Постинг
21.02.2010 12:49 -
Упорство
Тя се беше превърнала във фикс идея за него. Денонощно мислеше как да я спечели. Измъчваше се жестоко, но не се отказваше. За него всичко беше въпрос на упорство. Помагаше й с всичко с което можеше, пускаше шегички, а щом тя с усмивка му благодареше и си тръгнеше, той въздишаше тежко и се питаше „докога?”. Понякога се чувстваше уморен и искаше да я зареже, да спре да се занимава с нея, но не можеше да се примири с провала. Опитваше всичко: беше кавалер, просто приятел, понякога безразличен, кога щедър, кога стиснат, безкрайно търпелив и винаги край нея. Тя също се менеше спрямо него. Понякога му споделяше много лични неща, друг път студена като лед, а понякога беше толкова мила, че той оставаше с чувството, че почти е успял, а понякога просто изчезваше с дни. Дълбоко в себе си той се чувстваше влюбен в нея и я искаше, сякаш тя бе единствената, която можеше да го направи щастлив. Имаше ли нея, нямаше какво повече да желае. Толкова дълго я преследваше, че вече беше забравил кога започна всичко, нямаше представа и кога ще свърши. Цялата тази игра за него сякаш се бе превърнала в навик. Знаеше само, че ще я има, колкото и време да му отнеме. Ще я накара да го заобича и той ще я обича, ще се обичат, защото си подхождат, защото тъкмо тя е жената за него и тъкмо той мъжът за нея. Така смяташе, защото през цялото това време, след всички техни контакти той бе откривал нейния характер и му допадаше нейната взискателност.
Много време се луташе така, но накрая се примири, очевидно нямаше смисъл вече да изразходва толкова много енергия за нея. Все още я харесваше, може би като приятелка, защото я познаваше, но не и да я иска така отчаяно. Беше я гонил много дълго, беше правил всякакви жестове за нея, беше я утешавал, когато някоя нейна връзка се разпадне, беше се надявал, беше истински с нея, беше й помагал, когато имаше нужда от помощ, беше всичко във всеки един момент от което тя се нуждае, но вече бе настъпило времето в което да помисли за себе си, в което искаше да почувства, че някой ще бъде за него това, което беше той за нея. Точно тогава тя му призна, че го обича, че няма да намери друг като него, че не иска повече фалшиви връзки изпълнени с лъжи и че точно той е човекът на когото винаги е можела да разчита, че е най-добрият й приятел, че се чувства сигурна в него и че иска да бъде само негова. Той обаче вече не я искаше, беше уморен да я обича, гонил я беше толкова дълго, че накрая му се отщя, дори сексуално желание не изпитваше към нея, може би само приятелски чувства, но не и любов. А дали изобщо някога е изпитвал любов към нея, може би, но толкова отдавна, че вече е забравил, а може би просто я е искал. Все едно, за него беше важното че когато гореше от любов по нея, когато беше готов на всичко за да я има, тя не бе разбрала, не бе откликнала на чувствата му. Сега макар и да го е заобичала, той вече нямаше сили, беше изчерпал всичките си чувства, всичките си надежди и му беше безразлично. Може би все пак грешката си беше в него, не биваше да бъде толкова упорит, трябваше да съхрани малко енергия за времето когато ще бъде опознат и заобичан, но вече е твърде късно.
Много хубаво и чувствено написано! Впечатли ме! Поздрави и успех!
цитирайБлагодаря.
цитирайЕнергията е в нас и извън нас! Тя не изчезва, а само сменя посоката си. Болката може да живее дълго, но може да бъде и кратка...Зависи от истинското преосмисляне на нещата в живота. Съдбата е непредсказуема. Звездите полагат, а човек разполага с възможността за действие и за промяна!
Никога не е късно, но са необходими усилия. Само че трябва да си заслужава!
Благодаря ти!
Много повод за размисъл има тук! Житейската ситуация е твърде често срещана.
Сърдечен поздрав!
цитирайНикога не е късно, но са необходими усилия. Само че трябва да си заслужава!
Благодаря ти!
Много повод за размисъл има тук! Житейската ситуация е твърде често срещана.
