Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2009 15:18 - Кучката от моето училище
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 6391 Коментари: 35 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз съм само една обикновена тийнейджърка на петнадесет години. Момиче като всички други. Не, всъщност не като всички други. Малко по-затворена, малко по-свита или както се казва на такива като мен - задръстена. Не е лесно да си тийнейджър днес, за това се чувствам като паднала от Марс или телепортирана по погрешка от друго време или измерение. Какво прави тийнейджър като мен? Ами каквото са правили тийнейджърите през миналия век. Чета, рисувам, опитвам се да пиша стихове ама май не съм много добра, въпреки че аз си ги харесвам. Е, поне никой до сега не възкликнал изумен „Жестоко, ти си гений, как написа това?”. Един ден попаднах на един сайт, в който хората си пишеха каквото си искат и си четяха каквото им хареса. Много интересни неща имаше. Първо се подвизавах известно време като гост и само четях. Но един ден мечка страх, мен не страх си направих собствен профил и публикувах първия си постинг. Не мога да ви опиша как се зарадвах, когато видях, че някой го е прочел, още повече се зарадвах, когато разбрах че гласувал за мен, но не мога да ви опиша чувството, когато прочетох първия коментар. Да, някой не само е чел, не само е одобрил, ами дори и е взел отношение по въпроса. Коментара беше мил и похвален и аз се чувствах на седмото небе, когато разбрах, че е написан от доста по-възрастен човек от мен и при това доста интелигентен според това което прочетох написано от него. Така този сайт стана част от моя живот. Приятно отбиване на времето, четене и писане, мисли и коментари и възможност да научиш нещо ново. Имах си фенове и бях фен на много хора. Докато не се появи тя.  Спомням си в предишното си училище, когато дойде нова ученичка в нашия клас. Веднъж се развихри спор между нея и друга съученичка и аз взех отношение по въпроса. От този ден нататък тя ме намрази жестоко. Не си мислете, че съм я обидила с нещо или съм се изразила грубо, просто казах каквото мисля. Последваха гадни подмятания зад гърба ми, сарказъм, опитваше се да ме въвлече в ситуации които ще ме направят да изглеждам смешна, разправяше небивали истории за мен и дори измисляше вицове. Странно но аз мисля, че да си така съвършено гаден си е направо талант. Каква кучка само. Започнах да влизам в час в последния момент и да излизам първа с цел да избегна всякакъв контакт с нея, но сякаш беше невъзможно. Дебнеше ме и някак си ехидно се забавляваше, като смачкваше самочувствието и настроението ми за нула време. Чувствах се безпомощна „Какво иска от мен?”, „Кога ще престане?”, „Какво удоволствие и доставя?” бяха въпросите които си задавах всеки ден. Често се озовавах в тоалетните, където се криех и плачех като бебе. Занижих успеха си. Майка ми един ден ме притисна до стената и нямаше как разказах и всичко. След отчаяните опити на майка да оправи нещата се озовах в ново училище. Но вече не смеех да си казвам мнението, нито се месих в спорове, да не би пак да си навлека омразата на някого. Животът ми пое по нов път. Забравих за кучката от старото си училище и си живеех спокойно до днес.  Днес като всеки ден отворих страницата си за да видя има ли нещо ново из нея, когато под поста ми беше оставен доста обиден и жлъчен коментар. Това ме прониза в сърцето. Ето я пак кучката. Може и да не е същата точно, но не мога да сбъркам. Казала съм какво мисля и сега съм виновна. Кръстът е приготвен и пироните също, трябва само да ме разпъне и то колкото по-бавно и мъчително, толкова по-добре. Отново се надигна страх в мен. Написах и отговор с умерен тон и скрита надежда, че всичко ще свърши до тук, но уви. Последва размяна на неприятни реплики с доста обидно съдържание. Имах нов постинг за публикуване, но не смеех, защото се страхувах че тя ще гo осмее и аз пак ще се чувствам тъпа и смешна. „Край, - казах си – дотук бях, изтривам си профила и се