Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2011 12:24 - Новата мода
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 29256 Коментари: 126 Гласове:
66

Последна промяна: 21.03.2011 14:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Напоследък все повече чета споделени случки, разказващи за невероятни, откровено инфантилни и лишени от  всякаква логика постъпки на мъже към жени. Преди време и на мен ми се случи да поддържам връзка с човек, с който уж всичко си беше наред, но изневиделица изчезна от полезрението ми без никакво обяснение, хвърляйки ме в недоумение какво точно се бе случило. Е, недоумявах известно време, пък си продължих живота. Тогава си мислих, че човека нещо е сбъркан, но сега разбирам, че всъщност става въпрос за някаква мода сред мъжете да се правят на паднали от Марс, на интересни или просто с неприкрит садизъм да се наслаждават на проявата си на непукизъм и сила над нежната половина. Своите постъпки те лесно оправдават с думите „пошегувах се”, „аз съм наранен и много ме е страх да не ми разбиеш сърцето” и други подобни с които някак си искат да си изпросят прошка. Сигурно е голямо удоволствие да ти търпят капризите и прищевките, но как да дадеш прошка за поведение, което не отговаря на възрастта на човека, което не е никак забавно, нито нормално, нито отговорно, нито пък подобен театър и игрички могат да ти донесат удоволствие от общуването с такъв човек. Защото докато ти с открито сърце, гласувайки доверие и търсейки нормално човешко общуване се натъкваш на  расъл, но недорасъл и зациклил в годините на пред-пубертета човек, където момчетата изразяват своите симпатии към момичетата като ги дърпат за плитките и дразнят по всеки повод. Подобно поведение е малко тревожно, ако става все по-масово, както ми се чини, че стоят нещата, защото това говори за все по-голяма липса на зрели мъже способни да носят отговорност, поемат рискове, на които да  може да се разчита и прочие, което означава, че трудностите на днешният ден ще стават все по-мъчно преодолими. Най-лошото е, че оставят твърде горчив вкус от преживяното в жените и по всичко личи, че мъжете търсят в жените някаква примиримост с това положение. Чудя се каква ли е целта на занятието? Да не би тези претенденти да се наричат „мъже” смятат, че е настъпило времето в което жените да влязат в ролята на майки закрилнички, да им турят биберон в устата за да ги нахранят, да им напудрят дупето и да ги приспят с приспивна песничка, че крехкото им нежно сърчице да не бъде наранено? Когато обаче мъжът достигне полова зрялост, той отдавна трябва да е минал първите си седем години и вече да е научил основните правила на елементарното възпитание, а именно че възпитания човек не закъснява за срещи, още по-малко изчезва по време на вечерта без обяснение, да не говорим че ако поеме ангажимент трябва да го спази и т.н., все неща които различават човека от животинките, при които дори не се наблюдава толкова дезориентирано поведение. Чета истории на жени попаднали на подобни прояви на мъжественост и донякъде си отдъхвам с облекчение, че мъжете от моето поколение са друг тип, макар и някои от тях да са прихванали от новата мода. Е, господа, ако случайно се припознаете като изцяло или частично облъчени от тази радиация да знаете, че мнението ни за вас е ужасно ниско, че нищо не печелите и нищо не доказвате, че животът не се интересува от вашите предразсъдъци и че никой с нищо не ви е длъжен. Елементарното човешко общуване задължава да се държиш човешки, да постъпваш така, както искаш да постъпват с теб и от там нататък всеки сам си носи отговорността за постъпките си, защото начесаното его от това да обидиш някой с поведението си няма да ти донесе нито зрялост, нито мъдрост, нито сила, нито  способност да разпознаваш хората, с които си струва да общуваш и познаваш…




Гласувай:
69



1. avangardi - Много точна дисекция на характера на
21.03.2011 12:36
съвременните мъже! Това мъже ли са!?
Поздрави!
цитирай
2. mafani - Винаги има положителни изключения! Желая на всички срещи с такива!
21.03.2011 12:41
Поздравления за поста! Чудесен е!
цитирай
3. gothic - Мъжете и жените са като скачени с...
21.03.2011 12:42
Мъжете и жените са като скачени съдове, момичета. Нивото винаги е еднакво....
цитирай
4. pevetsa - Ееееее Касс, това не се отнася за ...
21.03.2011 12:45
Ееееее Касс, това не се отнася за мен, защото не се страхувам да поведа за ръката жената която обичам под цветната приказна дъга.
Топла пролет ти пожелавам, и Истински Мъже да се надпреварват за твоето сърце!
Алекс
цитирай
5. kass - avangardi
21.03.2011 12:45
Силно се надявам да не са всички, дори съм сигурна, защото познавам и такива които нямат нищо общо с тези, които смятат, че е адски мъжко да се представят за нуждаещи се от помощ...
Поздрави!
цитирай
6. kass - mafani
21.03.2011 12:47
Разбира се, че има и дано стават повече, защото този фарс не отговаря на съвременния живот.
Поздрави!
цитирай
7. kass - gothic
21.03.2011 12:48
И жените, и мъжете са хора gothic, затова е нормално да се държат човешки, който няма това намерение да си носи последствията...
Поздрави!
цитирай
8. kass - pevetsa
21.03.2011 12:52
Благодаря ти певецо, отдавна се научих да отсявам хората, а щом има още за отсяване, значи нищо не е загубено :)...
Поздрави!
цитирай
9. magicktarot - Това съвсем не е нова мода, Касс, човешките постъпки
21.03.2011 13:04
в голям процент са глупави, особено, що се касае за отношенията между двата пола, и особено - когато ИМА ОТНОШЕНИЯ, А НЯМА ЛЮБОВ. По този инфантилен начин постъпват и много жени - докато не се осъзнаят... Хубав постинг в подкрепа на разказа на Мафани си написала! Поздрави и честита Пролет!:)
цитирай
10. gothic - !
21.03.2011 13:05
Ей точно за това много държа, Иве! Обаче....става точно обратното. В споровете между половете, всеки глада от собствената си камбанария, идеализира се, а на срещуположния приписвана-лошите черти на съотвенния пол, за които е чувал (или чел). Така че....трудно постижимо е човешкото общуване.
цитирай
11. kass - magicktarot
21.03.2011 13:15
И откога човешките постъпки са такива, чак такова нещо не помня да е било и ако беше само разказа на Мафани хубаво, ама то едва ли вече има жена без такъв разказ. Въобще защо трябва да говорим за междуполови отношения, а не за междучовешки??? Може би затова ми се струва нова мода...
Поздрави!
цитирай
12. kass - gothic
21.03.2011 13:17
Не знам gothic, не разбирам какво му е трудното човек да е открит и прям??? Никога няма да разбера страховете да не бъдеш наранен, манипулиран, използван и прочие...
цитирай
13. magicktarot - 11. kass , напълно съм съгласна с тебе за междучовешките отношения!:)
21.03.2011 13:46
Обаче не можем да пренебрегнем наличието на два пола. Нито да твърдим, че по света няма всякакви лекета! Ако беше толкова лесно и всички бяха открити и честни (както и аз искам с цялото си сърце да бъде), то Светът ни щеше да е Рай. Дано стане така някога! Лошото е, че има непочтени хора не само в междуполовите отношения - пълно е с такива и в бизнес отношенията, и във всички сфери изобщо! Но пък има и много почтени - слава Богу!:)

За половете - съгласи се, че мъжете и жените са заедно, защото са различен пол и се допълват по някакъв начин. Ако нямаше нужда от това - ами на мен хич не ми трябва мъж - предпочитам си някой от моя пол - много по-еднакви сме и много повече ще се разбираме.:) Същото се отнася и за мъжете... И тогава ще имаме чисто междучовешки отношения.
цитирай
14. gwendoline - Хареса ми този коментар,
21.03.2011 14:02
gothic написа:
Мъжете и жените са като скачени съдове, момичета. Нивото винаги е еднакво....


