Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2009 22:46 - Сексуални фантазии
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 5695 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2009 09:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ана спеше на дивана в хола изморена от дългия път. Завита с меко пухено одеяло на мека възглавничка по фланелка. Беше спала почти целия следобед и дори не беше разбрала, че се стъмнило. Пробуди се от нежно докосване по косата. Извърна блажено лице и отваряйки очи се изненада от гледката. Пред нея стоеше на колене до дивана полугол мъж с  маската на Зоро на лицето си и дълга мантия върху чисто голото му тяло, при това захапал роза в устата си. Очите и се разшириха от учудване. Чудеше кой е човекът и какво иска, как ли се е промъкнал тук и дали е нормален, да вика ли за помощ… Беше много тъмно…може би е някаква шега на приятелката й…отмъщение за това, че й изпрати стрийптизьор като куриер да й занесе подаръка за рождения ден, който пък й го поднесъл със сладострастен танц точно пред очите на консервативните й родители. Реши да разбере преди да наддаде вой за помощ и да вдигне кварталът във въздуха. Странникът остави розата на възглавницата върху косата й и й подаде чаша охладено вино, а после натисна дистанционното на уредбата и хубавия глас на Шаде се разнесе из стаята:  - Кой си ти? – подшушна тя вече развеселена от спектакъла.  - Твоята сексуална фантазия... Твоят герой… любовникът от сънищата ти… Дошъл съм да те направя щастлива, да ти дам това което заслужаваш, отдавна трябваше да те посетя, толкова пъти си ме викала, зовяла си ме в съзнанието си. Ето ме…твой съм…тук съм да изпълня всяко твое желание…  Ана сложи ръка на устата си за да не се изхили на глас, което щеше да е много жестоко в предвид , че актьора влагаше много талант в ролята и очевидно беше взел задачата на сериозно. Мъжът вплете пръсти в косата й и плъзна устни по шията й. Беше еротично и възбуждащо и Ана макар да чувстваше, че е време да спре играта се остави още малко на удоволствието, все пак не й се беше случвало такова събуждане от никой.   Вратата на хола се отвори и светлината от лампата изпълни стаята.  - Какво става тук? – запита с разтреперан глас Катя… Тримата се загледаха изумено…  - Скъпи обясни ми…- продължи с въпросите си Катя.  - Ами аз… аз те обърках…мислех, че си ти…нали каза, че харесваш Антонио Бандерас в ролята на Зоро? Реших, че малко разнообразие няма да ни се отрази зле…Но коя е тогава тази дама и какво прави у нас.  - Това е приятелката ми Ана, говорела съм ти за нея…Днес ми се обади, че е дошла в града ни и ме помоли да остане за няколко дни, беше уморена и я оставих да спи…  - Аз много се извинявам – обади се Ана – мислех, че е пак някоя твоя шега…  Тримата се гледаха сконфузено. Единия гол с наметката на Зоро на гърба си, другия по фланелка и по бикини, третия с две чанти в ръка пълни с плодове, уиски, ядки  и други неща обещаващи приятна вечер.  - И все пак… това си е моята сексуална фантазия – каза Катя и се усмихна…  - Моята пък винаги е била… да спя с две едновременно… - сподели мъжът и също се усмихна…   Двете жени се обърнаха изненадани към него.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - stana mi sme6no. . . . dosta kofti ...
11.06.2009 22:55
stana mi sme6no....dosta kofti situaciq...
цитирай
2. kass - 1. анонимен
11.06.2009 22:57
ми то е с такава цел... малко настроение...
цитирай
3. анонимен - e da de. . ama az vzeh da go 4eta. . kato ...
11.06.2009 23:02
e da de..ama az vzeh da go 4eta..kato misleh..ahaaaa 6te nau4a ne6to novo..ne6to ot polza.. ne6to svarzano s moite fantazii..pak to o6te edin gol maj s roza v ustata... ama, 4e mi e sme6no...
цитирай
4. kass - 3. анонимен
11.06.2009 23:08
e, не забравяй и маската на Зоро...
какво да направи човекът, че гаджето му харесва Антонио Бандерас...
цитирай
5. анонимен - eeeeeeee s tazi maska e o6te po sm...
11.06.2009 23:12
eeeeeeee s tazi maska e o6te po sme6en..predstavqm si kakva fizionomiq e napravil..kato e vidql priqtelkata si na vratata.... neznam..komi4no mi e mnogo.....nali ti kazvam..naglasata mi be6e druga kato vzeh da go 4eta ..i za tova mnogo se smqh..
цитирай
6. kass - 5. анонимен
11.06.2009 23:17
ами радвам се, че ти е весело...Аз така си оправям настроението като ми е кофти, измислям си някоя такава историйка и докато я пиша ми се оправя...
цитирай
7. анонимен - radvam se za teb. . az 6te si lqgam ...
11.06.2009 23:22
radvam se za teb.. az 6te si lqgam ve4e..prispivam se s edna lubovna istoriq...toest edna kniga...leka no6t, mili4ka..
цитирай
8. kass - 7. анонимен
11.06.2009 23:23
Лека нощ...
цитирай
9. dorichela - Палаво.. :)
12.06.2009 00:57
Палаво.. :)
цитирай
10. malkiatprintz - Разсмя ме здраво, Касс :) Добре, че ...
