Постинг
31.05.2009 00:33 -
Скука
Скуката е много лошо нещо. Може буквално да те побърка. Минутите стават часове, а часовете като дни. Каквото и да правиш – омръзва ти. Пускаш си филм, но той е като хиляди други. Пускаш музика, но и там пеят за едно и също. Летвата непрекъснато расте, а времето остава и няма с какво да се запълни. Пускаш телевизора – какво гледаш? Пак същото. Криминални новини и политика. Сериалчета, които се повтарят по сто пъти. Концерти – няма. Циркът умира, а дори и да дойде някой, то нищо ново не предлага. Скука. Скука от всякъде, но имаме ли въображение? Можем ли да си запълним деня с нещо интересно? Да си измислим някаква работа, да нарисуваме картина, да напишем нещо, да отидем за риба, да посадим цветя например, какво ни пречи да имаме хоби? Е, някои имат, други не. Чакат някой да ги забавлява, да измисли нещо и да им го поднесе наготово, а те да се забавляват и да не скучаят. Но пак скучаят. Скучаят, защото това което си им предложил не е достатъчно интересно. Ами да си го измислят сами тогава и да си го напишат така, както им се струва интересно. Ама не могат. За това ти праскат една критика та да се стегнеш и да вземеш повече да се стараеш. Но ти не си клоун, за да угаждаш на някого или да го забавляваш. Пък и той не ти плаща та да изисква каквото и да било от теб. Но нали си умира от скука и се побърква - ядосан е. Да не му се сърдим, сигурно му е гадно. Как може да е толкова напреднала медицината, а още да не са измислили хапче срещу скука. То си е крайно необходими и все по-необходимо ще става. Няма ли някой сайт на учените да им метна една критика, да ги подсетя малко да се постараят. Не знаят ли, че голям процент от нещастията на земята са от скука. Доста малчугани са изпочупили прозорците на съседите, не защото ритат топка и е станал инцидент, а просто ей така от нямане на какво да се прави. Абе доста примери има, ама няма нужда да съм многословна, да не Ви губя времето с моите размисли. Та и мен така ме критикуват, взела съм да омръзвам вече. Че аз си пиша за мен си, като хоби, запълвам си времето. Това, че го споделям с вас не означава, че имам за цел на-малко триста човека да ме прочетат. Който иска – чете. Който не иска не чете. И аз чета какво пишат другите, когато си искам. Това означава ли, че очаквам от тях оригинални идеи и дълбоко философски мисли, подплатени с много фантазия и същевременно съвсем реалистични. Не, не го очаквам. Това което очаквам го получавам. Слушах хубава музика, запознах се с инструмента Ханг, решавах забавни задачи и спорех с двама души и ми беше забавно, научих нови неща, запознах се с много хора, с някои дори лично, ходих на представянето на книгата на Адриана Зарева и помогнах с мъничко на едно дете. Всъщност като се замисля получих повече от колкото очаквах и съм благодарна за това. Може би съм късметлийка, не знам, но това състояние „скука” не ми е много познато. Дори мога да кажа, че времето ми е кът. Използвам някоя свободна минута, което наричаме „дупка” т.е. времето в което изчакваме подготовката за работа (Това могат да го разберат само печатарите) и се мушкам в блога да прочета нещо или на другите места, които няма да споменавам, ако не ме хванат колегите да нищим някоя тема. Е, дай Боже всекиму. Като изключим писането си имам и други неща за правене и места за ходене, както и приятели за посещение, даже си посвирвам и на пианото на сина за удоволствие, но той е по-добър от мен. Ех, да имах повече време, колко още неща щях да правя, но нямам. Така, че ако съм дала някакви идеи за запълване на времето, то нека всички скучаещи да си изберат някоя и да престанат да се занимават с блогърите, при това под името „анонимен”, защото ако не е доволен какво съм написала да ми даде идея как се пише, като напише нещо да го прочетем всички и да научим нещо от него. До тогава по-добре да си запълва времето с нещо друго, защото все няма да сме на нивото, на което очаква да бъдем и все ще му е тъпо. Така, че този постинг, който нямах намерение да пиша го посвещавам на моя „анонимен”, за да спре да ме съветва колко пъти да пиша, защото не знам дали знае, ама неговите съвети изобщо не ме вълнуват и не от високомерие, а защото не мога да съм сигурна, че мога да се доверя на преценката му, тъй като не знам нивото му на интелигентност.
