Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2012 14:10 - Какво е жената без мъжа?
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 29020 Коментари: 61 Гласове:
64


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Какво е жената без мъжа?
На женският празник да благодарим на всички мъже, които ни накараха да се чувстваме истински жени - харесвани, обичани и обгърнати с внимание.




Комунистически или не, хубаво е да имаш празник, още по-хубаво е да те глезят... И така денят ми започна с вкусна закуска в леглото от моя син и ръчно изрисувана картичка, като продължи с цветя от вече пораснали мъже... Благодаря на всички за приятните сърдечни трепети и мигове, които ми подариха днес. Благодаря и на блогърите, които с добри пожелания ни поздравиха, защото няма нищо по-ужасно от това дамите да се поздравяват една -друга с празника...



Гласувай:
64



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gocho52 - Честит празник!
08.03.2012 14:14
.
цитирай
2. ka4ak - Иве,с Обич!:)))
08.03.2012 14:14
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687
цитирай
3. daan - :)
08.03.2012 14:21
e sega e vrem i nas nekoja d ani se zablgodari:))))
od srce ti balgodaram za preubabata potvrda koja ni ja dade:))
CESTITTTTTTTTTTTTTTTTT PRAZNIKKKKKKKKKKKKKKKK
цитирай
4. bigbro - Честит празник!
08.03.2012 14:37
Жените дават смисъл на живота
цитирай
5. divna8 - Скъпа, "най-ужасното" ...
08.03.2012 14:49
Скъпа, "най-ужасното" вече те поздравява, защото всяка наша среща е празник, независимо кога и къде :):):)
Тъй че, споко, по-лошо няма да ти се случи, поне днес :)))

Празничен следобед и вихрен вечерен купон, Касс!

http://media.abv.bg/img.phtml?id=242588
цитирай
6. kass - divna8
08.03.2012 14:55
Диме, честит празник мила... Най-ужасното е когато само жените се поздравяват, но при толкова поздрави от мъжката част в блога, няма място за ужас :))))... Вихрен купон и на теб...
цитирай
7. kass - bigbro
08.03.2012 14:56
Благодаря, бих добавила, че любовта дава смисъл на живота...
цитирай
8. kass - daan
08.03.2012 14:57
От женско внимание да не се отървеш през целия си живот, в което не се съмнявам предвид какъв джентълмен си... Поздрави и благодаря за поста, който си пуснал в наша чест...
цитирай
9. kass - ех, Качак,
08.03.2012 14:58
благодарим ти за поздрава...
цитирай
10. kass - gocho52
08.03.2012 15:00
Благодаря ти и на всички, които сте толкова мили днес...
цитирай
11. stela50 - Честит празник !
08.03.2012 15:03
Сърдечни пожелания за един по- различен ден --
с настроение и усмивки , приятни моменти
и неочаквани изненади ... Обич и сбъднатост !
цитирай
12. gothic - Ив!
08.03.2012 15:10
Отговорът на въпроса "Какво е жената без мъжа?" е еднозначен - НИЩО! Каквото и да говорят феминистките. Също толкова голямо НИЩО (ако не и по-голямо) е и един мъж без жена. Честит празник! Бъди много щастлива и обичана!!!!
цитирай
13. kass - gothic
08.03.2012 15:15
И дори да не е нищо, ако няма кой да го оцени каква файда :)))... Като бяхме ученички на 8 март всичките се поздравявахме една-друга, а момчетата ни гледаха отстрани :))), като минахме пубертета и мъжете ни подаряваха цветя вече се чувстваше какво значи празник... Та какъвто и да човека - мъж или жена без подкрепата и вниманието на другия е нищо...
цитирай
14. kass - stela50
08.03.2012 15:17
Честит празник и на теб мила Стела, сърдечни пожелания и за теб, много внимание и обич да те преследват винаги и навсякъде.
цитирай
15. анонимен - Честит празник,Касс!
08.03.2012 15:18
"Какво е жената без мъжа?"- Жената без мъжа е недое*ана.
цитирай
16. kass - petef :))), благодаря за поздрава...
08.03.2012 15:21
а какъв е мъжът без жената, в тоя ред на мисли???
цитирай
17. valsodar - Какво е жената без мъжа?
08.03.2012 15:52
А. Девственица
Б. Стара мома
В. Лесбийка
цитирай
18. pukal - Какво е жената без мъжа? Не знам.
08.03.2012 15:57
цитирай
19. malkiatprintz - Едните без другите са за никъде, ...
08.03.2012 16:29
Едните без другите са за никъде, като при танца :)))

