Постинг
04.01.2011 10:02 -
Мама ми купи днес, нова книжка със картинки… +18
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 18306 Коментари: 44 Гласове:
Последна промяна: 04.01.2011 21:55
Прочетен: 18306 Коментари: 44 Гласове:
58
Последна промяна: 04.01.2011 21:55
Мамо кой прави децата?
Каква вълнуваща малките тема! Е, всеки родител трябва да обясни някои положения, но вече има книжки в услуга на родителите, с помощта на които тези въпроси да им се изяснят…
Книжката е предназначена за деца от 2 - 6 години :)...
В случая ми е интересно, кое издателство я е публикувало, кой е текстовия редактор, а всъщност скритият въпрос е " Кой взе пари за това?"...
цитирайНе знам Веско, добре, че не са приложили и една листовка от кама сутра за по-голяма яснота на децата. Очевидно са сметнали, че секса не е нещо, което трябва да се крие от децата. Въпроса обаче е в това каква всъщност е целта на книгата да обясни принципа на зачеването или начините по които може да се извърши акта или пък и двете???
цитирайВсички участвали в нейното създаване и разпространение са имали една елементарна цел - пари. Те са разчитали на интерес от страна на родителите, понеже за всеки родител е трудно и неудобно да обясни за пчеличките и щъркела... Идеята на книгата е добра, но изпълнението - меко казано е пошло.
цитирай
4.
yotovava -
Преди двадесетина и малко повече години на книжния пзар се появи една
04.01.2011 11:35
04.01.2011 11:35
подобна книжка от френска авторка, много фино направена, която до голяма степен задоволяваше съответното любопитство, без да бъде пошла и натрапчива. От опит мога да споделя, че 8-годишният ми син не е проявявал особен интерес към процеса, но то е може би, защото не е имало и недомлъвки.
А инача - да, Цар Паричко диктува всичко.
Поздрав
Валя
цитирайА инача - да, Цар Паричко диктува всичко.
Поздрав
Валя
Какви пари Веско??? Кой ще си купи такава книжка за детето си??? И какво му е неудобното да се обясни за пчеличките и щъркелите??? Просто обясняваш, че хората са от два пола и че в единия има "попови лъжички", а в другия "къщичка" където бебето да порасне и когато мъжът и жената се обичат и са в близост един до друг се осъществява контакт между тях при който една от "поповите лъжички" намра път до къщичката. Как става това в подробности не е нужно децата да знаят в толкова ранна възраст. Нали не искаме когато в детската градина си играят на семейство да имитират и този процес от родителството :)...
цитирайИмам три такива вкъщи за деца на различни възрасти, слава Богу няма нарисувани пози в тях, макар да е нарисувано съвсем по медицински как сперматозоид опложда яйцеклетката, както и половата система на жената и мъжа (това в книгите за по-големи), но да се рисуват пози и да се обяснява как понякога хората го правели като мишките е не само неестетично, но и може да накара децата да се срамуват, все пак са във възраст в която се притесняват някой да не им види гащите, камо ли нещо друго :)...
цитирайВ такива моменти винаги съм си казвала, че трябва да има училище и за родители, Каси, за да намерим най-правилния подход за децата си.
Но тази книжка не само би притеснила децата, но и техните родители.
цитирайНо тази книжка не само би притеснила децата, но и техните родители.
Има изписани много книги за това как да си родител, какво да очакваш от децата си в различните възрасти и прочие, който родител иска може да се поучи и без да ходи на училище ckarlet... По-важното е да се внимава с това каква литература излиза на пазара и колко полезна или вредна е тя, съобразена ли е с възрастта на децата или пък съдържа ли правилни съвети за майките и т.н...
