Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2010 13:56 - Да изчезнеш за минути
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 4328 Коментари: 32 Гласове:
19

Последна промяна: 18.12.2010 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ачо се разтапяше в прегръдките на жената в която се бе влюбил и размишляваше върху нещата от живота, неразбирайки защо всичко трябва да е толкова сложно. Чустваше се добре с нея и му се искаше тя да не беше омъжена и да имаха повече време, което да прекарват заедно. Докато мислеше за проблема между тях, сякаш го предизвика, защото точно в този момент телефона на любимата му извъня. Беше съпругът й, който се намираше пред входа на блока им и звънеше за да я пита дали не иска нещо от магазинчето под  сградата. Ачо скочи като ужилен. Имаше само минутки на разположение да изчезне като шеговит пост към админите, но за съжаление в реала нещата не се случваха толкова лесно както във виртуала и разбирайки че проблемът този път не може да се реши като просто го пратиш в небитието, както често го беше решавал на работното си място, Ачо напрегна мисълта си да потърси логично обяснение на ситуацията. Мисълта му обаче не беше настроена на вълна обяснения, защото Ачо живееше в свят, в който никой не се чувстваше длъжен да дава обяснения на никой за нищо. Така беше откакто се бе родил и макар изчезването на хора като най-лесен начин за решаване на проблеми да не бяха съвсем отминали, то  времената се променяха и се изискваше друг начин за решаване на всякакъв тип спорове. Но принципа ”Има човек – има проблем, няма човек – няма проблем” продължаваше да си седи загнезден в съзнанието му като нещо съвсем нормално. Сега обаче ситуацията беше съвсем реална, той беше съвсем реален и заплахата също, което означаваше, че принципът „не съм длъжен да ти обяснявам” нямаше да заработи и игнорирането на проблема нямаше да го реши. Нямаше как проблема да изчезне и Ачо трябваше да се изправи очи в очи с него. Докато панически се обличаше, изгубил всякакво самообладание, външната врата на апартамента на приятелката му се отвори и миг след това пред Ачо се озова съпругът й с целия си внушителен ръст и страховит гневен поглед. Напрежението се нагнетяваше и дразнещото поведение на Ачо в стил „еми това е положението” с което просто искаше да каже „Добре де хвана ни, виновни сме, трябва ли сега да правим трагедии” буквално вбесяваше измамения съпруг, който очакваше поне някакво обяснение с което да му покажат поне малко уважение, макар да го считат за пречка в този момент…

**

   Ачо свали компреса от лицето си и разтърка леко синината под окото си. В съзнанието му отново изникна унизителната ситуация, която се бе разиграла пред очите на любимата му жена, която вероятно вече не го смяташе за мъж и половина. Но какво можеше да направи, битката беше неравностойна предвид че съпругът й бе буквално гигант пред него, пък и все пак бяха виновни, хванаха ги, какво може да се обясни в такава ситуация и имаше ли смисъл, но Ачо просто не разбираше, че понякога нещата стават сложни не толкова заради постъпката му, колкото заради отношението му към тези които са засегнати от нея…