Сърдечен поздрав!
на финалната сцена между Скарлет и Рет Бътлър в "Отнесени от вихъра" страстите явно не са се променили много от тогава...
цитирай...ти търсиш друг!
Накрая се срещаме, но е твърде късно...
Хубаво си го казала, поздрави!
цитирайНакрая се срещаме, но е твърде късно...
Хубаво си го казала, поздрави!
Благодаря ти за този коментар, много ми хареса.
"Никога не е късно, но са необходими усилия."
може би вече не иска да полага усилия, след като ги е полагал безрезултатно толкова дълго време :)...
Поздрав и на теб!
цитирай"Никога не е късно, но са необходими усилия."
може би вече не иска да полага усилия, след като ги е полагал безрезултатно толкова дълго време :)...
Поздрав и на теб!
Според мен има любов и любов, едната търпелива и смирена, можеща да продължава безкрайно, а другата упорита и нетърпелива, която те изчерпва емоционално.
цитирайили просто си спокоен, че някой е до теб и когато решиш трябва само да се протегнеш и да вземеш, обаче често се оказва, че точно тогава той решил друго...
цитирайВсичко с времето си. Направил е всичко от себе си, но повече какво да коментирам, ти си казала прекрасно всичко.
цитирайНдаааа.......никога не е късно ,но трябва да си заслужава :)))))
цитирайБлагодаря Стеф :)...
цитирайда си заслужава? А по какво се разбира дали си заслужава :)? Когато само даваш, а не получаваш, често оставаш с чувството, че не си заслужава. Човек прави много за някой когато го иска, а когато го получи не е склонен да продължава да дава безрезервно, може би вече няма сили да бъде същия както във времето когато е залагал някакви надежди.
цитирайзащо всеки обича да бъде гонещия, ловеца. Това, което си описала съм го наблюдавала толкова често в живота. Точно когато някой зачули интерес, другия се "запалва", отношения точно като на люлка - един нагоре, другия надолу и обратно.
цитирай
14.
анонимен -
kass,
21.02.2010 15:14
21.02.2010 15:14
Изтлява огънят с времето и после вече е трудно да се запали от пепелта, да се намерят живи въгленчета. А и кому ли е нужно, щом не си се стоплил навреме ...
цитирайЗдравей, Kass! Прекрасно е това, което си написала! Поздрави! Истинската любов устоява на всички изпитания и препятствия! Явно този човек е бил увлечен, наистина, амбициран, упорит , но не е обичал със сърцето си. Няма значение дали става дума за мъж или жена.Има хиляди причини влюбените да се разминат и да не могат да бъдат заедно. Но идва момент, в който съдбата събира и съдейства на тези хора , които не предават любовта си. Благодаря ти!
цитираймного симпатично е написано
харесвам думите, които си използвала
цитирайхаресвам думите, които си използвала
Каси ,не съм съгласен :) Разбираш дали си струва когато другата страна прояви постоянство в отношението си :))) Така можеш да прецениш ,че не е само моментен каприз, а дълбоко и искрено чувство. Само така ,лично аз ,мога да повярвам и да отворя отново сърцето си.
Не приемам хора ,които в един момент ме обичат ,а в следващите петнайсет минути ми казват ,че любовта им я няма .......... Как да повярвам ,че този човек ще е постоянен и аз съм истински стойностен за него ? Да , гаранции никой не може да ми даде ,но .........Дали си струва отново да бъда наранен ,отдавайки цялата си любов и нежност на някой ,който с лекота ще я захвърли ?
цитирайНе приемам хора ,които в един момент ме обичат ,а в следващите петнайсет минути ми казват ,че любовта им я няма .......... Как да повярвам ,че този човек ще е постоянен и аз съм истински стойностен за него ? Да , гаранции никой не може да ми даде ,но .........Дали си струва отново да бъда наранен ,отдавайки цялата си любов и нежност на някой ,който с лекота ще я захвърли ?
по женски. Когото усети, че го губи, почва да се натиска. Грубо е но така мисля.
цитирай
19.
анонимен -
Много е готино!Чак ми се прииска да ...
