Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 18:34 - Кралят е мъртъв, да живее краля!
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 22555 Коментари: 47 Гласове:
35

Последна промяна: 25.07.2014 19:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 2013 година беше година на множество масови протести. Започнаха през февруари  срещу сметките за тока, последва оставка на правителството, след това ново правителство и нови протести. Различни бяха правителствата, различни бяха и мотивите за протестите. Различни бяха и самите протести по масовост и форма дори, но бяха показателни за едно, че имаме налице разделение в обществото, сякаш става въпрос за различни хора, с различни съдби, в различна реалност. Е, може пък и така да е щом нещата достигнаха крайности като да се говори за "време разделно", разприятеляване в социалните мрежи, остри реплики едни към други, класификации на бедни и богати, грозни и красиви и т.н. и т.н. Но измежду обичайната медийно-социална глъч се появи и едно друго мнение, на едни по-безпристрастни хора, които поискаха нещо много по-различно от това чия партия да е на власт и тези хора, към които принадлежа и аз, смятат че е време да се промени политическият модел в страната. Аз лично смятам, че ще е добре да станем президентска република и не защото досегашният модел не е успешен по принцип, напротив, работи успешно в много страни, но за съжаление тук се провали. Смятам също, че е нужно да се намалят депутатите, да се намалят субсидиите за партиите, чиновниците и изобщо да се оптимизират държавните разходи като с това се облекчи бизнеса и се наблегне в посока стимулиране на предприемчивостта. И това не го искам, защото ще ядем и ще харчим повече, а защото не виждам друг начин да оцелеем.

  Какъв е хала на държавата май няма нужда да обяснявам, всички виждаме. Случаят КТБ само показва, че няма никой застрахован и че всеки може да се озове в изходна позиция, независимо колко спокоен е бил довчера, че си е осигурил средства за три живота напред. В света на парите няма нищо сигурно и ние българите би трябвало много добре да знаем това. Но пари се печелят и губят, това което не може да се навакса обаче е застаряването на населението. Високата смъртност и ниската раждаемост, както и емиграцията, за една държава са като кораб с пробойна в корпуса, който се пълни с вода и чиято гибел е неизбежна, ако не се закърпи дупката. На фона на тази картина българският народ смята, че е дошло време разделно, вместо време единно. При това разделното време е заради особи, които прахосаха двадесет и пет години от живота ни за да ни управляват и оправят.

 Ако ви разправям всички тези банални неща, то е защото така и не мога да разбера този отказ от равносметка. Ние не дължим на политиците лоялност, те не са ни дали нищо. Те ни дължат лоялност, защото сме им дали власт, пари от субсидии, държавни постове за роднините и евросубсидии за обръчите от фирми около тях. Ние не сме длъжни да ги хвалим, да работим в тяхна полза за това да  спечелят изборите, да се разприятеляваме и ругаем един друг... напротив, спечелването на избори си е изцяло тяхна задача, да ни убедят, да работят в наш интерес, да изготвят и представят програма, да изпълнят волята на народа (но не като Мая Манолова с изборния кодекс) и т.н... Колко трябва да сме лишени от инстинкт за самосъхранение и от реализъм за да смятаме, че с крясъци и клишета ще привлечем нормални хора да гласуват за партията на която държим? Цялата тази пристрастеност към този и онзи политик ме навява на мисълта, че политиката е най-опасният наркотик - води до халюцинации, замъгляване на мозъка и загуба на връзка с реалността, както и до опасно пристрастяване...

  Аз не съм анархист, харесвам някои нови идеи, други не. Не съм убедена в конспиративната теория, не смятам че монетарната система ще рухне и др. от сорта, но пък смятам, че  подсъзнателното въздействие върху масите, манипулирането на общественото мнение и др. политически похвати са реални средства за печелене на власт, и които за двадесет и пет години би трябвало да ни научат, че трябва да сме по взискателни, по-безпристрастни, по-земни и по-способни да си направим равносметка. Тук не визирам малцинствата, необразованите или някакви слоеве на които би трябвало да помогнем да се изградят като достойни граждани, вместо да ги заклеймяваме и използваме за оправдание, а визирам онази част от населението, която въпреки своето образование, реализация и интелигентност поддържа статуквото и убедено ни разпрвят как няма друг начин...