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Хехехе... Да живей литературата! :) Коментирахме го, Ив, но съм съгласен с Весо, че единият от големите въпроси е "Кой взе пари от това", а другият въпрос, според мен е "С каква цел е издадена?" Простото обяснение, че има за цел да ограмоти децата не ми се струва единственото. Имам чувството, че такива книги (предавания, списания и т.н.) се създават с определена цел, като например целенасоченото вкретеняване на хората. Но тук може би се влиза в някаква теория на конспирациите, защото, от друга страна, на тази възраст децата като цяло все още не умеят да четат, сиреч, някой от родителите трябва да им я прочете. А родител, който има достатъчно добро отношение към децата си, че да обича да им чете книжки, ще има и достатъчно акъл да не им чете точно тази. И все пак, не мога да допусна, че и авторът, и издателят, и художникът на илюстрациите, и оформителят на предпечата, и художникът на кориците, никой от тях не е разбрал що за простотия е това. Значи има нещо друго, и то не е в парите... Дано не съм прав защото би било страшно.
цитирайзащо се отделя толкова телевизионно време за пиар на тази книжка, а много по-стойностни произведения не могат да си позволят да бъдат така рекламирани? това, според мен, си е чист пиар. Нищо, че уж в отрицателна светлина го представят. както пише Удхаус - всеки издател си мечтае църквата да заклейми произведението му - тогава е сигурен в голямата печалба. В наше време никой не чака църквата - плащаш си на някоя медия и готово!
Иначе нямам нищо против темата, макар че за моите деца предпочетох сама от доста малки да им обясня всичко, защото живо се интересуваха - днешните деца са много по-различни от нас и имат много по-голям достъп до всякаква информация. Така че е добре да се насочат от родителите възможно най-рано. Всеки уважаващ себе си родител ще си прецени дали да купи тази ненужна книжка - рисунките са ужасни, просто грозни - ами ако някое дете не е виждало досега правещи секс възрастни - ми то може да запечата тия грозни образи и дори да се "изврати" сексуално. Дано не стане това - все пак днешните деца са с различен тип от нашата психика. Лошото е, че много хора са я видели тая книжка, и тия които не мислят много-много ще я купят и дадат на децата си.
цитирайИначе нямам нищо против темата, макар че за моите деца предпочетох сама от доста малки да им обясня всичко, защото живо се интересуваха - днешните деца са много по-различни от нас и имат много по-голям достъп до всякаква информация. Така че е добре да се насочат от родителите възможно най-рано. Всеки уважаващ себе си родител ще си прецени дали да купи тази ненужна книжка - рисунките са ужасни, просто грозни - ами ако някое дете не е виждало досега правещи секс възрастни - ми то може да запечата тия грозни образи и дори да се "изврати" сексуално. Дано не стане това - все пак днешните деца са с различен тип от нашата психика. Лошото е, че много хора са я видели тая книжка, и тия които не мислят много-много ще я купят и дадат на децата си.
Фил, всеки може да издаде книга стига да поиска, оформителят, печетарят и предпечата не се занимават с това какво съдържа книгата, а работят по поръчка за което получават пари. Авторът просто решава, че това е интересно, а издателят че ще се продава. Следва въпроса кое определя една книжка като детска и какво е допустимото съдържание в нея, мисля трябва да има органи следящи това. Много е лесно да се тиражира деята, че децата трябва да растат информирани и че секса не е нещо срамно, което да се натика в главите на родителите, които съвсем не искат децата им да растат задръстени и непросветени, но аз лично смятам, че има граници които не трябва да се преминават. От личния си оптит го казвам, защото като дете видях две котки да се чифтосват издавайки странни звуци, с ужас и рев се разкрещщях някой да помогне на женската от халника, който я мъчи, някак така ми изглеждаха нещата... и поради тази причина не бих искала децата да си представят майка си в неприемлива за тях поза, а любимият им татко да върши с нея някакви неща... :))). Дали е конспирация или просто проява на лош вкус не знам, но нито сексуалната революция, нито зле поднесената информация, нито пък липсата на такава са донесли нещо добро на човечеството. Очевидно обаче няма кой да помисли за това...
Поздрави!
цитирайПоздрави!
12.
hristo27 -
Можеше за повече яснота авторите да ...
04.01.2011 14:40
04.01.2011 14:40
Можеше за повече яснота авторите да приложат нещо и от "Чук-чук" или Казанова в картинки!
Какво ли не се прави за пари в тая държава?
