Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2010 18:29 - Не знам за женската логика, но и мъжката си я бива понякога :)
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 16433 Коментари: 74 Гласове:
61









Жената казва:

- Скъпи, днес си счупих тока на обувката…

Мъжът си мисли:

„Щом ми казва това, значи иска да й купя нови обувки”

 

Жената казва:

- Скъпи, отивам да си взема душ…

Мъжът си мисли:

„ щом отива да си вземе душ, значи иска да правим секс”

 

Жената казва:

- Скъпи, нашите ни канят на гости, тъкмо ще ви запозная…

Мъжът си мисли:

„ щом иска да ме запознае с техните, значи иска да се женим”

 

Жената казва:

- Днес пих кафе с един мой приятел…

Мъжът си мисли:

„ приятел? Да бееее, сигурно е някой ухажор, казва ми това за да ме накара да ревнувам”

 

Жената казва:

- приятелката ми си купи нова кола…

Мъжът си мисли:

„ да бе да, щом има нова кола, значи си е хванала богат любовник”…

 

И т.н. с много усмивки …



Тагове:   Мъжката,   логика,


Гласувай:
61



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lila - жената казва - сготвих нещо вкусно. ...
14.10.2010 18:57
жената казва - сготвих нещо вкусно.
мъжът мисли - подкупва ме за нещо.
:)
цитирай
2. novex - ами от?!
14.10.2010 19:05
Имали друг вид логика освен мъжката, жените просто се плуват в емоции :)
цитирай
3. cefulesteven - Като сте свикнали да се изразявате ...
14.10.2010 19:11
Като сте свикнали да се изразявате иносказателно, разбира се, че ще се мъчим да ви тълкуваме и ще си правим автоматични тълкувания, дори когато фразата ви е буквална :)
цитирай
4. nyemecama - абре каси,
14.10.2010 19:50
и на мене ми купиха нова кола, ама ти не казвай! шшшшшшшшшшшшшшшт!
цитирай
5. smani - При третото логиката е бетон! :)
14.10.2010 20:02
При третото логиката е бетон! :)
цитирай
6. vmir - Доста вярно!
14.10.2010 21:02
:)))
цитирай
7. yotovava - Ми
14.10.2010 21:23
да!!! :)))))))))))))))))))))))))))
поздрави
Валя
цитирай
8. dbi - :)
14.10.2010 22:01
1. Ще ме моли да ходим по магазините и аз ще трябва да вися като паяк, докато тя изпробва най-малко една дузина чифта ...
2. Ще излизаме ... Ще започна да се обличам, чак когато ми каже, че си е обула обувките ...
3. Сигурно ще си хапнем и пийнем на ниво ...
4. Едва ли е бил по-готин от мен ...
5. Убиец на пътя с нова кола ...

Леко се разминаваме ...
цитирай
9. andrinamark - Две вселени, в които елементарните ...
14.10.2010 22:42
Две вселени, в които елементарните частици се въртят в различни посоки... :))), но не анихилират... (е, само понякога) :))))
Поздрав! Разсмя ме! :)
цитирай
10. анонимен - популярни женски реплики-превод
14.10.2010 23:33
Да = Не
Не = Да
Може би = Не
Аз съм виновна = Ще видиш ти
Необходимо ни е = Аз искам
Решавай сам = Вярното решение сега е вече очевидно
Прави каквото искаш = После ще си платиш за това
Трябва да поговорим = Необходимо ми е да се оплача
Разбира се, продължавай = Не искам да правиш това
Не съм разстроена = Разбира се, че съм разстроена, бе идиот!
Ти си толкова мъжествен = Трябва ти да се обръснеш и си много потен
Разбира се, ти си много грижлив тази вечер = Ти можеш ли изобщо да мислиш за нещо друго, освен за секс?
Бъди по-романтичен, изгаси светлината = Имам синини по бедрата
Тази кухня е толкова нуедобна = Искам нов дом
Искам нови перденца = и килими, и мебели и тапети...
Закачи картината тук = НЕ, аз имах предвид ето тук!
Чух някакъв шум = Забелязах, че почти си заспал
Обичаш ли ме? = Каня се да те помоля за нещо скъпо
Колко много ме обичаш? = Днес направих нещо, което съвсем няма да ти хареса
Ще съм готова след минутка = Сваляй си обувките и потърси интересна игра по телевизията
Имам ли дебел задник? = Кажи ми че съм красавица
Трябва да се научиш да общуваш = Просто се съгласи с мен
Чуваш ли ме?! = (Твърде късно, вече сте умрели)
Това да не е малкия? = Защо да не станеш и да го полюлееш, докато не заспи?
Не викам! = Да, аз викам, защото мисля, че това е важно!
цитирай
11. анонимен - популярни мъжки реплики-превод
14.10.2010 23:36
Гладен съм = Гладен съм
Искам да спя = Искам да спя
Уморен съм = Уморен съм
Не искаш ли да отидем на кино? = А после мисля да правим секс
Мога ли да те поканя на вечеря? = А след това се каня да правя секс с теб
Мога ли да ти позвъня? = А след това мисля да правя секс с теб
Може ли ви поканя на танц? = А след това мисла да правя секс с теб
Красива рокля! = Красиви гърди!
Изглеждаш напрегната, нека те помасажирам = Искам да те погаля
Какво става? = Не разбирам, защо правиш такъв проблем от това?
Какво става? = И от каква безсмислена психологическа травма се терзаеш сега?
Какво става? = Предполагам, че не може да се разчита на секс тази вечер?
Скучно ми е = Не искаш ли да правим секс?
Обичам те = Хайде да правим секс точно сега
Аз също те обичам = ОК, казах го и по-добре да започнем секса сега!
Да, харесва ми твоята прическа = предната ми харесваше повече
Да, харесва ми твоята прическа = 50 лева, а изглежда почти като старата
Хайде да поговорим = Искам да те потопя в дълбочината на своите мисли и може би тогава ти ще поискаш да правиш секс с мен
Искаш ли да се ожениш за мен? = Искам да нямаш възможност да правиш секс с други мъже
(В магазина) Предишното ми хареса повече = Взимай нещо от тези глупави рокли и да си ходим
цитирай
12. malkiatprintz - Важното е логика да има. . . някаква ...
15.10.2010 00:45
Важното е логика да има... някаква :) Което ме подсеща за вица за логиката, Ив:

