Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 19:32 - Сам се измъчва
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 3887 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 19.05.2009 19:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Постоянно ме бъзикат „ Ей, акъла му грабна на този човек”. Но какво да направя като не разбира от намеци. Най-малко сто пъти му намеквам че няма смисъл да се пробва ама той се е заинатил и се е вкопчил в мен като удавник за сламка. Върти сучи все покрай мен. Отрязвам го все по рязко, а той все повече се навива. Чак смешно ми става. Май трябва съвсем просташки да му го рекна та да ме разбере. Кани ме на кафе – отказвам му, звъни ми по телефона - не си го вдигам, какво да направя не знам. Да ми предложи направо, че направо да му откажа, ама и това не прави, само въздиша тежко и ме гледа като хипнотизиран, пуска някакви комплименти и се втурва да ми помага за неща за които нямам никаква нужда от помощ.  - Обича те лудо – каза ми един колега  - И какво да направя? – отвърнах му аз  - Ами обърни му малко внимание, защо го мъчиш така?  - Аз не го мъча, той сам се измъчва…досега трябваше да е разбрал, че не смятам да се занимавам с него.  - Сигурно е разбрал ама се надява…  - На какво се надява, че като ми досажда непрекъснато ще взема да го харесам ли? Не мога да разбера мъжете, колкото повече ги режеш толкова повече се влюбват, каква е тази работа не мога да разбера.  - Ми не знам, характерно е мъжете, искат да се докажат явно и аз веднъж бях хлътнал по една и колкото повече ме режеше, толкова повече си падах по нея.  - Чудесно вече знам как да се оправя с хубавец по когото си падам…ама че съм глупава… Аз всячески му показвам че ми е приятна неговата компания, а той само се тежкарее и се прави на зает. Мм ще обърнем тактиката.  Три седмици по-късно се разтапях от любов в прегръдките на моя избраник. Какво стана с ухажора? Ами като започна да ми звъни телефона по-често и да приемам срещите на друг се отказа от мен, сега май е хвърлил око на колежката…



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Е, пълни сте си с тактики. Прекрасни ...
19.05.2009 20:46
Е, пълни сте си с тактики. Прекрасни сте:))))
цитирай
2. july26 - Боже ,божее....не е лесно да си жив
19.05.2009 20:48
независимо в ролята на мъж или жена !
:)
цитирай
3. malkiatprintz - Правя те на парцал, защото те оби...
19.05.2009 20:55
Правя те на парцал, защото те обичам.... Хехехе...:):):) Но действа. Само да не започнем да се състезаваме кой ще е по-гаден :):):)
цитирай
4. kass - cefulesteven
19.05.2009 21:12
Не съм я пробвала, иначе първата част съм я усещала много пъти, днес слушах една мадама как ми обясняваше тази тактика и се пукнах от смях. Ама не можах да я разкажа като нея, толкова се смях че изпуснах половината подробности.
цитирай
5. kass - malkiatprintz
19.05.2009 21:19
Може и да действа Птинце, ама аз предпочитам по-ясни правила, нямам време за щуротии. Е, като по-млада си падах по игричките, ама по-други. Явно не съм добра артистка да се правя че някой хич не ми харесва, след като очевидно ми харесва...ама пък и като се замисля кой знае колко не ми се е налагало...Разбиха ми сърцето един два пъти, ама не страдах дълго...
цитирай
6. kass - july26
19.05.2009 21:20
Тежка травма е животът, както обича да казва един познат...
цитирай
7. kass - zabavnata
19.05.2009 21:37
Ми не знам, и аз се чудя понякога...хората или се харесват или не...Ама някои хора явно обичат да им е интересно, само дето досега не съм видяла такава връзка да продължи дълго...като се наиграят после си омръзват и кой от къде е...А колкото до това, защо някой не иска да приеме че няма да огрее и се инати в ухажването по-мога да го разбера...обича човекът и толкоз...
цитирай
8. malkiatprintz - На едно мнение сме, касс, не мога да ...
19.05.2009 23:15
На едно мнение сме, касс, не мога да разбера смисъла на тези игри. Да, може би тръпка, но ми се струва глупаво.