махам.” В този момент се звънна на врата и като отворих видях Лилито. Леля Лили беше приятелка на майка ми. Много интересна жена. Беше актриса в драматичния театър и да бъдеш в нейната компания беше истинско преживяване, защото и най-тъпия виц може да ти го изиграе така, че да се пукнеш от смях. Тя ме усети, че нещо не съм в настроение и ме покани да отида на кино с нея и дъщеря и. Аз веднага се съгласих. Малко разтоварване щеше да ми е от полза. Преди да влезем в залата отидохме да си вземем пуканки и кола. Бяхме се развеселили доста както винаги, когато бяхме с нея. Тя имаше безкрайни истории за разказване и всичките ни ги изиграваше като в спектакъл. А ние с дъщеря се хилихме на глас като луди.        - Три пакета пуканки от най- големите ако обичате – обърна се Лилито към продавачката.  В това време една жена, стояща до нас се обърна и много злобно каза.        - Защо се пререждате? Какво си въобразявате, че сте нещо повече от другите ли?        - Простете, не разбрахме че сте на опашката – извинително обясни леля Лили.        - Да не би да сте кьорава или тъпа та не разбрахте? – продължи жената с още по злобен глас.  Веднага я познах. Беше тя – кучката от моето училище. По възрастна, по- грозна, но същата, зла, надменна и безпардонна. Оставиш ли се ще те разкъса, ей така за удоволствие. Леля Лили се обърна към нея с най- невъзмутимия вид, който може да има човек. Приличаше на кралица, която трябваше да даде милост на някой осъден нещастник. Видът и вдъхваше такъв респект, че цялата опашка се умълча и я загледа. Артистка как няма. А сетне с най-спокоен глас бавно и с доста добра дикция, че да могат да я разберат и чуят всички каза:       - Мислите си, че можете да ме обидите ли мадам? – после се засмя артистично – Ха, ха какво самочувствие само. Мен може да ме обиди само човек на когото много държа, а Вие мадам уви сте само една непозната.  След филма се прибрах в къщи и написах последния си коментар, към всички недоброжелатели в сайта ми. „не можете да ме обидите мадам, вие сте само една непозната.” След това публикувах и новия си постинг.    П.С. Героите в този разказ са напълно измислени. За жалост често пъти попадам на постинги с подобни проблеми и настроения, което малко ме натъжава и дразни. Аз лично не съм имала нещастието да се срещна с „кучката” в живота си и като се замисля не мога да намеря човек за когото да кажа, че наистина го мразя. Описах две напълно противоположни личности, макар да разбирам че и от двете има у нас,но все пак оставям на вас да решите коя от тях искате да бъдете. Нямам нищо лично към никой и се надявам никой да няма нищо лично към мен. И не ме съдете строго.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - kass,
20.04.2009 15:30
наистина много хора са се сблъсквали с тази "кучка", дали в училище, дали след време, дали на улицата или другаде... Тя има много образи, важното е да не се оставяме да бъдем тъпкани или унизявани. Всеки човек си има достойство и трябва да го защитава. Дано твоя разказ помогне на хората, които се страхуват от нея. Поздрави! :)
цитирай
2. анонимен - :)
20.04.2009 15:31
Много хубаво написано... Незнам защо реших да го прочета, по принцип използвам сайта като онлайн дневник, и рядко чета нечий писания. Но това ме грабна и го прочетох. Въобще да не те притеснява ако си различна - това е най-ценното, с което разполагаш! :) Много, много усмивки и продължавай в същия дух. (Казва ти го една кака на 23) :)
цитирай
3. kass - dorichela
20.04.2009 15:39
И най-важното да не се страхуваме и да не се превръщаме като нея.
цитирай
4. dorichela - kaas
20.04.2009 15:41
именно. Но някои в стремежа си да не се страхуват от нея, се превръщат в нея.. :) Може би нещо като принципа тъпчи,за да не те тъпчат... който е малко краен според мен ;)
цитирай
5. kass - анонимен
20.04.2009 15:43
Не знам какво те е подтикнало да го прочетеш, но явно съм била доста убедителна, щом си ме взела за главната героиня. Благодаря това е доста висока оценка. Аз всъщност съм на 35 г.
