Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2010 22:04 - Помоооощ!
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 12796 Коментари: 55 Гласове:
2

Последна промяна: 06.12.2010 22:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

    Този месец съм доста заета и затова нямам време да влизам в блога много често, но колкото пъти вляза все гледам постиги със зов за помощ. Таши търси помощ да си кръсти кучето, изрод какво да купи на приятелката си, въобще когато и да вляза все зов за помощ и все на първа ту в най-коментирани, ту в препоръчани, въобще дружно братя да си помагаме. То не, че и аз не се нуждая от помощ непрекъснато. Особено голяма нужда имах тази сутрин понеже ми предстоеше важна среща и трябваше денят ми да е на късмет, ама като не знам с кой крак първо трябва да станеш от леглото за да ти потръгне деня дори не можах да се добера и до компа, че да попитам съблогърите. Е, чудих се, чудех се пък накрая станах и с двата едновременно. Аз много искам да помагам на хората да си решават проблемите, но все ми е бедна фантазията, отде да знам какво се подарява на гадже от женски пол, моите са все от мъжки, а там както знаете е лесно.  Сега сигурно вече се чудете за какво ми е нужна помощ, ами за да спечеля един бас...

 

 Всъщост нищо лично към никой, просто проверявах и дори се обзаложих, че постът ми ще се озове на първа за нула време само защото заглавието му съдържа думата „Помощ”…