Друг начин има, въпроса е дали ни стиска...
Защото се иска време единно...

И така, правителството подаде оставка, предизборният цирк скоро ще започне, а заедно с него и политическите разногласия. Ще дойде денят за избори и дилемата "кой да избера", но само на мен ли ми се струва, че пак ще викаме "Кралят е мъртъв, да живее краля", като под краля визирам статуквото...





Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!...
25.07.2014 18:58
Да, политиците са ни длъжници... Но едва ли ще ни се издължат...
цитирай
2. valsodar - Очакваш нещо да се промени ли? При ...
25.07.2014 19:00
Очакваш нещо да се промени ли?
При такъв висок процент на оскотяване и дебилизация сред населението?
При толкова много хора мислещи чрез телевизора си??!

Аз - не!
цитирай
3. kass - mt46
25.07.2014 19:06
крайно време да им пратим съдия изпълнител :)
Поздрави!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Политиците у нас следват повече ...
25.07.2014 19:07
Политиците у нас следват повече своите интереси. Политическият живот ми прилича на младежки блус, в който една шапка сменя непрекъснато главите на които стои. Един младеж със шапка на глава минава покрай танцуващи двойки и разделя една от тях, като слага шапката на главата на младежа от двойката. После той на свой ред прави същото. Политиците ни правят същото, сменят се при всяко ново правителство, като си разменят една и съща шапка. Само че под шапката сме ние всичките дето се ядем тук, разделени по партийни пристрастия.
Напълно те разбирам и подкрепям, но без промени в конституцията няма как да станем президентска република. Освен това в последно време сме си точно президентска република, Плевнелиев е навсякъде, но не виждам да сме се оправили много. Като чета кой предлага да влезе в служебното правителство, то пак ще е пролитически оцветено, както миналата година, вместо да е експертно. Това ме кара да мисля, че когато нещата са в ръцете само на един човек, пак не е добре.
С теб вече сме спорили кое е по-добре-да се гласува или да се отиде за гъби. Видя го и резултата, такъв какъвто го предвидих, когато ви приканвах да гласувате и не бях сама в тези напъни. Ако искаме ДПС да продължава с номерата си да идем за гъби или билки, но без мен. Аз пак ще гласувам!!! И няма да бъде за нито една от партиите които са били на власт. И не ме питайте защо!!!
цитирай
5. freeoldmen - Здравей, kass!
25.07.2014 19:20
Споделям вижданията ти, и мисля, че трябва да има тласък, който да ни включи на режим "време единно".
Това може да е едно истинско преброяване на българите, което да ни даде данни за връхлетялата ни катастрофа.
Чуха се гласове, че преброяването от 2011-та е опорочено.
Е, след истинно преброяване, вече можем да се обединим около идеята "Спасение".
Без политика, без ляво, дясно и център, само ясна и чиста идея- вярвам, че го можем.
Само трябва да изритаме в коша за боклук тези, които ни разделят.
цитирай
6. kass - valsodar
25.07.2014 19:20
Ами очаквам Радо, защото вече нямаме май друг избор, все трябва да са останали хора, които като мен отказват да се предадат без бой :)...
Поздрави!
цитирай
7. kass - kasnaprolet9999
25.07.2014 19:23
Да, без промени в конституцията няма как да стане, но кой да ги натисне да извършат тези промени? Те сами няма да го сторят нали? Толкова протести, толкова енергия и ще видиш, че ще е пак същото, а може би и по-зле... Гласуването е хубаво нещо, но не е достатъчно :)...
Поздрави!
цитирай
8. kass - freeoldmen
25.07.2014 19:36
Няма лошо в различните възгледи, леви или десни, те внасят баланс... Лошото е, че политиците не работят дори в тази посока, че всичко е наливане от пусто в празно и няма решимост за реални промени, защото за това иска дупе :)... Обединението според мен трябва да е за смяна на системата, защото тази е силно опорочена и неспасяема вече. Манталитета на управниците се измени, както и политическата атмосфера, изобщо всичко и без това издъхва и стабилност не се очертава, какъв е смисъла да упорстваме при това положение?