21.02.2010 21:40
21.02.2010 21:40
Много е готино!Чак ми се прииска да съм млад и да пофлиртувам.Поздрави за хубавия постинг:)
цитирайТъжно... Страхотно написано!
цитирай... разказва същата история
цитирайkarambol5 написа:
Не приемам хора ,кото в един момент ме обичат ,а в следващите петнайсет минути ми казват ,че любовта им я няма
Не приемам хора ,кото в един момент ме обичат ,а в следващите петнайсет минути ми казват ,че любовта им я няма
Карамбол, прав си, но когато обичаш и се бориш безрезултатно за някого 2 години например, тогава е възможно да загубиш енергията си... поне в масовия случай.
Все пак си мисля нещо друго, Касс: човек, който се бори по такъв начин, особено ако е дълго време, очевидно обича, а не е просто мимолетно увлечение. Същевременно почти всички се борим за това да бъдем обичани по същия начин, а напоследък си мисля, че ако човек обича истински, това би могло да му бъде достатъчно. ОК, човекът отсреща ме харесва, уважава, но не ме обича. Какво от това? Да, липсва ми неговата близост, тъгувам за него, но след като го обичам, съм доволен, когато знам, че всичко при него е наред. Да се бориш за обичта му и да губиш енергия, може би означава да обичаш "условно", докато ако се бориш за обичта му, но не губиш енергията си от това, че те отблъсква, (което не значи, че трябва да се предадеш бързо, нито обаче, че трябва да си тотален навлек), означава че го обичаш априори, безусловно, което може би е най-истинското ниво на обич. Въпросът е, че е много трудно да се отдръпнеш и да останеш в сянка, когато продължаваш да обичаш....
познаваме себе си!Чудесно написано!Адмирации!:)
цитирайТова определение "като люлка" много ми хареса, действително понякога нещата се обръщат, има обрати в чувствата на хората, но според мен ако тя го е оценила и успее да прояви търпение към неговото охлаждане пак ще върнат неговите чувства, но ще мине много време. Понякога в животът хората се разминават, но ако има приятелство и търпимост между тях ще издържат на всеички изпитания. Благодаря!
цитирайКазано е " Половината от удоволствието на една сбъдната мечта е в очакването да се случи", просто ако нещата се проточат прекалено много във времето, интересът се губи и мечтата се обезсмисля :)
цитирайТака е :). Благодаря!
цитирайПонякога, всичко е въпрос на мъдрост и търпение, човек може да се почувствва уморен само ако е тропнал с крак и е поискал всичко да се случва тогава когато иска и както му се иска. Благодаря!
цитирайБлагодаря! :)
цитирайТака е принце, хорята очакват да бъдат обичани по начина по който обичат, понякога се уморяват от това, че не се получава каквото и да направят, ако го искат много силно, примиряват се, а веднъж свикнеш ли с мисълта, че можеш и без този човек, то после е много трудно да продължаваш да вярваш, че точно той е човекът за теб. Благодаря!
цитирайБлагодаря... :)
цитирайДобре казано Веско,затова не бива да превръщаме любовта в мечта :)
цитирайТипично по женски е да изпитват във времето чувствата на мъжа, особено ако не липсват ухажори, типично по мъжки е да искат всичко сега и веднага. А може би не всички хора са толкова типични :)...
Благодаря!
цитирайБлагодаря!
Не съм го чела, благодаря, ще го намеря да го прочета!
цитирайБлагодаря :)...
цитирайKass,истинската любов не умира..Не е нужно човек да се кълне във вярност или да афишира чувствата си непрекъснато. Тя е ценна с това, че винаги носи красота , духовност и желание..Другото е амбиция.
симулация и пр. Тези неща се виждат ..
Успешна седмица!
цитирайсимулация и пр. Тези неща се виждат ..
Успешна седмица!
Дали човек може да обича просто ей така, или винаги очаква нещо в замяна? Аз лично съм склонна да вярвам, че е възможно, макар че не съм срещала човек, който да обича заради самото обичане. Човек се замисля за това какво дава и какво получава, какво очаква и на от колко очакванията му са отговорили. Напълно е възможно да стане така, че да се свикне с това да обичаш някой като илюзия и когато ти се отдаде възможност да се реализира тази обич, да не знаеш какво да правиш и дали наистина искаш да развалиш илюзията. Не знам какво е точно, но често се среща :)...