 Поздрави и добро настроение на всички…





Гласувай:
41



1. tutankhamon661 - Ето първи коментар по пътя към първа ...
06.12.2010 22:29
Ето първи коментар по пътя към първа страница. Надявам се, че ще помогне!
цитирай
2. kass - tutankhamon661
06.12.2010 22:34
eee, мерси, мерси, но аз мислех че и без коментари ще се озове там, модераторите много обичат интересни и вълнуващи блог обществото неща да има по първа, ако има и интрижка още по-добре, пък аз съм ги съчетала... Но благодаря ти, ако спечеля баса ще те черпя :)....
цитирай
3. kass - pevg
06.12.2010 22:37
Благодаря ти, моралната подкрепа също е голяма помощ ;)...
цитирай
4. cefulesteven - Ако наблюденията ти са обективни и ...
06.12.2010 22:50
Ако наблюденията ти са обективни и точни, това говори добре; твърде добре даже, за да бъде истина: солидарност или желание за солидарност, нещо което май е в най-голям излишък на българина.
цитирай
5. kass - cefulesteven
06.12.2010 22:56
дано си прав Стеф, дано наистина проблемите ни са се свели до търсенето на помощ за такива неща :)... Солидарността според мен никога не е била в излишък на българина и мисля, че постът ми ще го докаже...
цитирай
6. malkiatprintz - Само така, Ив, взаимопомощта е ж...
06.12.2010 23:09
Само така, Ив, взаимопомощта е жизнено необходима като слънцето и въздухът за всяко живо същество :):):) Ама и на мъжките гаджета не винаги е лесно какво да им се подари - представяш ли, ти му подаряваш бормашина "Бош", обаче той си мечтаел за "Блек & Декер"... Драмаааа... :):):)
цитирай
7. diso - Малко помощ и от мене, Кас:)) М...
06.12.2010 23:12
Малко помощ и от мене, Кас:))
Майтапът настрана, но наистина съм намирал помощ от съблогърите.
А сега - и да не излезеш на Първа до полунощ, спи спокойно - ще ти се усмихне утре за събуждане:))
цитирай
8. kass - malkiatprintz
06.12.2010 23:13
ааа, принце, мъжете не са много по драмите, то сигурно и затова никоя не пита какво да подари на мъжа си :)... Нуждата от помощ при дамите обикновено настъпва след празника за да си го прибере до тях, не за друго просто мъжете много тежат :)))))
цитирай
9. malkiatprintz - Ама как няма да излезеш, я каква сме ...
06.12.2010 23:14
Ама как няма да излезеш, я каква сме дружина, пък и не е сложно като да се разсъждава над име на куче :):):)
цитирай
10. kass - diso
06.12.2010 23:15
Честно, но и аз съм получавала помощ от съблогъри, само дето никога няма да ми хрумне да търся помощ за такива неща като "как да кръстя кучето си" :)...
цитирай
11. malkiatprintz - Хахаха. . . . Ако след празника много ...
06.12.2010 23:16
Хахаха.... Ако след празника много тежи, значи положението все пак е добре, Ив, защото има и по-лош вариант: не само да тежи, ами и да се дърпа насам-натам, че и да пее като пожарникарска сирена :):):)
цитирай
12. kass - malkiatprintz
06.12.2010 23:18
ха ха ха принце, почти си го представих, пускам пост със следния текст "Моля помогнете, гаджето ми се е запило в една кръчма, ако има пловдивски блогъри дайте едно рамо да си го прибера"... :):):)...
цитирай
13. malkiatprintz - Ааа, не е така, бъркаш: името на к...
06.12.2010 23:18
Ааа, не е така, бъркаш: името на кучето е много важно нещо, че току виж се тупнала Бриджит Бардо и рекла, че името е грозно и уронва престижа на животните и тогава става кофти - току виж и БатБойко се намесил - нали и двамата са ББ, пък и той си падал по кучета, та може да стане дебела работата, затова - по-добре един блогърски референдум, че да няма после изненади :):):)
цитирай
14. ka4ak - Иве,като изпечена манипулаторка и СВЕТА ВОДА НЕ НАПИТА,знаеш много добре,че теоремата е вярна!!!
06.12.2010 23:19
Кефи се,щом това е удовоствие за теб!!!и аз се кефя!!!Целувки за непорочното МОМИЧЕ!:)))
цитирай
15. malkiatprintz - Хахахахаха. . . . Само внимавай, ...
06.12.2010 23:20
Хахахахаха.... Само внимавай, това да не се окаже нож с две остриета - да се появят куп блогъри, които да си допиват с него, а ти после да трябва да се чудиш какво да я правиш тая пияна кохорта :):):)
цитирай
16. kass - malkiatprintz
06.12.2010 23:22
прав си принце, кофти е да има публични брутални арести на съблогъри, трябва да се помага, няма как... Та като заговорихме за помощ, ти да имаш нужда от такава за нещо? :)...
цитирай
17. malkiatprintz - ПЕЧЕЛИИИИИШ - на първа си, ей сега ти ...
06.12.2010 23:23
ПЕЧЕЛИИИИИШ - на първа си, ей сега ти правя един скриншот :):):)
цитирай
18. kass - ka4ak
06.12.2010 23:24
Не се кефя на формулата, а се шегувам и не със съблогърите, а с модераторите, при това няма нищо жлъчно, ще убием скуката малко ;)... Понякога не мога да се въздържа да не се избъзикам с нещо, което направо ме зове да се пошегувам с него :)...
цитирай
19. malkiatprintz - То се оказало проста работа това с ...
06.12.2010 23:24
То се оказало проста работа това с изкарването на първа :) Никаква тръпка няма - аз си мислех, че ще отидат поне едно петдесетина коментара, Ив, а то.... слаба работа вече, тоя блог :):):) А за помощ винаги е необходима; понеже съм на работа, някой да иска да ме отмени? :):):)
цитирай
20. kass - 18. malkiatprintz - ПЕЧЕЛИИИИИШ - на първа си, ей сега ти ...
06.12.2010 23:27
Принце, да не си мислиш, че се хващам на бас току-така, почти винаги печеля... Май ще ходя пак на кино, само да не не се натъкна пак на някоя френска комедия, че си умрях от яд миналия път :)...
цитирай
21. malkiatprintz - И нещо повече - катериш класацията ...
06.12.2010 23:27
И нещо повече - катериш класацията ударно :):):) Сега остава да влезеш в най-популярни и задачата е постигната двойно :):):)
цитирай
22. malkiatprintz - Хахаха. . . френска комедия? хехех. ...
06.12.2010 23:29
Хахаха... френска комедия? хехех... Моите съболезнования, Ив :):):) Особено по отношение на комедиите, франсетата не са мръднали ни на йота от Бурвил и Фернандел, да не говорим, че те поне са си автентични :):):)
цитирай
23. kass - 22. malkiatprintz
06.12.2010 23:31
Принце, каква е тая помощ да те отменят на работата, това помощ ли е??? Кой ще ти се притече??? Мислех че ще питаш нещо от сорта "С коя риза да изляза утре? Помогнете! С бялата или с кремавата?" или пък нещо за чорапите, виж там, сигурна съм че си несигурен за нещо :)...
цитирай
24. kass - 23. malkiatprintz
06.12.2010 23:33
дали да не пусна еди пост "помогнете, на кой филм да отида, след като спечелих баса" :))))
цитирай
25. malkiatprintz - Еее, аз мислех да не натоварвам с...
06.12.2010 23:42
Еее, аз мислех да не натоварвам съблогърите с прекалено тежки задачи и затова предложих някой да ме смени на работа, но ако трябва да е истинска помощ, Ив, то това, което ме притеснява е, ако пусна малко по-дълга коса с оглед на предстоящото студено време, какъв гел за коса да използвам, защото това си е наистина отговорно решение :):):):) Дали да е мега-стронг или само стронг? Хеееееееееелп! :):):)
цитирай
26. malkiatprintz - Ама и твоята не е лесна, с този филм - ...
06.12.2010 23:44
Ама и твоята не е лесна, с този филм - трябва да се направи анализ на филмовата продукция от последните няколко години, да се направи проучване на развитието на всеки жанр по отделно, за всяка киностудия, след което данните да се обобщят и да се екстраполира правилното предположение за това, филм от коя категория има шансове да е най-интересен :):):)
цитирай
27. kass - 26. malkiatprintz
06.12.2010 23:45
Леле Фил, за гела ще трябват повечко мнения, мъжете да се вземат в ръце и да се притекат на помощ, това си е сериозно, грешната козметика може да доведе до загуба на косата и догодина да нямаш такъв проблем за решаване :)...и направооо ще си останем безполезни в желанието си да помагаме :)...
цитирай
28. sparotok - :)
06.12.2010 23:49
Успя да събудиш хората в блога, е, поне песента е хубава:)
цитирай
29. kass - 29. sparotok - :)
06.12.2010 23:51
е, малко да се посмеем, никога не е излишно, а песента ми харесва и на мен много :)
цитирай
30. beckslover - :)))
06.12.2010 23:52
Сложих ти палче надолу и вече няма първа.:P
цитирай
31. kass - 27. malkiatprintz
06.12.2010 23:53
malkiatprintz написа:
Ама и твоята не е лесна, с този филм - трябва да се направи анализ на филмовата продукция от последните няколко години, да се направи проучване на развитието на всеки жанр по отделно, за всяка киностудия, след което данните да се обобщят и да се екстраполира правилното предположение за това, филм от коя категория има шансове да е най-интересен :):):)


