
Прочетен: 57118 Коментари: 136 Гласове:
Последна промяна: 12.05.2014 01:16


Още в началото ще кажа, за да спестя на пристрастените усилията да четат по нататък (освен разбира се ако не решат, че ще могат да обяснят и да ме извадят от моето объркване), че изключително остро осъждам неадекватното поведение на ЕС още от самото начало на кризата в Украйна. Аз не съм евроскептичка и все още смятам, че ползите са повече отколкото загубите от членството ни в съюза, макар че очакванията ми бяха далеч по-големи, което предполагам си е мой проблем.
Нека да разгледаме въпроса с Украйна и да си направим съответните изводи. Европейският съюз по принцип не одобрява националистическите движения. Те като цяло са против ЕС. В същото това време ЕС поставя ултиматум на президента Янукович да освободи затворничката Тимошенко, която е краен националист (???), в резултат на което той замразява преговорите за членството на Украйна в алианса. Следват масови протести. С посредничеството на ЕС и Русия правителството и опозицията в Украйна водят преговори. Президентът Янукович обявява нови избори и се обявява за връщане на конституцията от 2004 година, която предвижда по-малко правомощия за президента. Протестиращите са различни групи, сред които ултранационалисти, които не са съгласни с договорките и протестите прерастват в кървава революция и отстраняване на украинския президент след бягството му. Дотук някъде свърша разбираемата част.
Янукович напуска страната, Тимошенко е освободена и са насрочени президентски избори за 25 май. На следващия ден украинският парламент определя Александър Турчинов за временно изпълняващ длъжността президент на Украйна. Той обявява, че приоритетът му е връщането на Украйна към курса на евроинтеграция. Дотук сякаш цялата дъндания е за курса на Украйна към ЕС. Междувременно в интернет пространството излиза запис известен като „майната му на ЕС”, в който помощник-държавният секретар на САЩ за Европа и Евразия Виктория Нюланд и посланика на САЩ в Украйна Джефри Паят в разговор обсъждат дали бившият световен шампион по бокс и настоящ опозиционен лидер Виталий Кличко трябва да участва в следващо правителство на Украйна или друг украински опозиционен лидер – Арсений Яценюк
(???)... А аз си мислих, че тези неща се решават чрез демократични избори... Очевидно не е така и очевидно според американските дипломатти ЕС е най-добре да върви на майната си.
В Украйна обаче няма единодушие по въпроса. Това, че руското население не е никак малко сякаш не е най-големият проблем, а по-скоро това, че голяма част от икономиката на Украйна е свързана с Русия особоно източните части, а ултранационалистите дават всякакви сигнали, че възнамеряват да не жалят средства за да победят. Самите руснаци като, че ли се опасяват повече от война, отколкото дали ще са в ЕС или не, но не толкова безпристрастни по въпроса са украинските олигарси, за които е по-добре политиката на Украйна да си остане насочена към Русия. На фона на особено деликатната атмосфера, в интернет пространството отново изтича интересен запис в който Тимошенко ясно заявява, че би взела автомат и би изтрепала руснаците, барабар с лидерите им... Събитията са толкова динамични, пропагандата от двете страни толкова силна, че човек изпуска последователността на събитията, затова моля да ме извиите ако има неточности.
През цялото това време Путин дава нишани на Украйна и ЕС, че Украйна е от особена важност за Русия и не би се поколебал да използва сила, което бе достатъчно ясно за да се разбере, че ЕС трябва да бъдат особено внимателни. САЩ обаче не смятат, че това е някакъв руско-европейски проблем, а че си е направо техен. (???) Открито говорят за готовността да изпратят американски войски в помощ на НАТО срещу империалиста Путин. Междувпрочем Русия не се интересува дали Украйна ще влиза в ЕС с който и без това е в добри търговски отношения, а дали НАТО н яма да се разшири до границите й, което приема за особена заплаха за националната си сигурност и разбира се не губи време да анексира Крим. Представете си Русия да разположи войски на 400 км. от Вашингтон. Мисля, че американците няма да съгласни.
Очевидно Путин не се плаши ни от санкции, нито дали ще изключат Русия от Г8, по-скоро би направил всичко да държи американците по-далече от руските граници. И това като, че ли стана ясно на всички. Е, на всички, на всички, ама май не на всички, защото само нашият президент Плевневлиев явно не е разбрал, та точно в най-опасния момент не спря да повтаря „трябва повече НАТО”, каквото и да значи това. (???) Както си му редът Обама за пореден път се притесни за демократичния свят и за това вдигна президентския си самолет и обиколи Европа с приказки за шистов газ, енергийна независимост, американска военна помощ, а нищо чудно и да са обсъдили кой трябва и кой не трябва да сложат за президент на Украйна на 25 май.
Има още много факти, но май стана твърде дълго, а аз не обичам просторните постинги и затова преминавам към въпроса:
Аз ли нещо не разбирам???
Очевидно е, че изборите се решават месеци преди да се състоят ???
Изглежда разширяването на ЕС зависи от географското положение на страната кандидатка и от това дали НАТО има интерес да се разширява???
Изглежда ЕС не държи особено на своите принципи и спокойно би подкрепила ултранационалисти стига да има интерес от това???
Изглежда ЕС не е готов да понесе икономическите загуби от конфронтация с Русия и затова е доста плаха в санкциите, но за сметка на това пък цъфнала и вързала Украйна няма проблем да го направи???