Поздрави!
цитирай
9. podvodni - Браво! Прочувствено, идеализс...
25.07.2014 20:40
Браво! Прочувствено, идеализстично и доста наивно, но все пак, Браво.
Само че, има една мъничка подробност. Докато се намира поне един индивид който е на мнение, че на политиците е предоставил власт, ( т.е. има манталитета на роб) този цирк ще продължава да съществува.
А пък, ако искаме нещинко да променим, първомка трябва да кажем сами на себе си - Майната ти робе, а след това да се гепнат ятаганите.
Дет се казва - Страх лозе (глава) пази.
цитирай
10. kass - podvodni
25.07.2014 20:52
podvodni написа:
Браво! Прочувствено, идеализстично и доста наивно, но все пак, Браво.
Само че, има една мъничка подробност. Докато се намира поне един индивид който е на мнение, че на политиците е предоставил власт, ( т.е. има манталитета на роб) този цирк ще продължава да съществува.
А пък, ако искаме нещинко да променим, първомка трябва да кажем сами на себе си - Майната ти робе, а след това да се гепнат ятаганите.
Дет се казва - Страх лозе (глава) пази.


Ами такова е като съм чувствителна, идеалистка и малко наивна :)... За да кажем "майната ти робе" и най-вече за да грабнем ятаганите, първо трябва да се разберем за какво ще се борим :), за да не стане накрая "И така господа, купона свърши, а сега марш към урните да гласувате за статуквото".... :)...

цитирай
11. kmetova - Президентската република е за демокрации от друго качество
25.07.2014 21:02
За разлика от президентските републики по света, ние си имаме поет, който е написал "Приказка за стълбата". Типично и присъщо е за нашата народопсихология - колкото повече власт има в ръцете на един човек, толкова повече той се самозабравя и когато се изкачи по стълбата, разбира се злоупотребява с тая власт. Това не е лъжица за нашата уста. То и сега, когато избирателите не дават цялата власт на една партия, пак се намери един болен мозък, който да заплашва, че като вземе властта ще има война и реваншизъм до дупка. И този балкански бабаитлък го прави....как беше? а, да - "харизматичен". Представяте ли си го президент в президентска република?
цитирай
12. kass - kmetova
25.07.2014 21:36
Страхът не е добър съветник :)...
Представям си как най-после ще станем демокрация от друго качество и то много бързо...
1. Въпросния човек, който трябва да стане президент ще трябва да спечели гласовете на леви, десни, малцинства, богати, бедни, пенсионери и т.н. и т.н.
2. Въпроса "КОЙ" ще стане излишен.
3. Въпросният човек ще е мажоритарен избор и съвсем не е нужно да е партийна кандидатура, което ще разшири значително избора...

Но, най-важното е, че сегашният модел е изчерпан, дори проекта "Новият политик" не мина. Няма нов месия, няма и кандидати за такъв, който да преметне народа за пореден път, понеже и този ресурс се изчерпа. Ще влезем в спиралата на избори - протести, избори - протести докато тотално рухне държавността и настане анархия...
цитирай
13. freeoldmen - О, не, този път kmetova е права!
25.07.2014 21:51
Ако в сегашната ситуация се предложи функцията "президент-шериф" нали всички знаем, че 570 000-ната държавна хранилка /и семействата им/ ще предпочете сигурния леб пред разбълникването на пластовете...
Той бе толкова добър към тях!
Отсега чувам как след тридесет години припомня гадната 2013-14-та, когато е могло да бъде иначе, но социалистите...
цитирай
14. kmetova - freeoldmen, е е е, хубава работа
25.07.2014 22:10
Само този път ли съм права? хи хи хи ......

