Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2009 18:41 - Мъжки му работи
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 9975 Коментари: 40 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Казват, че жените са трудни за разбиране. Че се сърдят за глупости и дори са лабилни психически. Може и така да е, но аз пък не мога да разбера мъжете понякога. В понеделник синът ми се сбил с друго момче в детската градина, нещо нормално според мен, но наистина намирам за учудващ факта, че на другия ден си бяха пак първи дружки. Деца какво да ги правиш.  Имах обаче приятел в училище, който също се беше сбил с наш съученик в класа, и също си бяха първи дружки на другия ден. По-късно пък видях съседи, които се сбиха, не за нещо важно, а за мястото за паркиране пред блока, на другия ден обаче, това не им пречеше да играят карти и да си пият ракийката заедно. Как е възможно не знам, ама за мъжете раздаването на тукати си е нещо като общуване и начин за решаване на спорове. Никога не съм го разбирала това. Ето защо, когато най-добрия приятел на моя колега дойде днес на работата ни да го търси, и след като после разбрах, че не веднъж и два пъти са се сбили помежду си, при това ми разказваха историите с много широка усмивка, не се стърпях и попитах:  - Е, добре де…как може да се биете, а после все едно нищо не се е случило…  - Ми това е само докато се изясним – ухилено ми обясняват те.  - Че какво ви пречи да се изясните преди да си разбиете носовете? – продължавам да се чудя…  - Първо така пробваме, ако не стане преминаваме към боя – обясняват ми и се забавляват…  - Мъжки му работи – отсичам аз – ако две жени се сбият, бъдете сигурни че никога няма да се погледнат повече, камо ли да станат приятелки. Стигне ли се до шамари, веднага всяка слага опонентката си в графа „кучка” и никога повече не се занимава с нея…  - Хмм, женски му работи – учудват се те – няма да си пляснете по два шамара и да се разберете като хората, ами ще мразите завинаги…Това пък ако може някой да го разбере…  Ами това е, явно мъжете си имат мъжки начини да се разберат по някакъв въпрос. Това дали обяснява домашното насилие?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. july26 - Егати и въпроса зададе!
02.06.2009 18:55
кво общо имат отношенията между мъже и тези между мъж и жена у дома?! Я попитай колегата си,той ще ти обясни най-добре...
:)
цитирай
2. kass - july26
02.06.2009 18:58
ми не би трябвало да има, ама като ми каза веднъж един, че пляснал жена си защото не можал да се разбере по друг начин с нея, пък и като ги слушах днес за колко нормално си го приемат, взех че се запитах...
цитирай
3. frina - :)
02.06.2009 19:04
Хмм, доста странно - аз не мисля, че познавам мъже, които са си първи дружки след сбиване. Юмручетата на детската площадка са нещо съвсем друго.
цитирай
4. cefulesteven - Природа е, това си е. Не се разбир...
02.06.2009 19:06
Природа е, това си е.
Не се разбираме, но за това пък ни е дадена възможността, цял живот да се опознаваме.

Човешки ми ти работи:)

цитирай
5. kass - frina
02.06.2009 19:15
ми не знам разпитай ги, може пък аз да познавам някакви странни мъже...но познавам и такива, които не обичат да се бият, избягват всякакви ситуации които могат да ги доведат до бой
цитирай
6. kass - cefulesteven
02.06.2009 19:18
и според мен е природа, не знам кое е по-добре...да се разберат с бой или никога да не се разберат...за мен най-добре е хората да се разберат с приказки...
цитирай
7. kstanishev - ами...
02.06.2009 19:26
Мисля, че тук е най-правилно да вмъкнем темата дали има женска солидарност. Все пак да не забравяме, че жената за най-малкото нещо е готова да каже на най-добрата си приятелка "кучка"...
цитирай
8. frina - kass,
02.06.2009 19:26
аз явно познавам от вторият тип мъже, затова ми е странно. Познавам хора, които са си разменяли тежки думи и псувни, но физическото посегателство е някаква сакрална граница, след която не могат да си бъдат приятели - полът е без значение в случая...
цитирай
9. kass - kstanishev
02.06.2009 19:30
Не мисля че има женска солидарност такава, каквато е мъжката. Винаги съм се възхищавала на мъжката солидарност, много силно нещо е...
цитирай
10. kass - frina
02.06.2009 19:33
Права си до хора е...при момчетата е често срещано явление, но след време повечето я израстват...малко са тези, които продължават да се бият след тийнеджърската възраст. Въпреки, че моя колега е на двадесет години, ми разказваха нещата в минало време...
цитирай
11. frina - :)
02.06.2009 19:36
В такъв случай най-вероятно изобщо не говорим за 'мъжки' работи, а за детски такива ?!:)
цитирай
12. kstanishev - ;)
02.06.2009 19:36
Именно, това имах предвид. Но си мисля, че донякъде това е психическо отражение на женското отношение към мъжа. В повечето случаи (при връзка) вие ни използвате и постоянно ни показвате колко невзрачни сме... оттам идва и обединението ни. Ако и ние самите се държим така хладно един към друг... съвсем бихме се сринали ;)
цитирай
13. kass - frina
02.06.2009 19:40
съгласна съм, сигурно трябваше да сложа друго заглавие...мерси
цитирай
14. kass - kstanishev
02.06.2009 19:42
как мислиш...дали по-този начин не компенсираме липсата на големи мускули?
цитирай
15. smani - Това в никакъв случай не обяснява ...
02.06.2009 20:57
Това в никакъв случай не обяснява домашното насилие.
цитирай
16. kass - smani
02.06.2009 21:05
аз пък все си мисля, че е недоизрасла детска агресия, някакъв проблем с гнева или нещо такова...не знам щом казваш...ти си мъж и знаеш...макар да има и жени с проблеми с агресията, те пък си го изкарват на децата обикновено...
цитирай
17. анонимен - ВВ
02.06.2009 21:16
Струва ми се че обобщаваш че боя и добрите отношения след него са типични за мъжете, с което не съм съвсем съгласен. Аз лично не съм поддържал добри отношения с хора с които съм се бил през живота си и мисля че е нормално. Ако се стигне до бой за да се разбереш с един човек - мъж или жена то трябва да се запиташ дали си струва да поддържаш добри отношения с такъв.
цитирай
18. smani - kass -
02.06.2009 21:23
Ти говориш за сбивания между момчета, мъже - поводи различни, включително и за жени. Но насилието на мъж върху жена в домашна обстановка си е проблем за полицията и психиатрията. Става дума за болен човек аз така го разбирам.
цитирай
19. batstefan - Само за теб
02.06.2009 21:32
и за останалите ми приятели,
в юмручен спор ще вляза аз.
перошина ще хвърчи
ще скачаме като петли.