Не се ядосвай, Касс :) Скука има, когато животът изглежда безинтересен, а това се случва, когато човек няма интерес към живота, когато няма нищо, което да го движи отвътре. Има немалко хора остаряли по дух, без интерес към живота, макар и често пъти да не изглеждат такива и никога да не си го признават. Радвам се, че не си от тях :)
цитирайи си включи опцията "Само за регистрирани потребители". Твоите разкази ми са интересни и забавни, а както виждам от коментарите им не само на мен.Биха ли могли някога да ми омръзнат?
:)
цитирай:)
3.
анонимен -
Пак ли ти "писателко"?
31.05.2009 09:12
31.05.2009 09:12
Това да си досаден е голям порок, няма отърване!
Пиши си бозите и се радвай на бозави фенове, кратуна!
И послушай съвета за модерация, иначе бая псувни
е отнесеш заради дебилщината си.:):):):)
цитирайПиши си бозите и се радвай на бозави фенове, кратуна!
И послушай съвета за модерация, иначе бая псувни
е отнесеш заради дебилщината си.:):):):)
4.
анонимен -
Още първото изречение обещава
31.05.2009 09:25
31.05.2009 09:25
баналност на всичко, казано и в този ти пост. Изобщо няма смисъл да се чете по-нататък, но ти си пиши, щом така ти харесва. Все пак, не е зле да е в някоя тетрадка, а не в блога.
цитирай
5.
анонимен -
бачо Иван
31.05.2009 09:26
31.05.2009 09:26
Не се притеснявай от критикарите приятелко остави ги да се пропиват от съзнанието за собствената си изключителност докато заприличат на египетски мумии от това.Те(фараоните) също са живяли със съзнанието за изключителност а виж какво е останало от тях!Глупости и нищо съществено като изключим пирамидите които също са велика глупост водеща до почти пълно разорение на държавата им.Пиши винаги когато музата те посети защото тя не идва по ничие желание а писаното остава!
цитирайКаси включи си модерацията. Иначе няма да се отървеш от досадници. А виждам, че и по-вулгарни ще стават.
цитирайНа всички читатели и приятели.
цитирай
8.
анонимен -
не се тревожи че си посредствена,
31.05.2009 09:52
31.05.2009 09:52
нищо не можеш да направиш срещу това,
затова пиши и затъпявай в собствено опиянение и желираните подрипвания на няколко полирани мозъка :-)
цитирайзатова пиши и затъпявай в собствено опиянение и желираните подрипвания на няколко полирани мозъка :-)
Това да си досаден е голям порок, няма отърване!
Много ме забавлят хора като теб. Веднага си те представям почервенял от яд и злоба с пяна около устата. Още първото изречение не ти хареса, ама ти се мушна да прочетеш постинга нали. Защо го направи, колко постинга са ти нужни за да разбереш, че тук ще четеш само скучни неща.
Извинявам се че не мога да ти приема мнението, за мен си едно същество без пол, без възраст, без име и самоличност.
Разбирам защо си ядосан, защото толкова ясно съм описала живота ти, та чак се чудиш от къде зная.
цитирайМного ме забавлят хора като теб. Веднага си те представям почервенял от яд и злоба с пяна около устата. Още първото изречение не ти хареса, ама ти се мушна да прочетеш постинга нали. Защо го направи, колко постинга са ти нужни за да разбереш, че тук ще четеш само скучни неща.
Извинявам се че не мога да ти приема мнението, за мен си едно същество без пол, без възраст, без име и самоличност.
Разбирам защо си ядосан, защото толкова ясно съм описала живота ти, та чак се чудиш от къде зная.
Ако се наложи ще включа, но лошото е, че няма да могат да пишат гостите на сайта като бачо Иван например.
цитирай
11.
анонимен -
От опит знам!
31.05.2009 10:06
31.05.2009 10:06
Помечтай си за нещо хубаво...
Помага:)))
цитирайПомага:)))
12.
анонимен -
следните няколко реда
31.05.2009 10:13
31.05.2009 10:13
10. kass - пак ли ти анонимен?
10:00 Това да си досаден е голям порок, няма отърване!
Много ме забавлят хора като теб. Веднага си те представям почервенял от яд и злоба с пяна около устата. Още първото изречение не ти хареса, ама ти се мушна да прочетеш постинга нали. Защо го направи, колко постинга са ти нужни за да разбереш, че тук ще четеш само скучни неща.