цитирай
15. kass - freeoldmen
25.07.2014 22:13
Не съм сигурна дали е права. Промяната ще вдъхне надежда на негласуващите, които са повече от 50%, напълно е възможно и масово хората да се спрат на безпартиен кандидат. Всъщност досегашният парламент е представител на много малка част от обществото, дори не знаем колко са били невалидните бюлетини, защото има съмнения за значителен протестен вот... Всъщност мисля, че трябва да поемем този риск, защото може да се окажем в омагьосан кръг и да агонизираме дълго и мъчително... Дали подозренията ми са основателни ще разберем скоро, когато вероятно ГЕРБ ще спечелят изборите, моите прогнози са, че ако това стане февруарският протест ще се върне с още по-остър тон. И не защото много обичат Станишев, Орешарски и Доган, а защото имаше тежка междуфирмена задлъжнялост, стагнация и увеличаване на безработицата, в Сопот не си взимаха заплатите с месеци и не вярвам някой да ги убеди, че ББ е станал нов човек. В така наречената провинция има огромен страх от Борисов. Да не говорим, че журналистическата глупост да раздели протестите на лумпенски и интелигентни наля още масло в огъня...
цитирай
16. kass - kmetova
25.07.2014 22:16
kmetova написа:
Само този път ли съм права? хи хи хи ......



Кметова, Господ е на страната на смелите, системата е прогнила, вмирисана и вече се разлага, на какво се надяваш?
цитирай
17. kmetova - kass , ами то си е за страх
25.07.2014 22:22
Нашият т. н. "елит" е направо живозастрашаващ, също като птичия грип, например. А пък то е така, защото обичат властта, парите и кариерата. А "въпросният човек", избран мажоритарно няма как да излезе от общата картинка, защото веднага ще му видят сметката. Читавите хора, които държат на името и достойнството си бягат от политиката като дяволът от тамян, защото това занимание в България е компрометирано почти безвъзвратно
цитирай
18. kass - kmetova
25.07.2014 22:34
kmetova написа:
Нашият т. н. "елит" е направо живозастрашаващ, също птичия грип, например. А пък то е така, защото обичат властта, парите и кариерата. А "въпросният човек", избран мажоритарно няма как да излезе от общата картинка, защото веднага ще му видят сметката. Читавите хора, които държат на името и достойнството си бягат от политиката като дяволът от тамян, защото това занимание в България е компрометирано почти безвъзвратно


При това положение дай да си сложим въжето, че да не се мъчим повече :)...
И все пак... без промяна, няма надежда...
цитирай
19. freeoldmen - Няма промяна, няма надежда...
25.07.2014 23:34
Тук в блоговете още си мислим, че гласовете ни се чуват, но не е така.
Е сега ще връхлетят лешоядите/троловете/.
И в последвалата мерзост крехкият ти зов за единение ще бъде покрит с плюнки...
Кво да праим, мрежови войни...
цитирай
20. tit - Плюс за ентусиазЪмъТ, Касс!:))
25.07.2014 23:35
Но докато "икономиката" на политиците ни не може да си позволи 800 лв минимална работна заплата нищо няма да се промени!
Или поне докато не се опитаме да променим "общественият договор" в тази насока...
цитирай
21. kass - freeoldmen
25.07.2014 23:46
Да идват, не ми пречат, за толкова години разбрах, че от мрежови войни не боли, нито пък нещо се променя :)...
цитирай
22. kass - tit
25.07.2014 23:56
Тит, ние сами можем да си създаваме работа като частни предприемачи, но се иска малко политическа воля като справяне с корупцията, облекчаване на режимите за кандидатстване по европрограмите, по-бързо възстановяване на ДДС към фирмите и т.н.... Не знам дали знаеш, че в България сме на второ място по най-скъп промишлен ток. Как да сме конкурентни и да се развиваме? Има шанс нещата да тръгнат в добра посока, но не и като овластяваме хора, които очевидно нямат кураж за промени. Как като ни опищяват главите за 2-3 милиарда дълг при положение, че ни трябват минимум 50 за съживяване на икономиката. И не е страшно как ще ги връщаме, защото когато икономиката работи, парите ще се върнат, когато не работи само ще пълним дупките за сметка на малкото работещи, които стават все по-малко и така до скорошния ни край...
цитирай
23. tit - kass,
26.07.2014 00:31
няма ка всички да са предприемачи...но това е друга тема!
Ядосах се, че ми няма Любимите!:((
...