присъединявам се към него. :)))
цитирай
15. kass - lennny
21.03.2011 14:13
Стоях един ден и се чудих на това с какви глупости се занимава мисълта на един човек, отдадох го на това, че е ерген и някак не знае колко по-важни неща има в този живот, чисто и просто незрялост, която никак не подхождаше на възрастта му. Започвам да си мисля, че някои хора изостават с развитието си, което предвид сложната ситуация в страната ни никак не е желателно...
Поздрави и на теб!
цитирай
16. frina - И аз като Готик и Гуендолин,
21.03.2011 14:14
един мъж може да се държи като задник, дете, мухльо, кретен САМО и единствено защото някоя жена около него допуска това...мдааа.:)
цитирай
17. troia - Ами
21.03.2011 14:14
хората са казали: Каквото повикало, такова се обадило. Който не знае да уважава човека до себе си, ще си бъде сам.:)
цитирай
18. kass - magicktarot
21.03.2011 14:17
Разбира се, че съм съгласна че мъжете и жените се допълват взаимно, само не разбирам защо това трябва да е причина за проблеми в общуването им??? След определена възраст хората трябва да са изградени и утвърдени като личности, какво му е непонятното на това?
цитирай
19. kass - gwendoline
21.03.2011 14:18
ей това не разбирам, кой кого принуждава да скачва към модната тенденция?
цитирай
20. kass - frina, troia
21.03.2011 14:21
безспорно е така, човек трябва да се държи човешки и с уважение към другите, който не може си е негов проблем. Няма скачени съдове - има хора и хора...
цитирай
21. magicktarot - 19. kass , ясно е, че не разбираш, но неразбирането не означава, че явлението не съществува :))))
21.03.2011 14:33
Пък и ако ги нямаше тези проблеми в отношенията, от какво щяха да живеят брачните консултанти и изобщо всички консултанти по тези въпроси, м ? :)))

Майтапя се, дано изчезнат изведнъж всички проблеми при общуването между хората! :)))
цитирай
22. kass - magicktarot
21.03.2011 14:38
Брачни консултанти, раздели, ок, различни хора - различни претенции, обаче някой да се прави на готин, да покани гаджето на среща и да извъзка под предлог, че отивал до кенефа, как го разбираш??? Нека си има различя или непасване, ама откритата демонстрация на простащина как да го наречем???
цитирай
23. magicktarot - 23. kass, точно - простащина и незрялост,
21.03.2011 14:44
а и, повтарям се - липса на любов...
цитирай
24. kass - magicktarot
21.03.2011 14:49
Каква любов??? До такова нещо въобще не може да се стигне, въпреки че точно тези после ти обясняват колко любов изпитвали и как защото не искали да пострадат и прочие глупости, сякаш си някаква глупачка да им се вържеш на приказките... Чудя се само на мазохизма им да се пробват да ти обясняват за шегите си, при положение, че освен негативната си оценка нищо друго не можеш да им дадеш повече...
цитирай
25. evrazol - "нито сила, нито способност да разпознаваш хората, с които си струва да общуваш и познаваш…"
21.03.2011 15:24
frina написа:
един мъж може да се държи като задник, дете, мухльо, кретен САМО и единствено защото някоя жена около него допуска това...мдааа.:)
цитирай
26. magnoliya - Ех,
21.03.2011 15:30
ако след една определена възраст човек не е изграден и утвърден като личност, това няма да стане до края на живота му! Възрастен човек не се превъзпитава! Много правилно казват за някой, че му липсват първите седем години. Това са годините на възпитание в семейството и ако примерът там е лош, възпитаният там човек също ще е лош, ще наследи най-напред лошите навици на околните.
цитирай
27. irina1988 - Ауууууууууууууу колко мразя та...
21.03.2011 15:39
Ауууууууууууууу колко мразя такива дето не спират да се самосъжаляват и да врякат като настъпени женички колко са зле и онеправдани (справка Неутрал). Е това мъж ли е аз не мога да разбера!? После защо жените се еманципирали - ами то при наличие на такива пикли скриващите се под името "мъже" как да е друго?
Разбира се има и изключения - само дето трябва да са поне 10-15 години по-големи от жената със сигурност, за да има някой на горният етаж. Както е известно мъжете се развиват по-бавно от жените и няма как някой на твоите години или още по-зле по-малък да се държи подобаващо... като мъж.
цитирай
28. ve6titsa - Както казват Шерил Б. и Едит Ш. в една своя книга:
21.03.2011 15:39
Ние трябва най-после да оставим мъжете на мира и да се откажем от вечната си амбиция да ги преобразяваме,да ги прелъстяваме,да ги приобщаваме към семейството,да изясняваме с тях отношенията си,да открехваме чувствата си към тях,да ги променяме.
цитирай
29. bigbrother2 - Хората първо се делят на характери, ...
21.03.2011 16:06
Хората първо се делят на характери, после на мъже и жени. Това, че нелицеприятните характери са на мода е дълга тема. Честита пролет!
цитирай
30. kass - evrazol :)
21.03.2011 16:12
един мъж може да се държи като задник когато си поиска, но пред някои жени само веднъж... :)...
цитирай
31. kass - magnoliya
21.03.2011 16:13
точно така е и всяка жена която изпитва огорчение или желание да помогне на такъв само си губи времето и нервите...
цитирай
32. kass - irina1988
21.03.2011 16:16
да де, ама аз видях подобно поведение в 40-годишен човек, което говори че възраста не е никаква гаранция, някои просто си остават инфантилни през целия си живот...
цитирай
33. irina1988 - Мъж не се променя касс. Права си - ...
21.03.2011 16:16
Мъж не се променя касс. Права си - безсмислени усилия са това...
Е, да възрастта не е гаранция - но ако се хванеш с някой 15 години по-млад няма как да очакваш зряло поведение.
цитирай
34. kass - ve6titsa
21.03.2011 16:17
че кой има амбиции??? Амбиции имат майките за децата си... :)
Поздрави!
цитирай
35. kass - bigbrother2
21.03.2011 16:19
Характерите са си характери, живота - живот, някои го разбират и са готови и отворени за него, други се занимават с глупости...
Поздрави!
цитирай
36. kass - irina1988
21.03.2011 16:20
Колегата ми е млад човек, точно 15 години по-млад от мен, но е дясната ми ръка. Разчитам на него в критични ситуации и му имам пълно доверие за работата. Не е до възраст, до възпитание е...
цитирай
37. neprosvet - Сложен въпрос разисквате момичета...или просто много го усложнихте...
21.03.2011 16:47
Много от човешките индивиди още в ранна възраст завършват своето развитие и те никога не стават ХОРА.Няма значение мъж или жена! Ако откриете такъв - бягайте!Това е най-страшното творение на Природата-Бог!
Може да се промени умният човек, който не е завършил още в пубертета своето развитие, а се учи и развива докато е жив.
уМНИЯТ ЧОВЕК било то мъж или жена, се променя сам. Няма нужда някой да го променя!
Поздравления за поста,kaas!
Честита Първа пролет на всички млади хора включили се в актуалния дебат!
Срещнете човека, с к8огото да гледате в една посока! Успех, мили деца!
цитирай
38. kass - neprosvet
21.03.2011 16:55
E, дано не са мнозинство хората завършили развитието си още в пубертета...
Честита първа пролет и на теб! :)...
цитирай
39. irina1988 - Грешката на жените е, че масово се ...
21.03.2011 17:02
Грешката на жените е, че масово се променят заради някой мъж - характер, облекло, външен вид... само и само, за да се впечатли Принца. Само дето принца не смята за нужно да се променя, за да спечели принцесата. Както пишеше в един друг пост - на Принца му трябват свирки и кочина, в която да се търкаля. Но касс е права - много от тези "принцове" са спрели развитието си в пубертета.
цитирай
40. rpatel - Абсолютно съм съгласна с написа...
21.03.2011 17:13
Абсолютно съм съгласна с написаното от теб! Това поведение си е чисто и просто детинщина и говори за незрялост и дори за липса на елементарно възпитание.
цитирай
41. apostapostoloff - Научете езика на Мрежата:
21.03.2011 17:24
пишете с параграфи от по 6- 8 реда. Не виждате ли, че текстовете ви са нечетливи? Те уморяват очите и отблъскват читателите. По този начин сама се дисквалифицирате...
цитирай
42. demar - Здравей, kass
21.03.2011 17:43
Честита първа пролет!
Тя винаги идва...след всяка зима, kass...
Сега по темата...
По-добре ли щеше да се почувстваш, ако ти беше казал, както ти казваш :
"... „пошегувах се”, „аз съм наранен и много ме е страх да не ми разбиеш сърцето” и други подобни с които някак си искат да си изпросят прошка... "
...не мисля, че щеше да ти е по-хубаво.
Е, можеше и да те заведе на ресторант...да си изкарате добре...да помоли оркестъра да изпълни тази песен : http://vbox7.com/play:17b1369a...
да потанцувате и...да се сбогува....
...пак щеше да ти е кофти, kass...
Живота не е приказка...
Може би имаш късмет, че не е продължила връзката...кой знае...
Пролетта идва, kass...
Пожелавам ти много топлина и късмет!

