.2011 15:40
Не смятам, че политическите разделения са нещо лошо, но смятам, че определено са катализатор на компроматорска политика, използвайки медиите за да насаждат една или друга нагласа на избирателя към съответна партия. Погрешно смяташ, че "оправилия" себе си е задължително богатия, защото най-богатият лекар не е задължително да е най-добрият, но най-добрият е най-добър дори и да е най-беден. Лично познавам хора, съвсем обикновени, които доста дръпнаха чрез така наречения "царски кредит", за жалост сега са обратно на дъното. Вероятно в България ще пестят от данъци точно определени ,,добри" фирми, но градинките ще са факт нали, защото те и сега пестят, но без нищо насреща, освен това като изградиш нещо вече не ти е все едно дали някой ще го разруши след теб. :))))
А, и за какво ти са толкова много пари??? На Гърция дългът е 300 милиарда евро, нали не си решил да купиш една трета от нея и да се преселим там :))))
цитирай
5. blogena - брей :)))
07.02.2011 16:16
важно е да си чешете
клавиатурите
даже наритването ми не отразихте
толкоз неотразими сте станали, че чак си вярвате...
цитирай
6. djgator - kass
07.02.2011 16:21
Интересни идеи си предложила, аз напоследък нямам време за нета, но ако довечера ми остане, ще се включа с радост в тази блог-вълна :)
Ще се радвам, ако все пак някой блогър се издигне, поне до ранг заместник министър, тогава ще видим дали е вярна приказката за стълбата, а ако се е оказал истински човек - дали ще може да помогне в реализирането на блоговите идеи :)
цитирай
7. kass - blogena
07.02.2011 16:39
Алби, пак си ме наритала докато ме е нямало :(... Четох коментарите в поста ти, обачее като казваш да протестираме реално имаш ли поне идея за какво конкретно да се промени ни е протеста??? Защото както чесането на клавиатури, така и протестирането за спорта не вършат никаква работа... :))))
цитирай
8. kass - djgator
07.02.2011 16:43
Веско, народът има една поговорка "пари ми дай, акъл не ми давай" :), която изглежда важи само за България, защото в другите страни не щат пари, а акъл :). Ние тук съвсем доброволно даваме акъли, ама никой не ни ги ще, искат пари да им дадем и така 20 години даваме пари, че и безплатни акъли и до никъде :(...
цитирай
9. blogena - брей :)))
07.02.2011 16:46
я виж ти
протестирането ти явно е било за спорта
поне да бяхте довели петицията до финал ...

сега като сте свободни ще четат хората, колко сте стабилни ...

не си чела каквото трябва в блога ми
щото четеш само първа и в дните когато ви ритах с постинги
беше тук ама нейде из първа се изказваше ;)

цитирай
10. kass - blogena
07.02.2011 17:02
Е, не мислиш ли че си малко несправедлива а? Защо не написа петицията ти например като ни мелиш сол на главата, защото Филип я писа няколко дни, човека отдели от времето си, свърза се с когото трябва за да е както трябва написана, представи я, а ти само я подписа без грам труд да положиш нали, Алекс не направи ли всичко, включително и да се срещне с човек, койтно направи сайта ... Това нищо реално ли е??? Не разбирам какво трябва да се направи за да спреш да ни риташ по задниците, защото то май все така се получава, каквото и да направиш, най-много да издеш ритника, но аз мисля че други трябва да бъдат наритани, защото за да има стойност петицията, която не сме довели до край се искат поне 5 000 подписа, а тя няма толкова и както изглежда трябва още няколко шокиращи новини за да се активират потърпевшите както в сайта, така и в подписването на петицията... Но нали разбираш, че за успиваемостта на народа никой не може да носи вина....
цитирай
11. blogena - ами защо тогава
07.02.2011 17:11
не се събират подписи и не се обяснява на хората
ами сте тръгнали чак държавата да оправяте
аз като исках да помагам вие ме игнорирахте
мълчите и сега сефте разбирам че трябвало 5 000 подписа ...
цитирай
12. kass - blogena
07.02.2011 17:18
ми събирахме ги и във фейса от близо 4000 френда на страницата на гери, под петицията имаше само 1200 последно като погледнах и то предимно от блог.бг и в сайта я качихме и него рекламирахме и какво - нищо! Какво да направим освен да се съберем аз, ти вмир, алекс и принца и с един плакат пред министерството да променяме системата, искаш ли, аз съм навита...

цитирай
13. blogena - не
07.02.2011 17:31
няма да се получи

не знам къде гледаш но Signatures 717
не достатъчно се шумеше и се скатахте

едва ли и тези дето изброяваш ще тръгнат
те са вече на друга вълна :)))