http://www.youtube.com/watch?v=-taUfmQL4-w&feature=related

Честит празник, Ив :)))
цитирай
20. анонимен - Касиииииииииииииии!
08.03.2012 16:39
Честит мацкин ден! Да си все така ъъъъъъ.... Знаеш си... :-))))))))))))
цитирай
21. hristo27 - Честит празник, усмихвай се с цвете ...
08.03.2012 17:31
Честит празник, усмихвай се с цвете в ръка!
цитирай
22. bojo12345 - И аз пожелавам : да е честит празника на Теб и всички......
08.03.2012 17:50
всички дами избрали блога ти за любим! Днес много усмимки и радост:)))))))
цитирай
23. kass - valsodar
08.03.2012 17:54
Радо, това звучи кофти :), но и да си зле придружен не е работа...
цитирай
24. kass - pukal
08.03.2012 17:56
жената без мъж пак е жена, но не е същото :)... друго си е да има за кой да се краси :)))...
Поздрави!
цитирай
25. анонимен - ==
08.03.2012 18:00
gothic написа:
Отговорът на въпроса "Какво е жената без мъжа?" е еднозначен - НИЩО! Каквото и да говорят феминистките. Също толкова голямо НИЩО (ако не и по-голямо) е и един мъж без жена. Честит празник! Бъди много щастлива и обичана!!!!


Не се прави на по-важен отколкото си мислиш, че си. Не се правя на нищо повече от това, което съм - нищо. Няма никакво значение в какво тяло си се нахакал. Съжителството или пребиваването по двойки не определя същността и значимостта на един индивид и не е гаранция за ЗНАЧИМОСТТА и пребиваването му тук. Сори пич, тъпо изказване. Поздрави.
цитирай
26. kass - така е принце,
08.03.2012 18:00
човек може и да танцува сам, но като са двама е друга работа :))).
Поздрави!
цитирай
27. kass - katana
08.03.2012 18:04
Благодаря katana, пожелавам ти да се изгубиш сред празнуващи мацки днес... от мен да знаеш, че женско парти без поне един мъж на него никак не е интересно :)))...
цитирай
28. kass - hristo27
08.03.2012 18:05
Благодаря ти Ице, да са ти живи и здрави дамите покрай теб...
цитирай
29. kass - bojo12345
08.03.2012 18:07
Благодаря :)..
цитирай
30. kass - yourprincess
08.03.2012 18:10
Полът няма значение, жена или мъж можеш да си голям човек или нищо... Ако все пак за светът си нищо особено далеч по-добре е поне за някой да си нещо важно в живота му... И жената може без мъж и мъжът без жена, но защо да е така... и колко тогава мъжът ще е мъж, а жената - жена...
цитирай
31. ko642 - Честит празник!. . и много любов...
08.03.2012 20:25
Честит празник! .. и много любов! Ето една хубва песен за теб.