цитирай
20. анонимен - Някой спомена природа. . . Всъщн...
02.06.2009 21:36
Някой спомена природа... Всъщност, социолозите смятат, че държанието произтича от т.н социални норми.

Социално построение е цялото държание - от носенето на розови роклички при момиченцата до "как е правилно" да се разправиш "по мъжки". Така че тук не говорим за природа.
цитирай
21. kass - 17. анонимен, 18. smani
02.06.2009 21:37
всъщност става дума за бой между момчета които се познават много добре, било защото са си пийнали, било заради момиче, било заради пари...няма значение сбиват се, съвсем не толкова кръвнишки, както примерно между непознати...и после някак си го подминават...не знам, не си измислям историята...
18. smani
Въпроса си съм задала неправилно...нямам впредвид жестокост, просто в един момент мъжа слага край на някакъв конфликт с жена си като й пляска един шамар за да й затвори устата...еми не го разбирам...това е в общи линии...
цитирай
22. анонимен - чудна работа
02.06.2009 22:25
Чудна работа наистина. Станала си на години, имаш дете, а още не знаеш, че боя за мъжа е като реването за жената - просто някъде трябва да избие емоцията. Във филма "Сибирския бръснар" по време на един панаир край реката се урежда огромен масов бой. Където за настроение е поканен и оркестър да свири. Акордионистът свири и гледа боя, а по едно време вика - Ех, че е хубаво, захвърля акордиона и се мята в мелето. Толкоз за боя - хубаво е! :)
цитирай
23. malkiatprintz - Хехехе. . . . И аз не мога да разбера ...
02.06.2009 22:33
Хехехе.... И аз не мога да разбера побоищата, но явно боят е форма на разнообразие, като в каубойски бар... и винаги ще се намери някой, който може да не участва, но ще обикаля и ще обръща масите за атмосфера. :)
цитирай
24. kass - zabavnata
02.06.2009 22:43
много яко стихче, разсмях се
цитирай
25. kass - 23. анонимен
02.06.2009 22:44
чудно е сигурно, може и да е забавно ама не боли ли? Като си ревем поне не боли толкова.
цитирай
26. kass - 24. malkiatprintz
02.06.2009 22:48
това го разбирам, ама как после се забравя толкова бързо не разбирам...явно мъжете не сте никак злопаметни и по-твърдите отношения никак не ви пречат...
цитирай
27. interesen - Незнам защо е така
02.06.2009 23:08
..., но мъжете винаги сме се разбирали по тоя начин. Сещам се за един филм с Робърт де Ниро, където две компании се сбиха жестоко в билярден бар, защото единият герой (де Ниро) беше леко луд и постоянно обиждаше другата уж приятлеска компания. И почват да се бият всички, ама се размазват от бой. След определено време идват полицаите, въдворяват ред, получават подкуп и си тръгват. В този момент двете компании решават да се почерпят по едно за здраве на всички сякаш нищо не е станало. Обаче след 10 минути отново де Ниро взе че изръси някаква простотия и пак всички се сбиха :)))

Мисля обаче, че трябва да признаеш, че мъжкия начин е по-добър от женския. В това спор няма
цитирай
28. анонимен - vanito
02.06.2009 23:29
Ne pravi sravnenie m/u mom4e i m1j-razlikata e mnogo golqma!!!!!!
цитирай
29. malkiatprintz - Може би злопаметността е по-слаба ...
02.06.2009 23:59
Може би злопаметността е по-слаба при мъжете, но ми се струва, че мъжете сякаш прощават по-лесно един юмрук, отколкото някоя подлост от страна на друг (особено на мъж). Имаше един показателен виц:

Пешеходец – як мъжага – пресича на червено. Полицаят свири за да го спре, обаче оня въобще не се обръща. Накрая на полицая му писва, настига го и му удря един зад врата:
– Бе ти що пресичаш на червено, че се правиш и на луд!
– Това е друга работа! Какво ми свиркаш като на мацка?!