цитирайДа обичаш е адски различно от това да си влюбен.
Вечна обич има, ама вечна любов не.
Описаното в разказа се случва много често, но обикновено женския пол прави подобни неща. Преследва дълго нещо и след това разбира, че това което е преследвала е било само в нейните мисли. Или пък вече е уморена от преследването.
Абе, хубав е разказът, но останах малко "незадоволен", липсваше ми нещо.
цитирайВечна обич има, ама вечна любов не.
Описаното в разказа се случва много често, но обикновено женския пол прави подобни неща. Преследва дълго нещо и след това разбира, че това което е преследвала е било само в нейните мисли. Или пък вече е уморена от преследването.
Абе, хубав е разказът, но останах малко "незадоволен", липсваше ми нещо.
жени, мъже, всичко зависи от това кой колко се е заинатил или повярвал, че с постоянство ще постигне целта. Аз лично не деля любовта и обичта като две различни неща :)...
цитирайkass написа:
жени, мъже, всичко зависи от това кой колко се е заинатил или повярвал, че с постоянство ще постигне целта. Аз лично не деля любовта и обичта като две различни неща :)...
Аз обичам родителите си адски много, но не съм влюбен в тях. Занеш ли аз как усещам разликата.
Няма момент, няма секунда, в която да не искам да бъда с човека, в който съм влюбен, не ми минава дори мисълта: искам да бъда сам. Искам да си почина малко. Докато с родителите си не искам да бъда постоянно, но ги обичам. С децата е същото, обичаш ги, но има моменти, когато не искаш да са с теб:)))))))))))))))))))). И те така.........
Кass, любовта е доверие, приятелство, духовност.Сексът е неговото физическо отражение и естествено продължение.
Истинската любов не е мираж или илюзия, тя съществува. Аз познавах хора, които се обичаха искрено и всеотдайно.Естествено не в този романтичен вид, както е в поезията или в прозата.Тя игнорира интереса, манипулацията измамата.
Има хора, които са с друг/а заради интерес, пари, дори за това, че този човек е богат и влиятелен. Отнася се както за мъжете , така и за жените.
Каква е тази любов, която ти дава удобство или възможност да се чувстваш значим в собствените си очи, и да се възползваш от нея ..Или да прехвърлиш старите си проблемите върху човекът, когото обичаш.Любовта е преди всичко и равнопоставеност и тя не е само материален израз..това са отношения , желания и т. н.
Хората, които се обичат, преодоляват всички изпитания дадени от съдбата. Не въпросът , кой кого чака, а разбиране и търпение , ако наистина си заслужава. Защото не е нормално да градиш щастие за сметка на децата си , ако в момента те имат нужда от помощ и разбиране. Аз лично не бих го направила.Много обичам да идвам при теб. С обич.
цитирайИстинската любов не е мираж или илюзия, тя съществува. Аз познавах хора, които се обичаха искрено и всеотдайно.Естествено не в този романтичен вид, както е в поезията или в прозата.Тя игнорира интереса, манипулацията измамата.
Има хора, които са с друг/а заради интерес, пари, дори за това, че този човек е богат и влиятелен. Отнася се както за мъжете , така и за жените.
Каква е тази любов, която ти дава удобство или възможност да се чувстваш значим в собствените си очи, и да се възползваш от нея ..Или да прехвърлиш старите си проблемите върху човекът, когото обичаш.Любовта е преди всичко и равнопоставеност и тя не е само материален израз..това са отношения , желания и т. н.
Хората, които се обичат, преодоляват всички изпитания дадени от съдбата. Не въпросът , кой кого чака, а разбиране и търпение , ако наистина си заслужава. Защото не е нормално да градиш щастие за сметка на децата си , ако в момента те имат нужда от помощ и разбиране. Аз лично не бих го направила.Много обичам да идвам при теб. С обич.