http://www.youtube.com/watch?v=8jnRcM8Qf1A

ВВ

ПП: тука празника минава за 'европейски' не за комунистически ;)
цитирай
32. анонимен - Честит празник! Здраве, щастие и ...
08.03.2012 20:40
Честит празник!
Здраве, щастие и много красиви мигове ти желая!
цитирай
33. анонимен - Анонимен 32 съм аз, магнолия. Днес ...
08.03.2012 20:41
Анонимен 32 съм аз, магнолия. Днес понякога излизам анонимна.
цитирай
34. evrazol - Честкит празник и от мен. Ако си умна ...
08.03.2012 21:59
Честкит празник и от мен. Ако си умна се съмнявай в пожеланията, ако си глупава им се радвай, а ако си себе си карай както си знаеш... В крайна сметка утре вече е 9-ти. И със спомена на делника оценяваме празника. Да си жива и здрава и да мечтаешщ много. Трябва да целиш звездите, за да стигнеш върха на тополите...
цитирай
35. анонимен - Полът няма значение, жена или мъж ...
08.03.2012 22:07
kass написа:
Полът няма значение, жена или мъж можеш да си голям човек или нищо... Ако все пак за светът си нищо особено далеч по-добре е поне за някой да си нещо важно в живота му... И жената може без мъж и мъжът без жена, но защо да е така... и колко тогава мъжът ще е мъж, а жената - жена...


Виж мила, дали си нищо или дали си нещо важно в живота на някого е ...вятър работа. Днес си нещо, утре си нищо, после си целия свят, вдругиден си малък като мравка. За един, за друг, за трети. Аз съм се родила в женско тяло. Не знам какво съм - мъж или жена. Не знам какво да съм жена нито пък мъж. Жена съм - плача, емоционална съм, нежна съм понякога. Мъж съм - смела, яка кучка, оправям се сама, не ми трябва мъж, че да ме прави значима, не определям мъжете само като нещо, което да ми дава сексуално удоволствие. Нямам мъж. Не защото не съм достатъчно жена или защото не ги обичам. Нямам мъж, защото не съм го срещнала или ако съм го срещнала житейската ситуация е била толкова закучена, че ти се ебава мамата, че и цялата фамилия подред. Защо трябва да е така? Не знам. Не ме интересува. Знам само, че след всичко трябва да продължа напред. Слаба, силна, няма значение. Просто продължаваш. И ако видя, че някой ми твърди, че ако съм жена и съм без мъж съм НИЩО, ок...няма проблем. Нищо съм. И какво от това. това са прашинки от времето, които за мен нямат значение. Дали ще родя пет деца от десет мъжове или ще чакам единственият, който може да ме направи Жена, не ми пука...въпрос на избор в този живот. отплеснах се...сори.
цитирай
36. анонимен - и да. . . днес трима мъже ми подариха ...
08.03.2012 22:09
и да... днес трима мъже ми подариха цветя... пука ли им за мен..едва ли. просто жест. готин. хареса ми.
цитирай
37. kass - yourprincess
08.03.2012 22:25
Е, така де, така си е всичко което си казала... И все пак, аз съм откровен човек и не си кривя душата затова си казвам в прав текст, че ми е драго мъжете да проявяват кавалерство, не че ако не го направят ще умра, не че ще се цупя ако гаджето ми забрави за цветята и не знам си какви там мили жестове... не... дори няма грам да ме притесни или разстрои това, но ако го направи ще ми е кеф... ще се полаская и ще се чувствам гот... Ако съм сама по една ли друга причина няма нужда да мразя празника, нито мъжете които се редят по опашките на цветарските магазини, нито ще се чувствам "нищо"... просто така стоят нещата... любовта не е самоцел и не ти трябва мъж за да не се чувстваш различна от другите, силна, слаба или еди как си... Просто хората са създадени за да живеят по двойки - мъж и жена... и когато човек е сам не се чувства пълноценен... Мъжът никога не може да те направи значима в твоите или в нечии други очи, ти или си значима за него или не си... и в двата случая ще го разбереш... в първия ще си щастлива, във втория... по-добре да не трае дълго, да не кажа хич...
Поздрави!

и да... днес трима мъже ми подариха цветя... пука ли им за мен..едва ли. просто жест. готин. хареса ми.