цитирай
43. kass - irina1988
21.03.2011 17:47
Какви принцове??? Моля, моля.. принцовете са изтънчени, с добро възпитание и обноски... и естествено чувството им за хумор е малко по-изтънчено... Грешката на някои жени е, че се връзват на приказките им какви усойници са другите жени, какви психически поражения са им нанесли и т.н... Няма абсолютно никакво оправдание за ненормалното поведение, простащината и липсата на елементарно отношение, независимо каква му се явяваш...
цитирай
44. kass - rpatel
21.03.2011 17:48
така е и няма оправдание за подобно поведение...
цитирай
45. kass - apostapostoloff
21.03.2011 17:49
Приемам забележката...
цитирай
46. kass - demar
21.03.2011 17:55
Хах, достатъчно беше да каже нещо от сорта, че му са се променили чувствата например, а не да изчезне и след три седмици да ми разправя, че бил в депресия през цялото време и затова не се обаждал. Зарежи тия приказки за романтичните раздели, на никого не са притрябвали, още повече, че човека въобще не е смятал да се раделя, а някак да пробуди съчувствие в мен, да се пробва докъде ще му минат номерата... Е, определено ми направи голяма услуга като ме освободи от един дерт, себе си, защото ни най-малко имам време, нерви и енергия да се занимавам с глупости...
цитирай
47. анонимен - Е, ама това на нищо не прилича!
21.03.2011 20:27
Ако почна да разправям колко фалшиви, лицемерни и нищожни жени има, ще разруша поне 3 семейства. Щото съпругите изобщо не обръщат внимание на мъжете си, свалят се в скайпа под носа им и се правят на честни и почтени.
Повечето жени са лицемерни, празни и кухи.
цитирай
48. orlinpetkov - жените постъпват по абсолютно с...
21.03.2011 20:28
жените постъпват по абсолютно същия безкомпромисен начин когато решат че не са с подходящият мъж. съобщават му най безцеремонно че са приключили и считат че на мига мъжа срещу тях трябва да приеме тезата им. всъщност смятам че е абсолютно човешко право всеки да реши че пътят му с някого е приключил. да се раздели с него и край. друг обаче е въпроса, че нещата не стават точно така а потърпевшата страна "взисква" обяснения и най-вече задава въпроса е как така до вчера бях перфектен/а, днес не съм. няма отговор на този въпрос или поне не веднага. друг е въпроса че потърпевшата страна в изненадата си ще се опита да вгорчи живота на другия или да го задържи. има и друга гледна точка, че потърпевшата страна е извадила невероятен късмет със ставащото и това ще я тласне в абсолютно правилната посока. ако въпросът е само защо така рязко и безапелационно - отговорът е очевиден поне според мен живеем във време в което всичко става на мига, учат ни когато ни се случи нещо да го превъзмогнем и да продължим опитвайки се автоматично да забравим (справка всички женски списания и мъжки май). е при тези обстоятелства бих казал че това дори е мъдро решение. късаш рязко намаляваш страничните ефекти и косвените загуби напълно в духа на времето, което междувпрочем се превръща и в културна база.
цитирай
49. goran - Кас, явно много си насъбрала на мъжете
21.03.2011 20:32
Аз обаче ще те попитам друго – защо мъжете не разнищват „истините” за жените? – Явно не сме чак толкова лоши, колкото ни изкарваш.;-)
цитирай
50. ko642 - Жалко че ти се е случило точно на теб ...
21.03.2011 20:35
Жалко че ти се е случило точно на теб но подобно държание го има и в женската част. Предполагам е до човека а не до пола. Радвай се че е станало в началото а не когато нещата са малко трудни за обръщане ... семейство, деца.
Поздрави! ВВ
цитирай
51. ferre - Българина винаги търси вина в др...
21.03.2011 21:19
Българина винаги търси вина в другите около него......никога в себе си.
Когато времето си тече и ТЯ е още сама може би е крайно време да се замисли.....
Дали пък проблема не е в нея.
Нееееееееее :) какво говоря????? Виновни са всички други ,но не и аз.
Виновни са мъжете защото са лоши,а аз съм перфектна.
''Из дневника на една феминистка'' :)
цитирай
52. djgator - иве
21.03.2011 21:33
Не вярвам да е някаква мода, просто няколко случая, които са повод за размисъл. Не знам как разсъждават съвременните младежи, но хората от нашето поколение едва ли биха постъпили така.
цитирай
53. injir - Майка-закрилничка. Това май тъ...
21.03.2011 21:38
Майка-закрилничка. Това май търсят. И имат нужда от нея. Цял живот...
цитирай
54. orlinpetkov - а ето тази статия някак точно описва ...
21.03.2011 21:39
а ето тази статия някак точно описва причините за горното
http://www.tialoto.bg/a/4-SEX/13604.html
цитирай
55. yanev - Според мен не е мода, а по-скоро и...
21.03.2011 21:41
Според мен не е мода, а по-скоро изключение. Подобно поведение трудно ще мине при съвременните жени.
цитирай
56. kass - ох, ама той човек ще си каже мнението и пишман ще стане :))))...
21.03.2011 22:17
Чакай да взема да обясня: преди години, един сладур се правеше на много готин, по-едно време изчезна без причина и никакво обяснение с което ме хвърли в смут, след 3 седмици ми се обади и ми каза, че бил в депресия и затова не ми се обаждал. Аз естествено вече го бях писала за отлъчил се и си излизах с друг обожател, забравила за горчивите дни на недоумение и затова с още по-голямо изумление се зачутих на оптимизма му, че седя, роня сълзи и се питам как ли е той, защото той ни лук ял, ник лук мирисал продължаваше да ме нарича "любима", миличка и тем подобни. Толкова за този, бях го забравила докато не прочетох напоследък няколко подобни, но много по-фрапантни случаи, като как напримерр господата изчезвали по време на срещи и др. от сорта.
http://self-help.bg/petata-rasa/mars-venera/59-s-bulgarskia-muj-vsichko-izglejda-vuzmojno-no-nishto-ne-se-realizira.html
Чашата преля когато за подобно поведение четох днес и при мафани. За мен това е висша форма на простащина, говори за инфантилност, липса на възпитание и зрялост у хората които се държат като хванати от гората... независимо мъже или жени... просто случаите за които чувам са предимно разказани от жени...
цитирай
57. kass - Горан - не съм насъбрала на мъжете, ...
21.03.2011 22:34
Горан - не съм насъбрала на мъжете, тези за които се отнася статията отсявам и никак не се занимаваам с тях, с другите сме си много добре и в отлични отношения... Аз не деля хората на мъже и жени...
Ори - не бъркай нещата, игрички, флирт, закачки, секс, любов, сълзи, раздели, кой какво реквал и колко прямо и т.н. нямат нищо общо с простотията да смяташ отсрещния за глупак и да се държиш сякаш никога не си чувал че има разни думички като "добър вечер" и "довиждане"... :)))...
injir - Майка-закрилничка. - който има нужда от това да се обърне към маминка...
ferre - ??? за каква вина говориш ????, просто констатирам модните тенденции, всъщност те си проличаха в по-по-предния пост мисля :))))
Веско, не са няколко случая, а масово поведение, направо си е мода, добре че сме от друго поколение...
ВВ и аз мисля, че е до човека, а не до пола, макар че напоследък започвам да си мисля, че мъжете в борбата си срещу женската еманципация малко взеха да се изчанчват...
polligor7 - е, какво, че разкажи за жените, няма лошо... казах вече, че заговорих за мъжете защото накъдето се обърна все такива истории се разказват, луда работа... ако бях чела обратното щях да напиша друго...
yanev - ами то това поведение и не минава, но това в никакъв случай не пречи на господата да го прилагат :)))))... Не им пука и толкова...
цитирай
58. evrazol - един мъж може да се държи като задник ...
21.03.2011 22:46
kass написа:
един мъж може да се държи като задник когато си поиска, но пред някои жени само веднъж... :)...