Простотията е велико нещо!
цитирайКакво ли не се прави за пари в тая държава?
Простотията е велико нещо!
Пиар или не, безумиците трябва да се посочват, поне според мен. Нещо повече смятам, че би било добре да се показва и качественото като база за сравнение, макар да е против правилата за рекламиране в предаванията. Детската психика днес е по-различна, защото хората я направиха такава, жени по сутиени или къпещи се гледаме по рекламите, списания с еротино съдържание кичат витрините на книжарниците и дори детските филми са наситени с жаргон и освободеност. Консервативността също не е най-доброто, но трябва да има граница между информираността и отключването на сексуалната заинтересованост при младите. Мое мнение...
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Пари, пари, колко пари??? И дали изобщо ще донесе пари такъв продукт???
цитирайама така като ги посочват им правят реклама - цяла България вече знае, че има такава книжка, ако не я бяха показали и прочели обстойно - т.е. те и визуално и слухово я набиват в главата на потребителя, никой нямаше да знае, че съществува! Както и да е. А за сексуалното развитие - навремето, например по време на турското робство се е гледало с много лошо око на жена, която има полови контакти с мъж и не е омъжена. Сега е съвсем друго, т.е. нещата се развиват. Децата, като не могат да избягат или да ги скрием от многото информация - по добре е да я осмислят по хубав начин. А за сексуалната заинтересованост у малките може да се говори много - психолози още отпреди 150 години твърдят, че я има по рождение, така че ми се вижда малко пресилено да се каже, че тя се отключва. Но в крайна сметка всяко дете е различно. Поздрави!:)
цитирайМоже би не се изразих добре, под отключване имах предвид свалянето на възрастта в която децата започват да имат полови контакти, на 12- 13 години ми се струват малки за това. Цял живот имат пред себе си да правят каквото поискат, а в тази възраст е редно да занимават ума си с изграждането си като личност, а иначе съвсем не е трудно да установят още в невръстна възраст, че се делят на два пола и съответно да любопитстват, също да се влюбват и да подражават на големите, в частност на родителите си. Тези безобини и съвсем чисти игри обче не е нужно под прикритието на информираността да стават причина за преждевременно и във време в което не са съзряли сексуално, отношения между половете. Това може да има обратния ефект и вместо сексуална култура да получат куп негативни последици...
За рекламата може би си права, но също така е редно и да се замисли обществото за контрола върху подобни продукти насочени към детската аудитория...
Поздрави!
цитирайЗа рекламата може би си права, но също така е редно и да се замисли обществото за контрола върху подобни продукти насочени към детската аудитория...
Поздрави!
Ох...
цитирайТова не е предложение за диск с озвучаване към книжката предполагам :):):)))))...
цитирай
19.
анонимен -
Нямам и коментар.
04.01.2011 20:25
04.01.2011 20:25
Вероятно това е свръх развитата демокрация. Няма какво да е друго.
цитирайКуш, ние говорим за простотия, а ти все демокрацията та демокрацията... не знаеш ли че простотията няма партийна принадлежност???
Знаеш ли кой ми е любимият комунистически лозунг???
25 години народна власт, 25 години цирк! (надпис в цирк “България” през 1969г.)
:)))...
цитирайЗнаеш ли кой ми е любимият комунистически лозунг???
25 години народна власт, 25 години цирк! (надпис в цирк “България” през 1969г.)
:)))...
21.
razkazvachka -
Хахаха! Така става като книжката се разказва от мишки - само се чудя кой е
04.01.2011 20:47
04.01.2011 20:47
правил илюстрациите - мъжки човек или женски човек, или пък - някой мишок...
И как ли едно 4, 5, ... 11-годишно дете би си представило нещата по тая литература...
цитирайИ как ли едно 4, 5, ... 11-годишно дете би си представило нещата по тая литература...
22.
анонимен -
Че ти тогава не беше ли още с памперс? Как го прочете?
04.01.2011 20:51
04.01.2011 20:51
Лозунга е прекрасен.