цитирай
6. thedarkangel1977 - za syvalenie nqkoi jiweqt s edni...
20.04.2009 16:08
za syvalenie nqkoi jiweqt s edni4kata cel da univawat drugite, da gi typ4at s dumite si, da likuwat kato widqt 4e sa uspeli...
no ne se li swie6, ne se li oyrne6 i da se izprawi6 sre6tu ojda6tiq i da mu pokaje6 4ene moje da te styp4e... te se prehwyrlqt na druga "jertwa"
цитирай
7. kass - thedarkangel1977
20.04.2009 16:20
Не знам какъв трябва да е човек и какво да е преживял за да има само такава цел в живота си. Според мен в повечето случаи е въпрос на комплекси. Страхувайки се да не бъдеш нараняван демонстрираш пълна липса на чувства, и си служиш с всякакви средства да си придадеш някакво значение. Не знам дали наистина има такива крайни "кучки", като описаната в този разказ, защото съм срещала и много груби хора, прости и арогантни, които също се смеят, влюбват и плачат като всички нас. Защо са решили, че светът недпременно е решил да ги смачка, та са се опълчили срещу него така яростно не знам и може би никога няма да разбера.
цитирай
8. анонимен - Интересно:
20.04.2009 16:33
"Защо са решили, че светът недпременно е решил да ги смачка, та са се опълчили срещу него така яростно не знам и може би никога няма да разбера." - сякаш са мои мисли :Д Винаги ми се е искало да ги разбера този вид хора, мислейки, че разбирането ще донесе и отговор как да се реши проблема. Тц ... сега ми се струва, че всъщност проблем няма ... че проблемът е в липсата на проблеми и уж безобидната скука може да направи много бели с един по-себичен човек...
цитирай
9. kass - анонимен
20.04.2009 17:05
А на мен и още нещо ми е интересно. След като техните постъпки се връщат при тях като бумеранг. Те обиждат - тях ги обиждат, те дразнят - тях ги дразнят, с две думи каквото повикало такова се обадило. Е, как им харесва това? Ето това не мога да разбера.
цитирай
10. smani - kass
20.04.2009 17:16
Страхотно е kass!
цитирай
11. анонимен - Може би за тях мирът е скучен
20.04.2009 17:21
и са способни да извличат тръпка само от "военно положение". За това често се казва, че отказът за комуникация с тях въпреки провокациите им, ги влудява :)
цитирай
12. kass - smani
20.04.2009 17:21
Благодаря ти smani.
цитирай
13. kass - анонимен
20.04.2009 17:31
И нека проблема си бъде техен. Лошото е само, че по-чувствителните хора изстрадват срещата си с тях ужасно.
цитирай
14. анонимен - ivo
20.04.2009 18:12
Здравей Кас, въпреки че това както сама казваш е една измислена история , тя важи с пълна сила за света в който живеем. Аз разбирам твоята чувствителност. Но по-важно е да си дадем ясна сметка за изворите на тези напълно противоположни прояви у хората. Вчера беше Велик ден. Денят на Възкресението. И макар за съжаление за мнозина в днешни времена животът на Христос да изглежда нещо архаично, няма нищо по-красиво, по-дълбоко, по-симпатично, по-разумно, по-мъжествено, по-съвършено от делото му. А другият източник, който присъства в делата на хората е Лукавия. И в този типаж който ти си нарекла с името "кучка" е именно област в която той действа най-добре - изсмуква, ограбва, обезсърчава. И всеки може да бъде като леля Лили, дори и т.нар "кучки" ако вникне със сърце в посланието което имаме за Христос и неговата доброта , а именно : "Добротата Му беше достъпна и милостива. Беше не горда, а любезна. Не ужасна, а нежна. Но именно в тази нежност и любезност имаше нещо Царствено, което безпокоеше съвестта на хората."