Срещат се двама, единият носи дебела книга - "Логика".
- И кво е това логика?
- Гледай сега: ти имаш ли аквариум?
- Да.
- Следователно той вероятно е пълен с рибки?
- Да.
- Значи обичаш рибите?
- Ами... да.
- Тогава значи обичаш и риболова?
- Е, да.
- И като ходиш за риба, обикновено имаш добър улов?
- Разбира се!
- И, предполагам, рибата не я изхвърляш обратно, а си я носиш вкъщи да си я сготвиш, нали?
- Че естествено!
- И със сготвената риба обичаш да има хубаво бяло вино, нали?
- Е, добре е.
- А след като обичаш виното, значи обичаш и жените.
- Ама разбира се!
- Ето виждаш ли? Значи не си педераст.
Пляснал се по главата първият: "Страхотна книга, тичам да си я купя". Речено-сторено, купил я човекът и върви по улицата, обаче среща друг свой приятел, който на свой ред го пита що е това логика.
- Ами гледай сега, ти имаш ли аквариум?
- Не.
- Е, значи си педераст!
:)

И за да има мир сред логиките, ето няколко извадки от "Принцесешкия речник":

ЧАР – Частен Апарат за Репресии. Основното и единствено средство за убеждаване, което притежават принцесите. За принцесешкия ЧАР почивка няма и още не се е намерил някой, който да му устои.

КГБ – Комитета по Големите Бъркотии. Съставен от принцове като начин на взаимопомощ за бързото овладяване на извънредни ситуации, предизвикани от принцеси-калпазанки. КГБ идва когато и ЧАР-а не може да помогне.

ПОТНИК – Принцесешки Отдел за Тестове, Начални Изпитания и Контрол.
Състои се от феи и принцеси, които подлагат принцовете на тестове и решават “става” / “не става”

Клуб АНС-ТТСБ - Клубът, от който по неволя е произлезнал КГБ и в който членуват главно принцеси-калпазанки. На дълго и широко казано, името на клуба може да се чете и така: Аз Не Съм – То Така Си Беше!

"Искам" – една от най-често използваните думи. Обикновено е съпроводена с посочване с пръст на обекта на желанието. Използва се вместо “моля”, “ако обичаш”, “би ли могъл/могла да…” и други дълги и трудни за запомняне и произнасяне думи и словосъчетания.

"пък" – тази дума не се използва самостоятелно. Обикновено се използва като завършек на някое принцесешко изречение. Когато принцесата е казала “Искам” и изпълнението на желанието й се е забавило, тя обикновено добавя “пък” и обикновено се свързва с голеееми неприятности.

Чуете ли “Искам … пък” – забравете за желанието, за принцесата и за всичко, което можете да забравите и запомнете само едно: плюйте си на петите, докато все още можете. Защото думата “пък” пуска ЧАР-а в действие.

"Фръц" – това не е дума, това е жестомимичен елемент на живото общуване и представлява следното: принцеса, видимо недоволна от нещо, с ръце, скръстени отпред на гърдите, с леко троснато движение и нацупена муцунка, казва едно тихо, но изразително “хм” и рязко обръща глава настрани, тайничко наблюдавайки с крайчеца на едното си око ефекта от цупенето. Фръцването е безопасно. Поне докато не е казала “пък”.

"Мрън" е една изключително специална думичка с много-много значения. Например “мрън” се казва, когато принцесата иска да й позволят нещо, което е против правилата. Също така, “мрън” се използва в случаите, когато някоя принцеса нещо я боли/спи й се/кисела е/иска някъде или пък не иска… Обикновено “мрън” е малко преди “пък”… Потърпевшите принцове твърдят, че мрън не е просто дума, а състояние!

"Хъм" - само да ми паднеш (някъде и насаме) - казано накратко. Използва се от принцесите за изразително подчертаване на недоволството им. Съдържа в себе си елемент на закана и … отмъщение.

Принцесешки изрази, с които е добре да сте наясно:

“Не съм аз, то така си беше” – означава “Тука стана някаква беля, ама…”

”Тук е студено” – означава “На мен ми е студено, би ли направил нещо по въпроса, докато не съм се окостила съвсем?!”.

”Имаме ли шоколад?” – означава “В момента нямаме шоколад, но на мен ужасно много ми се хапва, нищо че е почти полунощ и магазините в царството вече на работят. Намери шоколад!”.

”Шоколад без боклуци” – означава “Чист шоколад, без ядки, плодчета, вафлички и т.н. боклучки вътре”.

”Спиш ли?” – означава “Как може да заспиш точно сега, когато искам да си говоря с някого?!”

”Какво да облека?” – означава “От сто години и половина не си ме водил по магазините и не си ми купувал нови премени”. Пояснение: под “От сто години и половина” да се разбира “от миналата събота”.

