Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 18:40 - Шест /не/ важни неща, които ме правят щастлива
Автор: kass Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15896 Коментари: 50 Гласове:
11

Последна промяна: 20.07.2009 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По покана на Цефулестеван и Смани   И като се замисля, кои ли може да са тези маловажни неща, които ме правят щастлива. Щом едно нещо ме прави щастлива, значи е важно, но след като помислих разбрах, че има и такива. Странно, но не знаех. Поздрави за този, на когото е хрумнала тази идея, само така ще можем да оценим маловажните неща.    Ето до къде стигнах в търсенето на маловажното.   Първото, което установих е, че това е кисненето в банята. И преди да се зачудите, какво му е маловажното на това човек да се къпе, ще уточня, че става въпрос за киснене. Все пак човек се изкъпва за десет минути , поне за толкова се къпе майка ми и бившия ми съпруг също се къпеше горе-долу за толкова, нооо на мен съвсем не ми е достатъчно. Трябва да си покисна доста дълго, удоволствието е невероятно, пеенето под душа също има  голям принос за пълното щастие, аукустиката е страхотна. Не че мога да пея, но водата шурти и никой не ме чува, невероятно, просто невероятно. Лошото е само, че водата свършва по някое време и трябва да се измъквам със сбръчкана кожа на пръстите.  Второто нещо е киното, но самото кино не е маловажното, защото то си е доста важно. Маловажното това са пуканките, все пак можем да гледаме филма и без тях, нооо не е същото, признайте си. Друго си е огромен хартиен пакет с пуканки до горе, които се търкулват една след друга при всяка наша стъпка. Това е просто задължително, без пуканки киното нямаше да е същото, дано не ги забранят някой ден. Това са малки нещица носещи големи удоволствия.  Третото нещо са различните малки нещица, които си готвя събота и неделя палачинки или мекички обикновено. Всеки път си казвам стига толкова, това са много калории, но все не устоявам, не че нямам воля да мина и без тях, нооо съгласете се, че си е друго да отскачаш до кухнята лапвайки някоя мекица набързо или просто да си ядеш докато гледаш формулата или някой филм. Ех, направо се изкушавам и сега да си направя ама ще изчакам до неделя, с удоволствията не бива да се злоупотребява, че ще си изгубят чара.   Четвъртото нещо е автомивката. Не си мислете че съм педант, дори напротив, голям мундар съм, но стигне ли се до автомивка, защото се стига /макар и моята теория да е, че колата се цапа до едно положение, после вече няма на къде/ да знаете, че удоволствието е пълно. Не, че автомивката е маловажно нещо, напротив даже си е много важна, маловажното е сядането на барчето с хлапето ми, което ме изръсва минимум пет кинта за фанта, сладолед и чипс, които после разхвърля из току-що измитата кола. И какво му е щастието на това ще ме попитате, е и аз не знам ама ми доставя удоволствие. Той просто си умира да ходим на автомивка, а аз както се досещате отлагам по-дълго от нужното, защото някак си дебело ми ляга. Веднъж отидох без малкия и ми счупиха огледалото за компенсация. Една автомивка не би трябвало да ми ляга под 20 лева, така че да си знам за друг път…  Петото нещо е природата, но не това е маловажното, защото природата е нещо доста важно, маловажното е ходенето боса. До преди да се замисля дори не знаех, че това е от нещата, които могат да правят човек щастлив. Допирът със земята е невероятен, всички онези боцкащи камъчета, гъделичкащи тревички и много прах са едни толкова дребни нещица доставящи големи удоволствия. Обичам и да се излежавам на зелената трева заръфала някое стръкче, даже мога да си откъртя на спокойствие и като се събудя съм чисто нова. Блаженство е направо, сигурна съм че се сещате за какво говоря…Прекрасно е, но защо така се случва толкова рядко.  Шестото са шегите. Не, разбира се че хумора не е маловажен, но закчките са друго нещо, нищо не подозира човекът а аз се шегувам с него, горките хора не знаят кога говоря сериозно и кога се шегувам, не че не постъпват и с мен така и не ми гледат сеира, но съгласете се че без дребните шеги светът ще бъде твърде сериозен. Сега да не си помислите, че съм несериозна, напротив доста съм сериозна, но какво да правя просто не мога да се стърпя и шегувам, и с мен се шегуват, дребни безполезни шеги, дори не толкова остроумни, но носещи много щастие…    Боже, колко малко му трябва на човек да бъде щастлив…

Забравих да отправя покана към Малкия принц...