Като за капак на всичко министърът на външните работи на Швеция Карл Билд се изказал, че Владимир Путин демонстрирал привързаност не към европейските, а към православните ценности. Тук мога само плахо да попитам „извенете, да не би европейските ценности да имат коренни различия с християнските ценности???
И така, за мен е от ясно по-ясно, че Русия и САЩ си мерят влиянието. Ясно е, че ЕС е нещо като мост или утъпканата пътека по които американците ще минат за да достигнат целите си. Ясно е че Русия гледа да си продава газта, Америка и тя гледа да си продава газта. Ясно, че Русия няма да се поколебае да започне война, Америка и тя няма да се поколебае. Ясно е, че ЕС ще е зависим или от Руска газ, или от Американска. Изобщо ясни станаха много неща. Стана ясно и че в България хората са податливи на пропаганда и от едната страна и от другата, че за тях Путин е или светец или дявол, че Обама и ЕС са или светиня или самия Сатана и като, че ли на никой не му стана ясно, че този конфликт разкри едни доста безотговорни действия на световните лидери, които си играят с човешкият живот, с икономиката и териториалната цялост на една държава.
Под поста качвам едно клипче, което е с подвеждащото заглавие явно на някой така му се е видяло изказването на германският журналист. Аз лично го приех като самокритичност и бунт срещу демагогията, пропагандата и задкулисните игри....
http://glasove.com/komentari/35881-obyrkan-sym-nqkoj-moje-li-da-mi-pomogne
Само да ти напомня, че подобен компрометиращ разговор имаше и между руски дипломати. Включваше “Майната им на българите!”
Споменавам го, защото може да не го знаеш или си го пропуснала случайно, a не си от онези, които викат смехотворното:
“Руснаци могат да прихванат разговор на американци, ама американците не могат да прихванат руснаци.”
Така и не ми стана ясно защо едните могат, а другите – не.
11.05.2014 23:47
Всичко е подготвено как да се случи отдавна.
В този Цирк участват и Путин, и Обама, и украинските олигарси, и западните управляващи.
Всичко е направено в стил "Разделяй и владей".
Последствията ще са много големи за цялата Земя.
Основното е да настроят хората едни срещу други.
Да всеят омраза, злост, неприязън, противодействие!
И успяват.
Т.нар. "украинско правителство" беше гласувано на някакъв митинг на Мйдана от 10 000 души. хората от Изток мислят, че техните права да определят как да живеят не са по-малки от тези на въпросните 10 000 "революционери". между другото в украинската Конституция няма такова понятие " изпълняващ длъжността президент"
А що се отнася до "православните принципи" - те не са чисто верски и християнски. Първо: в православието връзката между държава(монарх) и църква е много по-тясна и дори преливаща, отколкото при католицизма и протестантите. Второ: става дума за доктрината за "Втория Рим", утвърдена след падането на Константинопол. В смисъл, че духовната водеща роля в православния свят от този момент се мести в Москва. Неслучайно гербът на имперска и на днешна Русия е всъщност гербът на Византия(двуглавия орел). това е имал предвид според мен шведския политик.
Мислех, че времената на враговете е отминало, но явно вие все още си имате. За мен няма американци или руснаци врагове или братя - има добри и лоши действия, а вие си търсете врагове където си искате...
Всичко е подготвено как да се случи отдавна.
В този Цирк участват и Путин, и Обама, и украинските олигарси, и западните управляващи.
Всичко е направено в стил "Разделяй и владей".
Последствията ще са много големи за цялата Земя.
Основното е да настроят хората едни срещу други.
Да всеят омраза, злост, неприязън, противодействие!
И успяват.
И аз така мисля...
Само да ти напомня, че подобен компрометиращ разговор имаше и между руски дипломати. Включваше “Майната им на българите!”
Споменавам го, защото може да не го знаеш или си го пропуснала случайно, a не си от онези, които викат смехотворното:
“Руснаци могат да прихванат разговор на американци, ама американците не могат да прихванат руснаци.”
Така и не ми стана ясно защо едните могат, а другите – не.
Не знаех за този разговор наистина, но в края на краищата България нали и без това се е ориентирала към ЕС, виж американците и ЕС уж много си сътрудничиха пък изведнъж... майната им??? Това не е ли лицемерие или аз пак нещо не разбирам???
Поздрави!
12.05.2014 00:19
Това май не "разбираш"
Цялата тази мръсотия на 100% е: измислена ,финансирана ,провежда се - от ционистите.... за ционистите.
Простичко е ако знаеш взаимовръзките и реалния ход на такива "събития".
Арсений Яценюк - еврейн
Тимошенко - еврейка
Янукович - еврейн
Кличко - еврейн
Путин - по майчина линия - еврейн
ЕС - еврейски съюз
НАТО - ха, познай под чий контрол е:)
За негрото в бялата къща - какво да ти кажа!? Намира се на територията на съветските американски щати. Преведено - Под пълното разпореждане, командване - НА? Циониститеееее - верен отговор:)
Та така......
Внесох ли малко яснота:)
Поредната гадна игра на силните на деня...но обичам да вярвам, че все повече хора виждат измамата, и въпреки мерзостта, насаждана от платени провокатори, въпросите ни все някога ще намерят отговор.
Поздрав.
Ицко
Поздрави!
Лично единият от участниците в разговора призна, че е изрекъл “Майната им на българите”. Това стана няколко часа преди Москва да отрече и съм сигурен, че много сол са му стоварили върху главата. Можеш да погледнеш при Ангелина Пискова – нейният съпруг лично е разговарял с въпросния участник.