“Какво ще правим днес?” – означава “Не ми стои вкъщи, заведи ме някъде, толкова отдавна никъде не сме ходили” – т.е. от вчера :)

„Охх!” – означава “Искам нещо, ама и аз не знам какво” :)

„Айде деее” – означава “Много искам да направиш, това което ти казвам и да ми разрешиш това, което искам”

„Е, да бе, да” – означава “Аз пък изобщо не съм съгласна!”

Принцки изрази, с които е добре да сте наясно:

”Не е лошо” – означава “Хубаво е”, “Харесва ми”.

”Става” – означава “Прекрасно е”, “Вкусно е” и т.н. в зависимост от контекста.

”Може” – означава “Сега не мога да преценя, трябва да помисля”.

”Споко” – означава “Остави ме на мира, не виждаш ли че … правя/гледам/слушам/търся … нещо си”.

“Ей сега” – подобно на “Споко”, но значи, че исканото действие няма да бъде извършено в близко бъдеще или по-скоро, че няма да бъде извършено изобщо, или поне не преди включването на “пък” и/или “фръц”.

“Добре” – подобно на “Споко” и “Ей сега”, но с уточнението, че принцът дори не е чул, какво се иска от него.

http://www.youtube.com/watch?v=acSvQkghfps

:)
цитирай
13. evrazol - +
15.10.2010 03:14
cefulesteven написа:
Като сте свикнали да се изразявате иносказателно, разбира се, че ще се мъчим да ви тълкуваме и ще си правим автоматични тълкувания, дори когато фразата ви е буквална :)


Пък и тълкуванията си можем да правим удобни за нас. Никак не е зле да си мъж, дори това да е на загуба ... Те, жените - квото откопчат. Ай карай ... :))))
цитирай
14. newlogic - Една жена се гледала дълго в огле...
15.10.2010 05:26
Една жена се гледала дълго в огледалот, очевидно недоволна от това, което вижда в него.
Гледа, гледа и в един момент казва неврно:
-Емииии, така му се пада на моя мъж! :)

Не може във всичко да търсите логика :) Просто се радвайте на живота :)
цитирай
15. kikokinezi - :-) Много вярно и забавно! Общув...
15.10.2010 09:29
:-) Много вярно и забавно! Общуването с жени е далеч по-интересно :-) !!!
цитирай
16. kass - lila
15.10.2010 09:31
ха ха... страхотни са тълкуванията на мъжете понякога :)....
цитирай
17. kass - novex
15.10.2010 09:33
жените просто говорят, а мъжете задължително търсят някакъв подтекст :))))
цитирай
18. hristo27 - С логика или не - важното е да си в и...
15.10.2010 09:33
С логика или не - важното е да си в играта! :))))))
цитирай
19. kass - cefulesteven
15.10.2010 09:35
така е Стеф жените се изказват кога иносказателно, кога буквално, а мъжете смятат, че се очаква нещо повече от тях от това просто да ги изслушат :))))
цитирай
20. kass - nyemecama
15.10.2010 09:40
мълча си, гроб съм :)...
Като станах абитуриентка поисках от баща ми парите приготвени за бала, но не ги похарчих за рокли и обувки, облякох една рокля на майка ми, а с парите си купих кола, жигула...е, прибавих и вдна година работа към сумата спестена от бала и така, но после с ужас трябваше да слушам как баща ми бил широкоскроен мъж и купил на дъщеря си кола :)))))...
цитирай
21. kass - smani
15.10.2010 09:41
smani, параноята е страшно нещо :))))...
цитирай
22. kass - vmir
15.10.2010 09:43
;):)...
цитирай
23. kass - yotovava
15.10.2010 09:45
:))))
цитирай
24. kass - dbi
15.10.2010 09:50
това ще го ядеш ли? - още съм гладен, мога ли да изям и твоето...
Как е майка ти? - ще има среща с приятели, защо не идеш да видиш как е майка ти утре вечер...
