Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2012 10:48 - Ах, тази любов!
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 27619 Коментари: 5 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     Днес е празника на влюбените. Сърчица, рози и романтика ще стоплят сърцата на всички отдали се на онова чувство, което те кара да се чувстваш жив. Възпята и обожествена, любовта е всепризната за едно от най-могъщите чувства, които човек изпитва или е изпитвал поне веднъж в живота си. Поздрав за всички влюбени, и нека се обичаме докато сме млади и още можем, после ще е късно....







Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojo12345 - Да се обичаме не само докато сме ....
14.02.2012 12:42
Млади !!!Какво да правим малко по - големите - като ония с гайдите ли,да им сверим на младежите .
Нека е честит празника на всички независимо годините ,да са здрави и щастливе и
повече :))))))))
цитирай
2. kass - bojo12345
14.02.2012 12:55
човек е на толкова, на колкото се чувства :))))...
поздрави и повече любов...
цитирай
3. mt46 - Честит
14.02.2012 13:50
празник 2 в 1 , Кас!
Светло, радостно и влюбено да ти е!... :)
цитирай
4. kass - mt46
14.02.2012 14:07
да ти е едно такова замаяно цял ден, ама от вино ли, от любов ли... пък защо не и от двете... Честит празник...
Поздрави!
цитирай
5. miaa - Нека се обичаме всеки ден!Любовта e ...
14.02.2012 18:57
Нека се обичаме всеки ден!Любовта e свято чувство!
Пожелавам ти красиви, любовни мигове,Kass!
цитирай
6. haralanov - Ами то...
14.02.2012 19:14
Без Любов за къде сме..?
цитирай
7. kass - miaa
14.02.2012 19:39
Всеки ден да е, а пък за смелите да имат един ден, в който да си признаят пред целият свят :)
цитирай
8. kass - haralanov
14.02.2012 19:41
за никъде май, но като гледам напоследък все повече хора смятат любовта за лигаво чувство....
цитирай
9. malkiatprintz - Страхотно чувство във всичките му ...
14.02.2012 20:05
Страхотно чувство във всичките му проявления, Ив! Хех "докато сме млади"? Чакай, после какво - кучета ни яли???

http://www.youtube.com/watch?v=3bClztu2xao

:):):)
цитирай
10. injir - Весел празник на влюбените!
14.02.2012 20:43
Весел празник на влюбените!
цитирай
11. boristodorov56 - Влюбените са пияни. Пияните влю...
14.02.2012 20:51
Влюбените са пияни.
Пияните влюбени ли са?
цитирай
12. hristo27 - Още не е късно да изпиеш едно хубаво ...
14.02.2012 20:51
Още не е късно да изпиеш едно хубаво руйно вино в чест на един от двамата светии. :)))
цитирай
13. kass - hristo27
14.02.2012 21:59
Разбира се, поздрави!
цитирай
14. kass - boristodorov56
14.02.2012 22:13
boristodorov56 написа:
Влюбените са пияни.
Пияните влюбени ли са?


Не знам Боре, ама след запои големи любовни афери са се получавали... познавам куп такъв народ :)))...
цитирай
15. kass - injir
14.02.2012 22:14
като сме безделници, поне да не сме без празници :)))...
цитирай
16. kass - malkiatprintz
14.02.2012 22:19
malkiatprintz написа:
Страхотно чувство във всичките му проявления, Ив! Хех "докато сме млади"? Чакай, после какво - кучета ни яли???

http://www.youtube.com/watch?v=3bClztu2xao

:):):)


После как какво Фил, ще си седим на някоя пейка в парка, ще храним гълъбите и с умиление ще припомняме младините :))))... Затуй най-добре е никой да не се оставя без свежарски спомени :)))...
цитирай
17. malkiatprintz - Хахаха. . . надявам се да не го док...
14.02.2012 23:03
Хахаха... надявам се да не го докараме като във вица, Ив:
- Уха! Ленче, ела да видиш колко добре прекопах цялата градина!
- То, хубаво, Тоше, ама... - подсмърч - виаграта не беше ли за друго?
:):):)
цитирай
18. kass - malkiatprintz
14.02.2012 23:18
malkiatprintz написа:
Хахаха... надявам се да не го докараме като във вица, Ив:
- Уха! Ленче, ела да видиш колко добре прекопах цялата градина!
- То, хубаво, Тоше, ама... - подсмърч - виаграта не беше ли за друго?
:):):)