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Усмивка до уши, че и над уши. Да мо...
20.07.2009 18:59
Усмивка до уши, че и над уши. Да можеше щях да докосна двата крайчета на устните си зад тила. :)))))


цитирай
2. djgator - ...
20.07.2009 19:01
Като прочетох всичко, имам чувството че съвсем нъскоро си изпитала всички тези радости- накуп.. :))
цитирай
3. kass - cefulesteven
20.07.2009 19:01
благодаря Стеф, много неща са важни, а маловажните... ех, хиляди са...
цитирай
4. kass - djgator
20.07.2009 19:02
ами да, само че не се бях замисляла че са част от щастието...
цитирай
5. djgator - ..
20.07.2009 19:14
Значи, поне за ден си била - неосъзнато щастлива.. :)
цитирай
6. kass - djgator
20.07.2009 19:19
вече смятам да не е само за ден, още пък по-малко неосъзнато...
цитирай
7. smani - kass :)))
20.07.2009 19:54
Каси успя да ме разсмееш здравата.
Все пак да уточня, че в банята като пееш се получава добра акустика и се ЧУВА и в съседите. Освен ако не живееш в къща. Като се излежаваш на зелената трева винаги имай едно наум за любимите на всички нас кърлежчета. :)
цитирай
8. kass - smani
20.07.2009 20:16
Стани, ти уби всичко детско в мен, а аз се чудя защо съседите ме гледат така възмутено...
цитирай
9. allbi - хе хе
20.07.2009 23:02
супер неща :))
поздрав !

