Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2009 19:01 - То пък една мода
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 5573 Коментари: 35 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2009 22:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нещо ми става напоследък, чудя се дали да не отида на доктор или психолог. Преди на където и да погледнех все красиви жени. Мислех само за секс и запознанства. Сега нищо не ми харесва и жена ми не ми харесва. Откакто намъкна тия прашки вече не ме възбужда. Не че имам нещо против прашките ама да и беше младо тялото, а то висят от ластика едни меса. Не смея нищо да и кажа че пак ще ревне да се тръшка, че заради детето и се е развалила фигурата. Аз не че не я харесвам като човек, просто смятам че жената е по-секси в бельо, бельото е голяма работа, може да те побърка ако е подходящо и й стои добре, но пустата му мода...всеки гледа какво е модерно а не какво го прави красив. Тези жени с тая пуста мания да са вечно млади, зяпат глупави женски предавания и се увличат по модата та уж да не им личат годинките. А като видях дъщеря си един ден направо щях да получа удар. Тя нали гледа от майка си та и тя намъкна прашките още на дванадесет, ама нали си е дете и гледа на мен като на татето ходи си по „гащи” из нас, а аз се чудя на къде да гледам. Малка е ама момее се вече, трябва да има някакво приличие. Да има ама няма, онзи ден като се прибирам гледам едно момиче ми маха, младо и полуголо…смутих се,  ама като се загледах по-добре какво да видя – дъщеря ми…как откачих, от срам си умрях пред съседите, набързо я прибрах в къщи да се преоблече а тя реве и се сърди, не ми говори вече цяла седмица. На мен сърцето ми се къса, та реших да поговоря с нея като баща, с добро:  - Дъще, грозно е не разбираш ли? Да не мислиш че не искам да си красива?  - Какво искаш, всички да ме мислят за задръстена ли?  - Като мъж ти го казвам, семплите и скромни жени винаги се ценят и уважават, тях един мъж може да обича цял живот…  - Но кой харесва семпли жени сега тате? Ти си от друго време затова така говориш.  - Винаги дъще, винаги… и сега е така, просто на твоята възраст любопитството към секса е голямо и момчета гледат лесните цели, но този който истински  ще ти подари сърцето си, няма да го направи заради дрехите ти и модата. Ще го направи защото като те погледне като цяло ще види нещо красиво. Дрехи които ти подхождат, прическа която ти отива, маниери които те правят дама, ум остър като бръснач и ти го имаш, собствен стил във всичко…Не е важно каква е модата, важното е какво те прави красива, каква искаш да бъдеш, какво искаш да излъчваш…по това как е облечена една жена можеш да разгадаеш цялата и философия за живота, част от характера и, целите и, вкуса и…всичко…  Говорихме си дълго с дъщеря ми и вече не ми се сърди, пак се облича модерно, но слава богу не като уличница.  Онзи ден ми се случи нещо необичайно. За първи път от години се почувствах толкова възбуден. Както си вървях в едно такова ветровито време и пред мен спира една кола, от колата слезе една симпатична жена с много красива бяла рокля, точно в този момент вятърът духна по-силно и вдигна роклята и нагоре, беше със страхотно бяло дантелено бельо прилепнало по тялото й. Каква прекрасна гледка, искрено се възхитих, сега съм си я запазил в паметта си и с усмивка се сещам каква възбуда изпитах към една непозната. За рождения ден на жена ми съм купил един страхотен комплект бикини с бюстие, доста е скъп…дори и само веднъж да го облече, пак ще си струва парите…



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - rasmq me. . i az imam slabost kam k...
20.05.2009 19:11
rasmq me..i az imam slabost kam krasivo belu...
цитирай
2. cefulesteven - Наистина, по-различното, което е ...
20.05.2009 19:12
Наистина, по-различното, което е по-встранни от най-нашумялата модна линия си е далеч, далеч по-впечатляващо.

Представих си последната картинка, наистина е пълна със заряд.