Пред истинските, пък е абсолютно невъзможно. Ама те са на привършване.
В мюсюлмански харем, сред пълна конкуренция, "първата дама" успява да повлияе дори на държавната политика, ако мъжът и е държавник. Как мислиш го прави?
Ако женствеността е останала само външен полов белег, защо същото да не сполети и мъжествеността. И тук въпроса става подобен на спора за яйцето и кокошката и заприличва на "традиционен семеен скандал"
Харесва ми когато жените говорят за женственост, а мъжете за мъжество, вместо обратното. Но аз не ги разбирам много тези неща.
цитирай
59. gothic - А, такива истории се разказват. ...
21.03.2011 22:50
А, такива истории се разказват. Защото се разказват и други истории. Аз не случайно заговорих по-горе за човешко отношение между двата пола. Обаче.....Обаче нежните създания, принципно много обичащи мъжът до тях да се отнася човешки (а не по мъжки), изпадат в тих потрес, когато трябва да сторят реципрочното - да се държат човешки и да забравят женските номерца. И понеже дисбалансът е налице в такива случаи, добре възпитаният мъж, за да не отговори на въпросните номера по мъжки (знаем всички какво означава това), се принуждава да действа по женски. И резултатът е налице - описан в постинга ти. Това е....
цитирай
60. kass - evrazol
21.03.2011 22:59
Аз не разбирам какво има толкова за разбиране??? Ако на една жена й липсва женственост не се занимаваш с нея, вместо да я каниш на среща и да се правиш на депресиран и нуждаещ от разбиране, ако пък случайно те е впечатлила с нещо се държиш джентълменски дотогава докато го заслужава. Тка правя аз, давам доверие на кредит, ако ме разочароват си хващам пътя по живо по здраво вместо да си доказвам че мога да изляза победител в някаква игричка, на която предварително знам края, за какво ми е да си губяа времето с човек, който очевидно не е моя тип???
цитирай
61. kass - gothic
21.03.2011 23:03
gothic, по наше време на това му викахме "курвенски номера", от кога тези номера взеха да стават любими и на мъжете??? Какво стана с пичовете - мъже и жени, или иначе казано хората с характер???
цитирай
62. irina1988 - По повод еманципацията - точно м...
21.03.2011 23:17
По повод еманципацията - точно мъжете накараха жените, да се еманципират! Ще ви кажа и защо: защото на мъжете им изнася да са слаби, неразбрани и хленчещи. Ами като не са в състояние да се грижат за една жена, тогава тази жена е длъжна да се грижи сама за себе си. После жените били тъпи феминистки, бла-бла... ами господа, вие в състояние ли сте да предложите издръжката на една жена без да й опявате, че ви е длъжна с нещо или непрестанно да се самосъжалявате?! Значи, хем така хем иначе - ако е самостоятелна и си знае цената и никога ама никога не би се хванала с хленчещ пикльо като Вас тя е еманципирана кучка! Ако пък иска Вие да се грижите за нея, тоест да се държите като "мъж", а не шимпанзе - става меркантилна курва. Айде изяснете се какво искате и тогава ми разтягайте локуми за феминизма и за това колко сте онеправдани...
цитирай
63. ferre - Никога не съм го казвал, но сега ще го ...
21.03.2011 23:30
Никога не съм го казвал,но сега ще го кажа....
В тоя сайт има 3 групи хора... и няколко човека които не попадат в тази група,те си знаят кои са и са готини...
Така:
Първата група хора са Женички -Феминистки които са отчаяни от живота до такова безсилно състояние,че не се усещат как стават за смях като вият постоянно като умряли и пишат различни Феминистично постове..те си знаят кой са в тоя сайт.Те са изритани много отдавна от обществото и по специално от мъжете и само реват,че някой трябва да ги издържа и че някой мъж им е длъжен,и че видиш ли мъжете винаги са лошите,а те са онеправдани..милите ,горкичките те.
Вторите:
Остарялите ергени които са безсилни да хванат дори Трипер от проститутка,камо ли да хванат някое момиче.Те са безсилни аутсайдери.
Третата група:
Хейтърите...Вечно мразещите всичко и всеки.Тяхното мото е: Най обичам да мразя.Те са последователите на Тиквата,тяхния отец Боко..Абе жалка картинка са 90 % от индивидите тука в тоя сайт
цитирай
64. kamosutrov - Валкирията Kass пак бодна населението
21.03.2011 23:54
:-))))))))))))))))))))))) Ще ти вдигам специален паметник.. Срещу умерен палачинков рушвет. И е време да разкрия тайната на женската еманципация. За тайната на мъжката феминизация... някак си.. не съм подготвен.
цитирай
65. gothic - gothic, по наше време на това му в...
22.03.2011 00:11
kass написа:
gothic, по наше време на това му викахме "курвенски номера", от кога тези номера взеха да стават любими и на мъжете??? Какво стана с пичовете - мъже и жени, или иначе казано хората с характер???


А ти как би желала да отговоря на един потенциален курвенски номер от твоя страна? Мога по няколко начина, поварвай ми.... И да коментирам по-долния коментар - и на жените им изнася да са със слабохарактерни и мекушави мъже. Защото там курвенските номера минават...
цитирай
66. kass - gothic
22.03.2011 00:46
ох, не знам какво да кажа gothic, простичко е поне за мен, човек трябва да се държи като пич, толкова... Колкото и да ми се плюнчи някой пак няма да ме принизи до нивото си, най-много да го изтрая докато мине представлението и да му пожелая всичко хубаво... Сериозните хора се занимават със сериозни неща и подобни игрички им се струват детински и глупави...
цитирай
67. kass - ferre
22.03.2011 00:48
Щом смяташ, че са само три, то значи и ти принадлежиш към някоя от тях. Би ли ни казал към коя се причисляваш??? Много добре знаеш колко не си прав, ама карай :)))... Освен това тук феминистки няма...
цитирай
68. kass - kamosutrov
22.03.2011 00:52
ще получиш двоен палачинков рушвет с мармалад от ягоди ако се подготвиш за тайната на мъжката феминизация :))))... Надявам се паметника да ми бъде издигнат приживе, много искам да си го видя :))))...
цитирай
69. samotvoq - Разкошно описание
22.03.2011 00:57
Много добре формулирано! Поздравления! Животът наистина не се интересува и нашето мнение е ниско!':)Горещо Ви аплодирам!
цитирай
70. ferre - Следвай пътя на логиката. . . . Нито ...
22.03.2011 01:16
Следвай пътя на логиката....Нито съм Феминистка,нито ерген,нито хейтър
Значи не съм от никоя група
Аз съм си единтичен....Това ,че вие тука не обичате да ви се казва истината в прав текст е ваш проблем Касс.Знам,че истината боли,но когато човек се научава да приема нещата такива каквито са и се бори да става по добър,той превъзмогва всичко и всеки.Той се извисява и става нещо по добро.Застава над всички.Научи се на тези работи и ще гледаш над нещата с други очи.Прогледни ако можеш....
цитирай
71. malkiatprintz - Много може да се говори, само че все ...
22.03.2011 01:17
Много може да се говори, само че все по-малко виждам смисъла, Ив, защото тези, които не приемат такова поведение за нормално, не се нуждаят от коментиране и убеждение, а онези, които го приемат за нормално, обикновено си запушват ушите и изобщо не искат и да чуят какъвто и да било довод; те си повтарят, че са си парви и че това е нормално, защото другите са им криви. Да, може би всичко е до възпитание в основата си, но ми се струва, че не само: възпитанието научава човека, че - както писа по-нагоре - трябва да се казва и "добър ден" и "довиждане", но оттам нататък идва и въпросът с обикновената човещина. Не приемам за нормално проявата на такъв "хумор" нито от страна на жените, още по-малко от страна на мъжете. А че е мода... ами не знам... може би не е само мода, а нещо по-сериозно, някакво тотално изкривяване на ценности и представи, и тотално комплексиране. И изобщо не съм съгласен, че ако една жена ми е извъртяла такъв "курвенски номер", трябва да се принизя и да подходя по същия начин.

Обаче определено мислех, че това с мъжа, който кани жена на среща, а след това изчезва вдън земя, е просто пример в онази статия, а то се оказа, че си е често срещано явление.... Не знам... Понякога ми се струва, че нравите от времето на Жан Габен, Лино Вентура и Хъмфри Богарт безвъзвратно са изчезнали. Нооо... тъй като за всяко нещо си има виц... :):):)

Лектор изнася лекция на тема "Що е абсурд".
- Абсурд е, когато английски джентълмен, седи в присъствието на дама с шапка на главата.
- Абсурд! - прошумолява аудиторията.
- Абсурд е също, когато френски джентълмен отива на среща с дама без цветя.
- Абсурд! - разнася се убедителен ромон из залата.
- Абсурд, също така е - продължава лекторът - когато български джентълмен...
- Абсурд! - категорично го прекъсват слушателите.

:):):)
цитирай
72. vmir - Констатациите ти са верни, но ми се струва, че
22.03.2011 02:50
допускаш известна неточност с предположението, че недоразвитите мъже се увеличават, защото инкубаторът им беше "развитият" социализъм, където семейната политика беше насочена към санкциониране на бездетността (с прогресивния ергенски данък, дори за физиологично бездетните) и без каквато и да било друга грижа за отношението към семейството и отглежването на децата, оставено на спомените и остатъците от представи по въпроса от "фашистко". Знам какво говоря от личен опит, защото баща ми и тъстовете ми са неописуеми кютуци в това отношение, типове без аналог в световната литература за падението, до което може да стигне уж обвързан мъж, но без най-бегла идея за реална отговорност, освен на приказки и празни обещания.

Мисля обаче, че мъжете сме само едната страна на медала, защото във всички наблюдавани от мен случаи забелязвам и немалко незнание към проблема и откъм страна на жените. Да не навлизам в подробности, направо ще посоча реплики, които индикират съществено женско съдействие в развалянето на мъжете: "съсипа ми живота", "търпях само заради децата", "идиот" и прочие преценки, които показват не малка липса на възпитание или поне подготовка и умение да се разпознае какво може да се очаква от човека, с когото се е сближила жената. Жалко е, когато такава жена с очевидно розови представи за семейството, вижда причината единствено в мъжа, защото подобно възпитание, комбинирано с реваншизъм, не дава никакъв шанс на никого, включително и на околните, защото с несекващите вайкания, мрънкания и оплаквания, незрелите дами създават впечатление за настъпване на сексуален апокалипсис, и разпространяване на нервност и неадекватни предразсъдъци.