Мога да направя разликата между влюбване (химия, сексуално желание и т.н.) и обич, но въпреки това и с човека с който си също не е нужно да сте непракъснато заедно или да изпитвате подобна необходимост, често пъти се нуждаем от усамотение дори когато сме влюбени в някой. В общи линии, когато говорим за силна привързаност, все е любов или обич, както искай го наричай, просто в единия случай е намесен и секса, а в другите не. :)
цитирайkass написа:
Мога да направя разликата между влюбване (химия, сексуално желание и т.н.) и обич, но въпреки това и с човека с който си също не е нужно да сте непракъснато заедно или да изпитвате подобна необходимост, често пъти се нуждаем от усамотение дори когато сме влюбени в някой. В общи линии, когато говорим за силна привързаност, все е любов или обич, както искай го наричай, просто в единия случай е намесен и секса, а в другите не. :)
Никога не е късно човек да рабере, кава е разликата между обич и любов. Ти може да изпиташ сексуален апетит и към приятел, който обичаш. Любовта е зависимост, любовта е "болест", можеш да си загубиш разума. Обичта е нещо съвсем различно. Тя може да бъде контролирана, може да бъде култивирана и отглеждана, дори може да бъде опитомена. Любовта не може да бъде моделирана........
Някои казват, че сексът бил в главата, че там е всичко. Аз не съм сигурна, защото ако е така, то значи че с който и да съм ще е все едно и също, а животът ми е показал, че това не е така. Ако и любовта е там, в главата, то значи че ние бихме могли да се влюбваме и разлюбваме когато си поискаме и в който си поискаме :), въпрос на решение и настройка (самовнушение). Аз обаче не искам да се съглася и смятам, че другия човек може да ти открие за теб неща, които не си знаел че притежаваш, който да те промени и въобще да започнеш да харесваш неща, които преди не си харесвал, защото той ги прави по свой индивидуален начин и това им придава особен чар. Но знам ли, може все пак всичко да е въпрос на личен избор в даден момент. :)
цитирайЛюбовта е болест :)
Обаче няма вечно болен човек или поне аз не познавам, човек или оздравява или умира :)... Когато оздравее или остава обичта или всичко отива по дяволите, затова и не разделям нещата. Силната любов за която говориш и която всички познаваме изисква много жизнена ергия, доказано е че човек като е влюбен слабее, от самото състояние на влюбеност, ако любовта е несподелена или му бъде отнета - той може да умре или просто да се примири и продължи. В които от всички останали случаи това не е валидно? Щом си силно привързан към някого значи говорим за любов, с която ще свикнем и ще заживеем щастливо и спокойно, когато ни бъде отнета, независимо какъв ни е човека, ще страдаме, според степента на нашата привързаност към този човек.
цитирайОбаче няма вечно болен човек или поне аз не познавам, човек или оздравява или умира :)... Когато оздравее или остава обичта или всичко отива по дяволите, затова и не разделям нещата. Силната любов за която говориш и която всички познаваме изисква много жизнена ергия, доказано е че човек като е влюбен слабее, от самото състояние на влюбеност, ако любовта е несподелена или му бъде отнета - той може да умре или просто да се примири и продължи. В които от всички останали случаи това не е валидно? Щом си силно привързан към някого значи говорим за любов, с която ще свикнем и ще заживеем щастливо и спокойно, когато ни бъде отнета, независимо какъв ни е човека, ще страдаме, според степента на нашата привързаност към този човек.
45.
miaa -
Любовта е мистерия..Няма как днес да обичаш, утре да не знаеш дали е така?
22.02.2010 12:12
22.02.2010 12:12
Каss, всеки от нас има нужда от любов и разбиране..
И човек тръгва към нея, открито, искрено, игнорирал предишните си проблеми и отношения. Трябва да се започне отначало , от нулата. Аз за себе си съм наясно и зная какво искам. Но ако имаш деца, които имат нужда от теб в момент, когато изграждат характера си имат проблеми ., не можеш да им дадеш гръб, за да съм щастлива с друг..Говоря конкретно за себе си. Те на са големи, още не са стъпили на краката си и имат нужда от мен. Ние сме приятели и често говорим за това. Всеки човек е индивидуален и има право на своя избор.Аз лично никога не съм подвеждала човек или да съм му обещавала нещо.