Така е Фил, като ще е гарга да е рошава, като ще е помощ да е като хората :)....
цитирай
32. kass - 31. beckslover - :)))
06.12.2010 23:54
бекси, още одеве ме свалиха, очевидно някой модератор е прочел текста по някое време :)... Все едно, вече спечелих баса, точно на 30-тата минута бях на първа :)...
цитирай
33. malkiatprintz - Леле Фил, за гела ще трябват повечко ...
07.12.2010 00:24
kass написа:
Леле Фил, за гела ще трябват повечко мнения, мъжете да се вземат в ръце и да се притекат на помощ, това си е сериозно, грешната козметика може да доведе до загуба на косата и догодина да нямаш такъв проблем за решаване :)...и направооо ще си останем безполезни в желанието си да помагаме :)...


Ами то си е за притеснение, Ив - като си знам моята опърничава четина, при която не просто всеки косъм е на различно мнение, а всеки косъм е на коренно противоположно мнение от всеки друг, подборът на гел ще си е изключително важно и отговорно дело - едно е гел, който има "мокър ефект", друго е някой, който е толкова силен, че прави косата като бодлите на бесен таралеж в нападение, да не говорим, че в студеното време е от значение и това кой за колко съхне, защото сутрин, да не трябва да ставам прекалено рано за да се гелосвам и суша, вместо да си поспя още малко :):):) От друга страна си мисля, че като стане студено, така или иначе ще се носи шапка, но тогава, ако косата е много къса или с твърд гел, ще държи контра и вятърът няма да ми духа капата :):):)
цитирай
34. malkiatprintz - Бекс, това да не е пръста на съдбата, ...
07.12.2010 00:31
Бекс, това да не е пръста на съдбата, нещо като ръката на Марадона? :):):)