цитирай
3. kass - cefulesteven
20.05.2009 19:23
исках да кажа, че това което ти подхожда и ти отива те прави красив, а не това което е модерно. Колкото до женското бельо мисля че е в него се крие доста голяма част от еротиката...
цитирай
4. dostin - Мода ли...???
20.05.2009 19:32
http://prikachi.com/images.php?files/847186B.jpg

....то си има причина..:)))
цитирай
5. kass - dostin
20.05.2009 19:37
жалко, но не можах да видя изображението явно е изтрито от автора му...
цитирай
6. lubopitstvo - Вярно говори таткото. Много вярно. ...
20.05.2009 19:41
Вярно говори таткото.Много вярно.Модата е дотам, докъдето те прави по-хубава.А женствеността е нещо съвсем друго-идва от душата и се вижда в очите.
А еротиката е еротика, защото е дискретна.
цитирай
7. dostin - kass
20.05.2009 19:47
...Там си е....;)
Опитай пак....Поздрави за хубавият разказ..;)
цитирай
8. kass - dostin
20.05.2009 20:06
много ме разсмя...само,че защо след 2006 няма нищо?
да не би да ходят без гащи вече, че аз не съм много в крак с модата...
цитирай
9. kass - lubopitstvo
20.05.2009 20:07
Цял разказ написах, а ти с две изречения се изрази по-точно от мен, благодаря ти...
цитирай
10. dostin - kass
20.05.2009 20:59
...явно...е не всички, но....в днешно време, много малко неща се оставят на фантазията....;)
цитирай
11. kass - dostin
20.05.2009 21:06
чакай тогава да те питам и теб, защото колегата (20г.) днес ми обясняваше, че харесвал женски дантелени боксерки и бикини повече от прашките и ми разви теорията, че женското тяло е 100 пъти по-красиво в бельо отколкото чисто голо...При всички мъже ли е така или за някои няма никакво значение?
цитирай
12. dostin - kass
20.05.2009 21:16
..."разни хора, разни идеали"...за мен (29г.) колкото по- сексапилно е бельото, толкова шанса да остане без него се увеличава драстично :)))
цитирай
13. анонимен - dostin
20.05.2009 21:20
..."разни хора, разни интереси"...
цитирай
14. анонимен - bravo
20.05.2009 22:06
hubava statia, i razsajdeniata ti mi haresaha i kak vazpitavash dasteria si!
eh, de i moia maj da mi kupuvashe belio.....
цитирай
15. kass - 14. анонимен
20.05.2009 22:19
това е измислена история подтикната от коментарите за мода и бельо днес докато гледахме един календар с мадами по бельо...колкото до това мъжете да купуват бельо на жените си мисля че е доста рядко явление, май предпочитат жените да ги изненадват с някакво ново еротично бельо, може би дори не се замислят за бельото...като го видят по теб разбират дали им харесва или не, но чак пък да имат някакви притенции кой знае какви или да гледат по витрините на магазините бикини и сутиени и да си представят жена си облечена в тях хич не ми се вярва...още пък по-малко да се консултират с продавачката и да прокарват пръсти по дантелата...ужас...ами ако ги види някой...За това и трябваше специално да напиша как героят се е възхитил на случайно минаваща жена за да се престраши да купи бельо на жена си...Пък и мисля че почти никой мъж не знае кой номер сутиен носи жена му...
цитирай
16. анонимен - хубавия кон и под скъсан чул си личи
20.05.2009 22:29
нали сте чували поговорката,че хубавия кон и под скъсан чул си личи,та то се отнася и за нас....трябва да имаме усет,кое би ни стояло добре,а не кое е модерно.Много поучителен разказ.Поздравления
цитирай
17. kass - 16. анонимен
20.05.2009 22:31
Благодаря ти...
цитирай
18. анонимен - нужно ли е
20.05.2009 22:57
жена да се представя за мъж? да си го беше написала от свое име - може би нямаше да звучи неестествено.
цитирай
19. net - :))
20.05.2009 23:11
Сякаш си извадила думите от речника на баща ми!
Дали с годините мъжете помъдряват, поумняват?
Какво ли ще казват днешните "младоци" на децата си?
Много мъдри слова редиш!
Възбуждащо е не това, което се вижда, а това, за което се предполага.
Приятна вечер!
цитирай
20. vminev - Има разлика м-у мода и морал. И не е ...
20.05.2009 23:15
Има разлика м-у мода и морал. И не е само броят на буквите, или вида им. Става въпрос за нещо просто и основно - еротиката е за брака и вън от него тя е просто . . . с неправилна употреба.

Когато еротика и сексапила се пуснат от юзди, блудство и прелюбодейството стават закономерно и естественосрещано, ежедневно явление.

А това е проказа за едно общество. Пиша искренно.