Децата заспаха ли? - може да правим секс ако искаш...
и т.н., а после жените говорели завоалирано...
:)))))
цитирай
25. kass - andrinamark
15.10.2010 09:51
Две вселени... но затова пък живота е интересен :))))...
цитирай
26. kass - katana
15.10.2010 09:54
ха ха ха... katana, от твоя превод на мъжките реплики разбрах, че в повечето случаи става въпрос за: яде ми се, спи ми се и прави ми се секс :)))))...
цитирай
27. kass - malkiatprintz
15.10.2010 09:56
ха ха ха принце, излиза че логиката не е точна наука :)))))....
цитирай
28. kass - evrazol
15.10.2010 09:58
не просто можете, задължително ги правите според както ви отърва :))))....
цитирай
29. kass - newlogic
15.10.2010 10:02
:))) да се радваме на живота и без тоа няма много логика в него :))))...
цитирай
30. kass - kikokinezi
15.10.2010 10:04
общуването със жени за мъжа е като ребус за решаване :))))...
цитирай
31. kass - hristo27
15.10.2010 10:05
така е :))))...
цитирай
32. kleopatrasv - Влюбеният усеща любимата си и без ...
15.10.2010 10:12
Влюбеният усеща любимата си и без този разговор, а за останалите трябва да се каже реплика, за да има намек!
Усмихна ме, поздрави:)))
цитирай
33. svetlanal - Да мълчим ли?!
15.10.2010 10:40
Тогава ще трябва да оставим ръцете...да говорят - ще си помисли той. Няма угодия ни в прав текст ни в крив!!! :) Ама иначе е готино да си разшифроваме репликите, иначе ще си умрем от скука.
- Скъпи, обичам те!
- Кажи колко пари искаш.
Така си говорим у дома, лесно и просто като живота, без излишно да си го усложняваме. :) Ако може от утре, докторе!!!
цитирай
34. miaa - Искрено ти се радвам, Kass!Ориг...
15.10.2010 10:49
Искрено ти се радвам,Kass!Оригинална и забавна, когато искаш да създаваш радост и добро настроение! С обич:)
цитирай
35. muhatawc - хах
15.10.2010 10:51
просто няма логика -:))
и двата пола са непредвидими
от там иде интересното иначе ще е скукаааааааааа
цитирай
36. kass - kleopatrasv
15.10.2010 10:52
благодаря Клео, дано обаче това не означава, че като спрат да разбират намеците ни и кога са намеци - кога просто споменаване на нещо, са спрели да ни обичат :))))...
цитирай
37. kass - svetlanal
15.10.2010 10:56
Никакво мълчане! Предлагам нов речник:
Скъпи, трябват ми пари - да означава "трябват ми пари"
скъпи, обичам те - да означава "обичам те"...
и готово, всичко ще си дойде на мястото, дано само мъжете не потърсят друг смисъл в тези откровения, защото струва ми се хич не обичат да скучаят :))))...
цитирай
38. kass - miaa
15.10.2010 10:57
трябва да гледаме от веселата страна на живота miaa, нещата са такива каквито са :)...
цитирай
39. rpatel - :-))) Моя като чуе, че съм си скапала ...
15.10.2010 10:59
:-))) Моя като чуе, че съм си скапала обувките и изпада в нервна криза, защото аз и без това съм си едно омалено копие на Кари Брадшоу. Щях да съм сащата като нея, ама на, няма пари. Иначе дай ми обувки да купувам. Обаче на моменти мъжката логика е желязна! Усмивки.
цитирай
40. kass - muhatawc
15.10.2010 11:00
скука не може да има наистина... мъжка или женска логика, всичко произлиза от едно вечно старание да разберем природата на другия пол :))))...
цитирай
41. анонимен - Абсолютно съгласен!!!!
15.10.2010 11:04
kikokinezi написа:
:-) Много вярно и забавно! Общуването с жени е далеч по-интересно :-) !!!