цитирай
14. vmir - Допадат ми много предложенията ти и обосновката им.
07.02.2011 17:44
Имам леко притеснение по точка 4, но пък се сещам за поговорката:"На подарения кон зъбите не се гледат", и тази поговорка е дословно една и съща както при нас българите (помня я от детството си като: "На харизания... "), така и при англичаните следователно, както от локална, така и от глобална гледна точка, би следвало да те поздравя за предложенията! :)))
цитирай
15. kass - 13. blogena
07.02.2011 17:44
Никой не е на друга вълна, а всеки е сам, защото няма и половин година от смъртта на Гери, когато лекар върна родилка с контракции, защото нямала платени здравни. Само че за някои неща няма значение дали са ти платени здравните или не, особено за децата които са под закрилата на държавата и закон има, но какво от това, бебето е мъртво родено в дома на майката с неоказана лекарска помощ и то след като Маджунов беше нправен на нищо от обществото, което ще рече, че онези неща като съвест, срам, страх от общественото мнение и прочие са отдавна мъртви и освен с диктаторски мерки и яко да плющи камшика друг начин няма тоя народ да си промени отношението към работата си и да започне да носи отговорност. Жалко, но така излиза. 717? Изглежда наистина съм гледала нещо друго, а колко до нас шумяхме, до колкото могат да шумят 3-4 души :(... Явно никой не го е еня за нищо докато не го засегне лично...
Ако си мислиш, че да положиш толкова труд да създадеш сайт, напишеш петиция, отидеш на митинг в София и прочие, но да не получиш грам обществена подкрепа не е достатъчно тежко, то давай и ти с ритниците и упреците, че другия път хич да не се захващаме, хем няма разочарование, хем няма и да ни мелят сол на главата, по-лесно е нали?
цитирай
16. kass - vmir :))))
07.02.2011 17:48
Е, благодаря! :)
цитирай
17. aaaai - Много харесвам идеята за оправянето. Но не на държавата.
07.02.2011 17:52
цитирай
18. kass - aaaai
07.02.2011 17:54
:)
цитирай
19. анонимен - Ама оправянето може да има и обратен знак. Някой да не е изненадан?:-)
07.02.2011 18:39
aaaai написа:

17. aaaai - Много харесвам идеята за оправянето. Но не на държавата.
цитирай
20. анонимен - Ами първо виж как се оправя блог.бг и след това държавата. Мнооого демокрация???
07.02.2011 19:33

Автор: ivaylozartov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 654
Постинги: 4
Коментари: 49

А сега вижте прочитите му под всеки постинг.


12:15 - Автоцензура Автоцензура
По данни на организацията „Репортери без граници”, България е на 70то място по свобода на медиите, т.е. като страните от третия свят. Какво стана със собственото ни самодоволно хваляне, че нашите медии вече са с... Категория: Лични дневници
Прочетен: 2252 Коментари: 10 Гласове: 27 12:13 -

Корупция Корупция.
Всеки дъвче тази дума навсякъде, по всякакъв повод. Вече 20 години корупцията е виновна за всичко, тя е и началото и краят. Тя е сякаш извънземно-пришелец долетял от чужда галактика, вмъкнал се в обществото ни, вътре в нас и... Категория: Лични дневници
Прочетен: 2430 Коментари: 10 Гласове: 30 03.02

13:18 - Човешкият дух и борбата срещу глада. Когато принуждаваш собственият си народ да гладува, и хората са принудени да бракониерстват или да крадът, за да не умрат от глад. Кое е по голямото престъпление? Това което правят гладните или това което вършат спрямо тях управляващите?
... Категория: Лични дневници
Прочетен: 1795 Коментари: 16 Гласове: 18 03.02

13:15 - Абсурдистан и здравната система. От много години не ми се беше налагало да ходя по болници и лекари, плащах си здравните осигуровки и несъм мислел какво става с човек, който има необходимост от преглед при лекар и лечение. Днес 31.01.2011г разбрах какво се случва по се... Категория: Лични дневници
Прочетен: 1622 Коментари: 13 Гласове: 17

Тук прочитите за 8099.
Вчера имах 1200 прочита в блога и 130 в постинга.
И тук ли успяха да извратят нещата?
О нещастни блог.бг. Ти си пример за хаос и измама.
цитирай
21. kass - kushel
07.02.2011 20:31
Кушел, хубаво е че такива неща ти правят впечатление все още...
цитирай
22. orlinpetkov - умниче такова
07.02.2011 21:01
:))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
23. kass - orlinpetkov
07.02.2011 21:06
ей, къде се губиш? или то май и аз се губя от време на време :)
цитирай
24. mamkamu - За първа точка съм напълно съгла...
07.02.2011 21:50
За първа точка съм напълно съгласен. Както казваха едно време: "абе гледай си работата". Тоогава имаше съвсем друг смисъл това словосъчетание, но все се надявам, че някой ден ще стигнем до скандинавския му смисъл :) За това обаче трабва възпитание и образование.

За т.2 е необходимо възпитание в продължение на поне две поколения.

По т.3 в момента в България има такива повсеместни данъчни облекчения, че повече не можем и да желаем.

т.4 ми мирише малко на корпоративен социализъм, което всъщност си е другото наименование на фашизма.

В точка 5 има известен смисъл, но в момента се обаждам на една фирма от обява, която ще ми махне старата "Ладичка" от улицата и даже ще ми плати 200 лева и дори ще я отпише от КАТ.

Така че частната инициатива си действа и то при едно от най-либералните в данъчен аспект форми в ЕС.... Проблемът тук е в полуолигархическото управление...Даже не в него, а в тия които го избират
цитирай
25. yanev - Проблемът не е как, а кой.
07.02.2011 22:01
Досега реализацията на идеите за оправяне на държавата винаги е била възлагана на хора, които не могат да разделят на две магарета сеното. Ти обаче ми се струваш оправна мадама и затова ако се нагърбиш с тежката задача да реализираш идеите си и да се кандидатираш за президент, нашата партия "Работническо - земеделски съюз" с готовност ще те подкрепи.
цитирай
26. kass - mamkamu
07.02.2011 22:34
В точка 5 има известен смисъл, но в момента се обаждам на една фирма от обява, която ще ми махне старата "Ладичка" от улицата и даже ще ми плати 200 лева и дори ще я отпише от КАТ.