Под "тяхната икономика" има предвид и този аспект - на нерентабилността... Що им е да намаляват тока / енергийните дружества са част от "тяхната икономика"/, като трудът им излиза без пари?:)

В икономическата стратегия е разковинчето...но като заговорим за Икономика ни обиждат на "рубладжии"!:((
цитирай
24. kass - tit
26.07.2014 00:42
Така е Тит, но когато има повечко предприемачи, има и по-голямо търсене на работна ръка, търсенето на работна ръка повишава заплащането. Така, че те нека разбият монопола на олигарсите над производството в България, както и на вноса пък да видим колко ще е заплатата тогава, защото монополи има не само в енергетиката, а навсякъде.
цитирай
25. анонимен - авторке, поздрави за Оптимизма ,ноооо..
26.07.2014 10:09
Аз освен “процъфтяване“ на социалните мрежи, и
мрежови войни, и всички прилежащи “екстри“ ,
нищооо положително не забялязвам
в последните 5/6 г.ДОри напротив !!
България е в такава “еврогейска“ прегръдка омаломощена,
че по скоро вярвам във Второто Пришествие,
което , апропо е също “евроЮдеуГейски “патент“;)
сори за минорния тон ..........
цитирай
26. podvodni - Изменения в конституцията, пре...
26.07.2014 11:55
Изменения в конституцията, президентска република, политическа воля ( !?!?!) за справяне с корупцията, облекчени режими, еврофондове и пр. и пр. и пр.
Остава само да прибавити малко бяло сладко и турско кафе и става егати и идилистичната картинка.
Абе хора, що не вденете поне за момент, че родната политика е подвластна на глобалната такава и нашите родни политици (както всички на тези държави извън елитните самонаречени "прогресивно човечество") са просто пионки изпълняващи заповеди срещу съответното заплащане и статус в обществото.
До преди 25 години бяхме членки на европейското (световно) социалистическо семейство с началник Москва, като за малко не станахме член на Съветският съюз. Днессме член на европейското (световно) демократическо семейство с началник Брюксел (Вашингтон) и сме горди членове на Европейският съюз.
Ха-ха промяна на наименованията, но същността - същата. Както се казва по рекламите: " Същият продукт, но в нова опаковка".
За някои това е конспирация и отказват да я приемат, но това в никакъв случай не означава, че тази грозната реалност не съществува.
Айде, че кафето Ви истина!
И да не забравите да врътнете един палец на дъното!
цитирай
27. kass - podvodni
26.07.2014 13:48
Това са едни много удобни оправдания. Естествено, че каквато ни е вътрешната политика, такава ни е и външната. Авторитета ни е под всякакви граници и на изток, и на запад, защото хората отлично разбират, че не сме способни да си решим елементарни въпроси тук, камо ли да решаваме международни отношения. Хайде да не се лъжем, българският народ не може дори да формулира едно ясно и точно искане, камо ли да се обедини в някаква кауза. Седи си и гледа собствената си гибел без това грам да го стимулира да се активира поне малко... Никой не е нужно да ни унищожава, ние можем и сами да свършим тази работа...
цитирай
28. podvodni - Проблемът е, че болшинството не ...
26.07.2014 14:28
Проблемът е, че болшинството не знаят да говорят точно ясно и конкретно, а с условности. Фразата: "..... българският народ не може дори да формулира едно ясно и точно искане...." е такава безмислица като : " световна демократична общественост". Точно тези безмислици са удобните оправдания за нежеланието да се поеме лична отговорност и липсата на елементарни мисловни процеси. Точно това е манталитетът на жертвата и доброволният роб.
Точно заради това не се разбира ( истината е, че се отказва да се разбира) това което писах в коментар 26. А именно, че нашите "политици" НЕ ПРОВЕЖДАТ СА-МО-СТО-Я-ТЕЛ-НА вътрешна, пък да не говорим за външна политика. И до някъде ги разбирам (но това не означава, че ги оправдавам), защото тези които направиха опит да провеждат самостоятелна политика - Югославия, Ирак, Афганистан, Либия, Египед, Сирия- са вече блед романтичен спомен.
цитирай
29. neanonimen - Кас, ако някога израстеш в полит...
26.07.2014 16:01
Кас,ако някога израстеш в политиката и се кандидатираш от коя да е партия,аз ще ти дам своя глас:)
пп ти ще оцениш ли подобаващо моята постъпка?
цитирай
30. apostapostoloff - Какъв е халът на държавата ли?
26.07.2014 17:12
Само премиерът знае това. И никой друг!