И понеже сега по типичния комунистически лъжлив начин ще кажат, че рекламирам приятелка, да уточня: казвам го специално за Kass и знам, че ще провери, защото е Търсач На Истината. А комунистическите извъртания и манипулации не ме интередрусат. Сами са си виновни, защото поради многобройните им лъжи вече рядко чета какво са написали, освен ако нямам специална причина за това. А видео от комунист даже не си правя труда да погледна. По презумпция приемам, че твърденията им не са истина.
И не се съгласявай толкова лесно, че си “повърхностна”! Hапротив, както винаги си перфектна.
-прочети за югославия
-погледни арабските пролето- особено сирия
=> има интереси, и хората по тези земи са излишни
А ако искаш бърз лакмус - виж какво пише вмир и тръгвай в обратната посока
Там където човешкия живот е евтин, където демагогстват с възвишени идеали... явно лъжат!
Тимошенко сама призна истинността на записа. Нещо повече, тя е толкова неудържима в лудостта си, че съвсем ясно заяви, че ще възроди революцията, ако не стане президент...
http://zn.ua/POLITICS/timoshenko-esli-strana-vyberet-drugogo-prezidenta-nam-pridetsya-zayti-na-tretiy-krug-revolyucii-144533_.html
http://www.cross.bg/timoshenko-ykraiina-lamert-1403509.html#axzz31TnrczLh
А питането ми е съвсем ясно и в кратце е "защо има двоен стандарт?" и защо ни баламосват?
Защото европейците ще си легнат сити нощес, а в Украйна умират хора, потъват в дългове и икономиката им се срива. Българина също опищява орталъка сякаш става въпрос за неговата страна, а не чужда, отново се разделил на русофили и русофоби, с което за пореден път дава храна на политиците си да го шантажират и грам не му пука, че в същото това време цяла една държава ще плаща с години мизерия, смърт и разделение крайно националистическата си авантюра...
Кой ще понесе отговорност за това?
Поздрав!
Здаваш доста силни въпроси, които се задават много често в пространството, но не се вземат на сериозно. Защото, ако някой друг ги зададе, веднага се определя като путинофил, русофил, марсофил, марсоход и пр. лунарни определения. Но в твоят случай, путиино-русофили и фоби запецват в отговорите си. Приемат те по различен начин.
Обаче нищо не е такова каквото изглежда. Част от истината е, че реално се готви едно голямо фак ю на ЕС. Докато на ръководителите на ЕС им е през онази работа за самият ЕС, то на средният ешалон, просто им се изправя косата от ужас. Същата треска ги тресе и в рашата и щатско. Украйна е умалено копие на ЕС, и ако нтам протичат процеси на деление, същото ще се случи в Европата. И не само там, но и в отделните държави. Италия е пред разпад - север срещу юг, Испания и Францата си имат и ще си имат бая главоболия с ЕТА. В немачко, баварците и източните райони също започват да мърморят (за сега под мустак, но в последствие и по-силно). Белгия бе без правителство близо 2 години поради разногласия между французи и холандци. Орбан дава заявка че ще бачка за получаване на автономия на всички унгарски общности в другите страни. Нищо чудно след време да намекне за възтановяване на Австро-Унгарската империя.
С прости думи - качамака е почти готов.
А питането ми е съвсем ясно и в кратце е "защо има двоен стандарт?" и защо ни баламосват?
Защото европейците ще си легнат сити нощес, а в Украйна умират хора, потъват в дългове и икономиката им се срива. Българина също опищява орталъка сякаш става въпрос на неговата страна, а не чужда, отново се разделил на русофили и русофоби, с което за пореден път дава храна на политиците си да го шантажират и грам не му пука, че в същото това време цяла една държава ще плаща с години мизерия, смърт и разделение крайно националистическата си авантюра...
Кой ще понесе отговорност за това?
Никой никого не може да баламоса, докато човек сам не се хване на лъжите му. Щели сме да плащаме с мизерия, и т.н. Аз предпочитам да вярвам на цифрите и фактите, а не на популярната вяра, че умираме от мизерия, защото сме си унищожили прекрасната комунистическа индустрия. Даже ми омръзна да повтарям колко по-лесно е да се намерят цифрите, вместо да се слушат "икономическите корифеи", фабрикуващи безочливите лъжи, омръзна ми да обяснявам, че има разлика между факт и възприемането на нещо за факт. Че вярата може да е много важна, но не и като манифактура за факти.
Ако искаш да ми отговориш с доводи добре, но ако ще започваме с това кой ни бил враг, и как руснаците са изнасилвали германки в края на ВСВ (изключително гнусно деяние, съгласна съм), което няма общо с днешните събития. Ако ще всяваш омраза и ще работиш в полза дезинформацията, мисля че няма да има смисъл да влизаме в поредната полемика...
Така погледното сме в задънена улица и обречени вечно да се въртим в кръг.
Така е, защото елемнтарните хорица ( в това число образованите, младите, умните и красивите) виждат само един пласт от мгопластовата действителност.