Ив, ама вярно те махнаха, добре, че си имаш доказателство :) Явно модераторите не са разбрали жизнената важност на въпроса със ставането от кревата :):):) Та по въпроса - според мен, когато човек изпитва подобна дилема, най-добре е да отложи ставането, защото колебанието може да доведе до психическо натоварване и стрес още преди човек да е станал. Ами така де - да не би да е все едно с кой крак ще станеш, и дали ще станеш с двата... :):):)
цитирай
35. malkiatprintz - А ако проблемът е със самото събу...
07.12.2010 00:47
А ако проблемът е със самото събуждане, ето една интересна идея:

http://vbox7.com/play:c63f7f43

:):):)
цитирай
36. kass - 36. malkiatprintz
07.12.2010 01:01
ха ха ха Фил, от този будилник има опасност да слезеш от леглото първо с главата, после краката :)))), а колкото до това с кой крак ставаш се е сериозно, ние жените имаме само два и не можем като вас да се чудум, чудим пък да станем със средния :))))
цитирай
37. malkiatprintz - Хахаха. . . . Ив, ако го броим сред...
07.12.2010 01:14
Хахаха.... Ив, ако го броим средния, при нас всякакво чудене отпада :):):) Само вие, жените, трябва да внимавате да не решите да станете с краката нагоре, че ще болииии... :):):)
цитирай
38. karambol5 - Поздрав и късмет !
07.12.2010 08:28
Поздрав и късмет !
цитирай
39. kass - 39. karambol5
07.12.2010 09:15
Поздрави и на теб 39. karambol5 :)...
цитирай
40. ve6titsa - Мно-о-ого късмет!
07.12.2010 10:09
И всяка сутрин да ставаш без да му мислиш много.Весели празници!
цитирай
41. hristo27 - Позна - на първа си. Аз също те под...
07.12.2010 10:57
Позна - на първа си.
Аз също те подкрепям!
цитирай
42. pevetsa - Защо ти е първа, да те полазят ано...
07.12.2010 11:08
Защо ти е първа, да те полазят анонимни и тролове!? И от време на време разпускай, иначе от много работа се ставаше гърбав май ...
цитирай
43. kass - 43. pevetsa
07.12.2010 11:11
не че ми трябва да съм на първа, майтапих се :) а разпускането ще стане скоро, от януари и така до другия декември :)...
цитирай
44. kass - hristo27
07.12.2010 11:12
ахъм, то затова гадалски умения не се искат :)...
поздрави!
цитирай
45. kass - 41. ve6titsa
07.12.2010 11:13
то не, че сутрин съм способна да мисля ;), но ако поне не ставаме със задника нагоре пак е постижение... Мнооого късмет и на теб :)...
цитирай
46. tili - видях, че вече си на първа,
07.12.2010 11:30
но все пак - да притуря и аз своята съчка в огъня на приятелската помощ ;-)))
цитирай
47. kass - tili
07.12.2010 13:31
Благодаря ти tili, приятел в нужда се познава :)...
цитирай
48. gothic - Там си май, ама рамо и от мен - да се ...
09.12.2010 01:25
Там си май, ама рамо и от мен - да се задържиш. И лятос - да знаеш! И ти към Света Троица. Заедно със синчето. Ти, барабар с добре познатата ти тумба на по бира, а твоичкият и моичкият - на корабчето :)
цитирай
49. kass - gothic :)
09.12.2010 09:42
само да дойде лятос и сме на по бира, барабар с дечурлигите :)...
цитирай
50. gothic - Корабчето е баш до кръчмата в парка. ...
09.12.2010 23:13
Корабчето е баш до кръчмата в парка. Роската е наблизо, Генчо, Фил...Пък и други. София е малка ;)
цитирай
51. inel379 - Поразсмя ме предпразнично)))
12.12.2010 18:08
Хубава вечер - спокойна и с усмивки!:)))
цитирай
52. kass - lelyasofka
12.12.2010 20:55
нашето многолюдно семейство е като женското сърце, винаги има място за още един, тъй че те приветстваме :)...
цитирай
53. kass - inel379
12.12.2010 20:56
радвам се, весело да е :)...
Поздрави и още по-весели праззници...
цитирай
54. xepxakep - Не ме интересува
14.12.2010 01:05
Здравей,
не съм чел отдавна нищо тук.Просто не съм в настроение.Както и да е.Тази вечер ми е особено тъпо и ми се искаше да кажа две думи на някои който ми е приятен.Понеже предполагам че спиш по това време надявам се когато се събудиш да велезеш в блога си и да си пуснеш това:
http://www.youtube.com/watch?v=JAfztcQ30m4
Хубави и щастливи дни.
цитирай
55. kass - xepxakep
14.12.2010 08:51
Здравей и благодаря за песента...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221929
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031