Но и vanito е прав(а): има много голяма разлика между момчетата и мъжете (като границата на прехода при различните хора е различна, разбира се), както има голямо значение и нивото на интелекта... Може би понякога боят между двама мъже е форма на разговор, когато думите им не достигат, касс, докато боят при жените е форма на неканализирана емоция, на крайна обида и после не си приказват именно заради обидата преди това, а не заради боя, който я е последвал...
цитирай
30. kass - 30. malkiatprintz
03.06.2009 09:04
ами така е май, моят син и баща му много обичат да се борят...забавляват се така. Веднъж малкия искаше да се борим и аз се съгласих да му угодя...но докато аз се страхувах да не го нараня, то той си ме налагаше без никакви притеснения. Баща му не го жали никак, налага го и пет пари не дава, малкия вместо да се откаже като по-слаб се нахъсва повече, резултатът беше: таткото с разбит нос от главата на малкия - нежелан инцидент, малкия със синина на бедрото - пак нежелан инцидент...иначе голям смях и игра падна. Игри, които на мен не ми доставят удоволствие и не ме забавляват...
Вица е страхотен...
цитирай
31. kass - 28. interesen
03.06.2009 09:12
"Мисля обаче, че трябва да признаеш, че мъжкия начин е по-добър от женския. В това спор няма".
Честно казано предпочитам понякога казани истини в очите и тежки думи и хората да се разберат, отколкото да се чудят как да не обидят другия и никога да не се разберат. Но от тежките думи и боя има голяма разлика. Все ми се струва малко крайна тази мярка. Като дете съм се била четири пъти, три със сестра ми и веднъж с една съученичка и във всичките случаи бях по-набитата, нямам достатъчно хъс за да изляза победител в бой, но ако трябва да споря, няма равен на мен, мога с години да се инатя...
цитирай
32. kass - 29. анонимен - vanito
03.06.2009 09:24
не правя сравнение, имах впредвид от мъжкия пол, като казвам мъжки му работи. Моят син е на шест, ама се смята за мъж и половина, като му кажа че е малък, е готов да ме изяде с парцалите...
цитирай
33. dorichela - И аз ще кажа само мъжки му работи :) ...
03.06.2009 12:14
И аз ще кажа само мъжки му работи :) След години наблюдение и общуване със стабилна мъжка компания... пак не мога да ги разгадая докрай.. Мъже! :)
цитирай
34. dennis - нищо общо с домашното насилие,
03.06.2009 12:56
мъж който посяга на жена (си) е все едно да посяга на себе си...а това нормален мъж не би го направил - говори за слабост и комплекси! виж, отношенията м/у мъже са друга бира, но безспорно върхът на сладоледа си остават отношенията мъже-жени :)
цитирай
35. kass - dennis
03.06.2009 13:01
съгласна съм напълно...явно едното няма нищо общо с другото...
цитирай
36. kass - dorichela
03.06.2009 13:03
и аз съм расла сред много момчета, някои неща така и не можах да разбера...като например хваленето след като са били с някоя мадама...като че ли кой знае какво е станало...
цитирай
37. errorreport - Гледай "Боен клуб",
03.06.2009 14:14
ако си го пропуснала. Всичко ще ти се изясни. Много мъжки филм. Оня ден един съсед нещо ме издразни (взе да скъсява нерегламентирано дистанцията) и аз му викам: "Ще ти шибна един - изчезвай!", а той застана в очакване и започна да ме умолява: "Хайде, фрасни ми един, моля те, ама колкото можеш по-яко!"
- Изчезвай бе!
- Не, не мога, искам да ме удариш!
- Няма да го направя - махай се!
- Моля те, моля те, моля те - само веднъж....

Такива ми ти работи... :)
цитирай
38. proynov - Абе какво се чудите нещо, което няма ...
03.06.2009 15:52
Абе какво се чудите нещо, което няма да разберете. С най-добрите ми приятели съм се бил поне веднъж и не намирам нещо странно в това после пак да сме приятели. Все пак не сме си разбивали главите, а само си разменяме по някой друг удар ;)
цитирай
39. kass - proynov
03.06.2009 16:49
прав си, няма да го разберем...никога не бих ударила най-добрата си приятелка...това би значило край на приятелството ни завинаги...
цитирай
40. interesen - хм
06.06.2009 21:56
имам 2 най-добри приятели. С единия съм се бил, а с другия съм се карал жестоко, но не се стигна до бой, защото е прекалено миролюбив. Това не ни пречи да сме големи приятели вече почти 10 години
Лично аз всяка караница я забравям скед най-много 3-4 часа, а и при доста мъже е така. Ако трябва се извинявам, защото в един спор винаги грешат и двамата участници
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221442
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031