цитирай
10. malkiatprintz - Мнго са си готини твоите маловажни ...
20.07.2009 23:54
Мнго са си готини твоите маловажни нещица, Касс :) Очевидно ще трябва да приема предизвикателството, вече двама души ми го отправяте, така че..... :)
цитирай
11. kass - allbi
21.07.2009 00:08
поздрав и на теб
цитирай
12. kass - malkiatprintz
21.07.2009 00:10
Приеми го принце има толкова много маловажни неща, които ни харесват, а ние дори не им обръщаме внимание...
цитирай
13. smani - kass
21.07.2009 09:28
А може би те гледат възхитено. :)))
цитирай
14. kass - smani
21.07.2009 09:42
едва ли Стани, като си знам пеенето...
цитирай
15. batstefan - Бъди щастлива с маловажните неща
21.07.2009 10:52
За шегичките ти знам, изпитах ги на собствен гръб.
цитирай
16. kass - batstefan
21.07.2009 11:30
Благодаря, надявам се че това което си изпитал на собствен гръб е било забавно...
цитирай
17. batstefan - Разбира се
21.07.2009 12:38
ако беше оттегчително ти не би се шегувала.
цитирай
18. ka4ak - Усмихнат ден!
21.07.2009 13:28
Надявам се да цъфнеш на Малкия Бунарджик,за да се сджанкаме за малките неща и да видя колко си дребна!А и за любовта...мани,мани...До скооро!
цитирай
19. kass - ka4ak
21.07.2009 13:44
ще цъфна непременно, трябва да се джанкаме, не може така...
Усмихнат ден и на теб...
цитирай
20. lubopitstvo - Супер са ти нещата
21.07.2009 14:24
Как само си ги систематизирала, при мен малко хаос става :))
цитирай
21. kass - lubopitstvo
21.07.2009 14:30
няма значение, даже са си много добре така като си ги написала...Все пак не са само шест, много са...
цитирай
22. kleopatrasv - Поздрави !
21.07.2009 14:39
Удоволствието си е изцяло твое и винаги прави всичко с такова удоволствие !
Усмихнат да е денят ти !
цитирай
23. kass - kleopatrasv
21.07.2009 14:49
благодаря, старая се...
цитирай
24. анонимен - не знам точно коя педеруга беше смани
21.07.2009 14:58
но цефулето е върлия чикиджия на всички блогове.
девствен е и се пази че може да те смачка от чикии
цитирай
25. kass - 24. анонимен
21.07.2009 15:12
Айде пък сега, ти да не им светиш та да знаеш какво правят и какви са. Я остави хората намира, какво са ти направили...
цитирай
26. анонимен - Харесване от пръв поглед
21.07.2009 15:13
Авторката на блога е много хубава жена,а,както съдя по това,което пише,и интелигентна.Което ме убеждава за пореден път,че по-хубава жена от българката няма!
Желая Ви успех,Kass!
цитирай
27. kass - анонимен
21.07.2009 15:15
Благодаря, много мило...
цитирай
28. анонимен - от 26-и
21.07.2009 15:31
Радвам се,че открих блога Ви,Kass!
Рядко изказвам възхищение така директно,както на Вас.
Правилно забелязвате,че дори на пръв поглед не особено важните неща могат да ни направят щастливи.И,все пак,си мисля,Kass,че само благородните натури са одарени от природата с таланта да умеят да се радват на "неважните" неща,които само привидно изглеждат такива.
цитирай
29. kass - анонимен
21.07.2009 15:40
Ами странното е, че и аз не се бях замисляла, даже идеята ми се стори малко глупава в началото, зашото преди имаше такава за дест неща които харесваме и обичаме. Така, че като се позамислих за нещата без които спокойно можем да минем, но не пропускаме, защото са част от удоволствието и открих колко много са те. Дребнички, незначителни, но много допълващи усещанията...Благодаря...
цитирай
30. dorichela - касс,
21.07.2009 16:08
Малкия принц сега и на теб и на мен ще отговаря :):):) Поздрави и усмивки!
цитирай
31. kass - dorichela
21.07.2009 16:10
ами да, крайно време е, стига се е скатавал...Очаквам с нетърпение...
цитирай
32. dorichela - Поканила съм го от 2-3 дни. . . Ама ...
21.07.2009 16:14
Поканила съм го от 2-3 дни... Ама нали знаеш как ги мисли и ги изпипва :)
цитирай
33. kass - dorichela
21.07.2009 16:19
Зная, сигурно ще е интересно. Дано го постне скоро. Обещал е...
цитирай
34. анонимен - 24. анонимен
21.07.2009 16:20
Ще те скъсам от орална любов!!!
цитирай
35. dorichela - касс
21.07.2009 16:26
И аз го чакам :)
цитирай
36. kleopatrasv - Писах коментар в друг пост , но пак се прехвърлям тук за забавление.
21.07.2009 17:24
10. kleopatrasv - Поздрави за поста !
16:56 Малко допълнения от мен :
1.Обичам да си поспивам, особено следобедна дрямка
2.Обичам да рискувам , доставя ми удоволствие
3.Обичам да помагам на другите, но да не е физически труд
4.Обичам да си пея под душа и да съчинявам под водата стихове
5.Обичам да плувам дълги часове, но с придружител
6.Обичам шоколад , но само с кока кола
7.Обичам да си мечтая под звездите, но само когато съм сама
8.Обичам да пътувам , но по пуста магистрала
9.Обичам да танцувам , но само на тъмно и до зори
10.Обичам да се смея, но да е смях до сълзи
11. Обичам да купонясвам , но без много много пари
12. Обичам да правя забележки , но само насаме
13. Обичам да съм оратор, но без микрофон
14.Обичам да нагласям нещата, но без да ги планирвам
15.Обичам изненадите, но само приятните
16.Обичам да се преструвам на заспала , но само пред един
17.Обичам да се изповядвам , но само пред себе си
18.Обичам пържени картофки , но това много много ще ми вреди
19.Обичам вечер да пия то малко мастика, така никакъв комар няма да ме безпокои
20.Обичам бананите, но само със сладолед
цитирай
37. kleopatrasv - http://andi2. blog. bg/zabavl...
21.07.2009 17:25
http://andi2.blog.bg/zabavlenie/2009/07/21/moite-shest-ne-vajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliv.367389
цитирай
38. gratcia - Кас, честно да ти кажа - страхотни са ...
21.07.2009 17:36
Кас, честно да ти кажа - страхотни са ти мало/важните неща. Изцяло промени погледа ми върху теб самата - в положителна насока , разбира се.
Поздрави за постинга и усмивки :)))))))))))))
цитирай
39. kass - kleopatrasv
21.07.2009 17:37
Страхотно Клео, много са наистина, обичам да рисувам по изпотени стъкла или с химикал по ненужен лист, да сгъвам хартия в различни форми, да си правя фигурки от пластелин, анимация също...Много, много са нещата наистина...Пораснахме, а сякаш сме още деца...