цитирай
9. kass - malkiatprintz
19.05.2009 23:42
мога само да съжалявам че не мога да го разкажа така както го слушах днес. Попиках се от смях. До целия извод до който е стигнала, а и не само тя е че мъжете се амбицират когато не им обърнат внимание и подсъзнателно стават по-напористи...Не знам може и така да е иначе жените няма да са такива манипулаторки...
цитирай
10. miaa - Здравей Кass ,
20.05.2009 00:08
Прекрасен разказ. Мъжете са завоеватели и не обичат откази.За тях всяка жена е като поредния трофей. Това е тяхната природа.
цитирай
11. firefly1 - Така е, човек иска това, което не ...
20.05.2009 00:46
Така е, човек иска това ,което не може да има и бяга от това което има...Тъпо е, но е факт. Когато някой истински те обича не можеш да го оцениш , а когато те отрязва напарво го искаш повече.
Но аз все не мога да играя по тези игрички и затова и губя. Може би ако можех щях да съм с човека,когото обичам, но аз винаги съм казвала каквото чувствам и мисля направо, а то не трябва така. От прекалана откровеност нямат нужда хората :(
цитирай
12. kass - miaa
20.05.2009 07:53
така е miaa и за това често се самоизмъчват...
цитирай
13. kass - firefly1
20.05.2009 07:57
и аз съм така firefly1, казвам си каквото чувствам и понякога не го оценяват, но когато накрая реши че моята искреност е по-ценна обикновено се оказва твърде късно...
цитирай
14. dostin - kass
20.05.2009 12:00
....само не ми казвай, че това внимание от негова страна не е галило егото ти..
цитирай
15. luben - тактики и теории - много
20.05.2009 12:41
но в живота ... мисля, че (поне след като минеш определени годинки) бързо става ясно дали с някого ще има химия или не. Освен ако не си много оглупял и да ходиш с черни очила и да не виждаш светлината ;) Все пак се сещам за един колега в 1 курс, който 2-3 месеца сваляше една много хубавичка колежка и въпреки неуспехите в началото - след 3 месеца успя и се загаджосаха. Та - понякога досаждането дава резултат ;)
цитирай
16. kass - dostin
20.05.2009 13:18
Егото се гали до едно време, после става досадно...На всеки му е приятно да го харесват, но между приятни закачаки и усмивки и непрекъснато търсене на внимание има голяма разлика...
цитирай
17. kass - luben
20.05.2009 13:24
Така е като минеш определени годинки гледаш по друг начин... Досаждането успява, когато жената не е съвсем безразлична, а просто не е сигурна. Междувпрочем май бившия ми мъж така се ожени за мен с много постоянство и търпение...После май нещо нещата се обърнаха...
цитирай
18. djgator - kass
20.05.2009 14:50
Това е досадна и отегчителна игра на
" надхитряване".. В крайна сметка всички се разочароваме рано или късно от така желаният обект.. Поне едно разбрах в този живот: На една жена, колкото повече и цивриш и и се молиш, толкова по-студена става тя! Като видиш че не те допуска- отказваш се и - Life goes on!
Не са се свършили жените в крайна сметка :))
цитирай
19. kass - djgator
20.05.2009 14:53
така е, няма спор...ако те харесва ще разбереш, няма да те изпусне за нищо на света...ако не, свиркай си ще се намаери тази която да те оцени...
цитирай
20. djgator - kass
20.05.2009 14:59
Така е, и още нещо по темата - виж:
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/23/ne-pravete-kato-tiah-palavnici-1.312418
цитирай
21. kass - bubachko
21.05.2009 01:04
Нали не се познаваме, преди години един така ми каза че е гей и аз разбира се ревностно му пазех тайната, защото не обичам да издавам споделеното с мен от хората като някаква клюкарка...и почнах да му разправям всичко, все едно е най-добрата ми приятелка...ужас...какви неща съм му разказвала, каквито жените никога няма да споделят с мъж...и накрая да вземе да ми каже че не е гей и че му било много интересно да ми бъде приятелка...как не го убих незнам...но много се ядосах...Как ли ми е гледал сеира?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4229415
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930