Мамка му, изпреварили са ме :(...
Не съдете за България по София, една такава фирма в Пловдив няма да изържи и месец, особено ако няма собствен скрап за стари коли, за по-малките градове пък няма какво да говорим.
Ниски данъци? Как си обясняваш тогава липсата на обществена активност на населението, според мен е точно заради липсата на стимули, защото аз не говоря за намалянето на данъците, дори напротив и да се повишат няма да е зле ако обаче се облекчават фирмите от данъци за извършването на полезни за обществото дейности извън основната дейност на фирмата. Има разлика. Проблемът е, че в момента има много лошо кредитиране, с високи лихви и междуфирмена задлъжнялост, практически няма оборотни пари на пазара, което води до голям спек в частната инициатива, а това е като блато, без финансова инжекция трудно става измъкването. А колкото до олигарсите, те са си там от 20 години, но ние имаме възходи и падения на капиталите си, което означава, че има разлика в управлението на страната през различние правителства... А тая т.4 нещоооо май не съм я написала както трябва :))))...
цитирай
27. kass - 25. yanev - Проблемът не е как, а кой.
07.02.2011 22:40
Аз пък мисля, че не е важно КОЙ, а КАК :)))))
Задачата се възлага на тези, които се кандидатират, затова и все се оказват такива дето не могат да разделят на две магарета сеното. Аз пък магаре никога не съм виждала, затова най-добре е да се кандидатира някаой учил и сполучил в тази област :)))). И аз ще го подкрепя....
цитирай
28. yanev - Докато те предложа за политик и в...
07.02.2011 22:55
Докато те предложа за политик и веднага се научи да лъжеш. Има ли човек да не е виждал магаре?
цитирай
29. demonwind - Здравей:)
07.02.2011 23:00
Влез в блога ми и ще видиш няколко идеи. Ако не ти допаднат, поне ще се посмееш от сърце :)))
цитирай
30. kass - yanev
07.02.2011 23:24
амиии, тренирам :), че то в политиката като при адвокатите трябва убедителност докато ментиш иначе губиш позиции бързо :))))...
цитирай
31. kass - demonwind
07.02.2011 23:29
предлагам да се върнем към някои блестящи политически идеи от началото на прехода, отдавна си мисля, че България ще се оправи когато ние станем проблем на държавата, а не тя наш :))))....
цитирай
32. stoineff - С твое позволение..
08.02.2011 10:09
...ще те включа в участниците :)))
цитирай
33. boristodorov56 - Как разбра от точно този коментар, че искам да оправя държавата?
08.02.2011 10:47
kass написа:
Боре, още ли не си се отказал да оправяш държавата :)...
Аз се отказах, защото разбрах, че с умуване и писане няма да стане. За да зависи нещо от мен или теб първо трябва да извървим дълъг път, да се оправим с това с което ние се занимаваме, а след това да оправяме държавата или света, това е според мен. А ББ е спечелил изборите чрез народния вот, тъй че "глас народен - глас Божи"... Всичко което можем да направим е да поискаме определени промени в определени закони за да ни е по-лесно да работим...



От коментара ми е ясно, че желая да се оправи д-р Б. Борисов, за когото съм притеснен от предстоящото му надприказване с д-т А. Петров в кандидат президентския дебат. С тези и бъдещите флашки ще се нуждае от солидност и непоклатимост.

Повече от ясно е, че без мисъл на хората за промяна в държавата - в личен план някой няма да успее да промени нещата към по-добро в дългосрочен план. Промяната е повече от необходима, не защото съм откривател на тази неизбежност, а просто защото сега държавата не е функционална и най-важното - не осигурява справедливост и лишава хората от мотивация и не
стимулира хората за креативност и почтеност , което е причина всичко да се хлъзва по наклона на най-малкото съпротивление - право в пропастта.
В този си вид държавата е почти излишна и е необходима само на монополите в политиката, бизнеса и икономиката, но всъщност благата в държавата се дължат на безликия човешки фактор.
Не немираш ли?

И ти ли смяташ, че след като сме избрали една власт - д-р Б. Борисов - трябва да я оставим просто да си съвърши работата спокойно?

Или че хората у нас не са зависими от читавостта на държавното правление?
цитирай
34. cchery - Повече от ясно е, че без мисъл на ...
08.02.2011 11:27
boristodorov56 написа:

Повече от ясно е, че без мисъл на хората за промяна в държавата - в личен план някой няма да успее да промени нещата към по-добро в дългосрочен план. Промяната е повече от необходима, не защото съм откривател на тази неизбежност, а просто защото сега държавата не е функционална и най-важното - не осигурява справедливост и лишава хората от мотивация и не
стимулира хората за креативност и почтеност , което е причина всичко да се хлъзва по наклона на най-малкото съпротивление - право в пропастта.


Недоумявам?!? Боре, обясни ми, как човек, който не е във властта и дори не е административен чиновник, който го е страх дори да пита защо в магазина му продават развалена стока на висока цена, ще тръгне да мисли за промяна в държавата?!? Говорим за лична промяна - за личната промяна на всеки българин като едно от първите неща е да преодолеем инерцията на страха от вдигането на главата, до мисълта, че нещо зависи и от нас!


boristodorov56 написа:
И ти ли смяташ, че след като сме избрали една власт - д-р Б. Борисов - трябва да я оставим просто да си съвърши работата спокойно?