Тагове:   разказ,


Гласувай:
19



1. djgator - kass
18.12.2010 14:30
Както виждаш, в тъмната страна на БАННАТите, никак не е забавно, усещането е, сякаш са те хванали за гърлото и не излиза звук от устата ти, но това може да го разбере само този, на когото му го направят. Отстрани всички дават акъли и се чудят къде е драмата и чак когато им дойде до главата, запищяват на умряло. Казвам ти това, защото ще завалят успокоения и съвети от ляво и дясно, ще те подложат на упреци - "какво ли толкова е станало", "голяма работа" и прочие глупости.
Станало е това, господа и дами, че тук безпричинно запушват устите на трезвомислещите хора!
"да изчезне като шеговит пост към админите" - това е нова величина за скорост, нещо малко по-бързо от скоростта на светлината :)))))
цитирай
2. kass - djgator
18.12.2010 14:48
Веско, неприятното чувство не идва от наложения БАН, а от липсата на обяснение на какво се дължи той. Да няма логично обяснение на нещо е равно на прищявка, налагане на диктатура. Каквото и да не им е харесало на админите би трябвало аз да го знам, в противен случай няма как да съм наясно какво точно не толерират модераторите. Дори чиновник не съм оставила да ми минава с номера "Такъв е закона", защото дори закона трябва да се обоснове и да следва някаква логика. Какво ще стане ако всички правим каквото си искаме на принципа "Ми така съм решил и толкова" ???
А иначе за гласът в пустиня не се притеснявам, не съм решила да се саморекламирам - не ме е прочел този, който държа...
цитирай
3. injir - Метафора. Но кой разбира от нея? ...
18.12.2010 15:07
Метафора. Но кой разбира от нея? Освен това може да се тълкува многозначно. Така че малко хора ще те разберат.
цитирай
4. kass - injir
18.12.2010 15:14
Който може ще разбере injir, принципите са едни и същи и във виртуала и в реала. Въпрос на интелигентност е да намираш решения така, че всички да разберат защо едно нещо се налага или изисква, с което да не оставяш чувството за несправедливост у инакомислещите. Има два начина за управление - дипломатичен или силов. Въпрос на избор!
цитирай
5. karambol5 - Кас, права си да питаш. Всеки баннат ...
18.12.2010 16:06
Кас , права си да питаш . Всеки баннат заслужава поне едно обяснение
цитирай
6. kass - karambol5
18.12.2010 16:29
Ако хората живеем на принципа "това е" без да се съобразяваме с това с какво отношение го правим или какво чувство оставяме в другите, то нищо чудно, че животът ни е груб и непоносим понякога. Принципите са едни и същи, разликата, че във виртуала можеш да се скриеш зад анонимността, докато в реала няма как да стане и затова независимо какъв ще е ответния отговор (реален или виртуален) то той няма да е никак приятен ако залагаш на неправилното отношение...
цитирай
7. vmir - Едва ли е много умно да биеш любовника на жена си, че е оценил достойнствата й.
18.12.2010 17:07
Ако се радваше на признанието й, май беше по-целесъобразно да бъде по-любезен, може би дори да го почерпи и да го предупреди пред жана си, че гепи ли ги втори път, жална му майка. Това вероятно щеше да ликвидира мераците на Ачо, а ако не успее, значи и останалото е безсмислено.
цитирай
8. kass - vmir
18.12.2010 17:15
Всъщност не го е набил толкова заради рогата на главата си, колкото заради липсата на елемнтарно човешко поведение в такава ситуация. Май трябваше да го разкажа по-подробно, но мислех че края обеснява идеята заложена в разказа, която всъщност е, че да се правш, че няма проблем, не означава че няма проблем и че ако не си искрен и открит в конфликтна ситуация, то няма как да постигнеш друго освен да получиш един урок по проявяване на уважение независимо как и колко си унижил някой и без това, та ако ще и да не си го искал...
цитирай
9. vmir - 8. kass,
18.12.2010 18:57
Разбрах, такива чешити не са малко, ама не ми се коментираше и този Ачо, все пак, порадвал се е на чуждата жена, остава да прави на въпрос и комплектоването на радостта с цицината, това би обезценило благоразположението на нежната половинка към него.
цитирай
10. malkiatprintz - Хахаха. . . ще им се да го карат плъг ...
18.12.2010 19:03
Хахаха... ще им се да го карат плъг енд плей на чужд... гръб, пък като се появи човек с въпроси да дадат "рестарт", ама не става :):):) Явно ачовците се изживяват като Путин, който отишъл с Медведев на проститутка. Путин чука, Медведев гледа.
- Другарю Путин, нека се сменим?
- Ами добре, Медведев, сменете се.
:):):)
Разликата, Ив, е, че когато няма проблем са велики ачовци, пък когато се появи бъг или нещо друго, което изисква компетентна намеса и умения, "компетентно" се завиват през глава :):):)
цитирай
11. kass - vmir
18.12.2010 19:06
Въпрос на гледна точка vmir :), човекът не е смятал жената за "чужда", а своята любима :). Документално може и да е жена на друг, но емоционално е негова :) и в този ред на мисли би трябвало да защити техните емоционални преживявания от надвисналата над тях заплаха при разкриването им... Нооо, съпругът някак не е приел тази "защита" или начин на мислене като нещо естествено и е очаквал поне да проявят малко уважение към него след като са допуснали да се натъкне на картинката, която никак не му е по вкуса :)...
цитирай
12. kass - malkiatprintz
18.12.2010 19:11
Фил най-лесния начин да се оправиш с проблема е като го изтриеш или заличиш по някакъв начин, но за жалост някои изискват да се изправиш срещу тях, защото ти бягаш, а те те догонват. Особено кофти се получава когато някой иска обяснение за появилия се проблем, а другия се държи така сякаш такъв няма :)...
цитирай
13. malkiatprintz - Бумерангът е особен вид дърво и д...
18.12.2010 19:19
Бумерангът е особен вид дърво и доста разпространен - като посменят повечко виртуални компреси ще го разберат, Ив :):):) Мислят си, че във виртуала нещата стават по-лесно отколкото в реала, ама очевидно и във виртуала си трябва умение, иначе ще им горят ушите :):):)
цитирай
14. kass - malkiatprintz
18.12.2010 19:26
Е, ще видим кой е по-инат, всеки случай колкото по-рано се свържат с мен за да се разберем, толкова по-малко бъзик ще отнесат, но тяхна си работа. Аз мисля, че когато нещо не е наред то трябва да се реши. Накрая ще стане омагьосан кръг, защото аз ще пускам шеговити постове за тях до тогава докато не се реши проблема, а те ще ме държат наказана дотогава докато не спра да го правя и така според интереса, но ако те не виждат интерес потребителите да са доволни, да си пишат и коментират свободно, то не виждам какъв тогава може да е моят интерес да го правя. Все едно да си изгоня клиентите - верно те ми плащат, но верно и аз работя, тъй че няма едностранен интерес в междучовешките отношения...
цитирай
15. malkiatprintz - Естествено, че интересите винаги, ...
18.12.2010 19:34
Естествено, че интересите винаги, във всяко нещо са взаимни, в противен случай няма как да се получи каквото и да било. А те май наистина предпочитат да има тупани и роботи - тогава имат по-малко работа, а като гледам, реклами почти не виждам в блога, така че той едва ли печели изобщо нещо, освен ако не отчитат някаква печалба само по документи. Рано или късно ще останат предимно само идиоти и нивото ще падне до там, че колкото и голям дебил да е човек, все ще види, че няма смисъл да рекламира каквото и да било. Но дотогава поне ще се позабавляваме и на техен гръб :):):)
цитирай
16. kass - malkiatprintz
18.12.2010 19:43
Вчера пуснах пост "Защо ме изтрихте? Аз само се пощегувах!", първо го прочетоха след което го пуснаха да мине по реда си, първо през последно публикувани, после при коментирани, че до препоръчани. Днес този пост също първо прочетоха, след което цензурираха, не излезе в последно публикувани, свалиха ника ми от класацията за най-четени в категория забавление и съответния пост намиращ се там. Очевидно модераторите следят какво пиша и преценят дали да попадне под наказание или не, което означава, че наказанието ми ще продължи дълго, защото колкото повече ми затварят устата, толкова повече тя се отваря, такъв ми е характера. До колко те държат на авторите си ще си проличи по това до колко са готови да се раберат с тях при конфликт. Тук не става въпрос за мои претенции и намеса в управлението на сайта, а за най-обикновено обяснение защо ми изтриха поста, което съвсем не значи, че са нямали основания, но аз искам да знам. В противен случай ще го тълкувам като лично отношение към мен...
п.с. Все пак този пост е само един разказ. Имаш ли едея защо е БАНнат???
цитирай
17. malkiatprintz - Даже не е излезнал в "последни ...
18.12.2010 21:11
Даже не е излезнал в "последни постинги"? Очевидно манията за величие и омразата към всеки, който си позволява да не се кланя доземи на дребнавото им комплексирано его е раздута до неподозирани размери. Да, очевидно следят и преценяват. Което означава, че могат да го правят, когато искат. А след като не искат да поддържат реда, при условие, че явно имат тази възможност, отново стигам до убеждението, че манталитетът им е презрително ограничен. Като се види какво се толерира, то човек разбира какво представляват. Дай на "модераторите" чифте цици и някоя простотия, и този пост ще стои на първа до забрава. Това са те, това е възпитанието им, толкова им е интелектът. Искаш отговори? Че нали един отговор трябва да бъде смислен, Ив? Как очакваш мисъл от дребнави и крайно ограничени? Отговор трябваше да ти бъде даден още в момента на триенето на първия постинг. Сега, даже и да наемат някого, който е в състояние да формулира логично звучаща мисъл в писмена форма и получиш някакъв отговор, вече е ясно, че това е само прах в очите, а не осмислена необходимост. "...което съвсем не значи, че са нямали основания..." - ако са имали основания, бая време им отнема да ги формулират. "...но аз искам да знам" - че коя си ти та да ги занимаваш с глупости? "В противен случай ще го тълкувам като лично отношение към мен..." - мисля, че е крайно време да започнеш - всеки ден излизат купища простотии, които седят с часове по първа и "модераторите" не предприемат нищо, но малко хумор по техен адрес - ооо, какъв ужас и каква наглост! - веднага ги активира. "Имаш ли едея защо е БАНнат???" - единственият логичен и натрапващ се отговор е, Ив: поради тяхната ограничен интелект, компенсиран с огромно, самоизфабрикувано его.
цитирай
18. vmir - 11. kass,
18.12.2010 21:34
kass написа:
Въпрос на гледна точка vmir :), човекът не е смятал жената за "чужда", а своята любима :). Документално може и да е жена на друг, но емоционално е негова :) и в този ред на мисли би трябвало да защити техните емоционални преживявания от надвисналата над тях заплаха при разкриването им... Нооо, съпругът някак не е приел тази "защита" или начин на мислене като нещо естествено и е очаквал поне да проявят малко уважение към него след като са допуснали да се натъкне на картинката, която никак не му е по вкуса :)...