обезсмеслят всичко за което се мислиш
непрогледно тъпа си
"Извинявам се че не мога да ти приема мнението, за мен си едно същество без пол, без възраст, без име и самоличност.
Разбирам защо си ядосан, защото толкова ясно съм описала живота ти, та чак се чудиш от къде зная."
Ако имаш късмет може би ще разбереш в следните двайсе години какво съм искал да ти кажа
Наблегни на четенето, бедната ти лексика е дразнещо натраплива
цитирай10:00 Това да си досаден е голям порок, няма отърване!
Много ме забавлят хора като теб. Веднага си те представям почервенял от яд и злоба с пяна около устата. Още първото изречение не ти хареса, ама ти се мушна да прочетеш постинга нали. Защо го направи, колко постинга са ти нужни за да разбереш, че тук ще четеш само скучни неща.
обезсмеслят всичко за което се мислиш
непрогледно тъпа си
"Извинявам се че не мога да ти приема мнението, за мен си едно същество без пол, без възраст, без име и самоличност.
Разбирам защо си ядосан, защото толкова ясно съм описала живота ти, та чак се чудиш от къде зная."
Ако имаш късмет може би ще разбереш в следните двайсе години какво съм искал да ти кажа
Наблегни на четенето, бедната ти лексика е дразнещо натраплива
13.
анонимен -
следните няколко реда
31.05.2009 10:16
31.05.2009 10:16
обезсмислят всичко за което се мислиш
непрогледно тъпа си
"ЦИТАТ в коментар 13"
Ако имаш късмет може би ще разбереш в следните двайсе години какво съм искал да ти кажа
Наблегни на четенето, бедната ти лексика е дразнещо натраплива
Написах ти го още веднъж, че да ти е по-лесно да го асимилираш
цитирайнепрогледно тъпа си
"ЦИТАТ в коментар 13"
Ако имаш късмет може би ще разбереш в следните двайсе години какво съм искал да ти кажа
Наблегни на четенето, бедната ти лексика е дразнещо натраплива
Написах ти го още веднъж, че да ти е по-лесно да го асимилираш
Ами дай да видим какво си написал ти бе човек. Казах ти вече, разбрах какво си искал да ми кажеш, но ако аз сега ти кажа да не влизаш в блога и да не четеш постинги, защото са с бедна лексика и лош правопис, ще ме послушаш ли? Имаш правото да влизаш и да четеш каквото си поискаш, и да си казваш мнението също, коя съм аз да ти го отнема? По същия начин и ти искаш от мен нещо, което имам право да правя, да не го правя. Не разбирам къде е проблема. Все едно да се обадиш на Канал 1 и да им кажеш да спрат "Дързост и красота" защото отдавна е втръснал на хората. Как мислиш? Дали ще те послушат? Знам, че постингът "Скука" е малко преувеличен и дори жлъчен, че създава усещането, че съм се засегнала от твоя съвет приемайки го за заяждане, вместо за добронамерен, но истината е че просто искам когато ми се дават добронамерени съвети, да се прави с добронамерен тон и разбира се да знам кой ми ги дава и на основание на какво. Колкото до предишния постинг, втората част на "Глупост или наивност?", нямах никакво намерение да го пиша, но читателите искаха справедливост и ме накараха да продължа историята. Ако не вярваш, убеди се сам. Не знам защо си решил, че се изживявам като писателка, след като никога не съм имала такива претенции. Нещо повече, дори се учудвам понякога на големия интерес към мен. Учудвам се и на това, че истории които не намирам за интересни, попадат на първа страница в графа "препоръчани", а други които повече ми харесват не попадат там. Но ми е все едно. Пиша си за густо и на който му харесва нека чете. Така, че ако ти харесва нещо прочети го, ако не - не го чети, няма проблем за никой. Следващия път когато ми хрумне нещо пак ще го напиша, дали ще е добре написано или не зависи от това в каква кондиция съм. Давам ти пълното право да си оставиш мнението дали ти е харесало или не. Дай ми и ти пълното право да разбера това. Защото ако го напиша в тетрадка, никога няма да разбера.
цитирайОоо, ако на анонимките вземем да се връзваме, къде ще му излеме краят?! Въобще да не ти пука!
Колкото до постинга-впечатлена съм от...ти си знаеш-:))Значи можеш и нямаш причина за тревога. Този е...екстра-:))
Поздрави!