Хихихи, след това ще му търсят отговорност. Защо? Щот ги е излъгал. Хаха, но никой не търси в себе си отговорност, че сам се е излъгал. Обаче нали знаеш, че този процес, да отсееш истината от лъжата, е свързан с мислене, внимателно слушане и виждане. Не да чуваш и гледаш, а да слушаш и виждаш. В този аспект, ще ти дам пример, за явна слепота която води до съвсем грешни изводи. Казваш, че ЕС трябва да се върне към замисъла на своето съществуване. Та този замисъл съществува още от началото на 19-ти век. След разгрома на Бонапарт, на Виенският конгрес, барон Ротшилд предлага създаването на европски щати. Щяло е да се случи, ако Руският цар се не бе запънал и отказал това предложение. Баронът се заклел да унищожи фамилия Романови и цялото руско население. Та нали знаеш, че Родшилд е бил масонче, но братя масони са били и почти всички наши видни народни борци за свобода, вкл и Левски. Та когато президентчето изтреля в реч, че нашите борци за свобода са работили за влизане на България в обединена европа, си каза чистата истина. И настана един рев, не ти е работа. Ама като не се слуша, а само чува ...
Мислех, че времената на враговете е отминало, но явно вие все още си имате. За мен няма американци или руснаци врагове или братя - има добри и лоши действия, а вие си търсете врагове където си искате...
Това ми прозвуча като заяждане... "Ние" възприемам себе си като достатъчно отворен човек за да иронизирам всеки опит за пропаганда :) ..."Ние" по никакъв начин не търся "врагъТ" - дори напротив, удивлявам се на усилията отново да ми се наложи/посочи такъв!
Всяка монетка има две страни (задължително) - но няма как да приема желанието на една нация и народ да живеят свободно и независимо като нередно. Още по-малко бих приел желанието на друг народ за запази господарското си отношение и влияние над търсещият своята независимост такъв. Безусловно бих осъдил желанието на узурпатора да прехвърли вината си върху трети "участник" - това което се случва е повторение на ужасни и стари истории, Наполеон, "Октомврийската революция", Сталин, Хитлер...
Това май не "разбираш"
Цялата тази мръсотия на 100% е: измислена ,финансирана ,провежда се - от ционистите.... за ционистите.
Простичко е ако знаеш взаимовръзките и реалния ход на такива "събития".
Арсений Яценюк - еврейн
Тимошенко - еврейка
Янукович - еврейн
Кличко - еврейн
Путин - по майчина линия - еврейн
ЕС - еврейски съюз
НАТО - ха, познай под чий контрол е:)
За негрото в бялата къща - какво да ти кажа!? Намира се на територията на съветските американски щати. Преведено - Под пълното разпореждане, командване - НА? Циониститеееее - верен отговор:)
Та така......
Внесох ли малко яснота:)
Ти по-голяма конспиративна глупост на можа ли да измислиш? ...понеже ги разбираш "нещата" - хайде обясни кои точно "евреи" имаш предвид (допускам че разбираш какво те питам)?
Едит - хубаво е да прочетеш малко образователна литература, и най-вече свързана с теологията предвид невероятните глупости които пишеш и чудовищното незнание което демонстрираш по отношение на религиите въобще ;)
Т.нар. "украинско правителство" беше гласувано на някакъв митинг на Мйдана от 10 000 души. хората от Изток мислят, че техните права да определят как да живеят не са по-малки от тези на въпросните 10 000 "революционери". между другото в украинската Конституция няма такова понятие " изпълняващ длъжността президент"
А що се отнася до "православните принципи" - те не са чисто верски и християнски. Първо: в православието връзката между държава(монарх) и църква е много по-тясна и дори преливаща, отколкото при католицизма и протестантите. Второ: става дума за доктрината за "Втория Рим", утвърдена след падането на Константинопол. В смисъл, че духовната водеща роля в православния свят от този момент се мести в Москва. Неслучайно гербът на имперска и на днешна Русия е всъщност гербът на Византия(двуглавия орел). това е имал предвид според мен шведския политик.
Още прост пример за човек говорещ без да знае какво говори - правейки това убедено и вероятно с желанието да изглежда умен :))) ...Добре бе хора - защо не ползвате интернет за самообразоване? Толкова много и точна информация може да се събере само от Гугъл - защо ти е нужно да се правиш на глупак след като имаш възможност да бъдеш всичко (буквално, и доста убедително в случай че умееш да ползваш главата си за мислене и развитие).
Съвет: Ако смяташ че в интернет информацията ти е твърде суха или разводнена - вземи прочети някоя световна класика. Книжките действително са богатсво и в твоят случай мпгат да ти помогнат - започни с Дюма и "Мускетарите" за да разбереш как стоят нещата поне при Католиците... ;)
Така, демокрацията е:
1. Управление на мнозинството, като малцинството трябва да приема решенията на мнозинството
2. Живот и дейност постигнат чрез абсолютно съгласие, постигнат по пътя на логичното убеждение.
Първият вариант си е мека форма на насилие, ат където и да го погледнеш. При него правотата винаги е субективна, и следва призивът да се борим за запазване на демократичните устои и принципи.
Вторият вариант предразполага далеч повече познания и качества, а най-възможният начин за постигане на общо съгласие е, чрез едни, малко известни езотерични практики. Всъщност работи се на принципа на надграждането чрез изключване на всички предрасъдаци и импринтвани модели.
А най-трудната част е да съществуваш и извършваш дейност по такъв начин, така, че едновременно да задоволяваш своите нужди и прищевки без да нанасяш вреда или болка на друг.
Нали чаткаш, че тук се изискват познания не само по счетоводство, човешки ресурси и английски език!
Това май не "разбираш"
Цялата тази мръсотия на 100% е: измислена ,финансирана ,провежда се - от ционистите.... за ционистите.