Общуването с мъже води до тежък махмурлук сутрин!
цитирай
42. kass - rpatel
15.10.2010 11:04
обувките и аксесорите са голяма слабост на жените (повечето), а мъжете рядко разбират, че футболния мач, колата, риболова или която и да било негова страст, действа на жените по същия начин както обувките или пазаруването за него :)))) Всеки си има своите пристрастия и своята логика за това кое е полезно, хубаво, ненужно, забавно и прочие :)))))
цитирай
43. kass - katana
15.10.2010 11:06
katana написа:
kikokinezi написа:
:-) Много вярно и забавно! Общуването с жени е далеч по-интересно :-) !!!

Общуването с мъже води до тежък махмурлук сутрин!


и до невероятни щуротии, незнайно как извършени от уж зрели и логично мислещи мъже :)))))
цитирай
44. анонимен - Точно така!!!! :-)))))
15.10.2010 11:07
kass написа:
ха ха ха... katana, от твоя превод на мъжките реплики разбрах, че в повечето случаи става въпрос за: яде ми се, спи ми се и прави ми се секс :)))))...

И не ме разкарвай по магазините. Преди време участвах в редактирането на един текст. Ще го намеря и ще ти го пратя тук.
цитирай
45. анонимен - Обръщение на мъжете към жените - 1 част
15.10.2010 11:14
Скъпи жени, госпожици, приятелки, годеници, съпруги и т.н.,
1. Ако считате, че сте дебели, това най-вероятно е вярно. Не ни питайте постоянно, ние няма да ви дадем удовлетворителен отговор!
2. Ако искате нещо, то просто го кажете. Нека изясним-ние сме прости. Ние не разбираме деликатните, заобиколни въпроси. Намеците не работят при нас-също и очевидните такива! Просто кажете това, което искате!
3. Когато задавате въпрос, на който не очаквате отговор, не се учудвайте че получавате отговор, който не искате да чуете.
4. Ние сме прости. Когато ви молим да ни подадете филийка хляб, ние нямаме предвид нищо по-различно от това, което ви казваме. Това не е упрек, че хлябът не е на масата. Няма нито скрити тълкувания, нито обвинения! Ние наистина сме прости.
5. Ние сме прости. Няма никакъв смисъл да ни питате за какво си мислим. В 96,5% от времето ние си мислим за секс. Не, ние не сме нерези, това просто ни харесва най-много!
6. Ние сме прости. Понякога ние не мислим за вас. И в това няма нищо лошо. Молим да свикнете с тази мисъл. И да не ни питате за какво си мислим, освен ако не сте готови да водите разговор за политика, икономика, философия, поркане, цици, задници и/или коли.
7. Петък /Събота/ Неделя=плюскане=приятели=футбол пред телевизора=бира=лоши маниери. То е като пълнолунието или приливите и отливите-неизбежно.
8. Пазаруването не ни доставя удоволствие. И никога, никога няма да ни достави удоволствие!
9. Когато излизаме някъде, трябва да знаете че каквито и парцали да сте сложили отгоре си, те ви стоят чудесно. Кълнем се!
10. Имате достатъчно дрехи и обувки. Сълзите са изнудване! Това, че ще се разорим, не може да бъде доказателство за нашата любов.
11. Повечето мъже имат по три чифта обувки. Повтаряме: ние сме прости. Как изобщо стe стигнали до идеята, че би могло да ни хрумне кои точно обувки измежду вашите 30 чифта ще ви стоят най-добре?
12. Простите отговори като "Да" или "Не" са напълно достатъчни, и то без значение какви са въпросите!
цитирай
46. анонимен - Обръщение на мъжете към жените - 2 част
15.10.2010 11:17
13. Ако имате проблем, ни помолете да ви помогнем да го разрешите. Не ни молете да ви съчувстваме, както правят това вашите приятелки.
14. Главоболие, което трае 8 седмици, не е никакво главоболие. Вървете на лекар!
15. Ако сме казали нещо, което може да бъде изтълкувано по два различни начина, единият от които ви обезпокоява или ви прави нещастни, ние сме имали предвид другото тълкувание!
16. ВСИЧКИ мъже виждат само в 16 цвята. Прасковата е плод, а не цвят!
17. А що за цвят е кайсията (каисията?) и как, по дяволите, се пише тази дума?!?
18. Бирата ни харесва по същия начин, по който на вас ви харесват чантите. Вие не го разбирате. Ние също не го разбираме.
19. Когато ви питаме дали "има нещо" и вие ни отговаряте "не", ние ви вярваме и се държим така, сякаш наистина няма нищо и всичко е в ред.
20. Не ни питайте дали ви харесваме. Бъдете сигурни, че не бихме стояли при вас, ако не ви харесвахме.
21. Основното правило, за каквото и да става дума и дори при сянка от съмнение, е: Не усложнявайте нещата!
НИЕ НАИСТИНА СМЕ ПРОСТИ!!! МОЛЯ ДА РАЗПРОСТРАНИТЕ ТОВА ОБРЪЩЕНИЕ ИЗМЕЖДУ КОЛКОТО Е ВЪЗМОЖНО ПОВЕЧЕ ЖЕНИ, ЗА ДА МОГАТ ТЕ ДА НИ РАЗБЕРАТ ЕДИН ПЪТ ЗАВИНАГИ. МОЛЯ СЪЩО ТАКА ДА РАЗПРОСТРАНИТЕ ОБРЪЩЕНИЕТО ИЗМЕЖДУ КОЛКОТО Е ВЪЗМОЖНО ПОВЕЧЕ МЪЖЕ, ЗА Д А УЗНАЯТ ТЕ, ЧЕ НЕ СА САМИ.
цитирай
47. анонимен - :-))))))))))))
15.10.2010 11:23
kass написа:
katana написа:
kikokinezi написа:
:-) Много вярно и забавно! Общуването с жени е далеч по-интересно :-) !!!

Общуването с мъже води до тежък махмурлук сутрин!


и до невероятни щуротии, незнайно как извършени от уж зрели и логично мислещи мъже :)))))

Надали би си представила, че е възможно група мъже, в присъствието на дами, да се дерат насред Пловдив с "Последен валс" и "Белая армия, чернйи барон" и то само защото са минали покрай клубовете на СДС и БСП.
цитирай
48. kass - katana - Точно така!!!! :-)))))
15.10.2010 11:28
katana написа:
kass написа:
ха ха ха... katana, от твоя превод на мъжките реплики разбрах, че в повечето случаи става въпрос за: яде ми се, спи ми се и прави ми се секс :)))))...

И не ме разкарвай по магазините...


хубаво е мъжете като искат ядене и секс да знаят кое действа като афродизиак на жените :)))))
цитирай
49. gothic - kass,
15.10.2010 11:53
и кой гочно пункт от мъжката ложика не ти хареса, и ли кой не е верен? ) Майтап....:)))) Наистина може да се изразявата малко по-ясно, по-кратко и по-дриректно, ама пък - егати скуката ще настане, ако бъдем еднакви УЖАССССССС! А на последната ти реплика кам Катана сенсей ще ти отговоря - ние знам кои неща ви действат като афродицзиак, обаче има малък проблем. Доста от тях имат обратен ефекг при нас - водят до по-кратка или по-дълга сексуална дисфункция. Затова са нужни компромиси и взаимни отстъпки. Но двустранни....
цитирай
50. kass - katana
15.10.2010 12:05
Мъже! Моля да не се измъквате с оправданието "Ние сме прости", ако бяхте прости нямаше да строите небостъргачи, автомобили, влакове и т.н. :)))))...