За да не оставя впечатление за нерешимост на проблема, простото решение в случая е да се говори за бъдещето, където си проличава не само кой какъв е, но и се предотвратяват най-фрапиращите изненади и неизбижните изцепки на пожелателното мислене. Ако ми позволиш да обобщя, самите жени имате склонност (теб те изключвам от това число) да се доверявате на въздухари, претенциите на които имат доста малко общо с делата, но да бъда справедлив, това е частно проявление на националната ни черта да вярваме на приказките повече, отколкото на делата. Поздрави.
цитирай
73. kass - samotvoq
22.03.2011 09:13
Благодаря :)..
цитирай
74. kass - ferre
22.03.2011 09:18
учудващо за мен е колко много коментари обясняват липсата на елементарно възпитание в хората с междуполови отношения. Струва ми се едното няма нищо общо с другото. Кой разбрал - разбрал :)... Събери едната такава двойка и след година ще им гледаш с изумление съжителството. Ще се наричат с какви ли не епитети, дразнещи навици ще предизвикват ужасяващи реакции и т.н. Любовта е възвишено чувство за одухотворени хора, всичко друго е както сам казваш - интерес, само дето аз никога няма да разбера какъв по-голям интерес може да има между хората от личното щастие, спокойствие и доверие...
цитирай
75. ckarlet - Всеки човек запазил в днешно време ...
22.03.2011 09:18
Всеки човек запазил в днешно време добродетелите си би искал да има около себе си, а и той самият да се държи по начин, който да не обижда или засяга останалите...
Хубаво си го написала, Иве!
Поздрави!
цитирай
76. gothic - ох, не знам какво да кажа gothic, ...
22.03.2011 09:20
kass написа:
ох, не знам какво да кажа gothic, простичко е поне за мен, човек трябва да се държи като пич, толкова... Колкото и да ми се плюнчи някой пак няма да ме принизи до нивото си, най-много да го изтрая докато мине представлението и да му пожелая всичко хубаво... Сериозните хора се занимават със сериозни неща и подобни игрички им се струват детински и глупави...



Не чух отговор на въпроса си, как ще погледнеш на мен, ако подходя към курвенски номер от твоя страна, по съвсем мъжкарси и пичовски начин. И запя песничката за сериозните неща ;) Ей там е ключа от бараката. Когато ми се въртят номера, мен просто ме няма. След това престава да съществува и самата жена, позволила си такова нещо. А относно четенето на истории - изпитвам неистова съблазън да пусна моите чатове отпреди години, в един друг сайт, с една камара "изтормозени", "подтиснати", "пренебрегнати" и прочие скучаещи дамички женени за "тирани", "мухльовци", "пръдльовци", които при по-нататъшните ми проучвания се оказаха нормални стабилни мъже, просто отдавна писнали на половинките си. Гарантирам, че биха били невероятно четиво. :))) Обърни внимание на коментара написан от vmir. Той само потвърждава мнението ми, че мъжете и жените сме скачени съдове. И не се връзвай толкова на написаното - в него едва ли е представена цялата истина. Защото, за да се стигне до нея, трябва да се чуят и двете страни. Така е правилно. Хубав ден ти желая :)))
цитирай
77. kass - malkiatprintz
22.03.2011 09:27
Фил, най-примитивното нещо е да не може човек да си даде елементарна равносметка. Разбитото сърце може да превърне една жена в тотална мъже - мелачка и ако ще най-галантния мъж да се появи в живота й тя пак ще постъпи с него както и с поседния тарикат под предлога "мъжете са прасета", обратния вариант си важи с пълна сила... Крилатата фраза "Благородството задължава" е крайно непонятна по нашите географски ширини. В този ред на мисли няма защо да се чудим, че нещата се развиват в тази посока, след като очевидно прехода е убил и най-естесвената благородност в човека...
цитирай
78. kass - gothic
22.03.2011 09:33
Как да ти отговоря gothic, като нямам навика да прилагам курвенски номера. Има два вида хора: първите смятат, че всички хора са добри и се отнасят с тях с доверие, докато не се разочароват... вторите са обратното. подхождат към всички с подозрение докато някой не ги убеди в своята лоялност и чак тогава показват добрите си страни... Аз съм от първите хора и като такава се отнасям с хората като с хора с добри сърца, докато някой не ме убеди в противното, след което го отсвирвам и спирам да се занимавам с него, защото очевидно му липсва достатъчно интелигентност да разграничава хората без значение от какъв пол са...
А за цялата истина, повярвай цялата е... Далеч преди да се стигне до семейства и обвързване,деца и омръзване мъжете вече са заели отбранителна позиция... Мъжете които ти изглеждат стабилни и готини в поведението си с теб, не са същите в отношенията си със жените им...
цитирай
79. kass - vmir
22.03.2011 09:45
Понякога изглежда, че с постовете си съм критична единствено и само към мъжете и че съм някаква феминистка, мъжемразка и тем подобни. На практика обаче лично аз смятам, че мъжете са по-великодушни по природа. Не напразно всички философи, духовни водачи, политически лидери и прочие са предимно мъже. В общи линии когато една жена се обвърже с един мъж тя променя живота си из основи. Приятелките остават на заден план, за приятелите от мъжки пол пък да не говорим и се отдава на мъжа си и децата си. Може би и затова да съм по-рязка към мъжете, просто защото някак интуитивно имам вътрешнот си убеждение, че гнилотата тръгва откъм главата, а главата на семейството винаги се е считало, че е мъжа... Иначе казано мъжете имат далеч по-важни неща за вършене от това да мислят как да доминират над жените, да укротяват опърничивите и т.н. :))))...
Поздрави!
цитирай
80. kass - ckarlet
22.03.2011 09:53
така е ckarlet, и аз не виждам нищо по-естествено от това...
Поздрави!
цитирай
81. kamosutrov - Сега ме вкара в приключение....
22.03.2011 09:56
kass написа:
ще получиш двоен палачинков рушвет с мармалад от ягоди ако се подготвиш за тайната на мъжката феминизация :))))... Надявам се паметника да ми бъде издигнат приживе, много искам да си го видя :))))...

Никакви данни нямам за феминизирани мъже. Всички мои приятели си държат на тестостерона. Но и рушвета не е за изпускане.... :-))))
цитирай
82. kass - kamosutrov
22.03.2011 10:01
Не съм казала, че задачата е лесна, дори поради високата й степен на сложност се чудя дали да не утроя размера на рушвета :)... Естествено че мъжете си държат на тестостерона, но ти заложи на психологията, а не на физиологията ;)...
цитирай
83. kamosutrov - Ама те са свързани!!!!:-)))))
22.03.2011 10:39
kass написа:
Не съм казала, че задачата е лесна, дори поради високата й степен на сложност се чудя дали да не утроя размера на рушвета :)... Естествено че мъжете си държат на тестостерона, но ти заложи на психологията, а не на физиологията ;)...

Дяда ти Фройд си ги е казал.:-)))) Един нормален мъж има точно 70 желания. 69 и мусака./в моя случай,палачинки/.
цитирай
84. kass - kamosutrov
22.03.2011 10:45
само 70 желания??? Че те мъжете били много лесни тогава, поне в последното (мусаката и палачнките) не виждам никаква трудност, другите 69 ще ги казваш ли или ще ни оставиш да ги гадаем :)))))...
цитирай
85. kamosutrov - По добре е да се погадае, че
22.03.2011 11:26
kass написа:
само 70 желания??? Че те мъжете били много лесни тогава, поне в последното (мусаката и палачнките) не виждам никаква трудност, другите 69 ще ги казваш ли или ще ни оставиш да ги гадаем :)))))...

:-))))))))))))))) ще наскачат еманципантките и ще опищят околната среда.
Скоро гледах някакво предаване по TV. Някакво мъжеподобно обясняваше нещо за стил, мода и още /не помня точно/. Ами то... заместило тестостерона с естроген. И ми го пробутват за мъж. Бре,бре.... Тоз и палачинки да предложи, ще откажа...:-)))))))))))
цитирай
86. gothic - Как да ти отговоря gothic, като н...
22.03.2011 11:31
kass написа:
Как да ти отговоря gothic, като нямам навика да прилагам курвенски номера. Има два вида хора: първите смятат, че всички хора са добри и се отнасят с тях с доверие, докато не се разочароват... вторите са обратното. подхождат към всички с подозрение докато някой не ги убеди в своята лоялност и чак тогава показват добрите си страни... Аз съм от първите хора и като такава се отнасям с хората като с хора с добри сърца, докато някой не ме убеди в противното, след което го отсвирвам и спирам да се занимавам с него, защото очевидно му липсва достатъчно интелигентност да разграничава хората без значение от какъв пол са...
А за цялата истина, повярвай цялата е... Далеч преди да се стигне до семейства и обвързване,деца и омръзване мъжете вече са заели отбранителна позиция... Мъжете които ти изглеждат стабилни и готини в поведението си с теб, не са същите в отношенията си със жените им...