Простичко е ако знаеш взаимовръзките и реалния ход на такива "събития".
Арсений Яценюк - еврейн
Тимошенко - еврейка
Янукович - еврейн
Кличко - еврейн
Путин - по майчина линия - еврейн
ЕС - еврейски съюз
НАТО - ха, познай под чий контрол е:)
За негрото в бялата къща - какво да ти кажа!? Намира се на територията на съветските американски щати. Преведено - Под пълното разпореждане, командване - НА? Циониститеееее - верен отговор:)
Та така......
Внесох ли малко яснота:)
Ти по-голяма конспиративна глупост на можа ли да измислиш? ...понеже ги разбираш "нещата" - хайде обясни кои точно "евреи" имаш предвид (допускам че разбираш какво те питам)?
Едит - хубаво е да прочетеш малко образователна литература, и най-вече свързана с теологията предвид невероятните глупости които пишеш и чудовищното незнание което демонстрираш по отношение на религиите въобще ;)
Ти чифутче ли си! Или просто шабец гойско лайно!?
Тук говорим за политика - тъпанар! Не за религия!
На ГЛУПАЦИ нищо не обяснявам!
Чаткам аз, нали затова така остро осъждам налагането на демокрация по недемократичен начин. Няма как да се съкрати пътят към демокрацията, трябва да се извърви целият за да узреят обществата за нея...
не предполагат неудобни въпроси, но хората ги задават. Не само в България, а и в цяла Европа.
Извинявай - ти знаеш защо!:-))
12.05.2014 15:57
Ако искаш да ми отговориш с доводи добре, но ако ще започваме с това кой ни бил враг, и как руснаците са изнасилвали германки в края на ВСВ (изключително гнусно деяние, съгласна съм), което няма общо с днешните събития. Ако ще всяваш омраза и ще работиш в полза дезинформацията, мисля че няма да има смисъл да влизаме в поредната полемика...
Нали ти казах, че вярата е важна, но не и като източник на факти. Не всяко твърдение удостоверява факт. На папуаса от Нова Гвитея няма как да му обясниш, че в телевизора не живеят човечета, защото веднага ще ти ги покаже с пръст като неоспорим факт. По същия начин за някои истина не съществува, защото някъде бият негърчетата и той вярва, че от това по-силно доказателство не може да съществува. Още по-малко ще разубедиш някой вярващ, че хората загиват в авиокатастрофи, защото успяват да ги прелъжат да се качат на самолет. Факт ли е, че падат самолети - факт е. Как може тогава да не са излъгани да се качат в тях хората, които падат с тях? Елементарно.
По трудно е търсенето на истината, особено когато има пристрастия и интереси. Не вярвам да бъде открита и тук, пак поради заложените пристрастия в самата постановка на поста.
Настоящото правителство на Яценюк е временно, поради бягството на Янукович в Русия. Точно поради тази причина са насрочени изборите на 25.5. Къде виждате недемократичност тук?! И защо намесвате разговора между Нюланд и Паят? Аз лично не виждам никаква намеса от страна на американците. Намесата е другаде и вие много добре знаете от къде идва.
Успех!:)
Ако целия кипеж на мозъчни клетки (като гледам коментарите) се насочи от решаването на глобалния въпрос "кой е виновен/прав/крив?" - ЕС, Укарайна, Русия, САЩ към проблемите вътре в БГ, кво ли ще стане? :)
Поздрави!
12.05.2014 16:43
Поздрави!
12.05.2014 16:47
Абе не знам какво ще загуби Русия, но знам какво ще загуби Украйна. Тая работа със свободната от олигарси икономика не е 100% гарантирана, ако Украйна стане член на ЕС. Сама ще трябва да се оправя с олигарсите си в една много сложна обстановка. Това, че Русия трепери от НАТО не си е само неин проблем както всички виждаме, ако изобщо трепери де. По-точно ми се струва, че не иска да й се бъркат във вътрешните работи, както неименуемо ще стане ако НАТО вземе да се разширява до самите й граници. Колкото до антируските настроения, мисля, че те не се различават много от нашите антитурски, т.е. са си баш националистически лозунги на политически амбициозни хора...
Добре, попитах вмир, ама не ми каза та затова питам и теб, ясно и кратко "защо ЕС подкрепи ултранационалистите в Украйна?"...
Толкова ли е трудно да се разбере, че те имат нужда от ненамеса от страна на последната в подготовката им за тези избори?!
Шистовия газ е независимост от руския газ, дано поне това е очевидно.
Колкото до истината, добра идея е да я потърсите сама. Тук всеки се подписва под някаква истина, включително аз.
Имайте съмнения относно Запада, но не бъдете сляпа към изтока. Средата е хубаво нещо.
Толкова ли е трудно да се разбере, че те имат нужда от ненамеса от страна на последната в подготовката им за тези избори?!
Шистовият газ е независимост от руския газ, дано поне това е очевидно.
Колкото до истината, добра идея е да я потърсите сама. Тук всеки се подписва под някаква истина, включително аз.
Имайте съмнения относно Запада, но не бъдете сляпа към изтока. Средата е хубаво нещо.
Това, което е позволено на албанците в Косово, е забранено на руснаците, украинците и татарите в Крим.
Важно е зад всичко случващо се в Украйна да има концепция, но в ЕС отсъства, а в Русия я има.