цитирайКолкото до постинга-впечатлена съм от...ти си знаеш-:))Значи можеш и нямаш причина за тревога. Този е...екстра-:))
Поздрави!
Благодаря...
цитирай
17.
анонимен -
друг анонимен
31.05.2009 12:35
31.05.2009 12:35
Не мога да разбера защо всички възнегодуват срещи анонимните постинги. С какво ще ме направи по-легитимен една регистрация с ник "FooBar" ? Ще разберете нещо повече за мен ли, ще може да се възползвате от някакъв закон ли ? Нещо не мога да схвана.
Kass, не ми казвай, че си носиш комплект с тестове за интелигентност, които всеки кандидат за твоето доверие трябва да положи :)
Иначе скуката по правило е приоритет на ограничените хора, както и на презадоволените безволеви личности.
цитирайKass, не ми казвай, че си носиш комплект с тестове за интелигентност, които всеки кандидат за твоето доверие трябва да положи :)
Иначе скуката по правило е приоритет на ограничените хора, както и на презадоволените безволеви личности.
Kass, не се вързвай, но ако те е страх от мечки не влизай в гората, а ако не те е страх не им обръщай внимание!
цитирайНе искам да кажа, че е задължително да се регистрира човек, за да има мнение или да чете каквото си поиска, нито че си имам тест за интелигентност, по тази причина не съм и ограничила правото на анонимните да четат и оставят коментари, което мога много лесно да направя. За интелигентността си, самия човек говори сам по себе си, без самата аз да претендирам за някаква висока интелигентност. За да стане ясно на всички, ще предоставя на вашето внимание как започна всичко:
3. анонимен - Браво!
22.05 21:40
Обаче започваш да омръзваш с ежедневни потове. Разреждай че на хората ще им писне и ще спрат да четат ако и да си написала бестселър.
4. kass - анонимен
22.05 21:43
добре обещавам по-нарядко, то и без това лятото дойде и няма да имам много време...
Това са първите ми впечатления и аз не намирам злорадство в тях.
5. анонимен - Казах ли ти че ще омръзнеш?
30.05 18:18
Стремглаво ти намаляха посещенията, няма почти никакъв интерес към едното и същото което бълваш
7. kass - 5. анонимен
30.05 20:46
Само на теб май не омръзнах. Айде вече и на теб да ти омръзна, крайно време е.
Ето как тонът се променя, отношението ми също.
Сякаш ме е дебнел за някакъв постинг, който няма да има посещаемост, за да си докаже, че е прав. Това ме кара дълбоко да се съмнявам в добрите му намерения.
Колкото до анонимнте нека четат и нека коментират, няма лошо...
цитирай3. анонимен - Браво!
22.05 21:40
Обаче започваш да омръзваш с ежедневни потове. Разреждай че на хората ще им писне и ще спрат да четат ако и да си написала бестселър.
4. kass - анонимен
22.05 21:43
добре обещавам по-нарядко, то и без това лятото дойде и няма да имам много време...
Това са първите ми впечатления и аз не намирам злорадство в тях.
5. анонимен - Казах ли ти че ще омръзнеш?
30.05 18:18
Стремглаво ти намаляха посещенията, няма почти никакъв интерес към едното и същото което бълваш
7. kass - 5. анонимен
30.05 20:46
Само на теб май не омръзнах. Айде вече и на теб да ти омръзна, крайно време е.
Ето как тонът се променя, отношението ми също.
Сякаш ме е дебнел за някакъв постинг, който няма да има посещаемост, за да си докаже, че е прав. Това ме кара дълбоко да се съмнявам в добрите му намерения.
Колкото до анонимнте нека четат и нека коментират, няма лошо...
Но зависи от мечката все пак. Може да е някоя сериозна мечка със силни аргументи и да ме хапне на закуска.
цитирай
21.
анонимен -
друг анонимен
31.05.2009 13:40
31.05.2009 13:40
А, господата "анонимни", които посочваш, е по-добре даже да си останат такива. Те и без това са безлични явно и злобеят над хората, тъй като едва ли някой би обърнал внимание на тях самите.
Аз лично уважавам, когато някой пише защото изпитва нужда да го направи, а не позадължение - защото просто трябва да напише нещо.