еми готско си е :)))...
цитирай
38. kass - evrazol
08.03.2012 22:31
Както обичам да казвам - като сме безделници, поне да не сме без празници... Честно казано преди май не обръщах толкова внимание на празниците, но като гледам колко апатичен, груб и гневен към всичко и всички е станал българина си мисля, че празниците не са лошо нещо, дори и само заради пожеланията и усмивките... Благодаря ти за поздрава, аз съм зодия риби, наивен човек, но пък със силна интуиция и затова рядко поставям нещата под съмнение ;)...
цитирай
39. kass - 32. анонимен
08.03.2012 22:32
Честит празник и на теб анонимна Магнолия ;)...
цитирай
40. kass - ko642
08.03.2012 22:34
Благодаря ВВ, да поздравиш и своите дами вкъщи с европейският празник на жената ;)...
цитирай
41. анонимен - всъщност това, че мъжете правят ...
08.03.2012 22:35
всъщност това, че мъжете правят някакви жестове...ме учудва. Аз съм свикнала и съм видяла, че те не правят. Просто леко ме карат да се усмихвам, а пък ако някой мъж реагира като мъж...и то спрямо мен...е това си е жив героизъм. Просто не съм свикнала и сигурно никога няма да свикна. Не знам. Сигурно, на тези, които са свикнали им е по-лесно. И евала...сигурно това е да си жена. Аз не знам какво е - признавам си. Един мъж днес в асансьора ми каза след като очевидно обърках етажа, където отивах ..та ми каза.. Е, щом сте влюбена ви е простено!..... сериозно ли!? тъпо се усмихнах.
цитирай
42. анонимен - . . . но съм се чувствала обичана. . и ...
08.03.2012 22:36
... но съм се чувствала обичана.. и да. знам какво. и ми липсва много. какво да правиш..живот.
цитирай
43. kass - yourprincess
08.03.2012 23:00
Не само мъжете правят жестове - жените също могат и трябва... макар и да са по-различни... колкото жените обичат да ги ухажват мъжете, толкова и мъжете обичат да го правят, пък и те не са по-малко суетни от жените... Имах един познат, който изговаряше куп аргументи колко безсмислен е 8 ми март, обаче срещна една мадама по която хлътна ужасно и после пръв се редеше на опашката за цветя и по два дена говореше как тя реагирала... та такива ми ти работи... мъжете са корави докато не им омекнат колената... но като гледам и с жените става така, все по-корави, все по-свикнали с липсата на жестове, а аз мисля, че няма място за предразсъдъци, животът е кратък и затова ако едните обичат да кавалерстват, а другите да им кавалерстват - какъв е проблема???
цитирай
44. boristodorov56 - Поздрав от мен и по случай 9 март!
09.03.2012 08:44
Намерих това четиристишие при блогера kykowsky и за да не повтарям баналните дежурности те поздравявам с него:



И когато двуличните преструвки свършат,
но умората пречи любезността на мъжете изискано да лъже,
а вие се събудите и сте се завърнали в ежедневния кошмар -
не забравяйте, че в кухнята съдовете са неизмити.


Браво за клипа на Vaya Con Dios! Едно време заради песните на тази жена щях да искам белгийско поданство.
цитирай
45. анонимен - Честито, Касси! Така те искам!
09.03.2012 08:46
Честито, Касси! Така те искам!
цитирай
46. анонимен - няма нито предразсъдъци нито пр...
09.03.2012 08:52
няма нито предразсъдъци нито проблем.
цитирай
47. kass - boristodorov56
09.03.2012 08:55
Мерси за поздрава Боре :)))))))))))))....
Развесели ме рано сутрин :Д...