Сега е ББ, преди беше СС, преди това пак СС, а още по-преди ИК!! Има ли значение името, щом е все така зле? И докога ще копаем нива с камъни, демек политиката, която не управлявме, а ще оставяме чернозема - собствената си лична промяна - да пустее!!

Кас, подкрепям и споделям всичко казано от теб! Писала съм и пак бих писала на тази тема, защото промяната не идва отгоре. А отвътре!
цитирай
35. kass - Боре,
08.02.2011 11:50
винаги съм смятала, че всеки народ си заслужава управниците, което ще рече че изцяло от него зависи какви политици и каква политика ще се води в родината му, но не знам защо напоследък взех да променям това убеждение в себе си и не за друго, а защото установих, че всъщност българина не знае какво иска. Искаше Европа, после пък за какво му е, искаше свободи, после пък иска полицейска дъжава и сигурност и това не са думи на старите баби по селата, а на хора които са били активни. Не смятам, че трябва да оставим едно правителство ако сме недоволни от него, но смятам, че ако няма ясна представа какво точно иска всеки един от нас и ако няма активност в хората за жадуваната промяна, то е все едно кой какво прави и как управлява, защото е все едно за безработния дали ще е царя, Доган, Бойко или Гоце, ако е решил да не работи и да чака на държавата да му реши проблените. Когато човек е активен обаче не му е все едно, затова и казах, че е важно да си оправиш собствения живот преди да оправяш каквото и да било т.е. да се учиш, да знаеш езици, да си изградиш име на професионалист и т.н., не свърши ли човек това и Господ не може да му помогне. За жалост обаче колкото и да се мъча да активирам хората за каквото и да било виждам единствено неверието им, че нещо ще излезе от цялата работа, затова и ББ е толкова популярен, защото хората не искат да се развиват, а да обеднеят богатите като някакво възмездие за техните страдания с тази разлика обаче, че и онази малка част активни хора, които с кървава пот си изкарваха хляба и осигуряваха работа на другите сега издъхват. Затова и съм готова да споря с Минчо до припадък защо царските кредити бяха добра политика, защото е едно безлихвено кредитиране на бизнеса и друго кредитиране с 12-18% лихва, а и децата знаят че без финансов ресурс една икономика не може да се съживи.
цитирай
36. kass - cchery
08.02.2011 11:56
Точно там е проблема, че всички философстваме как да се оправи държавата, а не можем да си оправим собственото работно място, търсейки причината в колегите. Когато на човек му ври кръвта той ще се заеме сам с работата, а не да дава акъл на другите как да я направят вместо него. Така ми се иска да заври кръвта на българина някой ден, после всичко ще си дойде на мястото... Вече започвам да си мисля, че не ни трябва политик, а духовен водач :))))
цитирай
37. skalistmuj - Авторката е
08.02.2011 12:19
много хубава. Бих искал да се запозная с нея.
цитирай
38. анонимен - На мързеливия Андрешко и Бог не може да му помогне
08.02.2011 13:11
kass написа:
Точно там е проблема, че всички философстваме как да се оправи държавата, а не можем да си оправим собственото работно място, търсейки причината в колегите. Когато на човек му ври кръвта той ще се заеме сам с работата, а не да дава акъл на другите как да я направят вместо него. Така ми се иска да заври кръвта на българина някой ден, после всичко ще си дойде на мястото... Вече започвам да си мисля, че не ни трябва политик, а духовен водач :))))