цитирай
15. kass - ivo
20.04.2009 18:28
Благодаря ти за коментара. Много хубаво е написан. Дали хората си дават сметка за божественото което носят у себе си, не съм сигурна. За доброто и злото писах във "Въпросите на едно дете". И смятам, че Исус Христис е велика личност именно защото във времена в които хората са били убивани с камъни на мегдана, без съд и присъда, той е успял да положи основите на един нов мироглед, нов човешки закон, нов морал и нов възглед за добро и миролюбие. Сега хората се смятат за християни, но делата им не са християнски.
цитирай
16. анонимен - ivo
20.04.2009 19:11
Да , и точно там е проблема. Светът е същият, какъвто е бил и преди 2000г, само научно, политически и социално се е развил. Но и тогава и сега именно "слепотата" , отказът на хората да признаят върховенството на божественото начало у всеки над собственото му "аз" надделяват. И за съжаление това, че хората са подвластни на социални атрибути като : религия , богатство, класи и всякакви други такива, е условна идентификация на сепаратизъм. Защото Лукавия умело прилага правилото разделяй и владей. И със сигурност Христос не е искал името му да бъде използвано за религиозна идентификация. Защото съвременната църква отдавна е придобила форма на политическо влияние. Хората не могат да получат там тази искрица на вяра от която се нуждаят , вяра за която Христос се опита да им отвори очите, за да стане Земята рай изпълнен с изобилен живот.
цитирай
17. eutopia - пишете!
20.04.2009 19:33
Имате добър стил на разказване и логически построена композиция на сюжета. Не е нужно като във филмите да обяснявате дали историята е измислена или не. Колкото по-автентична, толкова по-добре. Придава съспенс.
Развивайте се!
цитирай
18. kass - eutopia
20.04.2009 20:26
Благодаря, обикновенно не давам обяснения, но в случая бях подтикната да напиша този пост, именно защото се сблъсках с подобни настоения и чувства в коментарите оставяни под постовете на други автори. И понеже целта му не е да засегне някого или да създаде усещане за провокация написах и послеслова под разказа си.
цитирай
19. martosh - Хубав постинг. Не съм съгласен само ...
20.04.2009 20:48
Хубав постинг.Не съм съгласен само с Иво, света за 2000 години се е променил страшно много.И за всичко си има причина, ако става въпрос за Христос, не е случайно че именно църквата го разпъва.Но това е друга тема на разговор.Кучката от моето училище ще съществува винаги, без нея не може :).
цитирай
20. kass - martosh
20.04.2009 20:52
Благодаря ти. А как ми се иска да не съществува и да вярвам, че можем и без нея.
цитирай
21. анонимен - За Кучката ... и още нещо
20.04.2009 21:05
Не го поемай толкова навътре, тези хора усещат кога им се вързва човек и не може да се разчита на милост, един вид ...„Кога ще престане?”... и т.н. Идеи за изход от положението има в Стария завет "Око за две, зъб за чене", а също и в японската философия, която стои зад повечето бойни изкуства. В заключение една япоска пословица, която гласи приблизително "Ако паднеш 20 пъти, трябва да станеш 21" - идеята е ясна, щото другия път води надолу -затвяряне в себе си, проблеми в общуването, тревожно-дептресивни разстройства, антидепресанти и др. екстри- айде накой друг път пак (още)
цитирай
22. kass - анонимен
20.04.2009 21:41
Нека този чудесен отговор бъде за всички, които го приемат навътре. Благодаря за коментара.
цитирай
23. cefulesteven - Не дай Боже, да се откроиш, да бъдеш ...
20.04.2009 22:42
Не дай Боже, да се откроиш, да бъдеш забелязан/а/, да се стори на някои, че си доволен, че си щастлив, че имаш вяра в себе си, тогава се превръщат в истинска напаст. Познато ми е в училище, после и в литературни кръгове, из интернет да не говорим. Намирам го за голяма детинщина, но лошо е, че я вършат възрастни хора, повечето от които с претенции. И то с големи претенции. Боя се, че подобно поведение е социално толерирано, но радвам се, радвам се, че всеки ден откривам личности, истински личности които нямат общо с тях. И може би толкова гаден трябва да си бъде света, че да оценяваме високо Човека. Не знам.

Поздрави за историята.