Струва ми се, че спорът е предопределен от разликата в категориите им. Ако Ачо беше два пъти по-голям от съпругът, можеше да си позволи да защитава предпочитанията на любимата си към него, но при настоящото положение опитът му би се оказал "кауза пердута", и той явно провилно е преценил опасността да бъде размазан по стената на стопанина заедно с каузата на свободната любов. Може би дамата не е проявила достатъчно съобразителност да му подготви възможност за справяне според категорията и размерите, може би някое шкафче, гардероб или под леглото, докато отмине опасността, търпението е не по-малко изпитание за любовта от носенето на бой.
цитирай
19. basst - То бива любов, но все пак. . . . . За ...
18.12.2010 21:50
То бива любов, но все пак..... За тези хора хотели няма ли? :)
цитирай
20. kass - malkiatprintz
19.12.2010 10:49
Не знам каква е причината Фил, но такова поведение е просташко...
цитирай
21. kass - vmir
19.12.2010 10:51
ха ха ха, под леглото, в гардероба... че това е класика във вицовете... В реала не знам дали се получава :)...
цитирай
22. kass - basst
19.12.2010 10:54
Мани, мани, то че има хотели, има, и въпреки това стават гафове доста често :)... Между другото един приятел ми разказа за случай в който се изумил от изобретателната лъжовна мисъл на любовницата си, която скалъпила такова невероятно обяснение за присъствието му пред съпруга си, че те дори станали приятели и седнали да си пият ракията, като съпругът нямал абсолютно никакви съмнения, че се е случило нещо друго от разказаното от жена му... :)...
цитирай
23. gothic - В такъв случай - филмът е "Да ...
19.12.2010 12:35
В такъв случай - филмът е "Да изчезнеш за 60 секунди". Или - верно хотел. Или - моят апартамент. Жена ми няма как да ме бушонира, ама тами има не по-малки рискове. От друго естество.....
цитирай
24. kass - gothic
19.12.2010 12:37
Да изчезнеш, да изчезнеш, ама това да не е постинг? :))))
Все още не са измислили начин за телепортиране :)...
Поздрави!
цитирай
25. gothic - :)))
19.12.2010 14:01
На времето се изнесох през балкона на третия етаж. Причина: баща милиционер. Години по-късно се разминах със съпруга офицер на прощадката между етажите. Секунда да бях закъснял - и ставаше фатално. Така че - не е важно само да избягаш. Важното е да побегнеш навреме :) А тия с постингите не си струва да се споменават, Иве ;)
цитирай
26. kass - gothic
19.12.2010 14:06
:):):)...
Бягаш, бягаш, ама не бягаш само от таткото или съпругът, ами и от гаджето :):):)...
Друго си е да се опълчиш и вземеш мадамата за себе си :))))...
цитирай
27. vmir - 21. kass,
19.12.2010 15:36
kass написа:
ха ха ха, под леглото, в гардероба... че това е класика във вицовете... В реала не знам дали се получава :)...