Абсолютно права си. По-малко дрънкане, повече действия. Всека система, която е направена от хора, хора ще я разбият. Примерно, битката с монополите. Ами, ако откажем да си плащаме сметките, защото не сме доволни от услугата? Колко народ си закри сметките в Алфа банк, когато беше констатирано, че банката е разпиляла документи с лични данни? Банката може да купи чиновник, но не може да купи клиент. Примерно, защо да плащам данъци и осигуровки, когато няма ясни правила и критерии за тяхното харчене? Така се принуждава Държава и монопол да спазват правилата. А не да се водят титанични битки за банани по 50 стотинки. Или безплатни банички и козунаци. Защото, според мен, мързелът и стремежът към авантата на част от обществото, влачат към дъното другата част от същото общество.
цитирай
39. therainss - С обединение
08.02.2011 13:17
Сега едно момиче се нуждае от нашата помощ и подкрепа. ПОМОГНЕТЕ НА МИЛЕНА ДЕНЕВА ДА ОЗДРАВЕЕ!!!
цитирай
40. malkiatprintz - Идеи - много, Ив, въпросът е, че в...
08.02.2011 13:27
Идеи - много, Ив, въпросът е, че всичките опират до промяна в начина на мислене: да се намали алчността, жаждата за забогатяване на всяка цена сега, веднага, иначе нищо няма да се получи. Кражбата, измамата и далаверата са се превърнали в национален спорт и едва ли не в добродетел, а докато това не се промени в мисленето, няма как да се промени каквото и да било в държавата. Разбира се, това донякъде се вписва в първата точка, за гледането на работата, но и не само, защото и сега има хора, които си гледат старателно и съвестно работата, но трудът им отива на вятъра, само защото има куп други, които го използват за да натрупат кинти. Лошото е, че тази промяна е процес, който си изисква своето време. Много хора има, които знаят и могат да си вършат работа добре, но никой не иска да изживее живота си копаейки, със съзнанието, че това ще изисква десетилетия и самият той няма да доживее да види осезаема, реална промяна към по-добро. Хехехе... ние май отдавна сме станали проблем на държавата, та гледа да се отърве от нас :):):)
цитирай
41. kass - katana
08.02.2011 13:40
Конкуренцията е най-добрия механизъм за подобряването на живота, затова първо трябва да се разбият монополите. Има обаче един психологически момент на отрицанието - щом е българско, значи не струва и така хората обявяват негласен протест срещу себе си, например преди време написах пост в който подкрепих една от 5-те песни на Миро за Евровизия, оказа се че никой не се интересува от темата, защото не харесват Миро като певец, но спечелилия право на участие предлага 5 парчета и се иска да изберем най-доброто, да обаче за какво ни е след като смятаме че не си струва и така излиза, че ние се отказваме от даденото ни право на избор и мнение за толкова елементарно нещо, не изискващо никакви усилия, как тогава да оправим нещо друго което се движи от механизми далеч над нашите възможности, изискващо пари и време??? Няма как нали?
цитирай
42. kass - therainss
08.02.2011 13:46
Добре е, че има SMS форма за оказване на помощ, изпратих своята подкрепа и се надявам момичето да оздравее и наистина да се съберат нужните средства, не е извън силите и възможностите на никой да допринесе за тази благородна кауза...
цитирай
43. panti4 - kass
08.02.2011 13:47
Айдеее тръгнахме да оправяме държавата. Виж какво нищо няма да постигнете, никой не обръща внимание на пишещи в blog.bg. Само си чешите езиците, ставате известни в блог.бг, а като затворите компа забравяте какво сте писали.
По спокойно и стига мелодраматизми с привкус на загриженост.

П.П - Малкиятпринц пак се обади в твой пост. Явно симбиозата продължава
цитирай
44. kass - malkiatprintz
08.02.2011 13:53
Промяна в мисленето, това е първата стъпка Фил, защото какво от това ако свалим правителството ако след това част от хората го изберат пак??? Забелязвам колко лесно се манипулира общественото настроение, с един запис и обществото се настрои срещу лекарите като цяло, 10 % обаче да има свястни сред тях не заслужават такова отношение, дори в стария завет е казано: "Намери 10 праведни и ще пощадя града"... Не бива да сме отрицателно настроени, нито пък мнителни или подозрителни към всичко и всички, а както казваше баба ми: "има два вида хора - добри и лоши"...
цитирай
45. kass - panti4
08.02.2011 14:01
лелее каква триада от съвети и анализи :)
Я, кажи как върви вашата симбиоза с Рустич???
цитирай
46. panti4 - kass
08.02.2011 14:10
Аз и рустам сме партньори, мислим еднакво по много въпроси. И недей да го намесваш. Ние сме отделни личности. Между впрочем аз имам доста приятели в блога на които винаги казвам това което не ми харесва, не съм мазен коментатор.
Но вашето е симбиоза - длъжни сте да подкрепите и да се съгласите сто на сто с постинга на некой друг за да не го обидите разбираш ли?
Хайде Ивке да те оставям да оправяш държавата. Току виж си сталана първата жена президент и си назначила глупакът Катана за премиер :D
цитирай
47. malkiatprintz - Браво, панто, вие с рустам сте па...
08.02.2011 14:17
Браво, панто, вие с рустам сте партньори, защото мислите еднакво, а когато ние мислим еднакво сме в симбиоза.. хехехехе... евала за желязната логика :):):)
цитирай
48. malkiatprintz - Промяна в мисленето, това е първата ...
08.02.2011 14:24
kass написа:
Промяна в мисленето, това е първата стъпка Фил, защото какво от това ако свалим правителството ако след това част от хората го изберат пак??? Забелязвам колко лесно се манипулира общественото настроение, с един запис и обществото се настрои срещу лекарите като цяло, 10 % обаче да има свястни сред тях не заслужават такова отношение, дори в стария завет е казано: "Намери 10 праведни и ще пощадя града"... Не бива да сме отрицателно настроени, нито пък мнителни или подозрителни към всичко и всички, а както казваше баба ми: "има два вида хора - добри и лоши"...


И дума не може да става за масово подвеждане под общ знаменател на цяла една група хора, нито пък за тотална мнителност към всички, но става точно обратното - всеки вижда куп несправедливости и нередности във всекидневието си, но не реагира, било защото вече му е все тая, било защото си дава сметка, че също не е чист и утре може да се окаже в същата позиция, някой да го забележи. Въпросът е как може да стане тази промяна възможно по-бързо, защото не само да се избере същото правителство, и друго да бъде избрано, което има подобно отношение към държавата, нищо не се променя.
цитирай
49. therainss - kass
08.02.2011 14:24
Благодаря ти!!! За мен пътят към "оправяне" на държавата започва от малките, но важни, дори животоспасяващи жестове, какъвто в случая е този SMS
цитирай
50. panti4 - Браво, панто, вие с рустам сте па...
08.02.2011 14:29
malkiatprintz написа:
Браво, панто, вие с рустам сте партньори, защото мислите еднакво, а когато ние мислим еднакво сме в симбиоза.. хехехехе... евала за желязната логика :):):)