1. Не се иска никакво усилие да кажеш на жена си, че не е дебела, ако те пита, вие сте главният й източник на самочувствие, важно е за нея :))))...
2. Ако искаме нещо - казваме го, но не винаги когато казваме нещо означава че искаме или очакваме от вас да се сетите за нещо :))))
3. Не питайте непрекъснато "къде са ми чорапите", използвайте логичната си мисъл, те вероятно са там където обикновено седят или там където сте ги събули, ако не искате никой да ви пипа нещата, погрижете се сами за тях :))))..
4. Филийките с хляб, чашата с вода, взимането на дистанционното са неща по силите на 3 годишно дете, сигурни сме че можете да се справите и сами с тези предизвикателства :)))))...
5. Щом в 96% от случаите мислите за секс, то спрете да си предавате вид, че мислите как да решите световните проблеми, тази угрижена физиономия ни тревожи, бихме искали да разберем причината за замисления ви вид :))))))...
6. Ние пък не сме прости, с удоволствие бихме поговорили с вас за политика, коли и др. занимаващи човечеството неща :)))) Какво да се прави любознателни сме...
7. Приятелки, флирт, магазини... разберете хора сме и искаме да разпуснем също като вас :)))))
8. Правенето на салтки, слушането на мача и гирлутията ви с приятели не ни кефят особено, но ако дойдете с нас до магазина ще се напнем да го изтърпим :))))
9. Ако ще излизаме някъде обърнатете внимание как сме се облякли преди да намъкнете анцуга, няма да ходим на стадиона, добре е да бъдем хубава двойка :))))
10. Плачем когато тъгуваме, понякога тъгуваме че не искате да ни угодите, вие решете дали е изнудване или просто искате да спрем да тъгуваме, тази мисъл понякога е непосилна за мъжа :))))
11. Да, за чифт дънки и фанелка не са нужни повече от три чифта обувки :)))) Иамежду 30 чифта обувки обаче има един, който най-подхожда на роклята, нима нямате мнение?
цитирай
51. svetlanal - kass!!!
15.10.2010 12:15
Ти ме обърка тотално!!! Значи "Обичам те" искаш да значи наистина "Обичам те!" ?! Е, как да му искам тогава пари за нови ботушки?! Той надали ще прочете твоето предложение. Ще се наложи аз да му го обясня подробно довечера, докато правиме...вечеря заедно. Дано ме разбере правилно. Веднъж, докато правехме, не вечеря обаче, той ми каза, че ме обича. Дали ми е искал пари или при мъжете има друго значение, нещо като признание в любов?! Тази вечер ще го питам в прав текст. Само да не стане скандал, стискайте ми палци, че иде зима, а ботушки от къде?! :)
цитирай
52. kass - katana
15.10.2010 12:24
12. Простите отговори са достатъчни за прости въпроси, но повечето изискват обсъждане :)))
13. Ако проблемът е свързан с цикъла на жената едва ли можете да го решите, но можете да ни съчувствате и разбирате защо точно в този ден не ни се прави друго освен да се свием в леглото и да си лежим :))))
14. Ако главоболието трае 8 седмици е хубаво да се замислите кое го предизвиква, вероятно е от непрекъснатото ви мрънкане за секс, всеизвестно е, че жените не се нуждаят от секс толкова често, колкото мъжете :)))))...
15. Ако пък ние се пошегуваме не решавайте, че ви унижаваме или ви се надсмиваме, просто и ние имаме чувство за хумор :))))
16. светът не е само материя, я погледнете колко поезия има в една праскова :)))
17. Ако се бяхте старали в училище щяхте да знаете как се пише тази дума. Кайсията не е само за сексуални удоволствия има много витамини в нея също :))))
18. Ама... бирата я изпикавате, а чантата остава за дълго ползване :)))))...
19. Когато ни питате "има ли нещо" и ви отговаряме с "не" вероятно е за да избегнем пристъпа на гняв. Когато очевидно има нещо гледайте първо да ни разсеете, засмеете и после почти веднага ще разберете къде е проблема :))))
20. Ако е така, спрете да се оплаквате колко много е "вързан" мъжа за семейството, колко е принуден да търпи, нали стоите до нас защото ни харесвате, значи избора си е ваш :))))
21. Ако не искате нещата да станат сложни, спрете да подценявате нашата интелигентност, просто спрете да лъжете :)))))

МОЛЯ ДА РАЗПРОСТРАНИТЕ ТОВА ОБРЪЩЕНИЕ ИЗМЕЖДУ КОЛКОТО Е ВЪЗМОЖНО ПОВЕЧЕ МЪЖЕ, ЗА ДА МОГАТ ТЕ ДА НИ РАЗБЕРАТ ЕДИН ПЪТ ЗАВИНАГИ. МОЛЯ СЪЩО ТАКА ДА РАЗПРОСТРАНИТЕ ОБРЪЩЕНИЕТО ИЗМЕЖДУ КОЛКОТО Е ВЪЗМОЖНО ПОВЕЧЕ ЖЕНИ, ЗА Д А УЗНАЯТ ТЕ, ЧЕ НЕ СА САМИ.

:))))
цитирай
53. kass - gothic
15.10.2010 12:31
така е gothic, компромиси се искат, само дето ние разбираме и изтрайваме мача, колкото и зле да ни действа, а мъжете не тръгват на пазаруване за нищо на света :))))...
цитирай
54. kass - svetlanal
15.10.2010 12:36
Е, как да му искам тогава пари за нови ботушки?!
...
- Скъпи дай пари за ботушки... :)))
Всъщност истината е, че мъжете не обичат да се чувстват като спонсори или използвани, затова и думите "обичам те" са задължителни" :))))), разбира се това не значи да замениш едно значение с друго или че не е вярно, просто практиката ни е показала, че това е начинът...
Ако мъжът ти ти е казал че те обича, вероятно е имал предвид че много му е мило да правите това с което сте се захванали заедно, разнежил се е... :)...
цитирай
55. gothic - така е gothic, компромиси се искат, ...
15.10.2010 13:55
kass написа:
така е gothic, компромиси се искат, само дето ние разбираме и изтрайваме мача, колкото и зле да ни действа, а мъжете не тръгват на пазаруване за нищо на света :))))...