Владо.
цитирай
21. kass - анонимен
20.05.2009 23:32
ако си го бях написала от свое име щях да предам своите мисли, а не мислите и отношението на един мъж, съжалявам ако ти звучат неестествени и не се връзват с твоите възгледи по темата, но така се получи че разбрах че това което жените смятат за секси и модерно понякога се разминава с това което мъжете намират за секси и красиво, това е идеята на разказа в общи линии...
цитирай
22. kass - net
20.05.2009 23:42
Благодаря ти, чувала съм тези думи и от моя баща, а с времето разбрах че колкото и да се мени модата и колкото и да се разголват жените...има една евъргрийн жена...тя е индивидуална, семпла и не привлича мъжкото око с голота или бижута, силен грим или яркочервена коса, както и да се облече ще се хареса защото просто като цяло изглежда добре...
цитирай
23. kass - vminev
20.05.2009 23:56
Сексуалната революция е мода, налаган модел върху хората от хора които правят пари от това и аз съм го виждала с очите си. Уж за свободата, уж за красотата, но всъщност си е за парата. Когато Оназис пуска в производство първите дамски цигари е било абсолютно неприемливо жена да пуши, за това и цигарите му не са се продавали, за да съживи бизнеса си той трябва да пусне такава мода и за това кара една много известна певица да запали цигара на обществено място...резултатът е че нейната кариера се срива от скандала, а неговия бизнес процъвтява защото от цялата работа всички фенки на певицата в знак на подкрепа започват да пушат на обществено място...така се ражда и модата, жените с цигара са много атрактивни по онова време.

Въпросът е винаги ли модата която ни пробутват за нещо красиво, атрактивно и секси е в действителност такава или ни го внушават с цел икономика...
цитирай
24. malkiatprintz - Модта е много измислено животно :) ...
21.05.2009 02:58
Модта е много измислено животно :) Да не говорим, че минат-неминат десетина-двадсет години и ето я отново същата мода :)
цитирай
25. kass - malkiatprintz
21.05.2009 07:23
ми незнам malkiatprintz, почти е така, но не е в чиаст вид, модата на диското така и не се завърна във вида в който си беше през 80-те...
цитирай
26. анонимен - ами. . . да. . . кое му е модерното на ...
21.05.2009 08:31
ами...да...кое му е модерното на младо момиче,кльощаво или тлъсто-ама с гол корем между потничето и дънките.
цитирай
27. анонимен - Тони - Ти мъж ли си или жена?
21.05.2009 08:50
Един виц за настроение:
- Направих си операция за смяна на пола.
- И как е, как е?
- Ами, доволнО съм.
цитирай
28. benra - да,
21.05.2009 09:47
красотата трябва да бъде подчертавана по уместен и изискан начин. А и модата на прашките вече е минало
цитирай
29. luben - Да
21.05.2009 13:36
бельото си е важно, а и не малко хора, като са си свикнали на "от онова време", трудно ще си сменят вкуса. Иначе се съмнявам на някое младо 19-25 годишно момче да му хареса да гледа нещо друго, освен прашки - на това са свикнали, на това се кефят.

В този ред на мисли .. героят дали би се зарадвал на килоти? Ами това се е носело преди бикините :)

Наистина с хубаво бельо има често повече сексапил, отколкото след като то падне на пода... Но пък тогава има ли време за гледане?
цитирай
30. анонимен - Модата е бизнес предназначен за ...
21.05.2009 16:53
Модата е бизнес предназначен за тълпата, докато собствения стил е лукс и не е за всеки.
цитирай
31. kass - benra
21.05.2009 17:12
съгласна съм, на всеки човек му отиват различни неща, най-красивия човек е този който може да намери стила който най-много му подхожда...
цитирай
32. kass - luben
21.05.2009 17:16
Ами там е работата че колегата на 20г. ми каза че не харесвал прашки освен ако не са на перфектната фигура, която малко жени притежават и сподели че му харесвали женски дантелени боксерки.
цитирай
33. kass - 30. анонимен
21.05.2009 17:18
Много точно, притежават го хора които имат вкус към дрехите и не им е нужно някой да ги обеждава какво е хубаво и какво не, сами могат да предценят...
цитирай
34. анонимен - !!!
21.05.2009 21:39
Чудесно.... кратко.... ясно и невероятно точно!
цитирай
35. анонимен - Още
21.05.2009 23:03
те изследвам... :-D

\m/
//
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221110
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031