Не мислите еднакво, взаимно се подмазвате един на друг. Има разлика Филипчо!
цитирай
51. kass - panti4
08.02.2011 14:38
Панто, има една поговорка с която съм много съгласна "когато двама души мислят еднакво, значи мисли само единия" :))) Я, кажи сега кой от вас двамата е мислителят :)... А ние с принца и вмир като не мислим еднакво понякога поне имаме удоволствието да се поучим от знанията на другите, а това че приемаме с уважение позицията на другите не значи че се мазним, а че сме добре възпитани, значението на което няма да мога да ти обясня в един коментар...
цитирай
52. zlobenzlobar - В този сайт всеки мрази всеки.
08.02.2011 14:42
В този сайт всеки мрази всеки.
цитирай
53. therainss - :(
08.02.2011 14:43
Трагедията, мили мои, се състои в това, че на този свят има прекалено много хора, които са твърде лоши и твърде прости, а на всичкото отгоре се гордеят, че са такива :(
цитирай
54. boristodorov56 - Някъде четох, че panti4 е Рустам.
08.02.2011 14:47
Това истина ли е или не?

Кass, ние не можем да излезем от определени рамки на наложените ограничения по силата на правила узаконени не в полза на обществото
За какъв личен просперитет говориш след като това е ограничено по предварителни замисли и вплетено в закони и правила и най-вече изградена схема за ограбване на народа.
Питам те - в Полша, Чехия, Словения, Унгария развиха ли се по начин както у нас?
Там хората с какво се различават от тукашните?
Защо така се получи - ти на какво го отдаваш?
цитирай
55. kass - принце,
08.02.2011 14:48
било защото си дава сметка, че също не е чист и утре може да се окаже в същата позиция, някой да го забележи...
***
когато живееш в страна, в която си по презумция виновен, то няма как да не живееш със страха, че един ден ще те сгащят и направят на нищо. В България е твърде лесно да те оклеветят без доказателства и да те изкарат какъв ли не, законите се променят и практически стават неизпълними, тъй че всеки е в издънка. Точно затова смятам, че трябва да се промени нагласата на хората относно виновността, примерно ако държавата не е изисквала списъци с децата под 2 годишна възраст ходещи на ясли, то значи не са виновни майките чиито деца са посещавали тези заведение, особено когато в закона не е конкретизирано. Няма как да се събудиш един ден виновен, че не си разбрал, никой не те е спрял, информирал или системата не е усъвършенствана за да се избегне нарушаването на закона. Ако например при постъпването в тези заведения се изискваше документ за това, че майката е започнала работа и е прекратила майчинството си,, този проблем нямаше да го има. Такива случаи са безкрайни, мислено, мислено и недомислено, а накрая те хващат и изкарват престъпник. С две думи сме страната на нарушителите, виновните, алчните, злодеите и т.н., а всичко е въпрос на ред...
цитирай
56. panti4 - kass
08.02.2011 14:48
Недей хитро да изместваш темата и да се измъкнеш от положението. Не може да мисли само единият касс.
Това между теб, принца и вмирката е просто едно чесане на езиците. Хайде, хайде не измествай темата Ивке, пиши си с другите на държавата, пиши пиши държавата те зове, хаха
цитирай
57. panti4 - boristodorov56
08.02.2011 14:50
Борка мислех те за сериозен и начетен човек, как може да вярваш на такива грозни инсинуации и лъжи?
цитирай
58. therainss - Всичко е на лична основа в коментарите под този постинг
08.02.2011 14:53
Какви проблеми имате да разрешавате толкова?
цитирай
59. kass - boristodorov56
08.02.2011 14:58
Отдавам го на липсата на всеотдайност към работата ни. Не знам дали си забелязал, но у нас след промените се използва хаосът за да вземе всеки каквото може и да се облагодетелства като никой не помисли за развитието на сектора в който работи. Например в началото на 90-те разкарвах с жигулито си стоки от търговиите на брезовско по магазините, които нямаха транспорт и полудявах от ужасните пътища в градската ни борса, дупка до дупка и до нея трап. Бизнеса процъфтяваше и собствениците на складове на едро всяка вечер льондиха в кръчмите до сабахлен, но никой не се организира да се съберат пари и оправи търговията. Малко по-късно се появи Метро, с пътища, паркинг и пропусквателен пункт, който обра клиентите на търговията ни. Народа ревна, че правителството допуснало Метро и продало интереса на народа. Да, обаче всичко е конкуренция и ако не бяха мундари, а бяха помислили за надвисналия конкурент на пазара щяха да си запазят позициите... Това е... От татово време се научихме, че можем да я караме пет за четири, затова и сме на този хал и политиците и народецът ни...
цитирай
60. kass - therainss
08.02.2011 15:01
therainss написа:
Трагедията, мили мои, се състои в това, че на този свят има прекалено много хора, които са твърде лоши и твърде прости, а на всичкото отгоре се гордеят, че са такива :(

Ти като в латино сериалите, лошият - лош, ама лош... добрият - светец, та светец :)))) Не мисля, че нещата са толкова крайни, има и много нюанси на сивото между бялото и черното :)))..
цитирай
61. kass - therainss
08.02.2011 15:02
therainss написа:
Какви проблеми имате да разрешавате толкова?