Любовта изисква отговорност и искреност.
Тя не е договор, а доверие ..
цитирайИ човек тръгва към нея, открито, искрено, игнорирал предишните си проблеми и отношения. Трябва да се започне отначало , от нулата. Аз за себе си съм наясно и зная какво искам. Но ако имаш деца, които имат нужда от теб в момент, когато изграждат характера си имат проблеми ., не можеш да им дадеш гръб, за да съм щастлива с друг..Говоря конкретно за себе си. Те на са големи, още не са стъпили на краката си и имат нужда от мен. Ние сме приятели и често говорим за това. Всеки човек е индивидуален и има право на своя избор.Аз лично никога не съм подвеждала човек или да съм му обещавала нещо.
Любовта изисква отговорност и искреност.
Тя не е договор, а доверие ..
Съгласна съм с теб Мия. Има хора, които подреждат любовта като приоритет: 1- децата, 2- родителите, 3- половинката, 4- приятелите и т.н. За мен обаче всичко е приоритет и е на 1-во място, затова се изисква много взаимно разбиране, както от мен, така и от всички изброени по-горе. Отговорноста, както и любовта трябва да е взаимна и споделена.
цитирайКаss,когато човек има деца има задължения и отговорност, не само когато са малки.. И всеки родител, трябва да бъде до
тях, когато те имат нужда от помощ и разбиране.
Това не са приоритети , а Е съзнание .Аз мисля по този начин и вникакъв случай не натрапвам мнението си.
Истинската любов е взаимност и доверие.Тези неща се усещат.Другото е упорство и имитация! Благодаря ти за вниманието.Успешен ден!
цитирайтях, когато те имат нужда от помощ и разбиране.
Това не са приоритети , а Е съзнание .Аз мисля по този начин и вникакъв случай не натрапвам мнението си.
Истинската любов е взаимност и доверие.Тези неща се усещат.Другото е упорство и имитация! Благодаря ти за вниманието.Успешен ден!
kass написа:
Любовта е болест :)
Обаче няма вечно болен човек или поне аз не познавам, човек или оздравява или умира :)... Когато оздравее или остава обичта или всичко отива по дяволите, затова и не разделям нещата. Силната любов за която говориш и която всички познаваме изисква много жизнена ергия, доказано е че човек като е влюбен слабее, от самото състояние на влюбеност, ако любовта е несподелена или му бъде отнета - той може да умре или просто да се примири и продължи. В които от всички останали случаи това не е валидно? Щом си силно привързан към някого значи говорим за любов, с която ще свикнем и ще заживеем щастливо и спокойно, когато ни бъде отнета, независимо какъв ни е човека, ще страдаме, според степента на нашата привързаност към този човек.
Обаче няма вечно болен човек или поне аз не познавам, човек или оздравява или умира :)... Когато оздравее или остава обичта или всичко отива по дяволите, затова и не разделям нещата. Силната любов за която говориш и която всички познаваме изисква много жизнена ергия, доказано е че човек като е влюбен слабее, от самото състояние на влюбеност, ако любовта е несподелена или му бъде отнета - той може да умре или просто да се примири и продължи. В които от всички останали случаи това не е валидно? Щом си силно привързан към някого значи говорим за любов, с която ще свикнем и ще заживеем щастливо и спокойно, когато ни бъде отнета, независимо какъв ни е човека, ще страдаме, според степента на нашата привързаност към този човек.
Ето, вече и ти правиш разлика между обич и любов. :)))))))))))Любовта не винаги преминава в обич, тя може да премине и в омраза.
miaa написа:
Каss,когато човек има деца има задължения и отговорност, не само когато са малки.. И всеки родител, трябва да бъде до
тях, когато те имат нужда от помощ и разбиране.
Това не са приоритети , а Е съзнание .Аз мисля по този начин и вникакъв случай не натрапвам мнението си.
Истинската любов е взаимност и доверие.Тези неща се усещат.Другото е упорство и имитация! Благодаря ти за вниманието.Успешен ден!