цитирай:))))
мишките изглежда са особено добре запознати с някои човешки действия, че дори и в цялото им разнообразие :)))
Може би мъжки човек е правил илюстрациите, щом му се виждат съвсем безобидни :))))
цитираймишките изглежда са особено добре запознати с някои човешки действия, че дори и в цялото им разнообразие :)))
Може би мъжки човек е правил илюстрациите, щом му се виждат съвсем безобидни :))))
Куш, тогава не съм била родена още, но си имам списък със шедьоврите от комунистическите лозунги...
П.П. Какви са тия западни влияния от теб като памперси???
цитирайП.П. Какви са тия западни влияния от теб като памперси???
няма шега, няма измама, книжка за дечица си е :)...
цитирайНемам и нерви.
Поздрави за автора!
цитирайПоздрави за автора!
мисля, че след тази книжка всяко любопитство на децата ще е задоволено, автора няма как да не е доволен от себе си :)...
цитирай
28.
анонимен -
Браво! Голата истина е над всичко! ...
04.01.2011 23:57
04.01.2011 23:57
Браво! Голата истина е над всичко! Може би няма да успеем да премахнем напълно "червената точка", но поне на нея ще пише - Забранено за кърмачета и деца до 2 г.
цитирайПогледни от хубавата страна - няма ти да се мъчиш.
Този въпрос може направо да те подлуди.
цитирайТози въпрос може направо да те подлуди.
Още в Античния Рим е имало титла "Цензор", Ив. Била е изборна, ако не се лъжа и за нея е бил избиран някой от всепризнатите от гражданите на Рим умове. Цензорът е следял не само за моралните устои, но и - например - за качеството на издиганите постройки и съоръжения, за качеството на обучение в школите, за спазването на правата на отделните триби (най-общо - съсловия) и т.н. Сам той е бил над Трибуните (представителите на отделните триби), имал е власт равна на целия Сенат и е бил едно стъпало под Консулите, които са управлявали държавата. В много отношения думата му е била закон. Това е било по време на Републиката, до превръщането на Рим в империя. Така че наистина трябва да има такива органи и днес, и поне в отделни сектори ги има - СЕМ би трябвало да играе точно такава роля, само че не желае.
Съгласен съм, че безумиците трябва да се изобличават публично. А пък ако някой, въпреки очевидната простотия на такава "книжка" реши да я купи на детето си точно поради това, жалко за него. Опазването на хората не трябва да се извършва чрез държането им в неведение. Лошото е, че у нас целенсочено е опорочена както представата за свободата на словото, така и представата за цензура. И ако се появи, най-вероятно ще играе ролята на политически чистач, а не на морален стожер. Съгласен съм и с това, че тази възраст далеч не е подходяща за такива по-задълбочени "познания", това може да доведе до сериозни психически проблеми у малките. Да не говорим, че в противен случай не би трябвало да се стряскаме, камо ли да порицаваме 12-16 годишните, които вече нерядко си се сексат по градинките и парковете... като мишки :) Именно тогава не би било чудно още в детската градина да си направят едно групово мишкуване...
И като започнах с римските цензори, да завърша подобаващо с любимия ми философ:
"Когато пороците се превърнат в нрави – лек вече няма."
цитирайСъгласен съм, че безумиците трябва да се изобличават публично. А пък ако някой, въпреки очевидната простотия на такава "книжка" реши да я купи на детето си точно поради това, жалко за него. Опазването на хората не трябва да се извършва чрез държането им в неведение. Лошото е, че у нас целенсочено е опорочена както представата за свободата на словото, така и представата за цензура. И ако се появи, най-вероятно ще играе ролята на политически чистач, а не на морален стожер. Съгласен съм и с това, че тази възраст далеч не е подходяща за такива по-задълбочени "познания", това може да доведе до сериозни психически проблеми у малките. Да не говорим, че в противен случай не би трябвало да се стряскаме, камо ли да порицаваме 12-16 годишните, които вече нерядко си се сексат по градинките и парковете... като мишки :) Именно тогава не би било чудно още в детската градина да си направят едно групово мишкуване...
И като започнах с римските цензори, да завърша подобаващо с любимия ми философ:
"Когато пороците се превърнат в нрави – лек вече няма."