Май ще излезе вярна констатацията ми от по-горе, че в такива разговори всеки гледа от собствената си камбанария. Пак ти казвам, цялата истина е истина, погледната само от едната страна. И се вижда дотолкова, колкото се виждат рисунките на платото Наска, докато газиш върху тях. За да ги видиш в цялото им великолепие, е нужно да се издигнеш доста над тях. Както в и нашият случай да се издигнеш високо над мъжката и женската гледна точка. Що се отнася за последното ти изречениеможе би си права (донякъде). Не знам какъв е в семейството си един такъв мъж, но съм виждал сълзи в очите му, докато ми разказваше, как съпругата му е вдигнала хамалски скандал за това, че на "нещастника" му се отскубнаи от сърцето само пари за избелване на зъбите на любимата дъщеричка по повод абитурентския й бал, но не и за силиконови цици и "детето" било депресирано и унизено. Има и такива неща, Иве. И то никак не рядко. Но за тях никъде не пише. Научават се в мъжки разговор. И сълзите не са от слабост или инфантилност, повярвай...
цитирай
87. kass - kamosutrov - ще наскачат еманципантките и ще опищят околната среда
22.03.2011 11:35
айде пък сега :)... от някакви жени еманципанки ли те е страх???...
А аз се чудя защо хората ме вземат за безразсъдно смела да поставям болезнени въпроси за обсъждане... :)))))...
Давай смело, ако наскачат еманципанките обещавам самоотвержено да те защитавам дори с цената на живота и авторитета си на видна еманципанка, който някои хора ми изградиха :))))...
Помисли за офертата, струва си риска :))))...
цитирай
88. kass - gothic
22.03.2011 11:47
ами аз и затова говоря всъщност. Грандиозния скандал за зъбите на детето едва ли е изненадващо появил се в иначе милите им семейни отношения. Далеч преди детето да е достигнало възрастта да завършва училище нещата са излязли от контрол. По този повод подобно на вмир смятам, че някой е допринесал с действие или бездйствие за стигането до това положение и ето как стигаме до момента кой ще заеме генералската позиция в семейството. Някой иска доминантната роля и докато мъжете се отбраняват, считайки се за по-чувствителни на скандали, никога няма да я получат, защото от опит знам, че с какъвто се събереш - такъв ставаш, което означава че е съвсем по силите на човек да наложи модела на общуване в смейството си, макар това понякога да изисква огромно търпение, познания, психологическа издръжливост, стил, образец за поведение и много добродетели, които да се наложат над негативността, да не говорим и че това е пример и за подрастващите им деца...
цитирай
89. malkiatprintz - Хехехехе...
22.03.2011 12:41
Хехехехе... Ив, "Благородството задължава" е фраза, която може да прозвучи там, където може да бъде чута и фразата: "Стреляйте първи, господа англичани!" :):):) Въпросът е обаче, дали преходът може да убие благородството, ако то е съществувало, защото все ми се струва, че ако то е било основна ценност във възпитанието, тогава то няма да погине току така, пък даже и след един двадесетгодишен "преход". Иначе, след Стогодишната война, французите и англичаните би трябвало да са се превърнали в най-големите простаци :):):) Нормално е човек да се променя с годините донякъде и след време нещата в едно семейство да се случи да се разпаднат, но когато неадекватното поведение се прояви още при първите срещи, това вече си е наистина проблем, защото тук не става въпрос за разминаване след дълги години брак, а за сериозни странности още при запознаването, при първите контакти. То затова се раждат и вицове:
- Тате , аз как съм се родил?
- Питай майка си, той ще ти каже.
:):):)
цитирай
90. gothic - ами аз и затова говоря всъщност. ...
22.03.2011 12:59
kass написа:
ами аз и затова говоря всъщност. Грандиозния скандал за зъбите на детето едва ли е изненадващо появил се в иначе милите им семейни отношения. Далеч преди детето да е достигнало възрастта да завършва училище нещата са излязли от контрол. По този повод подобно на вмир смятам, че някой е допринесал с действие или бездйствие за стигането до това положение и ето как стигаме до момента кой ще заеме генералската позиция в семейството. Някой иска доминантната роля и докато мъжете се отбраняват, считайки се за по-чувствителни на скандали, никога няма да я получат, защото от опит знам, че с какъвто се събереш - такъв ставаш, което означава че е съвсем по силите на човек да наложи модела на общуване в смейството си, макар това понякога да изисква огромно търпение, познания, психологическа издръжливост, стил, образец за поведение и много добродетели, които да се наложат над негативността, да не говорим и че това е пример и за подрастващите им деца...


Значи... пак съпругът виновен, доколкото разбирам! Само че се чудя, каква ли би била реакцията на дамите в семейството, ако този негоден да се пребори за доминантната роля мъж я беше наложил? Щеше да има писъци и стонове за терор и опит за налагане. Въобще е много трудно да се угоди на милите дами по тази лайстна. А скандалът наистина не се е появил случайно, но по друга причина. В едно семейство момичетата имитират майките си, а момченцата - бащите. И ако съответният родител е негоден - познай какъв е резултатът....
цитирай
91. kass - malkiatprintz ха ха ха
22.03.2011 13:00
Иначе, след Стогодишната война, французите и англичаните би трябвало да са се превърнали в най-големите простаци :):):)
***

За французите не знам, но английската хулиганщина е прословута Фил :))))...
Че хората са различни няма спор, че всеки си има доводи за такива или онакива претенции също, но в живота има едни понятия като отговорност, почтенност, дадена дума, чест и други, да не ги изреждам ти ги знаеш, които си важат откакто човек съществува и ще продължат докато съществува човечеството, затова и смятам, че е въпрос на зрялост и мъдрост до някъде във всички видове отношения между хората. Именно тези неща определят човека и е абсолютно без значение дали е мъж, жена, шеф, работник и прочие и по какъв повод ще влезе в контакт с другите, без значение е също и дали ще постъпят така или иначе с него, каква цел или мечта преследва и какви определения, изводи или представи ще си изгради за срещуположния пол, нещата не са толкова сложни, колкото се опитваме философски да ги поставяме... :)...
цитирай
92. kass - gothic
22.03.2011 13:06
Никъде не казвам, че съпругът е виновен, а че в едно семейство не е нужно война, а по-добрият да съумее да наложи ценните неща пред скандалите и грубиянщината. За налагане и дума не може да става, а единствено и само за това човек да съумее да се съхрани като добър човек, независимо какво ще го споходи в живота...
цитирай
93. demonwind - Много мъже
22.03.2011 13:55
си мислят, че могат да правят каквото си искат с която и да е жена. Не мога да ги разбера. Не мога да разбера как можеш да говориш за нежните създания като за поредната "бройка" в "безценния" мъжки тефтер! Не ги обвинявам - не може всички хора да са равни и на тях рано или късно им се връща.
А и непорочни хора няма. Аз като мъж никога не бих искал да се хваля с курварлък и лошо отношение към жените. Просто защото не съм курвар, но пък си имам друг порок - обичам да пия. За сметка на това курварлъка е до време, а пиянството - до гроб (така поне казваше баба ми). Но именно страхът от гроба ме кара да загърбвам задълго порока си, докато при курварите май задръжки и страхове няма... ;)))

Поздрави, Каси!
цитирай
94. gothic - Никъде не казвам, че съпругът е в...
22.03.2011 14:21
kass написа:
Никъде не казвам, че съпругът е виновен, а че в едно семейство не е нужно война, а по-добрият да съумее да наложи ценните неща пред скандалите и грубиянщината. За налагане и дума не може да става, а единствено и само за това човек да съумее да се съхрани като добър човек, независимо какво ще го споходи в живота...



И точно по тази причина, за много нежни създания "добър" означава "мекушав" и "слаб". Бъди сигурна, че е така, Иве....
цитирай
95. kamosutrov - Предадох се... И феминизираните ще го отнесат
22.03.2011 14:24
kass написа:
айде пък сега :)... от някакви жени еманципанки ли те е страх???...
А аз се чудя защо хората ме вземат за безразсъдно смела да поставям болезнени въпроси за обсъждане... :)))))...
Давай смело, ако наскачат еманципанките обещавам самоотвержено да те защитавам дори с цената на живота и авторитета си на видна еманципанка, който някои хора ми изградиха :))))...
Помисли за офертата, струва си риска :))))...

Правя скици за паметника.
Еманципанткииииииииии! Какво лошо има в 69 , бе ееееей! Ама ха! Експлоатирани сте били! Подчинени сте били... Бре! Я на курс по Кама Сутра! По спешност!
цитирай
96. kass - demonwind
22.03.2011 14:24
Повечето хора от мъжки пол, които познавам обикновено са големи ценители на жените :)))), никой от тях обаче не влиза в графата курвар поради една много проста причина и тя е, че са взискателни. Някак си само че е жена им се вижда крайно недостатъчно... Многото жени повдига самочувствието на мъжа, но в много случаи му сваля рейтинга особено ако количеството е за сметка на качеството :))))... и ако в крайна сметка си извлякъл само секс (друго си да останеш в съзнанието на жената с добри преживявания)... Пиенето е друга работа. При него е от значение количеството и вида на пиянството. Веселяшкото и лошото пиянство, само опиянието или запоя до степен да губиш контрол са основни неща определящи пиенето като порок, защото тази слабост може да е съвсем безобидна, но може и да те съсипе, както и всичко покрай теб... И двата порока са въпрос на мярка и контрол над тях...
Поздрави!
цитирай
97. kass - gothic
22.03.2011 14:25
Възможно е gothic, щом казваш... предполагам имаш по-голям опит със жени от мен :)))...
цитирай
98. kass - kamosutrov
22.03.2011 14:29
май се прецаках с рушвета, никакви еманципантки не те нападат??? а и кой е казал, че само ние трябва да четем Кама Сутра??? Я марш и вие на курс, да видите как набързо ще се откажем от всякаква еманципация :)))))))))))... хахахаххах, ще се пукна от смях....
цитирай
99. irina1988 - Англичанина има жена и любовница, ...
22.03.2011 15:12
Англичанина има жена и любовница, но обича жена си.
Французина има жена и любовница, но обича любовницата.
Българина има жена и любовница, но обича майка си...