Нямаме проблеми, на Панто му е скучно и е дошъл да си побъбрим :)...
цитирай
62. therainss - касс
08.02.2011 15:05
знам, че има златна среда и т.н. Но от два дни се сблъсквам с хора, които наистина са на отрицателната крайност, даже се учудих, че е възможно до такава степен :)
цитирай
63. kass - therainss
08.02.2011 15:18
Знам, но може би при други обстоятелства няма да са такива, аз лично смятам че всеки човек крие добра и лоша страна и въпроса е коя ще бъде провокирана да се покаже. Не си ли забелязал например, че да речем много агресивно дете си променя поведението при промяна на обстановката, споменавам дете, защото при тях всичко е на показ и лесно се наблюдава промяната. Някъде четох, че българите живеем в огромен стрес, в далеч по-малко стресови ситуации западняците ходят на терапевти, особено интересно ми стана след като гледах един филм в който фирмите наемаха човек да освобождава работниците им от работа при нужда. След освобождаването им от работа им връчваха папка с указания какви са правата им, възможните обезщетения, начините да си намерят работа и задължително безплатен курс при психолог. Направо изумях като го гледах филма, не знам до колко е така, но явно мислят за стреса на работодателя и на освободения от работа служител, а тук????
цитирай
64. анонимен - Този пак ли добръмча до тук? Скоро трябва да очаквам и другия гений..
08.02.2011 15:45
panti4 написа:
Аз и рустам сме партньори, мислим еднакво по много въпроси. И недей да го намесваш. Ние сме отделни личности. Между впрочем аз имам доста приятели в блога на които винаги казвам това което не ми харесва, не съм мазен коментатор.
Но вашето е симбиоза - длъжни сте да подкрепите и да се съгласите сто на сто с постинга на некой друг за да не го обидите разбираш ли?
Хайде Ивке да те оставям да оправяш държавата. Току виж си сталана първата жена президент и си назначила глупакът Катана за премиер :D

Някой ще вземе ли да им обясни значението на думите : Много сте досадни?
цитирай
65. malkiatprintz - било защото си дава сметка, че също ...
08.02.2011 19:20
било защото си дава сметка, че също не е чист и утре може да се окаже в същата позиция, някой да го забележи...
***

Това за криворазбраното чувство за виновност е така, Ив, промяната на мисленето в това отношение е важно, но е само едната страна на нещата. Имах друго предвид: че има немалко хора, които са се завъртяли в някаква (полу-) незаконна схема, навлязил са в някакви по-малки или по-големи далавери, или просот отнякъде им "капе" по втория начин, най-общо казано, и когато видят някаква нередност вътрешно негодуват, но предпочитат да си затраят, защото знаят, че и те не са чисти в това отношение. Нещо като приказката за гарваните и очите. Иначе казано, негодувайки и борейки се срещу нередностите в дадена област, ще работят за ред, а редът рано или късно ще стигне до тях и ще им затвори и тяхното кранче, което вече не им утърва.
цитирай
66. kass - malkiatprintz
08.02.2011 20:42
и кое ще е това "кранче" Фил? Странно, но в Холандия хората съвсем официално си пушат марихуана, в Лондон си свирят по подлезите или откарват някой турист до летището срещу заплащане без грам да се чувстват виновни, или рисуват портрети срещу пари без никакво притеснение, а тук каквото и да правиш все си в сивата икономика. С две думи ако не сводничиш, не продаваш наркотици или оръжиие за спирането на какво незаконно кранче става дума??? Това че някой оплел 2 чифта шушони за ди си купи хляб на децата ли е великото у криване на данъци??? На това ли разчита държавата да се издържа??? А тези с видимо високия стандарт - недосигаеми от закона и данъчните. Страхът ни е толкова безпочвен, че няма накъде...
цитирай
67. yanev - http://rustam.blog.bg/zabavlenie/2011/02/08/otkazvam-da-me-opraviat.682267
08.02.2011 20:48
В подкрепа на предишния постинг.
цитирай
68. kass - yanev
08.02.2011 21:33
Рустам може да спи спокойно, защото не познавам човек, който да иска да го оправи, само за Пнтич не гарантирам, но те са в симбиоза тъй че да се оправят :)...
цитирай
69. rustam - Искам да кажа,
08.02.2011 21:44
че определено с поясненията на принца, посланието на тази статия ми се откри съвсем по друг начин...:)

ПП Янев, кой "предишен" имаш предвид?
цитирай
70. yanev - че определено с поясненията на п...
08.02.2011 22:07
rustam написа:
че определено с поясненията на принца, посланието на тази статия ми се откри съвсем по друг начин...:)

ПП Янев, кой "предишен" имаш предвид?