Сетих се и за един случай от преди може би три години в тролея. Група момчетии на 14-15 год окомерно, си приказват (разбирай - викат като говедари) и коментират темата "жени", при което един от тях изтърси:
- Бе не ми обяснявай! На осемнадесет години - запазена! Аре не се излагай!...
No coments...
цитирай- Бе не ми обяснявай! На осемнадесет години - запазена! Аре не се излагай!...
No coments...
Какво да си пожелаем за новата година?
Какво предлагат поетите?
Таз година книжка.
Догодина пишка.
На третата е бебе.
Раждаемост си требе!
Просто и лесно като Мистър Пропър, нали?
Успех на Мохабетчийницата.
Пусни нещо за конкурса, че се смарангяса!
Твой завинаги, Пегас08!
цитирайКакво предлагат поетите?
Таз година книжка.
Догодина пишка.
На третата е бебе.
Раждаемост си требе!
Просто и лесно като Мистър Пропър, нали?
Успех на Мохабетчийницата.
Пусни нещо за конкурса, че се смарангяса!
Твой завинаги, Пегас08!
tutankhamon661 написа:
Погледни от хубавата страна - няма ти да се мъчиш.
Този въпрос може направо да те подлуди.
Този въпрос може направо да те подлуди.
Практиката показва, че отговора на един въпрос води до задаването на стотици други :), тъй че нищо не може да те избави от "мъките" :)...
Поздрави!
Хах Фил, забано нали? В предаването се чува "пийййп" на някои думички които водещият чете от литературното произведение за деца... Интересно разминаване във възгледите за прилични и неприлични думи между създателите на книжки за деца и телевизионни предавания за възрастни :)...
цитирайто хубаво раждаемост, ама на 6 са още малки :)...
А конкурса нали е за поети? Как може да се смарангяса при толкова таланти в блога?
цитирайА конкурса нали е за поети? Как може да се смарангяса при толкова таланти в блога?
анонимен написа:
Браво! Голата истина е над всичко! Може би няма да успеем да премахнем напълно "червената точка", но поне на нея ще пише - Забранено за кърмачета и деца до 2 г.
Истината е не само гола, ами и в действие :))))
На две тъкмо започват да говорят и задават въпроси... Тъй че няма нужда от ограничения :))))
Това за отпред-отзад е може би за разпознаване на дейността, страхувам се само, че може да остави децата много огорчени поради неявяване на многоочакваното братче. :)))
цитирайЛеле! Пък аз бях обещала, че ще бъда добро момиче и няма да гледам канали като XXL! Ма то не се и налагало, стигало ми да си купя детска книжка! То, че е хубаво децата да разберат истината, хубаво е, ама моля ви, я по-леко. Не става дума за тийнове, а за деца на 3-4-5 години!
цитирайе, колко му е да направят и една с положенията при които не се получава зачеване :))))... Стига дечицата да искат да учат и знаят :)))...
цитирайЕ, няма пропуск. Ако не научиш някои неща като дете, ще ги научиш като родител докато четеш на детенцето си книжки :))), я най-добре си пускай ХХL, че поне като им четеш после да разбраш и имаш отговор за последвалите въпроси... ммм... трябва да си широкоскроен родител :))))...
цитирайТова ми напомни един виц. Родителите на вече попорастнала дъщеря си говорят.
-Дъщеря ни вече е голяма, не е зле да си поговорим сериозно с нея за някои неща.
-Да, скъпи.
На другия ден.
-Говори ли с дъщеря ни?
-Говорих и да знаеш какви интересни неща научих!!!
Е, това са днешните деца. Някога ние си играехме с кукли, а те какви неща знаят...!
цитирай-Дъщеря ни вече е голяма, не е зле да си поговорим сериозно с нея за някои неща.
-Да, скъпи.
На другия ден.
-Говори ли с дъщеря ни?
-Говорих и да знаеш какви интересни неща научих!!!
Е, това са днешните деца. Някога ние си играехме с кукли, а те какви неща знаят...!