Преструвки, лицемерие, сладки лъжи... знам ли... сърцето не лъже, очите и те не могат... когато мъжете харесват жените, когато се чувстват добре в женска компания или когато просто осъзнават, че са самотни без тях, а чиниите с купчини в мивката... току виж изказали някоя любезност и без грам преструвка...
А иначе ежедневният кошмар нито ще стане по-малък, нито по-голям със или без цветя и суета когато нещата не идват от сърцето...
цитирай
48. kass - kushel
09.03.2012 08:56
мерси Кушел...
цитирай
49. kass - yourprincess
09.03.2012 08:57
тогава не го мисли... в женско тяло, в мъжко... такива сме и трябва да си носим кръста...
цитирай
50. aman - За жената без мъж не зная, но за об...
09.03.2012 09:19
За жената без мъж не зная, но за обратното.... кофти работа е, въпреки че нали, една жена може да те въздигне, но може и да те унищожи.... И без да разказвам целия тост, ще завърша с финалното:

Да пием за жените, които знаят кога, какво и как да направят:))) че без тези жени сме повече от нищо!

И... важното е младите да се обичат:)
цитирай
51. kass - aman
09.03.2012 09:24
благодаря за тоста, не само младите, хората трябва да се обичат... по-лесно се живее...
Поздрави!
цитирай
52. анонимен - Ивенце, целокупната мъжественост се скъса от поздрави вчера
09.03.2012 09:30
Аз пък ти пращам нещо днес.
http://www.youtube.com/watch?v=InhYioKhPYs&feature=player_embedded#!
цитирай
53. анонимен - тогава не го мисли. . . в женско тяло, ...
09.03.2012 12:17
kass написа:
тогава не го мисли... в женско тяло, в мъжко... такива сме и трябва да си носим кръста...


хехе, ще ти призная нещо, малко след като писах тук и вече не бях на компа ми дойде в главата точно този израз "да си носим кръста" и се чудех това пък откъде изникна, но напоследък ми се случва доста често да засичам чужди мисли...и влизам сега и го прочитам. Само да вметна това, което си помислих като ми дойде този израз. Помислих си, че е леко гадно да повтаряш нещо от поколение на поколение и да обричаш следващите на това, че те носят нещо си на гърба и си мъкнат греховете по онзи баир, по който е вървял Христос. Замислих се за друг израз, който бих употребила... всеки е тук, за да посажда цветя и да бере плодове от дърветата, които е засадил. Не искам никакви кръстове, грехове, мъки, вина, карми, простотии... Стига! Не ми се носят минали идиотщини и обременености. Така, че дай да берем плодове, защото рани, кръв, болка не ме кефят като думи.
цитирай
54. kass - yourprincess
09.03.2012 12:52
Да си носиш кръста май го разбирам по друг начин, като да си следваш съдбата, с плодовете и греховете... някои от които всеобщите предразсъдъци ти вменяват... Та до колко Христос е носил собственият си кръст или по-точно е помъкнал онзи, който хората са турили на гърба му, осъждайки го за кой знае каква вина??? По онзи баир на живота мъкнеш женската си или мъжката си същност и се чудиш какво ли би било ако хората бяха от един пол? Защото душата няма пол, тялото има, затова мъжете и жените не се различават много в изконните си човешки нужди, и двата пола се нуждаят от подкрепа, обич, разбиране, мир, внимание и т.н. и т.н.
цитирай
55. kass - katana
09.03.2012 12:53
мерси приятелю... много си мил...
цитирай
56. анонимен - :-) Нали сме, таковата... един научен екип? :-))))))))))
09.03.2012 17:34
kass написа:
мерси приятелю... много си мил...

цитирай
57. анонимен - Ами аз... съм податлив към Ивените чарове :-)))))
09.03.2012 19:03
Вследствие на което ...ами, подаръкчета
http://www.youtube.com/watch?v=eXqPYte8tvc&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=cqHK8wMxp10&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=06_uCl_Bovs
цитирай
58. tikoev - ;)
11.03.2012 20:27
Мъжът е нужен на жената, за да бъде слаба! :)
цитирай
59. kass - tikoev :)))
11.03.2012 21:27
нима и е нужно на жената да бъде слаба?
цитирай
60. stoineff - Половинка
12.03.2012 13:49
както и обратното..
цитирай
61. apologetic - харесва ми достойната позиция
14.04.2012 08:47
харесва ми достойната позиция
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4232141
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930