Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2009 17:15 - Резултатите от едно невероятно проучване
Автор: kass Категория: Забавление   
Прочетен: 1289 Коментари: 6 Гласове:
0



На въпросът какво е истински мъж жените бяха ясни:   Трябва да може и да знае, да е честен и възпитан, да може да обича, да е отговорен, грижовен, толерантен и разбиращ, добър любовник, богатството не е задължително, но носи допълнителни точки, да отстоява позициите си когато се налага, да е открит, да помага и да тежи на мястото си. Според повечето жени такъв май не съществува…   На въпросът какво е истински мъж мъжете имаха различни мнения:  Повечето слава богу се съгласиха с женската представа за това и допълниха:  Да си служи с мъжки средства и ясни правила, да държи на думата си, да води мъжките си битки с характер и да умее да съчетава твърдост и любов в границите на приемливото.   Според други: Да мирише на кръв, пот и барут и да умее да озаптява еманципираната си жена.     На въпросът какво е истинска жена ?   Никой си няма точна и ясна идея.   Но според mirogankovима десет правила, които са задължителни за истинската жена:   1.когато не ме обича да не ми дава надежди че пак мога да бъда обичан ...
2.ако иска само да се забавляваме да го каже в началото....
3.виждайки че се увличам да ме спре на време-после може да е късно и да съжалява за лекомислието си че си е убивала времето давайки ми напразни мечти...
3.да не наранява когато вижда че обичам и да не отприщва звяра в мен който няма да и хареса после...
4.Да иска това което и трябва а не това което не мога да и дам и не и обещавам...
5.Да ме уважава като личност .
6.да отговаря за постъпките и действията си за да не прехвърля после вината и да се изживява на светица и жертва с чиста съвест ....
7.да може да обича...
8.да може да приема любовта ми.
9.Да знае че любовта не е лятна буря и веднага е на ред следващата щом тази е не това което иска ,а другия е длъжен да изчезне и да не се връща никога в живота и с въпросите на които не му е дала отговор
10. да знае че любовта на жената не е като любовта на мъжа…
   Според 1cefulesteven - Която кара мъжа да чувства, че на гърба му плющят крила. Но има и още много, което е трудно да се вмъкне в един коментар.   Според Хонест – тъпа п*тка-проститутка…   Според  pelikan4o Хората трябва да намерят своята сродна душа, която ще ги накара да се чувстват истински - всичко останало е без значение.   Според жените: – Жената трябва да е личност, истински човек преди всичко и  да не загубва същността си. Според biomacka: 1) любовница
2) недостъпна кралица (кариеристка)
3) възторжено момиче
4) грижовна домакиня (майка)
  Изводът: Мъже - знаете какво се очаква от вас…                   Жени – опасявам се че никога няма да разберем…   В търсенето на истината стигнах до извода, че жената е напълно наясно с представите си за това какво харесва в мъжете. Докато за мъжете тя е усещане и стремеж към щастие. Жените правят мъжете щастливи или нещастни не защото отговарят или не отговарят на неговите изисквания, които той сам не може да определи, а защото във връзката си с тях той остава с едното или другото усещане. Любовта е феномен който не подлежи на ограничения и правила, няма упътване и няма абсолютна истина за нея. Едно е сигурно обаче – жената без мъжа не може и мъжът без жената също, различни и еднакви помежду си винаги ще търсим истинската любов.     БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВЗЕЛИ УЧАСТИЕ В ТОВА ИНТЕРЕСНО ИЗСЛЕДВАНЕ, БЕШЕ ПОЛЕЗНО И ЗАБАВНО ПОНЕ ЗА МЕН!


Тагове:   мнения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Миро е нарисувал една много точна и ...
06.05.2009 17:26
Миро е нарисувал една много точна и коректна жена и наистина в отношенията си тя е самото съвършенство. Ясни принципи и жена, която наистина заслужава обичта. За съжаление, забелязал съм в живота, че точно те са най-често с разбитите сърца. Не казвам, че не бива да се живее като тях, напротив: заслужава си, колкото и да е неблагодарен живота, колкото и да сме неблагодарни мъжете, благородството винаги си заслужава, а и не може да се предвиди истина ли е, доколко е истина, това което считам, че е валидно за повечето от случаите.

Аз пък съм се изразил отнесено като поет, макар не съм такъв.

Сега ще бъда още по-краен в нищоказването си.

Истинската Жена е Истинската Любов.
цитирай
2. kass - cefulesteven
06.05.2009 17:44
Съгласна съм с мироганков и много се замислих над думите му. Но стигнах до извода, че мъжете обичат страданието, влюбват се в жени които са предизвикателство за тях. Много пъти нежната и любяща всераздаваща се жена е скучна за мъжа. Той обича да ловува.

Любовта не носи страст ако няма интрига в нея...

Кой знае истината е някъде там...
цитирай
3. cefulesteven - . kass
06.05.2009 17:52
"Много пъти нежната и любяща всераздаваща се жена е скучна за мъжа. Той обича да ловува."

Не и при мен да речем е така. Така, че има си изключения, макар в общи линии е вярно.
цитирай
4. kass - cefulesteven
06.05.2009 18:13
Според мен всичко зависи от това какво е жената за мъжа. За едни е муза, поезия, загадка събуждаща мислите на мъжа и каращи го търси истината в забулената и природа, сложна плетеница от емоции която е предизвикателство за ума...За други тя е майката, грижовната, слабата нуждаеща се от закрила...За трети е създадена за удоволствие на мъжа, да му служи и да му се подчинява...Мнения много. Мъжът никога няма да
има една и съща връзка с две различни жени. Защото нехаресвайки първата, ще търси различни отношения с другата, без да е в състояние да остави нещата на самотек...
цитирай
5. malkiatprintz - Съгласен съм с cefulesteven - ст...
07.05.2009 18:06
Съгласен съм с cefulesteven - струва ми се, че нежната и любяща жена е скучна за онези, които търсят бройката и "завоеванието". За мен дали една жена е скучна изобщо не зависи от това, дали е нежна и любяща. Може да е много отракана, но ако е елементарен човек, просто си е скучна.
цитирай
6. kass - malkiatprintz
07.05.2009 23:05
радвам се Принце че има мъже като вас...Много мразя мъже от типа "мачо", свлячи които си мислят че познават жените и техните желания, игрички на виж кой е по-отракан, смятайки че неоценящата жена е интересна защото е трудно достъпна. Винаги съм казвала жалко на такива връзки, колко скъсани нерви, колко пропуснато време, калко съмнения и глупости допуснати във връзката. Сякаш не може да има и друга игра - игра на ума, на въобряжението без да се преструваш и да се правиш на интересен. Скука не може да има когато хората имат какво да си кажат. Благодаря ти коментара и на теб и на цефулестевън и на мироганков също.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kass
Категория: Забавление
Прочетен: 4232425
Постинги: 266
Коментари: 13643
Гласове: 23073
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930