посмях се с тази глупост, но знам, че това е смях през сълзи. Някой си си е повярвал, че това може да бъде поучителна книжка, друг взел, че го отпечатал, Иван и Андрей ни го пуснаха по телевизията. Човекът си е постигнал целта, популярен е, но каква е цената? Вече няма морал, моралът стана мръсна дума, децата ни живеят всред този водопад от пошлост и опитите на доста некадърници да стават известни. Тъжна картина!
цитирайКак да има морал когато се набляга на практическите и технически познания, а не се споменава за вътршните подбуди, любовта и онази особена връзка между мъжа и жената. Едно е да поискаш дете, друго то да е от конкретен мъж който обичаш, както са и различни нещата да се ожениш от любов и защото бебето е на път... Моралът е въпрос занимаващ се с духовната част от човека за който трудно се пишат книжки :)...
Поздрави!
цитирайПоздрави!
44.
анонимен -
Рекламное агентство полного цикла «ТЕС»
20.12.2011 19:21
20.12.2011 19:21
<img>http://s017.radikal.ru/i438/1112/81/bb0bf9c1cafc.jpg</img>
<b>Рекламное агентство «ТЕС» Санкт-Петербург </b>- это коллектив творческих людей, которые всегда помогут в организации любых рекламных кампаний. Наше рекламное агентство успешно выполняет взятые на себя обязательства, и благодарные отзывы клиентов - главное тому подтверждение. Обратившись в рекламное агентство "ТЕС", вы почувствуете, что мастерство и профессионализм наших сотрудников – это не вымысел, а реальный факт.
В отличие от других рекламных агентств, рекламное агентство полного цикла “ТЕС” дает гарантию на выполнение заказанных услуг. В случае выполнения не качественной и неудовлетворительной работы, мы переделываем работу за свой счет!
Рекламное агентство «ТЕС» в Санкт-Петербурге достигает максимальных результатов при минимальных затратах.
<a href=http://www.tecspb.ru/reklama-v-metro.html>реклама в метро санкт петербург</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>тес агентство</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>рекламные агентства</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/reklama-v-podezdax.html>реклама рекламного агентства</a>
цитирай<b>Рекламное агентство «ТЕС» Санкт-Петербург </b>- это коллектив творческих людей, которые всегда помогут в организации любых рекламных кампаний. Наше рекламное агентство успешно выполняет взятые на себя обязательства, и благодарные отзывы клиентов - главное тому подтверждение. Обратившись в рекламное агентство "ТЕС", вы почувствуете, что мастерство и профессионализм наших сотрудников – это не вымысел, а реальный факт.
В отличие от других рекламных агентств, рекламное агентство полного цикла “ТЕС” дает гарантию на выполнение заказанных услуг. В случае выполнения не качественной и неудовлетворительной работы, мы переделываем работу за свой счет!
Рекламное агентство «ТЕС» в Санкт-Петербурге достигает максимальных результатов при минимальных затратах.
<a href=http://www.tecspb.ru/reklama-v-metro.html>реклама в метро санкт петербург</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>тес агентство</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>рекламные агентства</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/reklama-v-podezdax.html>реклама рекламного агентства</a>
Търсене
За този блог
Гласове: 23073
Блогрол
1. Любим линк
2. Любим линк
3. нещо, което всеки трябва да прочете
4. Културно наследство в риск
5. Буркан от Майонеза
6. Защо Русия и Украйна никога няма да се разберат!
7. Цървули и ботуши
8. енергини вампири
9. 1-000
10. Евгений войн
11. да се прочете от всеки!
12. Руанда - страната, където командват жените
13. някакъв човек
14. древни библиотеки
15. На българските държавници
2. Любим линк
3. нещо, което всеки трябва да прочете
4. Културно наследство в риск
5. Буркан от Майонеза
6. Защо Русия и Украйна никога няма да се разберат!
7. Цървули и ботуши
8. енергини вампири
9. 1-000
10. Евгений войн
11. да се прочете от всеки!
12. Руанда - страната, където командват жените
13. някакъв човек
14. древни библиотеки
15. На българските държавници