хахаха в този ред на мисли....
цитирай
100. kass - irina1988
22.03.2011 15:26
Ако приемем, че мъжете вече са загубили интерес към темата и сме сигурни че няма да надничат, можем спокойно да си побъбрим по женски за нещата от живота, ако обаче все пак продължат да надничат рискуаме да влезем в графата феминистки или хейтърки, но какво пък... В общи линии някои мъже смятат, че жените не знаем основното правило, което е, че ако мъжете получават секс често и в приемливи количества ние няма да имаме никакъв проблем с тях. Забравят само една малка подробност около това и тя е, че с мрънкалясването си, врънкането, лъжите и номерата си убиват всякаква романтика в нас, без която сме абсолютно неспособни да им дадем това от което се нуждаят, за някакви по-смели неща описани в златните корици на Кама Сутра пък да не говорим... Омагьосан кръг с две думи :)))... Нооо, това съвсем по женски да си остане между нас :))))))))))....
цитирай
101. kamosutrov - Стига бе!?!?!!? Това на влиза в условията!!!!!
22.03.2011 16:13
kass написа:
май се прецаках с рушвета, никакви еманципантки не те нападат??? а и кой е казал, че само ние трябва да четем Кама Сутра??? Я марш и вие на курс, да видите как набързо ще се откажем от всякаква еманципация :)))))))))))... хахахаххах, ще се пукна от смях....

Как ще водя курс Кама Сутра на мъже!?!?!? Само теория и то, дистанционно. И без това ми е дошло в главата "Как да си сваля гадже, че съм дървеняк".
цитирай
102. kass - kamosutrov
22.03.2011 16:26
хахахахаах, ако ще водиш курс "Как да си сваля гадже, че съм дървеняк" ще умреш от глад, защото никой мъж не се смята за дървеняк, дори и Пинокио :))))))) и никой няма да се запише в курса :)))
цитирай
103. kamosutrov - Ще видим, ще видим
22.03.2011 16:35
kass написа:
хахахахаах, ако ще водиш курс "Как да си сваля гадже, че съм дървеняк" ще умреш от глад, защото никой мъж не се смята за дървеняк, дори и Пинокио :))))))) и никой няма да се запише в курса :)))

Може да не го показват, но вътрешно си го знаят.
цитирай
104. kass - kamosutrov
22.03.2011 16:50
обзалагам се, че налични ще ти дадат по-доброто предложение, да направиш курс на дамите как да задържат мъжете до себе си :)))))...
цитирай
105. malkiatprintz - Хората са си го казали, Ив: Make l...
22.03.2011 17:38
Хората са си го казали, Ив: Make love, not war. Ъъъъ... обич бре, хаймани, не секс! :):):) Направо да се чуди човек как по света си живеят без да се дърлят на феминистки, комплексари, парцалеси, мюхльовци и т.н. Сигурно трябва да са ходили на сериозни курсове :):):)
цитирай
106. crusader - Ponezhe se spomenava Kama Sutra, eto edna indijska poslovica:
22.03.2011 17:43
"NIKOJ NE SOCHI SLONA S PRYST"...

Koj kakto iska da go tylkuva.

Pozdravi
цитирай
107. kamosutrov - Абе те и дамите....
22.03.2011 18:18
kass написа:
обзалагам се, че налични ще ти дадат по-доброто предложение, да направиш курс на дамите как да задържат мъжете до себе си :)))))...

:-))))))))))))
цитирай
108. kass - malkiatprintz
22.03.2011 20:32
хахаха... Някой ми беше разказал, че май в Италия, като казал, че "да ти е*а майката" е най-лютата българска псувня и го изгледали много озадачено. Някак не разбирали какво обидно има в това някой да има сексуални мераци към майка ти, което означавало за тях, че майка му очивидно хваща окото и е все още желана сексуално жена :)))))... За нас изглежда това се смята за голямо унижение, докато в други страни за комплимент... И като се замислих сега, наистина се зачудих ако някой реши да си изпълни заканата какво ще се получи ако майката го посрешне с еротично бельо върху позастарялото си тяло с думите "давай жребецо, откога те чакам" :)))))...
Та като почнахме с вицовете:
Попитали една нимфоманка какъв си представя че ще стане синът й и тя отговорила:
- Надявам се да е футболен съдия. Цяла стадион народ ще крещи с цяло гърло "да ти е*а майката"...
Ама анализите на психологичното отношение към секса предлагам да оставим на kamosutrov...
цитирай
109. kass - crusader
22.03.2011 20:34
:)))))...
цитирай
110. irina1988 - Значи има огромна разлика между ...
22.03.2011 22:14
Значи има огромна разлика между пълното отричане на всички мъже и търсенето на правилните такива. От кога правото на жената да търси най-доброто сред мъжете се смята за грешно и търпи подигравки и заядливи нападки? Какво излиза? Че жената е длъжна да се хване с първият простак (загорял до няма и къде), за да може той да не я уважава, да я унижава и ругае. Всички мъже скачат на темата за парите. Добре бе господа! Има някои неща, които не се купуват с пари! Възпитанието, кавалерството, нежността, мъжката сила! Е, ако сте по-зле и от бай Ганьо много ясно, че само парите ще ви помогнат и то, ако става дума за наистина меркантилна жена.
цитирай
111. kass - irina1988
23.03.2011 00:16
Иринче не се ядосвай, тази работа насила не става, освен това съм забелязала, че нещата понякога са въпрос на етапи, просто ако се срещнете в момент в който сте на един етап, примерно пресно разведени или наскоро пострадали от връзката си с неподходящ се получават по-лесно нещата, защото сте по-склонни да се разберете пък ичувствата ви са на едни честоти. Не си мисли, че разликата между мъжете и жените е толкова голяма... не е... всичко е въпрос на натрапени рамки в които сме вкарани от обществото и от вменяването ни какво се изисква от нас, бунтът си е съвсем естесвен, особено в държава като нашата, където има толкова значително социално различие между хората... Ако всички си бяхме с едни средноевропейски заплати никой нямаше да говори за меркантилност и прочие неща... Бъди си добра, естесвена и възпитана, все някой ще го оцени...
цитирай
112. malkiatprintz - . . . ако някой реши да си изпълни з...
23.03.2011 00:38
kass написа:
...ако някой реши да си изпълни заканата какво ще се получи ако майката го посрешне с еротично бельо върху позастарялото си тяло с думите "давай жребецо, откога те чакам" :)))))...