Лелееее, Фил, тогава вече ще ни трябва много вино да удавим мъката :)))...
цитирай
19. magicktarot - Честити Празници, Кас! :)
15.02.2012 02:15
Както твърди Мечников - старостта е болест - няма да й се даваме, я! Наздраве! :)))
цитирай
20. malkiatprintz - Само да не го докараме до другия виц, ...
15.02.2012 04:28
Само да не го докараме до другия виц, Ив:

- Ужас! Всеки път като се прибера по малките часове подпийнал, жена ми се буди и ми прави страхотни скандали.
- Аз пък нямам проблеми: когато се прибирам късно пиян, трясвам входната врата, разпявам се с цяло гърло, разхвърлям дрехите навсякъде, влизам в спалнята със шут, тръшвам се на леглото, плясвам я здраво по задника и весело подвиквам: "Булка, дай да правим секс!"
- И какво???
- Ами... досега нито веднъж не се е събудила.
:):):)
цитирай
21. vmir - Не исках да го казвам на празника, но сега вече мога:
15.02.2012 07:20
Библейското разбиране за любовта като отношение дава възможност да се избегнат редица недоразумения. В Библията “люби” значи следвай, слушай, зачитай, съобразявай се, грижи се (включително и за телесните нужди на любимия), прокламират се усилия за самоограничаване на телесните нужди и съсретоточаването им в полза на любимия или законния с цел максимално разбирателство, хармония и избягване на погубващи действия и страсти. За грешните със слаб ангел има покаяние, има прошка, има радост от завръщането на блудния син, и това пак е любов...

Влюбването (тази дума няма как да я има в Библията, освен в някой “еманципиран” превод”), в библейски смисъл е страст, моментно привличане, нагон, отприщване на телесна нужда и обикновено е толкова по-силно, колкото по-силно е игнорирано библейското разбиране за любовта... След влюбването и изконсумирането на “любовта”, която то лекомислено обещава, идва скуката, а понякога разочарование и ярост... Защото влюбването е чувство, а любовта – отношение. Едното не изключва другото, но рядко влюбването се превръща в любов, и ако се вложи повече вяра и разум едновременно, преходът може да се улесни.


цитирай
22. apostapostoloff - Да се обичаме по
15.02.2012 07:25
френски, защото е много хубаво!
цитирай
23. kasnaprolet9999 - За възрастта няма възраст, я виж ...
15.02.2012 09:36
За любовта няма възраст, я виж качак, казва че още е влюбен и се фука, че ходи с карта в ръкава си. То и аз имам карта за градската мрежа, но още не съм се възгордяла толкова:)))
цитирай
24. henzelski - Касси,
15.02.2012 09:44
любовта не е чувство, а състояние... :)
цитирай
25. kass - henzelski
15.02.2012 09:54
за някои чувство, за други състояние, за трети съзнание... Каквото и да е, нужно е на хората...
Поздрави!
цитирай
26. kass - kasnaprolet9999
15.02.2012 09:56
Аз Качак го чакам да дойде да ме насмете като една българоизменничка, ама не е дошъл още :)))... Пък и защо да не се фука, че е влюбен, млад е още, дори си е направо задължително...
Поздрави... :)
цитирай
27. kass - apostapostoloff
15.02.2012 09:57
:)))...
цитирай
28. kass - vmir
15.02.2012 10:04
специално за теб vmir , малко из Библията:

1 Соломоновата песен на песните.
2 Нека ме целуне с целувките на устата си, Защото любовта ти е по-желателна от виното.
3 Твоите масла са благоуханни; Името ти е ароматно като излеяно масло; Затова те обичат девиците.
4 Привлечи ме; ние ще тичаме след тебе. Царят ме въведе във вътрешните си стаи; Ще се радваме и ще веселим за тебе, Ще спомняме твоята любов повече от виното; С право те обичат!
5 Черна съм, но хубава, ерусалимски дъщери, Като кидарските шатри, като Соломоновите завеси.
6 Не ме гледайте, че съм почерняла, Понеже слънцето ме е припърлило. Синовете на майка ми, като се разгневиха на мене, Поставиха ме пазачка на лозята; Но своето лозе не опазих.
7 Кажи ми ти, кого люби душата ми, Где пасеш стадото си, где го успокояваш на пладне; Че защо да съм като една, която се скита Край стадата на твоите другари?
8 Ако ти не знаеш, хубавице между жените, Излез по дирите на стадата И паси яретата си при шатрите на овчарите.
9 Уподобих те, любезна моя, На конете от Фараоновите колесници.
10 Красиви са твоите бузи с плетенки, И шията ти с огърлици.
11 Ще ти направим златни плетеници Със сребърни копчета.
12 Докато царят седи на трапезата си, Нардът ми издава благоуханието си.
13 Възлюбеният ми е за мене като китка от смирна, Която лежи между гърдите ми.
14 Възлюбленият ми е за мене като кипрова китка В лозята на Енгади.
15 Ето, хубава си, любезна моя, ето, хубава си; Очите ти са като на гълъбите.
16 Ето, хубав си, любезни ми, да! приятен си; И постелката ни е зеленината.
17 Гредите на къщите ни са кедрови, Дъските ни са кипарисови.

1 Аз съм роза Саронова И долински крем.
2 Както е кремът между тръните; Така е любезната ми между дъщерите.
3 Както ябълката между дърветата на сада, Така е възлюбеният ми между синовете; Пожелах сянката му и седнах под нея, И плодът му бе сладък в устата ми.
4 Доведе ме в дома на пированието, И знамето му над мене бе любов.
5 Подкрепете ме с млинчета, разхладете ме с ябълки Защото съм ранена от любов...

http://biblia.duh-i-istina.net/index.php?k=22&g=1&s=1&sw=%EF%E5%F1%E5%ED%20%ED%E0%20%EF%E5%F1%ED%E8%F2%E5&tr_search=1

цитирай
29. kass - magicktarot
15.02.2012 10:06
така е няма да се даваме...
Поздрави!
цитирай
30. cefulesteven - Бог е любов!
15.02.2012 10:20
Бог е любов!
цитирай
31. kleopatrasv - Бъди все така силно обичана и дарявай и ти безвъзмездно Любов.
15.02.2012 10:23
Любовта ни,
едно мило събуждане,
нежен полъх преминал отвъд,
ненаситна жажда за обладаване,
огнена страст наелектризирала ни свръх....

Любовта ни,
едно вълшебно създание,
красив подарък нарисуван от Маг,
ниизбежна мисия за опровергаване,
ръкавица хвърлена от съдбата за стръв....

Любовта ни,
едно безкрайно прераждане,
дълбоко вдишване понесло ни напред,
небесно изплувало чудо от разстояние,
минало, бъдеще споразумели се за днес....

Любовта ни,
едно красиво привличане,
нежна ласка събудила се за живот,
разпределила се равномерно за извличане,
нахлула поривно заляла ни като потоп.
kleopatrasv
цитирай
32. kass - cefulesteven
15.02.2012 10:40
Нищо не става без любов...
Ако не обича човек работата си, няма добри резултати...
Ако не обича децата си, не е щастлив в старините си...
Ако не обича половинката си, животът му е ад...
Бог е любов...
цитирай
33. kass - kleopatrasv
15.02.2012 10:41
Браво Клео и благодаря за коментара, много ми хареса стихотворението.
Бъди щастлива и обичана цял живот...
цитирай
34. vmir - 28. kass,
15.02.2012 11:43
kass написа:
специално за теб vmir , малко из Библията:

1 Соломоновата песен на песните.


Благодаря ти, че нещо доста съм се подлютил напоследък.
Християнството и Новият Завет не отричат такива нежности и възхвали, но прехвърлят по-голяма тежест върху самоконтролът.
цитирай
35. kass - vmir
15.02.2012 12:19
vmir написа:
kass написа:
специално за теб vmir , малко из Библията:

1 Соломоновата песен на песните.


Благодаря ти, че нещо доста съм се подлютил напоследък.
Християнството и Новият Завет не отричат такива нежности и възхвали, но прехвърлят по-голяма тежест върху самоконтролът.