Но като гледам падащите цени и все по- големите заплати, мисля, че положението е добро, дори много добро.
цитирай
31. kass - unarosa
26.07.2014 17:36
unarosa написа:
Аз освен “процъфтяване“ на социалните мрежи, и
мрежови войни, и всички прилежащи “екстри“ ,
нищооо положително не забялязвам
в последните 5/6 г.ДОри напротив !!
България е в такава “еврогейска“ прегръдка омаломощена,
че по скоро вярвам във Второто Пришествие,
което , апропо е също “евроЮдеуГейски “патент“;)
сори за минорния тон ..........


Айде пък сега :), и второто пришествие било “евроЮдеуГейски “патент“ :)...
Ама хора, аз говоря за ново устройство на държавата вие ми говорите за европейци и конспирации... Давайте да обсъждаме конкретното предложение, а не да си чешем езиците по други теми...
цитирай
32. kass - podvodni
26.07.2014 17:44
podvodni написа:
Проблемът е, че болшинството не знаят да говорят точно ясно и конкретно, а с условности. Фразата: "..... българският народ не може дори да формулира едно ясно и точно искане...." е такава безмислица като : " световна демократична общественост". Точно тези безмислици са удобните оправдания за нежеланието да се поеме лична отговорност и липсата на елементарни мисловни процеси. Точно това е манталитетът на жертвата и доброволният роб.
Точно заради това не се разбира ( истината е, че се отказва да се разбира) това което писах в коментар 26. А именно, че нашите "политици" НЕ ПРОВЕЖДАТ СА-МО-СТО-Я-ТЕЛ-НА вътрешна, пък да не говорим за външна политика. И до някъде ги разбирам (но това не означава, че ги оправдавам), защото тези които направиха опит да провеждат самостоятелна политика - Югославия, Ирак, Афганистан, Либия, Египед, Сирия- са вече блед романтичен спомен.


И какво, ЕС ни диктува кога да разорим една банка, колко да ни са рушветите по европрограмите, колко да усвоим и колко не... айде стига, наистина ли го вярваш??? И да, не можем да формулираме искане и коментарите под поста го доказват, защото ще обсъдим целият свят, ще се хвърлим във всякакви недоказани твърдения само не и да обсъдим с аргументи и реален поглед върху ситуацията какво можем, не можем, трябва или не трябва да направим... Въпрос, съвсем конкретен, към конкретен момент е забит в девета глуха, а после целият свят ни е виновен... Удобно, нали?
цитирай
33. kass - neanonimen
26.07.2014 17:46
neanonimen написа:
Кас,ако някога израстеш в политиката и се кандидатираш от коя да е партия,аз ще ти дам своя глас:)
пп ти ще оцениш ли подобаващо моята постъпка?