Така че ако отговориш положително на въпроса "Отвътре ли бях подтикната да придам писмена форма на мислите си", то не би трявбало да те тревожи резултатът от това, или по-скоро отношението на хората, били те анонимни или не, към него. В края на крайщата това представлява някакъв израз на твоето състояние в определен момент. Разбира се, че може да е посредствен, скучен или омръзващ. Така както поведението на всеки би могло да бъде такова в определен момент, и въпреки това рядко сядаме да се терзаем дали вчера сме били посредствени в 10 сутринта например. Разликата е, че тука го имаш написано и е достъпно за множество злобни същества, които предпочитат вместо да съградят нещо, да оплюят опитите на друг.
цитирайАз лично уважавам, когато някой пише защото изпитва нужда да го направи, а не позадължение - защото просто трябва да напише нещо.
Така че ако отговориш положително на въпроса "Отвътре ли бях подтикната да придам писмена форма на мислите си", то не би трявбало да те тревожи резултатът от това, или по-скоро отношението на хората, били те анонимни или не, към него. В края на крайщата това представлява някакъв израз на твоето състояние в определен момент. Разбира се, че може да е посредствен, скучен или омръзващ. Така както поведението на всеки би могло да бъде такова в определен момент, и въпреки това рядко сядаме да се терзаем дали вчера сме били посредствени в 10 сутринта например. Разликата е, че тука го имаш написано и е достъпно за множество злобни същества, които предпочитат вместо да съградят нещо, да оплюят опитите на друг.
22.
анонимен -
22. анонимен - друг анонимен
31.05.2009 13:50
31.05.2009 13:50
написал си по-голяма глупост и матряла на касиса
цитирайБлагодаря, уважавам мнението на всеки човек, независимо дали е похвално или критично. В критиката също има нещо положително, помага ти да разбереш дали си написал нещо хубаво или не. Но да ми дават съвети да правя нещо или не, не намирам за редно. Аз не си го позволявам, освен ако някой не ме упълномощил за това.
цитирайАко мечката е със силни аргументи, мисля ,че тя няма нужда от тест за интелигентност и в сила влиза максимата: Това, което не ме убива , ме прави по-силен. Освен това в силните аргументи, човек може да се вслуша.Не е страшно да си посредствен, страшно е да не го знаеш и да нямаш критерий за нещата. Анонимен-друг анонимен е прав , що се касае за вътршната необходимост. Тогава посредствеността ( ти определено не си такава) е простима и е без значение.
цитирайДори в отношението със скуката си интересна, в погледа си към нея, но виждам, че са се обадили и хора които се държат скучно дори към интересното.
цитирай
26.
silencemurmur -
Какво целиш с поста си?
31.05.2009 15:40
31.05.2009 15:40
Здравей.
Страх ли те е от анонимния? Не забравяй, че и него го боли.
Защо му одобряваш коментарите?
Как може съзнанието да е пример за съзнанието. Там съзнанието като проявление на анонимен, тук ти като проявление за самопример.
поздрав на всички
Silence
цитирайСтрах ли те е от анонимния? Не забравяй, че и него го боли.
Защо му одобряваш коментарите?
Как може съзнанието да е пример за съзнанието. Там съзнанието като проявление на анонимен, тук ти като проявление за самопример.
поздрав на всички
Silence
Радвам се,че не се адваш на скуката.. и аз не и се давам лесно, винаги мога да си измисля какво да правя :)
цитирайбих само отбелязал, че дамата на снимката е ... :))))
поздрави:
Калоян
цитирайпоздрави:
Калоян
Благодаря
цитирайЧестно казанано нищо не целя. Така го почувствах снощи, така го написах. Ако ме беше страх от анонимния щях на бързо да реша проблема като огранича правата му. Колкото до скуката, всички я усещаме и търсим различни начини да избягаме от нея. Това е в общи линии. Ако нялой ми каже, че това чувство му е напълно непознато, трудно ще му повярвам.
цитирайАми как да и се давам като ме побърква. Нали затова шоубизнеса е толкова печеливш. Лошото е, че всичко се записва вече и скоро идеите ще се изчерпат. Остава само различния начин по който се предлагат, къде по-добре, къде по-зле.
цитирайБлагодаря...
цитирай
33.
анонимен -
Бих отбелязал
31.05.2009 16:22
31.05.2009 16:22
че лицето на снимката е ромка, но това не пречи изобщо а напротив, интегрира екзотика в сайта
цитирайДа критикуваш е изкуство, но за да практикуваш това изкуство трябва да знаеш правилото че може да критикуваш само себе си.