Нова закономерност в блог.бг

цитирай
71. tutankhamon661 - Тоя Рустам пак не е разбрал. Егати ...
08.02.2011 22:07
Тоя Рустам пак не е разбрал. Егати човека!
цитирай
72. kass - yanev
08.02.2011 22:29
направо щях да се изненадам, ако нямаше пост след поста, тази закономерност работи безотказно :)...
цитирай
73. kass - tutankhamon661
08.02.2011 22:31
Не му се сърди, на някои хора, особено след определена възраст, трябва да им се обяснява повечко :)...
цитирай
74. malkiatprintz - Еййй, току виж му просветнало на ...
08.02.2011 23:30
Еййй, току виж му просветнало на рустам, може би не всичко е загубено? :):):)

Не, не става въпрос за нещо оплетено от някоя баба и продадено на улицата, а за това, че... например, има немалко учители, които си докарват много добри доходи от частни уроци, докато в час практически не преподават, изрецитирват набързо и неясно урока и зарязват учениците да се оправят сами, а те не могат да се оправят при това положение ако не отидат на частни уроци... Един от отговорниците на проект в предишната ми работа - на 30 години имаше къща във Врана, няколко автомобила, мотор и т.н., но сам си спомена веднъж, че баща му е бил бивш дипломат, бивш треньор по плуване, бивш директор на завод в Благоевградско, бивш адвокат... просто отнякъде си капе. За какво му на него е ред в държавата? За да работи?
цитирай
75. kass - malkiatprintz
09.02.2011 00:24
Принце, значи пак опираме до мотива :)...
Точка 4. която явно не се прие добре и в която смятам, че ако се дадат известни свободи всъщност си работи и сега в много редки случаи. Например първата педиатърка на сина ми имаше кабинет, който повече стесираше децата и родителите и сътветно и отношението й към работата й не беше особено на ниво. Ядосахме се и се прехвърлихме при друга лекарка. Още с влизано в кабинета й ми падна ченето, кабинетът беше пълен с играчки, имаше картинки по стените и задължително купа с бонбони за подкупи. Естествено работното й време беше от 7 сутринта до 7 вечерта, въпреки че е на смени, с домашни посещение, включително сме го водели на преглед и у тях... Подобно нещо видях и в класна стая, където чиновете бяха в кръг и се водеха дебати по уроците... Тъй че никой не може да ме убеди, че ако човек иска да работи и постига резултати, система, държавна политика или каквото и да било ще го спрат да го прави...
цитирай
76. malkiatprintz - Разбира се, че няма да го спрат, с...
09.02.2011 00:35
Разбира се, че няма да го спрат, стига да я има тази известна свобода, ефективността на работа ще се увеличи осезаемо, но въпросът е в това, че ако човек не желае да си върши работата, защото на сиво или на черно получава повече за това, че не я върши, то няма как да бъде накаран да поиска ред и да започне да я върши. Малко като затворен кръг се получава, но мотивацията си е решаваща.
цитирай
77. анонимен - Не всичко,което има бузи е лице
09.02.2011 09:28
tutankhamon661 написа:
Тоя Рустам пак не е разбрал. Егати човека!

Пък и нали е в "симбиоза"? Аме ниговия симбиот, нещо го няма в мисленето и все не може да му обясни за какво иде реч. Ако случайно уикито секне, останаха си без образовение и интелект.
цитирай
78. kirilov92 - Айде сега нещичко и от мен.. :)
03.08.2012 23:54
Така първо е редно да се представя- казвам се Калоян, но всички ми викат Коко (не че е от значение..) Второ искрено се радвам на две простички неща: първо- че изобщо такива теми все още се засягат и второ че се намират хорица, които ще си отделят от своето ценно време за да попрочетат моето скромно мненийце по този да го нарека "сложен казус". :) Какъв ли ше се запитате пък е той?- еми това пусто клише наречено "да си оправим дереджето" или казано на български- как да се стегнем, да спрем да хленчим колко сме зле и да започнем да действаме! На трето място искам да подчертая, че теми от такъв сорт са особено болни за мен поради две причини: първо ми е писнало. предполагам и на повечето от вас да търпим тази банална и прогнила реалност, да бъдем манипулирани по всякакъв от "системата" и най-лошото- задълбаващото се национално пораженческо мислене. Също така много ме дразни нарастващата апатия на голямата част от хората, защото това е най-силната отрова за всяко общество! Сега към моят вариант на "решението" - , смятам че ако вземем па се доверим на тези "психологически глупости" - силата на подсъзнанието, на мисленето само по себе си и стремеж към позитивен мироглед- епа няма да е лошо.. Научно е доказано, че всеки който мисли положително и си постави ясна и категорична цел в живота- той успява. Ето тук драги ми читателю се крие тайната на нашият, колективен, народен успех (цялостна промяна в курса на националното мислене, вяра и упоритост в целите ;) ) Благодаря за отделеното внимание и време (все пак то е нещо, което не може да се върне и не бива да се пропилява) надявам се по някакъв начин да съм бил полезен с моите дълбоко откровени философски разсъждения, които като цяло съдържат едно категорично послание: "Човек е онова, което мисли" Така, че за да променим нещо толкова голямо като държава- първо трябва да променим себе си! :))
П.С. Надявам се да не подходите с безразличие към моите мисли и ще се радвам, ако получа отговор :))
цитирай
79. penchoan - Кризата не е само в България - тя е ...
04.08.2012 01:26
Кризата не е само в България - тя е световна. Трябва да се смени системата. Пазарната икономика е изчерпана и си отива. Другата система е измислена още преди 2 хиляди години, но хората все още не искат да я приложат. Значи народът трябва тотално да обеднее и огладнее, за да поумнее, неволята ще го научи.
цитирай
80. kirilov92 - Така е..
04.08.2012 12:35
Да, за съжаление си много ама много прав! :) Докато не ни притиснат до стената няма да се научим.. И това е така поради простата причина, че сме свикнали да търпим докато някои ни се подрусват на главата.. Но все още съм оптимист по отношение на промяната - каквато и да е тя (важното е да я има) :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4219469
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031