Едва ли ще се кандидатирам, нямам такива амбиции, моят работа е друга и там се чувствам компетентна и в свои води...
цитирай
34. podvodni - Не само, че е така и не само, че го в...
26.07.2014 18:16
Не само, че е така и не само, че го вярвам, но нещо повече - зная неща от които можеш да изпаднеш в абсолютен ужас. Друг е въпросът от къде ги знам.
И наистина не може да се формулира искане, защото и тази стотна, от това което е в действителност, която е излезла на яве, се игнорира от огромната част от хората и се възприема като някакъв вид конспирация с изказването: Аз не вярвам.
нета бъка от всякаква информация, но кой да чете? Още повече - кой да мисли!
И така ще бъде докато РАс(з)УМа все още се намира в задника вместо там където му е мястото.
цитирай
35. kass - podvodni
26.07.2014 18:33
Не е въпроса в "аз не вярвам", има разлика между не вярвам и не съм убедена. Покрай Украйна всички видяхме какво нещо е геополитиката, какво е пропагандата и как се решават някои въпроси... Но в случая става въпрос за вътрешната политика на България, която трябва да решим, защото сме в голям политически батак, който няма да доведе до скорошно излизане от омагьосания кръг в който се завъртаме. Има неща, които нито ЕС, нито САЩ, нито руснаците могат да решат, ако ние решим че искаме друго... Въпроса обаче е дали го искаме или си вярваме, че всичко ще се нареди от самосебеси... Не ми харесва идеята, че нищо не зависи от нас и че някой друг ще реши кое, как и какво ще става в България...
цитирай
36. dinkov - Динков
26.07.2014 18:41
kass - за постинга ти много ++++++++++++++, жалко, че мога да ти пиша само една 1. Дали си права или не, не е съществено, аз лично точна рецепта не мога да дам, въпреки, че споделям голямата част от написаното. Важното е човек да има ярка гражданска позиция. ТЕ точно това целят, да направят хората мърши, стадо което работи постоянно само за тях и да се самовъзпроизвежда статуковото. Ако искаме да сме общество на гражданите, трябва поне винаги да имаме позиция, да е казваме без страх и да е отстояваме.
Поздрав.
Ицко
цитирай
37. haralanov - Няма място за единение с бандити и разбойници!
26.07.2014 18:52
Ти предлагаш нещо пожелателно.Единение, защото иначе се топим като нация.Чезнем.Затриваме се.Така е.Но инстинктът за самосъхранение казва друго.Човек търси близост там където има морал и почтеност.Не мога да бъда заедно с бандити и разбойници!Тит е права...,,Докато "икономиката" ни не може да си позволи 800 лв минимална работна заплата нищо няма да се промени!"А това по обективни причини също няма как да стане!На практика нямаме полезен ход.Просто нямаме.
цитирай
38. kass - haralanov
26.07.2014 19:11
Винаги има изход, винаги... Докато има живи хора, които искат да намерят изход - ще се намери... Тук не става въпрос да се обединяват ляво и дясно, нито русофили и русофоби, а да има национално обединение за смяна на системата, пък после пак да се дърлят щом са им толкова различни предпочитанията. Защото май всички вече сме единодушни, че не се търпи повече този цирк и че изчезваме заради собствения си инат да не си дадем равносметка на какво ще прилича България след 20-30 години...
цитирай
39. milady - kass ,мила ..Нищо лично ..нооо ,нооо...
26.07.2014 19:12
Не ти знам Професията /умно гледаш/ ,ноо
стига лозунги и учебникарски модели ..
Ти случайно чувала ли си за “Пирамидалното Общество:
Накратко /БАНКИ - МАФИЯ - ПОЛИТИКА / .
Тъй като много колеги, и доста по умни хора от мен oтдавна са
го дефинирали ,и разтълкували, ето един навременен линк
Мисля ,че обичаш ,да четеш ,щом си тук ....
Концентрирай се !

http://gogo7.blog.bg/politika/2011/12/29/piramidata-na-quot-svetovniia-red-quot-pyrva-chast...
цитирай
40. kass - dinkov
26.07.2014 19:14
Нищо няма сто процентова гаранция, но сме длъжни да опитаме да променим нещата, нямаме право заради децата си да се оставяме течението да ни носи... Но май пак подраних, ще ни трябват няколко годинки още мъки, докато стигнем до съответните изводи и се сетим да предприемем нещо...
цитирай
41. kass - milady
26.07.2014 19:30
Да, чувала съм за пирамидално общество, за хоризонтално управление, гледала съм филми за конспирации, чела съм нови идеи за ББД и т.н. и т.н., което се върти в интернет пространството от четирите края на света, но каквото и да си говорим такова чудо като тук го няма никъде по света. Аз съм дала някаква идея, тя не се коментира почти от никой до момента. Това ме навява на мисълта, че хората не знаят какво да мислят по въпроса или не им се вярва в нищо и затова бягат в удобни и абсолютно неприложими към настоящият момент идеи за да оправдаят своето безсилие... Жалко, били сме по-куражлийски народ...
цитирай
42. haralanov - Смяна на системата?
26.07.2014 21:44
Това винаги ме е разсмивало!
Президентска република?
А ако президентът се казва Ахмед Доган(което е напълно възможно) пак ли ще си за президентска република, а?
цитирай
43. kass - haralanov
26.07.2014 22:41
haralanov написа:
Това винаги ме е разсмивало!
Президентска република?
А ако президентът се казва Ахмед Доган(което е напълно възможно) пак ли ще си за президентска република, а?