Класика е дамата на Бокачо, която толкова не можела да устои на любовника си, че накара съпруга си да влезе в някаква огромна делва, че докато тя, надвесена над мъжа си го направлява вещо отгоре какво да прави вътре, да даде възможност на любовника да докаже любовта си към нея. Като се замисли човек, ако дамата не е в състояние да предпочете единия от двама, поне трябва да положи усилия да предотврати вазможните им срещи, че излиза нещо като организатор на борби между песове без правила, особено при значително различни теглови категории...
цитирай
28. kass - vmir
19.12.2010 17:54
:)
Дамите много често не разбират защо са нужни борбите между песове без правила :), не може ли хората просто да се разберат :)... Но всеки мъж е длъжен да защити собствеността си :)...
цитирай
29. malkiatprintz - Хахаха. . . . . Друго си е да се опъл...
19.12.2010 20:08
Хахаха..... Друго си е да се опълчиш, ама ако имаш смелост, в противен случай или се скатаваш в миша дупка, или го отнасяш като модераЧор :)
цитирай
30. kass - malkiatprintz
19.12.2010 20:14
че отде гъз, като модерАЧО е свикнал по лесния начин. БаН и готово :)....
цитирай
31. malkiatprintz - Модератор срещу бял човек: ...
19.12.2010 20:46
Модератор срещу бял човек:

http://www.youtube.com/watch?v=o2VwnBU1-iU

:):):):)
цитирай
32. vmir - 28. kass,
19.12.2010 23:23
kass написа:
:)
Дамите много често не разбират защо са нужни борбите между песове без правила :), не може ли хората просто да се разберат :)... Но всеки мъж е длъжен да защити собствеността си :)...


Не е въпрос на собственост, а на положение. Тъпо е да кажеш: "Добро утро, как спахте" в някои от ситуациите, защото почти означава "Пак заповядай"... Най-недвусмислуния нячен за избягване на недоразумения е да се удари и строши нещо в главата на опонента.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4229398
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930