Клео, ако още нямаш покана отправям ти я...Мисля че четох накъде, че те канят...
цитирай
40. kass - gratcia
21.07.2009 17:39
Благодаря gratcia, аз така разбрах въпроса, че става дума за неща без които можем, но никога не пропускаме, защото са част от щастието...
цитирай
41. анонимен - Синът ти ще си спомня тези посещения ...
21.07.2009 17:39
Синът ти ще си спомня тези посещения на автомивката дълго след като порастне с много мило чувство. Повярвй ми. 5 кинта са нищо за това.
Поздрави! ВВ
цитирай
42. kass - ВВ
21.07.2009 17:47
Сигурна съм, всички тези описани неща са все част от детството, от пуканките до мекичките. Никога няма да си купя пуканки просто ей така, но отида ли на кино, задължително е, като част от киното са...
цитирай
43. анонимен - Тези неща са нещо като моменти сп...
21.07.2009 18:08
Тези неща са нещо като моменти спокойствие и сигурност в бурното ежедневие където все нещо те дърпа на някъде. ... не и пеенето в банята разбира се ;)
ВВ
цитирай
44. kass - ВВ
21.07.2009 18:25
Като се замисля, човек има нужда от лично време и се усамотява именно за да прави нещата, които обича и смята че другите ще ги приемат с надсмешка, защото са твърде незначителни...
цитирай
45. анонимен - Трудно е с личното време на опред...
21.07.2009 18:51
Трудно е с личното време на определен етап от живота. Понякога си мисля че си плащаме за многото лично време което сме имали като деца. Незначителното е относително - за някои е за други не. Хубавото му е че е не ти се въртиш около него а то около теб т.е. не го планираш и не те обсебва, можеш да го отложиш за по нататък.... (банята беше опит за шега не за надсмешка) ВВ
цитирай
46. kass - ВВ
21.07.2009 19:51
(банята беше опит за шега не за надсмешка) - Разбира се...
Имаше много интересни постинги на няколко блогъри посветени на тоалетната. Оказа се, че хората смятат това място за много интимно местенце, какво ли не правят - четат, рисуват си, пишат си стихчета...Много забавно беше...Е, разбира се хубаво е никой да не ти тропа на вратата и да ти дава зор...
Майтапа настрана ама човек наистина си има неща, които са си част от него и го следват през целия му живот, просто не може да се откаже от тях...
цитирай
47. goran - Kass:-)))
22.07.2009 13:52
"Боже, колко малко му трябва на човек да бъде щастлив…" - достатъчно е да вижда, чувства, усеща и случва дните си;-)
цитирай
48. kass - goran
22.07.2009 14:15
абсолютно съм съгласна, поводите за щастие са навсякъде, какво ни пречи да сме щастливи...
цитирай
49. cindy - Мдаммммммм...............
24.07.2009 21:49
Ама сложи им малко параграфи между тея най-, че ми се сляха пред погледа!

Поне се вписвам в точка 6 с шегите! :))))
цитирай
50. kass - cindy
24.07.2009 21:54
благодаря ти cindy, ти си един много полезен блогър, ще имам предвид съвета ти...
Усмивки...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4229505
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930