Е, кой ли може да контролира любовта :)))...
Не напразно любовта се оприличава с лудостта... Но така или иначе когато човек е наясно с възможността да изгуби контрол над себе си и разума си, може да предотврати много безумия на които дори не е вярвал, че е способен...
цитирай
36. vmir - 35. kass,
15.02.2012 13:44
kass написа:


Е, кой ли може да контролира любовта :)))...
Не напразно любовта се оприличава с лудостта... Но така или иначе когато човек е наясно с възможността да изгуби контрол над себе си и разума си, може да предотврати много безумия на които дори не е вярвал, че е способен...


Така е, и за да намаля малко гафовете, препрочитам класическото новозаветно описание на Любовта:

1 Ако говоря с човешки и ангелски езици, а любов нямам, аз съм станал мед що звънти, или кимвал що дрънка.
2 И ако имам пророческа дарба, и зная всички тайни и всяко знание, и ако имам пълна вяра, тъй щото и планини да премествам, а любов нямам, нищо не съм.
3 И ако раздам всичкия си имот за прехрана на сиромасите, и ако предам тялото си на изгаряне, а любов нямам, никак не ме ползува.
4 Любовта дълго търпи и е милостива; любовта не завижда; любовта не се превъзнася, не се гордее,
5 не безобразничи, не търси своето, не се раздразнява, не държи сметка за зло,
6 не се радва на неправдата, а се радва заедно с истината,
7 всичко премълчава, на всичко хваща вяра, на всичко се надява, всичко търпи.
8 Любовта никога не отпада; другите дарби, обаче, пророчества ли са, ще се прекратят; езици ли са, ще престанат; знание ли е, ще се прекрати.
9 Защото отчасти знаем и отчасти пророкуваме;
10 но когато дойде съвършеното, това, което е частично, ще се прекрати.
11 Когато бях дете, като дете говорех, като дете чувствувах, като дете разсъждавах; откак станах мъж, напуснал съм детинското.
12 Защото сега виждаме нещата неясно, като в огледало, а тогава ще ги видим лице с лице; сега познавам отчасти, а тогава ще позная напълно, както и съм бил напълно познат.
13 И тъй, остават тия трите: вяра, надежда и любов; но най-голяма от тях е любовта.

http://biblia.duh-i-istina.net/index.php?k=53&g=13&s=4&sw=%EB%FE%E1%EE%E2%F2%E0&tr_search=1
цитирай
37. inel379 - Най-силното обсебващо душата ни чувство!
15.02.2012 16:50
Напредъка си човечеството дължи на него!
Веднъж завладяло ни, никога не си отива!
Енергията му е несравнима с никоя друга!
Обрича ни на вечна младост, докато сме живи!:)
Какъв прекрасен плен!:)))
Сърдечен поздрав!
цитирай
38. makont - Здравей Иве,
15.02.2012 16:50
влюбено да ти е и днес и завинаги. А за любовта граници и възраст няма, важното е да я има и да можеш да обичаш и да позволиш да бъдеш обичан. Хубава вечер от мен!
цитирай
39. kass - inel379
15.02.2012 17:15
inel379 написа:
Напредъка си човечеството дължи на него!
Веднъж завладяло ни, никога не си отива!
Енергията му е несравнима с никоя друга!
Обрича ни на вечна младост, докато сме живи!:)
Какъв прекрасен плен!:)))
Сърдечен поздрав!


Дай Боже всеки му. Светът е по-добър когато хората се обичат.
Сърдечен поздрав и на теб!
цитирай
40. kass - makont
15.02.2012 17:18
Най-хубавото, което можеш да пожелаеш на човек е много любов в живота му. Тя е мир, здраве и дълголетие...
Пожелавам ти много любов да те съпровожда през целият ти живот..
Поздрави!
цитирай
41. pegas08 - Каси, подлъга ме да дойда на вино,
15.02.2012 19:02
а то, библейски цитати и прочие!

Нищо, хубава ти е компанията,,,онзи с френската любов само нещо не е наред...