Хахаха... предполагам, че цялата му "мъжественост" ще се изпари за милисекунди и скоростно ще си плюе на петите :):):):):) И аз съм се чудел защо пък това се възприема като обида, май е просто поредния стереотип.
А за вицовете - у нас напоследък май се осъществява все по-често една от майчините трагедии: да има син, а да се окаже тъща :):):):)
цитирай
113. irina1988 - kass
23.03.2011 01:02
Парите изобщо, ама изобщо не са фактор. Има мъже, които само с думи и жестове могат да свалят една жена. Дето се вика и една стотинка може да не даде за нея. И освен това, тази жена може да го моли на колене да има удоволствието да спи с него. Или го можеш или не го можеш. Като не го можеш най-лесно е да кажеш: "Пу да ти е*а мамата меркантилна курва!". За всичко си има начини - никой не е длъжен да им пуска на господата, само защото са се родили с трети израстък между краката.
цитирай
114. kass - malkiatprintz
23.03.2011 01:38
някъде четох, че това е резултат от османското иго, защото жените били изнасилвани понякога от османците, което било голямо унижение за мъжете или децата момчета, които били бесилни да ги защитят. С две думи този акт си остава на подсъзнателно ниво като насилие, проява на надмощие и унижение в известна степен. А той всъщност си е форма на общуване, защото има всички свойства на общуване чрез езика на тялото, чувството за естетика, еротика или подобно на танца на хармония. До голяма степен разкрива характера на човек и съвсем не е за подценяване, че точно в леглото можеш да откриеш съвсем скрити и никога не изказани на глас тайни за душевността на някой, ако разбира се не се прави с цел тренировка. Ето защо понякога ми е непонятно когато жени остават с чувството, че са се възползвали от тях, в случай че след буйната нощ мъжа не им се обади отново... особено след като точно нощните приключения би трябвало да са им подсказали до голяма степен с какъв човек си имат работа, защото точно в интимното общуване си проличава истинското отношение на единия към другия или въобще към противоположния пол като цяло...
цитирай
115. kass - irina1988
23.03.2011 01:47
Естесвено, че парите не са фактор, но иди обяснявай... С пари или без, важното е човека срещу теб да извади добрите ти черти от характера ти, както и да съумее да провокира всички женски чувства в теб: от майчинските, през грижовната домакиня та чак до необузданата любовница... Обаче това го могат малко мъже, повечето са задръстени с погрешни представи за жените и много, много страхове....
цитирай
116. malkiatprintz - Може би, Ив, но не съм убеден, защото ...
23.03.2011 05:54
Може би, Ив, но не съм убеден, защото такива неща са били вършени от почти всеки поробител навсякъде по света: конкистадорите са дерибействали сред индианците, римските легиони са вършили същото из новозавладяваните провинции и т.н. Само че не съм чул някъде другаде по света да имат такъв израз за обида. От друга страна съм чел, че това е свързано с култа към Богородица, и свързаната с нея почит към майката, особено силна по нашите ширини, и че това е произлязло като възможно най-негативното отношение към едно от най-ценните неща в очите на хората по нашите земи. Едва ли и това е вярно, но докато съществува такава представа, докато на тази интимност се придава такъв нюанс, това, което си написала за общуването чрез езика на телата, за негласното разкриване на душевността, никога няма да бъде разбрано от голямата част от хората. Малцина са тези, които осъзнават, че едно внимателно докосване по рамото, едно нежно погалване по лицето може да има многократно повече еротичност и интимност, отколкото възвратно-постъпателното пуфтене, когато е за спорта. Ама колкото и да си говорим, пак опираме до манталитета, до човещината и т.н., а за това си трябва време за израстване...
цитирай
117. kamosutrov - Щом съм помолен учтиво и съответно, корумпиран
23.03.2011 08:57
kass написа:
хахаха... Някой ми беше разказал, че май в Италия, като казал, че "да ти е*а майката" е най-лютата българска псувня и го изгледали много озадачено. Някак не разбирали какво обидно има в това някой да има сексуални мераци към майка ти, което означавало за тях, че майка му очивидно хваща окото и е все още желана сексуално жена :)))))... За нас изглежда това се смята за голямо унижение, докато в други страни за комплимент... И като се замислих сега, наистина се зачудих ако някой реши да си изпълни заканата какво ще се получи ако майката го посрешне с еротично бельо върху позастарялото си тяло с думите "давай жребецо, откога те чакам" :)))))...
Та като почнахме с вицовете:
Попитали една нимфоманка какъв си представя че ще стане синът й и тя отговорила:
- Надявам се да е футболен съдия. Цяла стадион народ ще крещи с цяло гърло "да ти е*а майката"...
Ама анализите на психологичното отношение към секса предлагам да оставим на kamosutrov...

ще се заема с анализите. Споходи ме прозрение и разкрих причините за земетресенията в Хаити и Япония.
цитирай
118. kass - malkiatprintz
23.03.2011 09:32
http://www.librev.com/index.php?option=com_content&view=article&id=640&Itemid=5
цитирай
119. irina1988 - Естесвено, че парите не са фактор, ...
23.03.2011 15:42
kass написа:
Естесвено, че парите не са фактор, но иди обяснявай... С пари или без, важното е човека срещу теб да извади добрите ти черти от характера ти, както и да съумее да провокира всички женски чувства в теб: от майчинските, през грижовната домакиня та чак до необузданата любовница... Обаче това го могат малко мъже, повечето са задръстени с погрешни представи за жените и много, много страхове....


Точно... дори да не му гледаш парите, като чуеш как всички жени му искали кирливите 500 лв. и ти идва да го застреляш, за да не се мъчи. Подхода е грешен - но малцина го осъзнават. Дори и този път да не е попаднал на златотърсачка, като й ги наприказва тия простотии е нормално жената да си плюе на петите и да бяга. После пак всички жени ставали меркантилни курви, без самите мъже да осъзнават, че бълвайки змии и гущери в тази насока сами си слагат таралеж в гащите.
цитирай
120. kass - irina1988
23.03.2011 16:59
точно така си е, ти си мислиш за уют, а те седят и пресмятат... "От къв зор ще и плащам сметката", по същата логика една може да възкликне "от къв зор ще му гладя ризите", това не значи нито че някой е длъжен да го прави, нито че другия не може да си плати сметката или изглади ризите. Въпросът е в предварителната нагласа "да не се прецакам", но когато двама приятели седнат да пият бира и им е кеф да са заедно не размишляват по тези въпроси, някак вътрешното им усещане за това дали му е кеф да плати на приятелката си бирата или пък тя да му създаде уют или конфорт като му сготви или изглади ризите си идват естесвено отвътре, въпрос на щедрост в добронамереността и от двете страни. Когато нещата се поставят на пресметлива и тарикатска основа, още по-зле на позицията "аз да не съм по-долу" оставят единствено и само горчиви усещания и у двата пола...
Неутрал например арогантно реши да ни унижи като видиш ли ако сме му се помолили щял да ни позволи да му направим фелацио, което говори за изключително ниска зрялост в оношението му към секса. Изглежда той смята оная си работа за инструмент с който ще принизи жените. От това разбирам колко слаб любовник е при това положение. Все едно аз да искам да го унижа като му кажа, че ще му позволя след много молби да ми попипа гърдите... хахахахахха... За разлика от него обаче ние обичаме своите ерогенни зони, както и цялото си тяло и не ги изпозлваме за да накажем онези които не харесваме, защото с това ще накажем предимно себе си... Това е разликата между хората които използват секса като форма на власт над другия пол и тези за които той се явява върховната форма на общуването между двата пола и проява на любов, симпатия, привързаност... Простичко е и затова мъжете смятащи секса за вид форма на надмощие са особено чувствителни да не би жената да доминира над тях чрез секса...
как по друг начин да си обясним изразите:
"длъжни сте да ни давате секс"
"занижете си претенциите"
"ние строим, а вие само консумирате"
"Все търсите в живота лекото и на баницата мекото"
"от какъв зор да ви купуваме цветя"
"вие не заслужавате" и т.н.
Женомразецът е разбрал, че е зависим сексуално от жената, че губи доминантност в достигането й и не може да се примири... Впрочем изнасилвачите са точно с такава нагласа...
цитирай
121. boristodorov56 - Ето до къде води мързела ми вчера да ти прочета постинга!
23.03.2011 20:38
Ти постинга за простаците си го написала!

Това е най-добрият ти постинг, откакто те чета!
цитирай
122. kass - boristodorov56
23.03.2011 21:15
Благодаря ти Боре, изглежда и ти като мен си от хората, които не изпитват никакво притеснение да бъдат открити с хората. Всичко останало е малодушие, неспосбност за общуване или в най-лошия случай - голяма простащина...
цитирай
123. ferre - Още ли разисквате теми непонятни за ...
23.03.2011 22:38
Още ли разисквате теми непонятни за вас? :))))
Айде не си го причинявайте :) Хванете си по едно гадже да се поуспокоите малко,нещо много сте се напрегнали и впуснали в житейски размисли :)
цитирай
124. kass - ferre
23.03.2011 22:57
ferre, от два дена се чудя как да те съхраня в спомените и сърцето си, като ferre истината или като ferre единствения (тъй като си единствения неповторим в блога, непринадлежащ към никоя група) ??? :)))))... Ще ме улесниш ако ми кажеш как предпочиташ :)))))...
Ние гаджета си имаме, поне аз и затова не виждам защо винаги намираш остър сексизъм в постовете ми като всъщност не са и заемаш отбранителна позиция при положение че не се смяташ за част от мъжете към които сме насочили критиката си??? Честно казано, без да знам защо интуитивно долавям, че спориш с нас повече от любов към спора, отколкото в дълбокото си уверение на тезите които защитаваш, което също може да бъде забавно и полезно въпреки хапливия привкус, придаващ на спора пикантен вкус, но само моля те излез от клишетата "хванете си гадже", "изчукайте се и ще ви олекне", "не си го причинявайте" и т.н. ... Сигурна съм, че можеш да измислиш нещо по-оригинално и забавно... :)))))...
цитирай
125. dmv - Интересно,същото си мислех за жените,
01.05.2011 02:27
дадени обещания-неизпълнени,желания,липса на яснота в действията-явно не е "полово",а общочовешко поведение..Поздрави
цитирай
126. анонимен - хех. . . . и аз наскоро чух за изчез...
11.05.2011 00:28
хех....и аз наскоро чух за изчезващи мъже...които после се завръщали...вярно е станало мода някаква....доста некултурно е да си тръгнеш без да казваш нищо при положение че нищо не коства да кажеш че нещата не се получават.....но такова е нивото, дами и господа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4231630
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930