12.06.2009 05:57
Разсмя ме здраво, Касс :) Добре, че героинята не е харесвала Шварценегер, че току виж сексуалната й фантазия се въплътила в някой терминтор с червено око и пушка в ръка... хехе... дано двете да са широкоскроени, защото иначееее... горкия Зоро! С чантите по маската.... :)
цитирай
11. djgator - kass
12.06.2009 07:52
А на мен една от нереализираните ми фантазии е да поканя екипът манекенки от VICTORIA'S SECRET у нас да ми покажат артикулите отблизо и после да преценя дали без тях, не са по-вълнуващи :)))
цитирай
12. kass - dorichela
12.06.2009 09:08
мдааа, не е лошо малко палавост между влюбените, стига да няма издънки...
цитирай
13. kass - malkiatprintz
12.06.2009 09:15
Ей, представяш ли си принце...отваряш сънена очи и виждаш терминатора или Рамбо, целия окървавен с пушка в ръка...пуска ти TNT на AC/DC и започва да ти реди любовни слова на ушенце...
Абеее, друго си е Зоро с розичката в уста...
цитирай
14. kass - djgator
12.06.2009 09:18
пожелавам ти да ти се сбъдне...аз не знам моята коя е, менят се постоянно и май нямам фаворит...
цитирай
15. nikiedno - dobe e
12.06.2009 12:50
mnogo e vajen momenta v koyto ne znaem kude spi. Vseki si misli che e v kushti. Hitro
цитирай
16. malkiatprintz - ". . . започва да ти реди люб...
12.06.2009 14:27
"...започва да ти реди любовни слова на ушенце..." хах! Нещо от рода на "I'll be back!" с леееееко метален тембър :)
цитирай
17. henzelski - Струва ми се,
12.06.2009 14:35
че още от самото начало върви малко вяло, но тъй като героинята е сънена, оправдано е...;) Добре е това, че почти през цялото време читателят или аз поне останах с впечатлението, че Ана си е вкъщи. И когато се разбира, че това не е така, темпото изведнъж се забързва, като заедно с това подсилва сравнително неочаквания финал. Тоест, получило ти се е, Кass! ;)
цитирай
18. kass - malkiatprintz
12.06.2009 14:47
e, и това може да мине...стига да не си нищо неподозиращата спяща приятелка...Някак си кофти е да се събудиш и да видиш въоръжен, кървясъл, непознат мъж надвесен над теб...
цитирай
19. kass - henzelski
12.06.2009 14:51
Благодаря, ако можехме да си пишем историите след коментарите можеше да има и по-напрегнато начало... Че както се разприказвахме с малкия принц...кой знае какъв филм може още да наредим...
цитирай
20. анонимен - Хей, kass,
12.06.2009 15:55
не се подвеждай по изказвания като т`ва на кензелски. Ако си искала да опишеш сексуална фантазия, при това от погледа на мъжа, трябва да не гледаш филми от сорта, а да я живееш и няма да можеш да я подредиш в никакви думи.
Кензала дали и с една е спал, може би масовка от умрели думи...
Не се е получило. Заряда на тази енергия не е в това съчиненийце.
цитирай
21. kass - анонимен
12.06.2009 16:37
ами аз по-точно описвах комична ситуация за настроение отколкото да предавам еротика или заряд...може би това е имал впредвид като е казал че се е получило, все пак от едно нищо не обещаващо начало поне неочакван край...а фантазиите са съвсем друго нещо, едва ли някой гледа Зоро и се разпалва в сексуален смисъл от филма...Гледам като пародия на този разказ.
цитирай
22. kniazandrey1 - А правописа кога ще го оправим?
12.06.2009 20:21
А правописа кога ще го оправим?
цитирай
23. kass - kniazandrey1
12.06.2009 20:36
Оххх, трябва по-сериозно да гледам...съвсем през просото я карам... Мерси за подсещането.
цитирай
24. borsi - Гол, с наметало и с маска като Зоро ми ...
13.06.2009 16:06
Гол, с наметало и с маска като Зоро ми е било тайната мечта ;) Нищо не пишеш обаче за шпагата на героя и продължила ли е историята ;)
цитирай
25. kass - borsi
13.06.2009 18:05
ами аз продължението го оставям на вашата фантазия. А за шпагата не знам, в тая тъмница...
цитирай
26. grozdev - Не е лошо, но не е и изключително
11.07.2009 14:19
Не Ви познавам, но Ви поздравявам, че пишете с добри намерения. Не, че е лошо, но очаквах повече. Да сте жива и здрава! grozdev.blog.bg
цитирай
27. grozdev - Очаквах повече от Вашия талант (да ...
11.07.2009 14:22
Очаквах повече от Вашия талант (да оставим настрана очакванията ми за сексуалните фантазии - все пак вече съм на 35)
цитирай
28. kass - grozdev
18.07.2009 01:04
сексуалните фантазии нямат нищо общо с възраста според мен, а с фантазията на човек и неговата емоционалност...По въпроса за очакванията, хмм какво да кажа нещо не ме бива да описвам сексуални сцени, пробвах в един два разказа /които така и не публикувах/, но нещо не ми се сториха много вълнуващи и за това винаги ги оставям на въображението на читателя и неговите предпочитания...А това тук си е само една комична ситуация, издънка да го наречем...случват се на хората понякога неочаквани неща...Колкото до таланта...ех как ми се искаше да имам поне мъничко...
Благодаря...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221651
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031