По-стара е историята от майдана. Ако си слушала годишните интервюта на подполковника, ще разбереш ниво. Може да не е особено либерален, но е твърде далече и от идеята за диктатор или император. Колко предложения даваше през годините и как му отвръщаха? Тия педали системно принуждаваха и принуждават тая страна да влезе в роля, в която тя не иска да влиза.
Е и ?! Вместо равностойно икономическо сътрудничество и обединение сега имаме руснаци патриотично нахъсани, от което ЕС ще получи кукиш, за сметка на официален Вашнигтон.
Тия не помнят ли кой създаде Ленин, кой създаде Хитлер и как от ЕС простотия светът два пъти пламна. Няма поуки в ЕС, а виждам, че руснаците са се понаучили да мислят.
Ей затова харесвам Путин. Сложи протези на глинените крака на колоса.
Има и други мнения в Европата:
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4049906
А блоговите демократи, коментирали по-горе, петимни са за бартер дупе за Ригли или Орбит, на стойност 30 сребърника...
12.05.2014 18:19
Добре, попитах вмир, ама не ми каза та затова питам и теб, ясно и кратко "защо ЕС подкрепи ултранационалистите в Украйна?"...
Защото националистите бяха готови да свършат мръсната работа. После ЕС ще оттегли подкрепата си и ще сложи по умерени .. най-вероятно, ако се намерят такива. Защо САЩ подкрепиха талибаните навремето .. сега воюват с тях? Грешката е че търсиш принципи там където има чист практицизъм - целта оправдава средствата.
12.05.2014 18:31
http://www.youtube.com/watch?v=7YkWFHIqrZQ това виж, нъл си женичка.
http://www.youtube.com/watch?v=hqyDjDhVnV0
Едно от клипчетата да видиш и ще си промениш тезата.
Сега, аз да ти кажа от първо лице ед. число. Ние не мразим така сърби, турци и гърци, както украинците, руснаците. Казвали са ми го украинци-интелигенция, които, общо взето са хрисими хора. Апропо, руснаци са ми казвали, че няма как да се извинят на украинците за всичкото зло, което са им направили.
12.05.2014 18:36
Така, Черен Хамстер, посочи някъде, някога или където и да е било, че Косово иска да се присъедини към Албания. И Албания да е навлязла със свои войски в Косово.
Без да увърташ или да пишеш трудноразбираеми изречения. Показваш документи и точка.
Добре, попитах вмир, ама не ми каза та затова питам и теб, ясно и кратко "защо ЕС подкрепи ултранационалистите в Украйна?"...
Не мисля, че е трудно за разбиране, че международен акт става факт, когато се признае или удостовери със съответната недвусмислена декларация или документ от извършващия го. Затова служат правилата, законите и документите. Например признаването на териториалната неприкосновеност на Украйна от Русия, подписан и подпечатан от последната.
Ако подобни официални договорености се приравняват от някого до обвинения между ултрасни акитки, това не е доказателство, че глупостите на агитките са онова, от което трябва да се ръководят държавите, надявам се да се сещаш какъв би бил резултата в такъв случай и кой би предпочел такова развитие. Наистина не исках да посочвам толкова очевидни неща.
Добре, попитах вмир, ама не ми каза та затова питам и теб, ясно и кратко "защо ЕС подкрепи ултранационалистите в Украйна?"...
Ами никой няма да ти отговори щото на никой не му отърва отговора. По-лесно да се разтягат локуми като на "Капалъ чарши" от колкото да се каже ясно и просто - Защото така им отърва. Ес се противопоставиха на Янукович, че видиш ли бил диктатор, подкупен и си отгледал олигархичен кръг. Обаче, чудно защо приеха за легитимни демократични представители на Украйна именно хората от неговият олигархичен кръг. Защо? Ами защото така им отърва. Имат си планове хората и си ги преследват до край.
Някои блогъри като радиоговорителката фараона и катана също са пристрастни и необективни!
Очевидно в последно време има разминаване между европейски и християнски ценности! Християнските ценности не могат да бъдат заменени с Европейски цености навремто комунистите се опитаха да подменят християнските ценности с комунистически морал провалиха се!
Никой не коментира темата от клипа.:(
Щото двойният стандарт е в нас...
Добре, попитах вмир, ама не ми каза та затова питам и теб, ясно и кратко "защо ЕС подкрепи ултранационалистите в Украйна?"...
Не мисля, че е трудно за разбиране, че международен акт става факт, когато се признае или удостовери със съответната недвусмислена декларация или документ от извършващия го. Затова служат правилата, законите и документите. Например признаването на териториалната неприкосновеност на Украйна от Русия, подписан и подпечатан от последната.
Ако подобни официални договорености се приравняват от някого до обвинения между ултрасни акитки, това не е доказателство, че глупостите на агитките са онова, от което трябва да се ръководят държавите, надявам се да се сещаш какъв би бил резултата в такъв случай и кой би предпочел такова развитие. Наистина не исках да посочвам толкова очевидни неща.
Струва ми се, че не те разбрах??? Значи ЕС е подкрепил националистите, защото не е спазено "признаването на териториалната неприкосновеност на Украйна от Русия, подписан и подпечатан от последната." ???
12.05.2014 19:18
Лошото е че като всички „задкулисно манипулирани акции“ винаги има възможност ситуацията да излезе от контрол както и стана.
Сега въпроса е да се замаже гафа в Одеса като се препише на противника, признанието ще е убийствено и вещае повече от провал и за целта се хвърлят огромни средства за дезинформация.