Както и да е, да живее любовта, кой както си я разбира!
И наздраве, ъв корс!
цитирай
42. kass - pegas08
15.02.2012 19:45
щом е блогърска закачката,
къде са образите със пиячката?

Здравей Пегас, по принцип не съм много съгласна, любителите на чашката да си присвояват празника на лозарите и винарите. Ано не отглеждаш лозе или не правиш вино, то поздрави тези които вършат тази работа, празникът е техен, а това че някой обича да си пийва е странно да го празнува като голямо постижение... А любовта? Тя е за всички хора по света и заслужава празник, празник, от който българина ужасно много се нуждае, защото твърде много е загрубял напоследък...
Поздрави!
цитирай
43. ka4ak - 26. kass - kasnaprolet9999 Все пак си е приятно,да ме обарвате!!!:)))
16.02.2012 00:50
kasnaprolet9999 написа:
За любовта няма възраст, я виж качак, казва че още е влюбен и се фука, че ходи с карта в ръкава си. То и аз имам карта за градската мрежа, но още не съм се възгордяла толкова:)))

kass написа:
Аз Качак го чакам да дойде да ме насмете като една българоизменничка, ама не е дошъл още :)))... Пък и защо да не се фука, че е влюбен, млад е още, дори си е направо задължително...
Поздрави... :)

А,естествено е да те насмета ,Иве,щото си си направо ливада,недокосена и кратуната ти,си е за ремонт,щот изобщо не си схванала,поста ми!:(
Пък,после,ще те светна и за твоя пост,щот си те обичам!:)))
цитирай
44. kass - ka4ak
16.02.2012 07:33
Аааа, схванах го Качак, много добре го схванах, само едно нещо не схванах, защо постът ти е закъснял с 14 дни, тъй като Трифон Зарезан се празнува на 1 февруари... Особено онази част от будните бъргарски патриоти - граждани на света, които страстно защитаваха православната църква в коментарите под поста ти, би трябвало отлично да знаят това :))))... Между впрочем празника на лозарите и винарите бе официално обявен в новините на 1 февруари, но странно... не попаднах на нито един патриотичен български постинг, който да го отбележи...
http://www.ndt1.com/article.php/2011013116292032
http://kak-da.bg/viewpost.php?idto=113
http://www.teenproblem.net/a/6-lubopitno/35064-1-fevruari---trifon-zarezan-/
Като ме насметеш и за Валентин ще осветля и за някой подробности около двамата светии, които освен че са живяли по едно и също време имат и доста други прилики помежду си...
Та такива ми ти работи приятелю :))))...
цитирай
45. ka4ak - Това,че си измислят дати,хич не ме е впечатлило!Винаги се е чествал в средата на Малък Сечко!
16.02.2012 10:22
Просто защото е най-удобното време,за подрязване на лозите!Това че са се закачили и приватизирали,е типично за религиите,които за да се набутат,редовно прилапват "езическите"обичаи и ги използват,за да те кльопнат!:(
А това,че ми пускаш,календари,ето ти:
http://dostoinoest.com/bg/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=67
И пак помисли!!!:)))
цитирай
46. kass - ka4ak
16.02.2012 11:06
http://club50plus.bg/life/family/933-narodni-tradicii-po-trifon-zarezan.html
http://www.menumag.bg/za-hranata/statii/trifon-zarezan-ili-koi-tochno-e-svetecyt-lozar
ето още малко за четене...

П.С. Кога ще захващаме темата за любовта??? :))))))))...
цитирай
47. ka4ak - Ако си забелязала,никъде не споменавам,Трифон Зарезан!А,''Предците ни са си пожелавали ЗДРАВЕ и нищо друго!От Траките,сме наследили правенето на вино и се е
16.02.2012 12:01
родила,чудната дума,НАЗДРАВЕ!!!:)))"
А,на твоето:
"19. ka4ak - 3. kass - що тъй Иве,предците ни са пожелавали ЗДРАВЕ и нищо друго!!!:)))
14.02 20:23
kass написа:
българите да не би да не се влюбват? за любовта към винцето си знаем... :)))...
Поздрави...