тях, когато те имат нужда от помощ и разбиране.
Това не са приоритети , а Е съзнание .Аз мисля по този начин и вникакъв случай не натрапвам мнението си.
Истинската любов е взаимност и доверие.Тези неща се усещат.Другото е упорство и имитация! Благодаря ти за вниманието.Успешен ден!
Това не е никакво съзнание, а е чисто и просто майчин инстинкт. Има го и при мъжете, но е доста по-слаб. Взаимност и доверие = приятелство.
kass написа:
Съгласна съм с теб Мия. Има хора, които подреждат любовта като приоритет: 1- децата, 2- родителите, 3- половинката, 4- приятелите и т.н. За мен обаче всичко е приоритет и е на 1-во място, затова се изисква много взаимно разбиране, както от мен, така и от всички изброени по-горе. Отговорноста, както и любовта трябва да е взаимна и споделена.
Те подреждат обичта по приоритети, не любовта. Любовта не може да се подрежда. :)))))))))))))) Що за любов е това, щом можеш съзнателно да я контролираш и "подреждаш" според приоритетите.
Това не е майчин истинкт, Rat !
Когато децата ти имат нужда от теб в момент, на когото няма на кого друг да разчитат е отговорност.Ако щеш го приеми и като доверие..Не става въпрос само откъм материалната страна на нещата.
Аз не си въобразявам по отношение на мен..
Това е така.Но това са много лични неща и спирам до тук! Хубав ден!
цитирайКогато децата ти имат нужда от теб в момент, на когото няма на кого друг да разчитат е отговорност.Ако щеш го приеми и като доверие..Не става въпрос само откъм материалната страна на нещата.
Аз не си въобразявам по отношение на мен..
Това е така.Но това са много лични неща и спирам до тук! Хубав ден!
Отговорност мога да проявя относно моята работа, но да говорим за отговорност при деца ми звучи малко: Децата са ми задължение. Ние правим нещо за нашите деца, защото изпитваме силно чувства към тях, а не защото имаме отговорности спрямо тях. Аз отговарям за 30 камиона, но не ги обичам. :))))))))))))))))))))))
И това наистина е майчин инстинкт. Тук разум няма много, а отговорността е категория свързана изцяло с разума.
цитирайИ това наистина е майчин инстинкт. Тук разум няма много, а отговорността е категория свързана изцяло с разума.
не мисля, че героинята го е заобичала. По-скоро се е разтревожила, че няма други желаещи за нейния влак.
цитирайВсички действия в нашия живот се ръководят от любов или поне така трябва да бъде.
Рат, ако хората нямаха свойството да се влюбват то мъжете и жените щяха да се подминават по улиците без да се забелязват дори :). Родителите не си ги избираме, децата сами си ги раждаме, приятелите ги срещаме и подбираме по путя на нашия живот. Едните ги обичаме, защото са ни създали, другите защо ние сме създали, третите, защото са ни близки по разбрания и светоглед. Необходимостта от връзка между мъж и жена пламва по магичен начин, което ти наричаш любов, а нея отделяш от другата към другите и наричаш обич. Може и така да е, но аз предпочитам към всички да е едно и също :)
Мия и аз не съм съгласна, че е само майчински инстинкт, отговорност също не ми звучи добре, предпочитам да го наричам любов, до нея се нареждат всички останали неща :)
цитирайРат, ако хората нямаха свойството да се влюбват то мъжете и жените щяха да се подминават по улиците без да се забелязват дори :). Родителите не си ги избираме, децата сами си ги раждаме, приятелите ги срещаме и подбираме по путя на нашия живот. Едните ги обичаме, защото са ни създали, другите защо ние сме създали, третите, защото са ни близки по разбрания и светоглед. Необходимостта от връзка между мъж и жена пламва по магичен начин, което ти наричаш любов, а нея отделяш от другата към другите и наричаш обич. Може и така да е, но аз предпочитам към всички да е едно и също :)
Мия и аз не съм съгласна, че е само майчински инстинкт, отговорност също не ми звучи добре, предпочитам да го наричам любов, до нея се нареждат всички останали неща :)
:):) Много практично звучи...