А кой може да си го позволи, в случая това е въпрос който няма нужда от отговор!
12.05.2014 19:51
На пръв поглед малко настрана от темата е дискусията за демокрацията, но моето мнение е, че тя наистина не е перфектна форма за обществения живот, но наистина по-добра не знам да съществува.
Поздрав.
Ицко
Струва ми се, че не те разбрах??? Значи ЕС е подкрепил националистите, защото не е спазено "признаването на териториалната неприкосновеност на Украйна от Русия, подписан и подпечатан от последната." ???
Как ще ги е подкрепил, като няма факт в подкрепа на натрапчивите истерии, които отвличат вниманието от истинските факти, които спазват ли се законите, не подлежат на истеричните тълкувания на психопатите, натрапчиво представяни за факти. Или ще ми покажеш документ различен от истериите, поддържани по канона на нацистката пропаганда, докато хората бъдат превърнати в свирепи животни?
ЧЕТИРИ КРАКА — ДА, ДВА КРАКА — НЕ! Щом веднъж го наизустиха, овцете в блога много харесаха този принцип и често, както си лежаха в сайта, почваха дружно да блеят: „Четири крака — да, два крака — не! Четири крака — да, два крака — не!“, и продължаваха с часове, без да им омръзне.
12.05.2014 21:45
http://www.dnes.bg/iztochna-evropa/2014/05/12/lideryt-na-ukraina-pecheli-avtoritet-s-imidja-na-chestnost.225175?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=footer
Както и за онези мърши, които смятат за геройство да оклеветят брата си в тежки за него времена, да го оплюят, да му окрадат гаража и част от двора, да го сбият и смразят със синовете му и да го разцелуват от щастие и радост, ако успее да утрепи синовете си.
Поздрави!
На пръв поглед малко настрана от темата е дискусията за демокрацията, но моето мнение е, че тя наистина не е перфектна форма за обществения живот, но наистина по-добра не знам да съществува.
Поздрав.
Ицко
Кой би спечелил от тази каламбура то е ясно световните банкери спекулантите от Уолстийт които правят пари от "въздуха" а това са кървави пари американската военна промишленост и хаоса в други части на света коствено подкрепя долара като кара хората от кризисните райони да търсят долари в противен случай долара при тази задлъжнялост би се сринал .....които забъркаха каламбурата не са психично болни всъщност болни са от алчност...има хора за власт и пари са готови да вървят през трупове!
Кой ще загуби не само руснаци и украинци и всички европейци като попречи на търговско икономическите връзки за нас българите при затягане на конфликта ще загубим много руски и украински туристи по Черноморието и хотелите ще стоят полупразни евентуално спиране на газа би причинило големи трудности на без това закъсалата ни индустрия.
Казвам, че си имам ясни критерии за извратеност и когато ги срещна, знам, че притежателите им не се спират пред никакви фалшификации и клевети. За какво братство може да става дума, ако всичко, което говорят за украинците го вярват? Защо да не ходят евродепутати на Майдана, не ми казвай, че не си чувала колко на европейците не му пукало какво става в Украйна - от същите, които смятат, че ходенето на Майдана е вмешателство и прочие. Ми разберете се най-накрая кое от взаимноизключващите се твърдения е правата линия, не съм склерозирал да не помня какво сте казали преди това и да се ориентирам единствено по тона...
1.Янукович нпусна страната след като беше стреляно по него,а хора от охраната му бяха ранени,ако не беше избягал нямаше да е жив.
2.Турчинов е избран за президент с гласовете на 72% от депутатите в Радата,по конституция са нужни 75,а всички които са гласували са го направили под натиск.
3.Янукович не изпозва армията за потушаването на Майдана,същото не може да се каже за днешните управляващи в Киев.
4.Путин взе Крим по простата причина че САЩ точеха лиги за полуострова.
5.В злобата си САЩ спретнаха ужаса в Одеса,предизвиквайки Русия да нападне, да я обявят за световен агресор и налагайки и икономически санкции,но се окза че Путин е с един ход пред тях.
САЩ СВАЛИХА МАСКАТА СИ,ОКАЗА СЕ ЧЕ ИЗПОЛЗВАТ НАТО И ЕС ЗА СВОИТЕ МРЪСНИ ЦЕЛИ,А ИМЕННО УНИЩОЖЕНИЕТО НА РУСИЯ.
ДО 7-8Г.ЩЕ ЗАПОЧНЕ НАЙ-СТРАШНАТА ВОЙНА ВОДИЛА СЕ НЯКОГА.ДАНО НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ СЕ ОСЪЗНАЯТ НАВРЕМЕ И ДА СЕ ПРЕВЪРНАТ В ДЪРЖАВНИЦИ
"...Казвам, че си имам ясни критерии за извратеност и когато ги срещна, знам, че притежателите им не се спират пред никакви фалшификации и клевети"
в опитите си да бъде "дълбок", той отново е снесъл брилянтна глупост. От цитатчето горе следва, че "вмир" има ясни критерии и когато сам си ги срещне...критериите? - няккави "притежатели" на тези критерии не се спират пред дъра-бъра. Хем критериите са негови, хем имат други притежатели, хем си среща сам. Луда работа.
Нещо като ето тази глупост от статията от "Днес", за която аналитичният блогър вмир ни е дал линкче. Ето цитатчето: "...Остап Семерак, който носи титлата министър на Министерския съвет и е приближен на Яценюк."