Иве, в замяна на изтрайването на мача се изтрайва някоя отвратителна сладникаво-слъзливо-романтично-любовна история. А за петчасов маратон из магазините....не знам. Това си е дисциплина от тежката атлетика :)))))
цитирай
56. kass - gothic
15.10.2010 14:23
Всъщност gothic, ако щеш ми вярвай ама напълно разбирам мъжете относно женското пазаруване. Веднъж сестра ми и майка ми ме замъкнаха с тях, в резултат на което на втория час си заплюх едно кафене, настаних се удобно и им казах навръщане да минат да ме вземат, просто не издържах. А срамът дето брах да карат продавачките да свалят дрехи от щандовете, говорим за десетки дрехи и накрая да си тръгнат без да си купят нищо, всъщност те въобще не са имали и намерение да си купуват, но някак ги кефеше да мерят... Да си купиш нещо ново е гот, но разходката из магазините е мазохизъм :)))))...
цитирай
57. makont - Май бавно превръщаме подсъзнанието
15.10.2010 17:16
в съзнание. Станали сме като лъжливото овчарче, опитаме ли се да кажем нещо истинско, никой няма да ни повярва, ще търсят подтекста. Хубава вечер Кас!
цитирай
58. gspot - :))))))))))))))))))))))
15.10.2010 17:28
katana написа:
Гладен съм = Гладен съм
Искам да спя = Искам да спя
Уморен съм = Уморен съм
Не искаш ли да отидем на кино? = А после мисля да правим секс
Мога ли да те поканя на вечеря? = А след това се каня да правя секс с теб
Мога ли да ти позвъня? = А след това мисля да правя секс с теб
Може ли ви поканя на танц? = А след това мисла да правя секс с теб
Красива рокля! = Красиви гърди!
Изглеждаш напрегната, нека те помасажирам = Искам да те погаля
Какво става? = Не разбирам, защо правиш такъв проблем от това?
Какво става? = И от каква безсмислена психологическа травма се терзаеш сега?
Какво става? = Предполагам, че не може да се разчита на секс тази вечер?
Скучно ми е = Не искаш ли да правим секс?
Обичам те = Хайде да правим секс точно сега
Аз също те обичам = ОК, казах го и по-добре да започнем секса сега!
Да, харесва ми твоята прическа = предната ми харесваше повече
Да, харесва ми твоята прическа = 50 лева, а изглежда почти като старата
Хайде да поговорим = Искам да те потопя в дълбочината на своите мисли и може би тогава ти ще поискаш да правиш секс с мен
Искаш ли да се ожениш за мен? = Искам да нямаш възможност да правиш секс с други мъже
(В магазина) Предишното ми хареса повече = Взимай нещо от тези глупави рокли и да си ходим


Отдавна не се бях смяла така! И на женските се смях!
цитирай
59. анонимен - ха ха ха. . . katana, от твоя превод на ...
15.10.2010 17:28
kass написа:
katana написа:
kass написа:
ха ха ха... katana, от твоя превод на мъжките реплики разбрах, че в повечето случаи става въпрос за: яде ми се, спи ми се и прави ми се секс :)))))...

И не ме разкарвай по магазините...


хубаво е мъжете като искат ядене и секс да знаят кое действа като афродизиак на жените :)))))

eдна хубава салата и 2 питиета, нали?
цитирай
60. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
15.10.2010 17:33
Да си имаме уважението, това не е просто мъжка логика. Това е изстрадан опит!{:
цитирай
61. inel379 - Все на обратно!:)
15.10.2010 17:54
Венера едно казва, а Марс разбира друго!
Да мислят еднакво... ще е истинско чудо!
Поздрав с усмивка!:)
цитирай
62. mamkamu - +
15.10.2010 18:47
Базирайки се на собствения си опит и на опита на моите приятели, цитираните от теб женски приказки, съвсем естествено пораждат у мъжа тези обосновани и истинни негови логически заключения :)

Само като се сетя за обувки и лошо ми става :)))
цитирай
63. kass - mamkamu
15.10.2010 19:03
Виж сега има известна разлика :)...
"Счупих си тока на обувката" не значи трябва да ми купиш обувки, а значи че жената е преживяла голямо нещастие. Ако е готина може да ти разкаже и весела история. Ако е актриса може и да ти изиграе драматична сцена от момента на счупването. В този ред на мисли репликата "точно сега нямаме пари" е ужасно неуместна и ще я подразни. Историята има етапи: 1. Да се оплаче, да сподели или просто да те информира.... 2. Да потърси подходящ момент да се върни на въпроса с обувките и нуждата от нови, а това не става в момента на споделянето :))))
Запознаването с близките, роднни, приятелки и прочие е вид фукане, иска да се изфука с теб и сериозната си връзка. За мъжете обаче това значи ангажимент, въпреки че ако жената е красива той я е замъкнал по купони и се е изфукал пред целия свят, включително и роднините с готиното гадже без да му хрумне и най-малката мисъл за женене :))))
Приятелят никога не е "просто приятел" за мъжа, абеее айде по-добре без много приятели от мъжки пол около нея :))))
ВЪобщеее опитът няма нищо общо с истината в повечето случаи:)))
цитирай
64. kass - inel379 - Все на обратно!:)
15.10.2010 19:04
наобратно е когато хората са мнителни :))))
и мъжете и жените включително :)))
цитирай
65. kass - voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
15.10.2010 19:07
в повечето случаи е мъжка логика, защото ако при една жена нещо е било така, то според мъжа при всички е така :)))), а жените са толкова различни :))))
цитирай
66. kass - katana
15.10.2010 19:09
katana написа:
kass написа:
katana написа:
kass написа:
ха ха ха... katana, от твоя превод на мъжките реплики разбрах, че в повечето случаи става въпрос за: яде ми се, спи ми се и прави ми се секс :)))))...

И не ме разкарвай по магазините...


хубаво е мъжете като искат ядене и секс да знаят кое действа като афродизиак на жените :)))))

eдна хубава салата и 2 питиета, нали?


