Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2009 20:44 - Искам втори шанс
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 5883 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 30.04.2009 20:55


   Тя ме напусна. Събра си багажа, качи децата на колата и си тръгна. Аз съм виновен за всичко, но не исках да си го призная. Заради онази лисица. Бях я предупредил, че съм женен. Тя уж разбираше а после взе да ме шантажира. Мръсница! Какво ли съм намирал в нея! Сега се обади и на жена ми, защото ми писна от нейната ревност, от нейните сцени, от това да ме измъква по никое време от къщи и да се чудя какво да обяснявам. Жена ми не заслужава това. Тя е добър човек, грижовен и ме обича, и децата обича. Посвети ни се изцяло и на мен, и на децата, и на къщата. Аз съм глупак. А колко гадно е да си сам. Липсва ми оная суматоха сутрин, когато малките се готвят за училище и онази тишина вечер, когато заспят и къщата утихне. Но пустия му секс… Как обърква мъжете…Примъкне се някоя при теб, усуче се като змия и ти изперкваш, защото вкъщи не е същото. Друго си е нещо ново, нещо обещаващо удоволствие. Но, всяко чудо за три дни и после пак е същото. Само главоболията ти остават. Ах, как си мечтая да дойде денят в който няма да мисля за секс, ще съм си много добре. Ще се обадя на жена си, ще поискам втори шанс… (седмица по късно)  Слава Богу прибраха се. Много зор видях да ги върна. Скъпата ми съпруга е горда жена и трудно, много трудно ми прости. Заради децата ли не знам, добре че бяха те да се застъпят за мен. Станал съм нов човек, помагам и повече вкъщи и с децата се занимавам, то било даже приятно. Водих я на кино. Много хубаво си прекарахме, спомнихме си годините когато бяхме гаджета още. Тя е щастлива и аз съм щастлив. (месец по късно) Много ми харесва новата колежка. Много е секси и се навърта покрай мен, пуска шегички и ми намига, голяма работа е, много си разбира от професията и жъне успех, на колегите лигите им капят по нея, ама тя май задиря само мен. Одеве остави бележка на бюрото ми. Кани ме у тях. Да отида ли… Ами ако жена ми разбере… Ще ме напусне и този път ще е завинаги… Ще отида… Само този път, без много да се отдавам да не стане като миналия път. Онази беше тъпа, а сега си имам работа с интелигентна жена и ако стане напечено лесно ще се разберем. (същата вечер) - Скъпа, ще закъснея тази вечер. Ще работя до късно. Лягай си не ме чакай, ще си викна китайско за вечеря.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. orle - Описваш грозна /за мен/ картина!
30.04.2009 20:49
Описваш грозна /за мен/ картина!
цитирай
2. kass - orle
30.04.2009 20:54
Съжалявам, но такава е понякога.
цитирай
3. orle - Знам. . . Не ги разбирам тези &quo...
30.04.2009 20:55
Знам... Не ги разбирам тези "мъже" :)
цитирай
4. kass - нито пък аз,
30.04.2009 20:56
Но за някои хора секса е много важен.
цитирай
5. orle - Излиза, че е по- важен от децата им. ...
30.04.2009 20:58
Излиза, че е по- важен от децата им. Хайде... за съпруга или съпруг... ще го преживеят, но децата?
цитирай
6. анонимен - Мъжете
30.04.2009 21:03
са три вида - надменни, суетни и други - никога не съм срещал тези други..............
Често срешана картинка - мъжете не са способни да мислят с горната си глава, когато долната започне да "мисли"
цитирай
7. kass - orle
30.04.2009 21:04
Е, не е по-важен, човекът разчита че няма да го хванат, не че не държи на децата си. Все пак човек е разнородна личност, не може да се отдаде само на едно нещо. Цени и обича жена си и децата си, но има и други потребности. Всичко е въпрос на морал и лоялност. Аз не ги разбирам също, но ако ти споделят чувствата си вероятно ще се опиташ да ги разбереш.
цитирай
8. cefulesteven - Лекомислието е дрога. Типичното ...
30.04.2009 21:08
Лекомислието е дрога. Типичното порочно мислене, независимо към какъв порок се отнася. Забелязаха вече, че картинката е грозна, за жалост и много, много реалистична.

Не мисля, че е и толкова важността на секса, по-скоро, самодоказват се, нямат принцип, воля. Хиляди пъти съм казвал, че не мога да осъдя изневярата, но точно този тип, като гореописаната, самата лъжа, липса на чувство към най-близките...пак не съдя никого...Но просто страшно, страшно ми е чуждо, чак страшно подобно поведение.