цитирай
24. kass - cefulesteven
20.04.2009 22:54
"Кучката от моето училище" няма възраст cefulesteven, тя е олицетворение на недоброжелателноста, мисля си че е доста нашенска черта, но не съм сигурна, не съм обиколила света. Ходила съм в Англия и видях, че там хората казват или нещо хубаво или нищо. А критиците са изключително внимателни и силно подплътени с аргументи. Та все си мисля, че можем да оценим човека и без да ни е нужна такава база за сравнение. И благодаря за коментара.
цитирай
25. vmir - Такава героиня е напаст не само за другите, но и за самата себе си.
21.04.2009 01:08
Отношението говори за разстроен характер. Личния й живот е кошмар, от който не може да избяга, защото не познава друго отношение.
цитирай
26. borsi - бозичка
21.04.2009 02:10
бозичка
цитирай
27. malkiatprintz - Хубав разказ, напомни ми за един ...
21.04.2009 04:49
Хубав разказ, напомни ми за един афоризъм: "Не трябва да спориш с простака, защото ще те смъкне до своето си ниво, и там ще те бие с рутина" :) Има и такима хора, но и без тях не може, иначе как ще развиваме устойчивост? А възможности за париране – много и то без нервиране...:)
цитирай
28. kass - malkiatprintz
21.04.2009 08:40
Благодаря, много хубаво си го казал.
цитирай
29. kass - vmir
21.04.2009 08:43
Странното е обаче, че понякога липсват причини за разстройване на характера. И за това е трудно за разбиране от къде се взема тая лошотия.
цитирай
30. martosh - А как ми се иска да не съществува и да ...
21.04.2009 10:11
А как ми се иска да не съществува и да вярвам, че можем и без нея.Еми, е крайна сметка и тя е човек, просто е костелив орех, но ако успееш да го счупиш и тя има ядка :)
цитирай
31. rpatel - Благодаря ти! За мое нещастие в м...
21.04.2009 10:54
Благодаря ти! За мое нещастие в моето училище имаше доста кучки и аз бях една от редовните им жертви. Но точно това ме направи силна или поне се надявам да е така. С времето осъзнах, че те са просто едни непознати както пишеш ти и колкото и да им се иска, ако ние сами не им позволим, няма как да ни обидят. Затова, усмихвайте се, и колкото по-малко показвате, че са ви наранили толкова по-добре. Това направо ги кара да се побъркват от яд, че не са успели да ви засегнат. Даже наскоро имах среща с едно подобно чудо. С такава радост ми връчи заповедта за освобождаване от работа! Обаче аз й се усмихвах и й благодарих! Нямате представа какъв беше ефектът! :-)
Желая ви усмихнат ден! И не се оставяйте на кучките да ни победят, без значение дали става дума са мъже или за жени.
цитирай
32. kass - martosh
21.04.2009 15:03
Разбира се че е човек, бих искала да можем и без лошотията имах в предвид, особенно когато е безмислена и напълно неоправдана.
цитирай
33. kass - rpatel
21.04.2009 15:06
Аз не съм я срещатала или поне не толкова лоша колкото съм я описала. Но ми се струва, че се е появила и даже набира скорост и се размножава като зараза, особено като гледам някой път новините. Благодаря за коментара.
цитирай
34. veneiaeia - Тази кучка ли е от твоето училище?
18.01.2010 14:59
Тази, която зад всичко ще види само лошото, ще ти го натякне, ще те обиди, оклевети и ще злорадства, тази ли е кучката от твоето училище? Тя вече си има много кученца, също толкова зли. Те искат да превземат целия кучкарник и да прогонят по-разбраните от тях. Глупави, завистливи, злобни, които, чули, недочули, се опитват да коментират, плюейки на всички страни. Има ги във всеки сайт, изявяват се по медиите и са навсякъде.
цитирай
35. mimayordanova - Интересна статия. Затова вече р...
29.01.2010 12:00
Интересна статия. Затова вече разбрах, че първо трябва да сенаучим да виждаме, разпознаваме и да се борим със Злото. След това всичко останало.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221365
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031