На свещи, с цветя, хубава музика и забавни истории - става :)...
цитирай
67. kass - makont
15.10.2010 19:11
хубава вечер и на теб, но все пак няма толкова много лъжливи овчарчета, дали пък всеобщото схващане не е виновно за някои недоразумения :))))...
цитирай
68. kass - gspot
15.10.2010 19:12
Винаги е забавно нали, независимо кой за кого какво констатира :))))...
цитирай
69. анонимен - ха ха ха. . . katana, от твоя превод на ...
15.10.2010 22:58
kass написа:
katana написа:
kass написа:
katana написа:
kass написа:
ха ха ха... katana, от твоя превод на мъжките реплики разбрах, че в повечето случаи става въпрос за: яде ми се, спи ми се и прави ми се секс :)))))...

И не ме разкарвай по магазините...


хубаво е мъжете като искат ядене и секс да знаят кое действа като афродизиак на жените :)))))

eдна хубава салата и 2 питиета, нали?


На свещи, с цветя, хубава музика и забавни истории - става :)...

На свещи не мога да си уцеля чашата! Имай милост! :-))))))))))
цитирай
70. анонимен - Каси, чак сега изчетох писанаето ти.
15.10.2010 23:16
Благодарско за наблюдението ти, ама...Аз, като ти казвам, че сме прости, ти..не та не. Лично аз не съм срещал мъж /от моите познати/, който е в състояние да възпроизведе с какво била облечена жената, 30 мин. след като са се разделили. Ако се е стигнало до събличане, пълна амнезия. :-)))) Винаги ме е учудвал факта, как една жена забелязва обувките на друга жена, при положение ,че не се е тикнала под масата и не ги е разгледала от близо. Значи...един от тестовете "харесва ме" е да си хванеш гаджето и да го замъкнеш по магазините. Ако не си намери 3 основателни причини да избяга на 30-та мин. много те харесва.
Ако мъж направи салата сам в твоя чест и без да се пореже, има силни чувства. Да си знаеш. :-)))) На ругатните, кое къде се е скрило, не обръщай внимение.
цитирай
71. kass - katana
16.10.2010 13:36
ахааа, това обеснява защо ме питат "тази блузка нова ли ти е?" при положение че съм излизала поне 5 пъти с нея :)))). Обачеее това няма нищо общо с прости и умни, а с неща които те вълнуват или не. В общи линии за мъжа е важно цялостния вид, другото са подробности :))))...А колкото до обувките, никога не съм сваляла поглед от лицето на човек, мъж или жена, че да забележа какви са му обувките и поради тази причина винаги ме е учудвал факта, че мъжката логика произлиза от някакъв опит със жените, които една с друга нямат нищо общо. Примерно мъж се е возил при жена слаб шофьор и констатира категорично "жените не стават за тази работа" :)))) Също така за очудване на мъжете не всички жени обичат да пазаруват с часове. По дрехите ще ги познаете, носи ли се спортно една жена, значи мрази да си губи времето в обикаляне по магазините :)))).... Изобщо по това как се облича, изразява, жестикулира, дори смее, шегува и прочие един човек (независимо мъж или жена) може да се направи заключение какъв е той/тя, какво обича и необича, това е цяла наука :))))) Така например хората (и мъже, и жени) носят дълги или къси коси, обици на разни места, татуировки, спортни или секси дрехи и прочие и всяка обобщаваща констатация може да изиграе лоша шега както за единия пол, така и за другия :))))). Тъй че ако някоя жена те помоли да отидеш с нея до някой магазин, не бързай да даваш на заден, може да си прекарате много готино деня, нещо повече да се окаже че ти си този който се е застоял в някой магазин повече от нея, особено ако е хранителен :))))...
цитирай
72. анонимен - :-)))))))))))) Не обобщавам, естествено. Ама си има закономерности. :-)))
17.10.2010 01:05
kass написа:
ахааа, това обеснява защо ме питат "тази блузка нова ли ти е?" при положение че съм излизала поне 5 пъти с нея :)))). Обачеее това няма нищо общо с прости и умни, а с неща които те вълнуват или не. В общи линии за мъжа е важно цялостния вид, другото са подробности :))))...А колкото до обувките, никога не съм сваляла поглед от лицето на човек, мъж или жена, че да забележа какви са му обувките и поради тази причина винаги ме е учудвал факта, че мъжката логика произлиза от някакъв опит със жените, които една с друга нямат нищо общо. Примерно мъж се е возил при жена слаб шофьор и констатира категорично "жените не стават за тази работа" :)))) Също така за очудване на мъжете не всички жени обичат да пазаруват с часове. По дрехите ще ги познаете, носи ли се спортно една жена, значи мрази да си губи времето в обикаляне по магазините :)))).... Изобщо по това как се облича, изразява, жестикулира, дори смее, шегува и прочие един човек (независимо мъж или жена) може да се направи заключение какъв е той/тя, какво обича и необича, това е цяла наука :))))) Така например хората (и мъже, и жени) носят дълги или къси коси, обици на разни места, татуировки, спортни или секси дрехи и прочие и всяка обобщаваща констатация може да изиграе лоша шега както за единия пол, така и за другия :))))). Тъй че ако някоя жена те помоли да отидеш с нея до някой магазин, не бързай да даваш на заден, може да си прекарате много готино деня, нещо повече да се окаже че ти си този който се е застоял в някой магазин повече от нея, особено ако е хранителен :))))...

Лично аз се придвижвам до и в магазините като скутер. И, ако се наложи да направя нещо за хапване... цииирк! :-))))
цитирай
73. batstefan - Здравей! Здравей! Здравей!
17.10.2010 10:46
Жената каза: скъпи виж Митко каква хубава рокля е купил на Петя.
Мъжът каза: добре скъпа, кажи му да купи и на теб!
цитирай
74. sparotok - логика
17.10.2010 19:42
Дааааааа, наистина има какво да се каже и за логиката на някои мъже:)
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4230866
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930