И на този празник,е типично нашето НАЗДРАВЕ!!!
Бъди ЗДРАВА и влюбването,любовта и обичта,ще са винаги с теб!!!:)))"
цитирай
48. kass - ka4ak
16.02.2012 12:17
Така е Качак, здравето е много важно :))))...
Но от много наздравици човек може да си съсипе черният дроб... :))))
Та мисълта ми беше, че не е толкова ужасяващ празника на влюбените...Няма по-здравословно нещо от любовта, в пряк и преносен смисъл... За "пиянството на един народ" не ми се отваря дума, че ще ни отиде сладката раздумка :)))...
Това, че св. Валентин не е български празник не означава, че българина не се нуждае от такъв... особено във времена, в които ден след ден се превръща във все по-голям мизантроп...
цитирай
49. ka4ak - Иве,пак опорочаваш и злоупотребяваш с лошите образци!Предците,не случайно са отрязали,носът му!:)))
16.02.2012 12:38
И на преден план са изкарали ЗДРАВЕ!
НАЗДРАВЕ,е прекрасно пожелание и в трудни моменти,са закичвали със ЗДРАВЕЦ,за да те предпазят от НЕЧИСТОТИИТЕ!!!:)))
Прекланяли са се само пред Слънцето и за това,НЕКА БЪДЕ СВЕТЛИНА!:)))
цитирай
50. kass - ka4ak
16.02.2012 14:08
това с отрязания нос...амм... абе карай...
:))))....
Нищо не искам да опорочавам, просто казвам, че не ми се връзва да се роптае толкова срещу влюбените, особено чрез патриотизъм и особено от гражданите на света... повечето от тях ако се замислят по-сериозно ще установят, че адски неискрени със себе си... Това е, нищо повече... Празниците са хубаво нещо, винцето е задължително за здраве и настроение, но чак пък да стават причина за дразги, мисля че е прекалено...
цитирай
51. ka4ak - Иве, не се роптае към влюбените,чак е смешно!!!Ропотът,е в опорочаването на това красиво и съкровенно чуство,с насаждани и неморални средства!:(
16.02.2012 17:08
Не случайно сме единствените в Европа,запазили името си и не предали и едно знаме,защото сме вярвали в заветите на дедите си и любовта е била истинска и свята!Еретиците на Европа сме,защото с кръв,вяра не се придобива и можем да ги светнем,как да станат граждани на света,без да режат корена си!Разпадането,на ценностната система в световен мащаб,просто е гибелно за човечеството и пригласянето му,ще затрие една клетка,която е устояла във вековете и с нашето безхаберие,прихващаме смъртоносни вируси,които ни обричат на 15-ти век,през крив,макарон!:(
цитирай
52. kass - ka4ak
16.02.2012 17:13
Качак, би ли написал коментара си отново, обаче подплатен с няоклко примера, за да съм сигурна, че съм те разбрала правилно... като започнеш от неморалните средства и завършиш с "с кръв,вяра не се придобива" ... :))))...
цитирай
53. ka4ak - Иве,примерите ти по добре можеш,да ги дадеш!:)))
16.02.2012 22:08
А,това което,цитираш/не че и него не знаеш/,е налагане на християнството,по нашите земи!:(
цитирай
54. vostroto - :)Кас... Привет!:)
17.02.2012 12:14
Хубав постинг. Да, докато сме млади. Но за любовта, граници на възрастта няма. Само здрави да сме. Поздрави!
цитирай
55. kass - vostroto
17.02.2012 14:27
за любовта няма възраст именно защото те кара да се чувстваш млад... Дай Боже всеки му...
Поздрави!
цитирай
56. pegas08 - Ех, еееех! Хубав АВТОР, ХУБАВИ ХОРА.
22.02.2012 16:58
дА ТИ Е КЕФ ДА ГИ БАКНЕШ, БИ КАЗАЛ дААНЧО МАКЕДОНСКИ.
нЯМА ПРЕПИРНИ, НЯМА ПАРТАЙ ЛАКАРДИИ,
НЯМА ПЛАГИАТИ, НЯМА ПОЕТИЧНИ ЗАРЗАВАТИ,
НЯМА, НЯМА, НЯМА.
САМО ВАЛЕНТИНКИ И ЛЮБОВ ГОЛЯМА-АМА-АМА!
КАСИ, МНОГО СИ ГОТИНА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4229717
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930