цитирайЛого към стих на Орлин Дянков. Подходящо е за повода.
"Там, където липсва движение на душата,
плъзват паяците на безсилието."
Не се ядосвай.:)
цитирай"Там, където липсва движение на душата,
плъзват паяците на безсилието."
Не се ядосвай.:)
При теб въобще не е скучно !:)
Изпращам ти голям сърдечен поздрав придружен с хиляди усмивки....защото докато четях едновременно се замислих над написаното от теб....а и доста се смях :))))
цитирайИзпращам ти голям сърдечен поздрав придружен с хиляди усмивки....защото докато четях едновременно се замислих над написаното от теб....а и доста се смях :))))
37.
анонимен -
...samo...
31.05.2009 21:57
31.05.2009 21:57
na glupaviqt mu e sku4no,zapomni go ot men -erato.
цитирайизкуство е съгласна съм и само ако се прави както трябва има полза от него.
цитирайНе се ядосвам никак даже, няма за какво да съм ядосана, просто докато се чудех защо някой се занимава с мен ми хрумна този постинг и го написах. Благодаря, че внесе малко поезия в нашия ден
цитирайБлагодаря ти, поздрави и усмивки и за теб. И аз се забавлявах докато го писах...
цитирайТака е, ако знаеш само какви теми се разнищват като нямаме работа и какви майтапи падат, че никаква скука не можем да усетим...Хората в стремежа си да избгат от скуката какви работи са измислили - игри, паради и какво ли още не...
цитирайнямаш си напредстава колко съм съгласен!!!!!!!!!
Браво Kass! Както ти каза "дай боже всекиму" ..че аман от такива, които от нямане какво да правят и "се разпореждат" на не когото трябва:)
цитирайБраво Kass! Както ти каза "дай боже всекиму" ..че аман от такива, които от нямане какво да правят и "се разпореждат" на не когото трябва:)
43.
mitternacht -
...
31.05.2009 23:01
31.05.2009 23:01
на мене ли приказваш за скуката и колко убийствена е тя :)
Единственото нейно хубаво нещо е, че човек си почива (направо се съсипва от почивка) и че все някога има надежда да свърши и да започнат интересни и приятни вълнения.
цитирайЕдинственото нейно хубаво нещо е, че човек си почива (направо се съсипва от почивка) и че все някога има надежда да свърши и да започнат интересни и приятни вълнения.
стига толкова, повече не давам и косъм да падне от главата на касс. Имам начин да разбера, от кой компютър пишеш и тогава ще си имаш работа с мен страхливецо (страхливке).
цитирайБлагодаря ти. Просто не мога да намеря друга причина някой да се натиска там, където не е желан освен от скука...
цитирайЩе свърши...все някога свършва...
цитирайБлагодаря ти...като те има сред приятелите ми съм по-спокойна...
цитирайВинаги ще ги има такива досадници, това е единственият начин, по който могат да привлекат някакво внимание, но тук са оперени, защото нали са си зад монитора... я да се опита да се репчи някъде навън, където може да бъде докопан за яката... да, ама друг път, няма да му стиска... но какво пък, цветя без тор не никнат... (:о)
цитирай
49.
kapricia -
:о)
01.06.2009 10:11
01.06.2009 10:11
Не мога да не се сетя за нещо, което четох. Луи ХІІІ имал проблем със скуката. Затова имал навик да хваща някой от придворните си и да казва: "Хайде сега, господин Еди-кой-си, да поскучаем заедно!"
Не се връзвай на недорасляци и емоционални чукундури! Постът си е много хубав даже. Колкото до мнението на анонимните читатели и критици, навремето си го казах в една статия в друг сайт. Давам само линк, защото авторските права не ми позволяват да я копирам.
http://www.bgreporter.com/index.php?n=read&id=14585
цитирайНе се връзвай на недорасляци и емоционални чукундури! Постът си е много хубав даже. Колкото до мнението на анонимните читатели и критици, навремето си го казах в една статия в друг сайт. Давам само линк, защото авторските права не ми позволяват да я копирам.
http://www.bgreporter.com/index.php?n=read&id=14585
Не знам за Луи XIII, но Нерон какви ги е вършил от скука...
цитирайАми от коя страна да гледам принце, с какво ще се променят нещата ако се ядосвам за глупости.