Не виждам нищо смешно в президентската република, но пък от няколко коментара разбирам, че наистина не ни стиска. Всички тия как Борисов или Доган можели да станат президенти са толкова абсурдни паранои, че няма накъде... Президента ще е този, който си изберем Хараланов :)... И съдбата ни ще е такава каквато ще си постилем.
цитирай
44. haralanov - Бойко Борисов може да стане президент на президентска република.И не е параноя.
30.07.2014 19:39
Допусни тази наистина реална възможност!И стига с това,че е параноя.Просто го допусни.Тогава пак ли ще я искаш тази република?Пак ли ще твърдиш, че тя е една добра възможност?Та съдбата е в ръцете на българите и те в мнозинството си искат да си постелят с Бойко Борисов.Ще го разбереш на 05.10.2014г.Искаш ли нов облог за Блек Рамче?
цитирай
45. kass - haralanov
31.07.2014 02:46
Ще поживеем, че видим... :)...
цитирай
46. d3bep - На пътя към истината си. Прозряла си ...
30.09.2014 13:33
На пътя към истината си .Прозряла си доста вярно нещата - разделението на нацията - търсен от силите зад предателя Борисов ефект, унищожението на КТБ не от икономическа, а от политическа сила... Раждаемостта, ужасяващ проблем, който до ден днешен НИТО ЕДНА ПАРТИЯ НЕ Е ПРОЗРЯЛА, и болшинството действат срещу раждаемостта, а не за нея, коеот само по себе си говори....

Обаче ти е време да осъзнаеш едно. Като покойният Тодор Живков да станеш и да кажеш:
ДЕМОКРАЦИЯТА Е ЕДНО НЕДОНОСЧЕ.
Щото тя е точно това.
Недоносчето на социализма.
Който се оакза самият той едно недоносче, ама неговите недоносчета са още по - успешни .Те и барем колкото него щастие не можаха да ни гарантират.

Това е факта.
Не искам да си мисля, че си представяш президентска република с президент плевнелиев, но решениеот, коеот предлагаш, ми прилича на решението, коеот предлага Маркс на иначе перфектната си икономическа теория на капитализма. Той го анализира отлично и в заключение стига до извода, че горе долу решението е работниците да хванат лопатите и да претрепят буржоата. Нали ,не с тея думи, там диктатура на пролетариата, ала бала, ама общо взето това.

И ти така. Предлагаш да преместим разсейките от белия дроб в мозъка ,за да не кашляме, защот отова ще ни задави.
А да, може и да постигнем тоя ефект.
нО НА ПРАКТИКА ОСТАВАМЕ ПОТЪНАЛИ В СЪЩАТА ФАЛШИВА И ИЗМАМНА СИСТЕМА НА ПСЕВДОНАРОДОВЛАСТИЕ, КОЯТО ВЕЧЕ 25 ГОДИНИ НИ ЛЪЖЕ, ЧЕ НЕЩО ИЗБИРАМЕ И НЕЩО ПРОМЕНЯМЕ.
Ми не , тя не бива да същшествува .Добре е да проумеете, че даже комунизмът не може да съществува не защот оразпределение е невъможно, а ЗАЩОТО Е НЕВЪЗМОЖНО ТО ДА СЕ ОСЪЩЕСТВИ ОТ "ДЕМОКРАТИЧЕН РЕЖИМ". Комунизмът е утопия, защото е невъзможна демокрацията му, а не защото е невъзможно такова разпределение. Напротив, имало го е - в олигархични и монархични строеве.

Дали ще е президентска, премиерска или прокурорска република - това са различен вид разсейки на същата измама .Оттам започни.
цитирай
47. kass - d3bep
18.12.2014 02:15
така и не разбрах какво точно предлагаш след така прилежно изложените от теб изводи :)...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4221277
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031