цитирай
9. orle - От моите наблюдения съм достигнал ...
30.04.2009 21:08
От моите наблюдения съм достигнал до извода, че няма такъв вариант да не те хванат - дали днес, дали утре... хващане има! Един жест изказва цяла една скрита история. Що се отнася до мнението на Дарлинг - с риск да те засегна, за което се извинявам предварително - според мен впечатлението ти търпи критика - конструктивна!
цитирай
10. kass - darling
30.04.2009 21:10
Ееее, има и такива които мислят и с горната си...
цитирай
11. kass - cefulesteven
30.04.2009 21:12
Възмутително е cefulesteven, но го има за жалост. А колко по достойно е да прекратиш една връзка преди да започнеш друга, уви много малко хора го могат.
цитирай
12. orle - Далила. . . и мъжкия и вариант. . . ...
30.04.2009 21:14
Далила... и мъжкия и вариант... прекалено много са.
цитирай
13. kass - мислех, че мъжете ще са по-склонни ...
30.04.2009 21:34
мислех, че мъжете ще са по-склонни да го разберат, а се оказва че го презират повече от жените. Винаги съм смятала, че жените са по-моногамни.
цитирай
14. orle - Хех... :)
30.04.2009 21:55
Хех... :)
цитирай
15. анонимен - ...
30.04.2009 21:56
няма да изказвам мнение освен , че живота ми е показвал да не се учудвам и възмушавам на нищо, защото когато те застигне...
цитирай
16. cefulesteven - Трябва да ти кажа, че си голям тал...
30.04.2009 22:04
Трябва да ти кажа, че си голям талант. Описал съм стотици изневери, от всичките им възможни страни. И оправданите, и фаталните, най-случайните, доста: наистина гаднички и ми е било много трудно да се вселя в мислите на героя, като него да възприема, че за себе си върши нещо добро. Описвал съм и сладки, и такива каквито просто не са изневяра, поради различни причини: няма на кого друг да изневери освен на себе си. Човекът с който героинята или героя ми, дели с живота си, не е любовта, не е и нещо свято. Но тук има много святост, която пренебрегва, заради едно мъжко самолюбие/даже не е според мен, силна сексуалност/. За пръв път ми се струва толкова лоша, точно на мен. Силен автор си. Въздействаш. Тази страна, по този начин, не съм успял да я засегна и нямаше да го направя толкова добре в никакъв случай. Реализмът си е реализъм.
цитирай
17. kass - viketoriq
30.04.2009 22:06
Така е и да се чудим и да се възмущаваме това е... Човешката природа е сложно нещо, колкото и да ми е непонятна изневярата заради самия акт, има я.
цитирай
18. анонимен - Има измама само ако те хванат :)
30.04.2009 22:16
Има измама само ако те хванат :)
цитирай
19. kass - cefulesteven
30.04.2009 22:16
Много ти благодаря cefulesteven, висока оценка ми даваш, трогна ме. Опитвам си да си представям героите си сякаш са при мен на изповед, чудя се какво ли ги кара да постъпват така или иначе и стигам до извода че природата им е такава и дори да съжаляват, да се разкайват те пак ще постъпят така както отвътре ги тласка. Дали се доказват не знам, според мен извличат удоволствие от секса само ако е с нов обект, защото не са способни да го изучат, да го изживеят, да го сътворят, нямат въображение и любовта съвсем не е задължителна.
цитирай
20. kass - анонимен
30.04.2009 22:19
Чух от един колега на баща ми преди години, който казваше " Върху нея да ме видят гол, ще кажа че съм се спънал и паднал - нищо не признавам."
цитирай
21. malkiatprintz - Този тип изневяра е идиотската. За ...
04.05.2009 04:42
Този тип изневяра е идиотската. За съжаление се среща... Гадно е да живееш с някого с когото нямаш проблеми и да търсиш "разнообразието" само заради спорта.
цитирай
22. kass - malkiatprintz
04.05.2009 10:07
Така е принце, многото жени в живота на някои мъже им носи самочувствие, те просто не могат да откажат...
цитирай
23. malkiatprintz - Не мога да възприема за мъжествено ...
04.05.2009 18:26
Не мога да възприема за мъжествено да се хвърляш в леглото на всяка покана от относително по-хубава жена заради "тръпката". Има ситуации, при които изневярата е обяснима и не я осъждам, но това са по-редки случаи и в никакъв случай не става въпрос за бройка, както при тези "мачовци"....
цитирай
24. constantina - странно е,
05.05.2009 13:45
но има мъже, които възприемат приемането на флирта от страна на някоя мадама като мъжествено. Т.е ако някоя мацка ги засваля - най-мъжествената постъпка е да се поддадат и отдадат на комплимента. Аз пък си мислех, че е мъжествено да останеш верен на своята си жена, не да 'оценяваш' другите фусти... Сигурно затова не се рабираме добре с мъжете - приоритетите и ценностите ни доста се различават. Дори съм задавала директно въпрос на един познат, който беше се разприказвал за някаква мадама, която за малко да свали на купон, само че тя си тръгнала с друг. Попитах го директно - 'ами жена ти? нали уж я обичаш?' Отговорът беше потресаващ - 'тя ще е доволна ако аз съм щастлив.' Пълно разминаване, както казах по-горе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221624
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031