цитирайБитката ти срещу анонимния е като на дон Кихот срещу вятърните мелници - безсмислена и смешна. Подкрепям анонимния от 18 коментар - прав е. Един измислен ник и няколко хилави изречения и ето ти нов блогър във Великите ловни полета :) Но проблемът е, че ги мързи! А да пишеш анонимно, ах колко е изкушаващо - смело пишеш без опцията да бъдеш засегнат. Признавам си, че съм си позволил този лукс два пъти, но още не мога да се отърва от блудкавостта в душата ми от деянието ми.
Постинга ми хареса. Поздрав и лек ден.
цитирайПостинга ми хареса. Поздрав и лек ден.
Не водя никаква битка в интерес на истината, знам че няма смисъл, пък и всеки да прави каквото си иска, щом това му носи удоволствие и му дава самочувствие, нека си го прави. Просто докато се чудех, защо хората смятат, че имат право да се натрапват на някой, реших че вероятно нямат какво друго да правят и написах постинга. Защо съм го посветила на анонимния? Ами просто той/тя
беше музата...
цитирайбеше музата...
p4ni da zima6 narkotici tapa pytko na ene mi e mnoo dobre
цитираймузата на скуката е като Гарфилд ..
дебел и разплут котарак, за който всеки говори в квартала :р
и се тъпче с времето ти,което ти може да опълзотвориш :d ако накараш скуката да мърка в краката ти ще е яко хах. Демек да извличаш полза от нея. ( ако намериш как, кажи ми :Д )
цитирайдебел и разплут котарак, за който всеки говори в квартала :р
и се тъпче с времето ти,което ти може да опълзотвориш :d ако накараш скуката да мърка в краката ти ще е яко хах. Демек да извличаш полза от нея. ( ако намериш как, кажи ми :Д )
много ми хареса твоя коментар...
Поздрави...
цитирайПоздрави...
Не знам ама много мразя да ми е скучно. Пък каква е ползата от нещата които правя за да не ми е скучно, едва ли има някаква съществена...освен, че времето минава по-бързо и по приятно...вместо да си умирам от тъпня...е, и това не е малко...
цитирайБлагодаря...Лека нощ...
цитирай дискусия за тази скука:)))) да не забравя: поздрави с предстоящия концерт на FAITH NO MORE...смятам това е една от групите които ще ни счупят главите с музика... http://www.youtube.com/watch?v=rA9r0Z9PuzA
поздрави:
Калоян
цитирайпоздрави:
Калоян
не се сърди за цензурата, много хора я поставят...за жалост някои коментари не са само одобрение или неодобрение, а наистина много грозни и нецензурни изрази, които нямат нищо общо с написаното...слава Богу моят анонимен не е от тях...просто си разменихме реплики и мисли, той по своя начин, аз по моя...
цитирайБлагодаря...
цитирай
62.
анонимен -
ВВ
02.06.2009 21:07
02.06.2009 21:07
Струва ми се че обобщаваш че боя и добрите отношения след него са типични за мъжете, с което не съм съвсем съгласен. Аз лично не съм поддържал добри отношения с хора с които съм се бил през живота си и мисля че е нормално. Ако се стигне до бой за да се разбереш с един човек - мъж или жена то трябва да се запиташ дали си струва да поддържаш добри отношения с такъв.
цитирай
63.
анонимен -
ВВ
02.06.2009 21:09
02.06.2009 21:09
Грешка - коментара ми бе за селдващия ти blog :)
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 23073
Блогрол
1. Любим линк
2. Любим линк
3. нещо, което всеки трябва да прочете
4. Културно наследство в риск
5. Буркан от Майонеза
6. Защо Русия и Украйна никога няма да се разберат!
7. Цървули и ботуши
8. енергини вампири
9. 1-000
10. Евгений войн
11. да се прочете от всеки!
12. Руанда - страната, където командват жените
13. някакъв човек
14. древни библиотеки
15. На българските държавници
2. Любим линк
3. нещо, което всеки трябва да прочете
4. Културно наследство в риск
5. Буркан от Майонеза
6. Защо Русия и Украйна никога няма да се разберат!
7. Цървули и ботуши
8. енергини вампири
9. 1-000
10. Евгений войн
11. да се прочете от всеки!
12. Руанда - страната, където командват жените
13. някакъв човек
14. древни библиотеки
15. На българските държавници