Благодаря ти...
цитирайБлагодаря ти...
kass написа:
Не съм го чела, благодаря, ще го намеря да го прочета!
... е песен
kass написа:
Така е принце, хорята очакват да бъдат обичани по начина по който обичат, понякога се уморяват от това, че не се получава каквото и да направят, ако го искат много силно, примиряват се, а веднъж свикнеш ли с мисълта, че можеш и без този човек, то после е много трудно да продължаваш да вярваш, че точно той е човекът за теб. Благодаря!
Мисля, че е възможно човек да обича даже когато е отблъснат, Касс, когато не е с другия. Даже и да знае, че няма надежда, даже и да се откаже да се бори, даже и другият да му липсва, мисля, че може да обича без ревност и съжаление, и това да го зарежда, защото това да обичаш само по себе си е силно. Така де, ако обичаш истински някого, ще искаш най-доброто за него, той да се чувства добре, даже и ако трябва да се отдръпнеш. Но страдаш ли от това, значи вероятно не го обичаш истински... Май стана сложно :)
58.
miaa -
Ето моят коментар 47 , където пиша,че човек има и задължения , към децата
22.02.2010 15:34
22.02.2010 15:34
"Каss,когато човек има деца има задължения и отговорност, не само когато са малки.. И всеки родител, трябва да бъде до
тях, когато те имат нужда от помощ и разбиране."
С едно уточнение, отговорността наистина е разум, който човек трябва да проявява , когато взима важни решения в живота си и този на децата му.! С най- добри чувства, Каss i Rat!
цитирайтях, когато те имат нужда от помощ и разбиране."
С едно уточнение, отговорността наистина е разум, който човек трябва да проявява , когато взима важни решения в живота си и този на децата му.! С най- добри чувства, Каss i Rat!
59.
анонимен -
Eлaтe в blog. bg-най-добрaтa бо...
23.02.2010 11:26
23.02.2010 11:26
Eлaтe в blog.bg-най-добрaтa бозaджийницa!
Чeтeтe:
- Упорство-боза за вac!Oт kass.Xa-xa!
цитирайЧeтeтe:
- Упорство-боза за вac!Oт kass.Xa-xa!
Бе, любов, любов, ама може ли да не караме само на мечти и въздушни кули? Аз вече искам нещо повече от това :)
Хубав разказ, Касс :)*
цитирайХубав разказ, Касс :)*
Благодаря basst, знам ли и аз кое, колко и докога :), принца каза че може спокойно да се обича един човек цял живот въпреки, че той не откликва, и аз мисля че е възможно, но трудно бих се примирила с това положение :):):)...
цитирайАаааа...минах я аз тая фаза....любов до гроб..без да ми откликват...нема нужда...:)
цитирайабе няма нужда, ама като не пита... :)
цитирай... много реално. Поздравления за авторката :)))
цитирайпоздравления!
Това е живота!
:)
цитирайТова е живота!
:)
Благодаря :)
цитирай:), по ми харесва как го представяш ти ;)
цитирайХубав разказ.
цитирай:)
благодаря!
цитирайблагодаря!
Търсене
За този блог
Гласове: 23073
Блогрол
1. Любим линк
2. Любим линк
3. нещо, което всеки трябва да прочете
4. Културно наследство в риск
5. Буркан от Майонеза
6. Защо Русия и Украйна никога няма да се разберат!
7. Цървули и ботуши
8. енергини вампири
9. 1-000
10. Евгений войн
11. да се прочете от всеки!
12. Руанда - страната, където командват жените
13. някакъв човек
14. древни библиотеки
15. На българските държавници
2. Любим линк
3. нещо, което всеки трябва да прочете
4. Културно наследство в риск
5. Буркан от Майонеза
6. Защо Русия и Украйна никога няма да се разберат!
7. Цървули и ботуши
8. енергини вампири
9. 1-000
10. Евгений войн
11. да се прочете от всеки!
12. Руанда - страната, където командват жените
13. някакъв човек
14. древни библиотеки
15. На българските държавници