Ако не си готов не го прави .А ако си подготвен определи времето от което ще започнем историческият преглед .
Колкото и да е неприятно на досегашните световните полицай в украина се говори за руски народ .Номера с люлката на сръбската държава няма да се повтори в Украина.
13.05.2014 00:22
Някой задава ли си простия въпрос, как са се озовали руснаци по места, където не им е мястото?
13.05.2014 00:27
Етническо противопоставяне винаги е имало и ще има. Особено, ако един етнос се е настанил на опразнено с насилие място.
Нема начин, вервай!
13.05.2014 09:06
Аз не съм спрял да се хиля на реакциите на "сериозни" руски политици, на някакъв певец от Австрия, който се представи с рокля и брада. Посредствен конкурс, посредствени песни и един поразяващ PR похват. И куп сериозни чичковци и лелки писнаха, като ощипани. "Педерасите идвааат!" Все едно по Русията няма педераси. Все едно на руската сцена няма мъже с рокли. Има, и то достатъчно.
Тогава защо посланици от САЩ и ЕС сновяха в Украйна -нали е суверена държава.Защо САЩ да имат право да дърпат ушите на суверени държави .
Разбра се кои са били снайперистите стреляли по свой и беркутци.А стига си позволявала да те върти вихрушката на медиините пропаганди в услуга на янките.
Kass ,ти от Луната ли падаш или идваш от Вашингтон ,та не разбираш ,че Украйна е населена от хора принадлежащи към руския етнос.
Аз не съм спрял да се хиля на реакциите на "сериозни" руски политици, на някакъв певец от Австрия, който се представи с рокля и брада. Посредствен конкурс, посредствени песни и един поразяващ PR похват. И куп сериозни чичковци и лелки писнаха, като ощипани. "Педерасите идвааат!" Все едно по Русията няма педераси. Все едно на руската сцена няма мъже с рокли. Има, и то достатъчно.
През комунизма имаше много повече педерасти, отколкото после. Педерастията винаги се увеличава, когато не се признава или се забранява. Увеличеният брой педерасти е цената, с която всички плащат абсурдните претенции на онези, които се изживяват като "спасители" или "освободители". На практика педалът най-силно вика: "Дръжте педала!!!".
Абе аз се чудех на кого приличал Обама Сега знам той е твое копие
13.05.2014 11:50
Тогава защо посланици от САЩ и ЕС сновяха в Украйна -нали е суверена държава.Защо САЩ да имат право да дърпат ушите на суверени държави .
Разбра се кои са били снайперистите стреляли по свой и беркутци.А стига си позволявала да те върти вихрушката на медиините пропаганди в услуга на янките.
Kass ,ти от Луната ли падаш или идваш от Вашингтон ,та не разбираш ,че Украйна е населена от хора принадлежащи към руския етнос.
Колкото до патологичната ти русофилия, ще ти препоръчам един руски автор, даже и акодемик, който ще успокои изтерзаната ти душа. Миличкия твърди, че русите са населявали Европата от Британия, до Сахалин, още от преди 60 000 години. Дори има и следи. Препоръчвам ти да прочетеш трудовете на академик Валерий Чудинов, който твърди, че "Этруски — это русские, а Перуджа — это Поруссия". Давай, ще ти хареса.
Аз не съм спрял да се хиля на реакциите на "сериозни" руски политици, на някакъв певец от Австрия, който се представи с рокля и брада. Посредствен конкурс, посредствени песни и един поразяващ PR похват. И куп сериозни чичковци и лелки писнаха, като ощипани. "Педерасите идвааат!" Все едно по Русията няма педераси. Все едно на руската сцена няма мъже с рокли. Има, и то достатъчно.
Айде пък сега, руските лелки и чичковци нямат ли право да си правят PR? :)... Колкото до Русия дето искала да дестабилизира Европа, да не би да ми казваш, че наливането на масло в огъня е най-правилната политика???
Тогава защо посланици от САЩ и ЕС сновяха в Украйна -нали е суверена държава.Защо САЩ да имат право да дърпат ушите на суверени държави .
Разбра се кои са били снайперистите стреляли по свой и беркутци.А стига си позволявала да те върти вихрушката на медиините пропаганди в услуга на янките.
Kass ,ти от Луната ли падаш или идваш от Вашингтон ,та не разбираш ,че Украйна е населена от хора принадлежащи към руския етнос.
Е, нали това и аз казвам, че никой няма право да снове и да подбужда размирици с цел да извлича ползи... Дали е ЕС, Русия или Америка, да се хвърля една страна в гражданска война е безотговорно и неприемливо...
Това май не "разбираш"
Цялата тази мръсотия на 100% е: измислена ,финансирана ,провежда се - от ционистите.... за ционистите.
Простичко е ако знаеш взаимовръзките и реалния ход на такива "събития".
Арсений Яценюк - еврейн
Тимошенко - еврейка
Янукович - еврейн
Кличко - еврейн
Путин - по майчина линия - еврейн
ЕС - еврейски съюз
НАТО - ха, познай под чий контрол е:)
За негрото в бялата къща - какво да ти кажа!? Намира се на територията на съветските американски щати. Преведено - Под пълното разпореждане, командване - НА? Циониститеееее - верен отговор:)
Та така......
Внесох ли малко яснота:)
Ти по-голяма конспиративна глупост на можа ли да измислиш? ...понеже ги разбираш "нещата" - хайде обясни кои точно "евреи" имаш предвид (допускам че разбираш какво те питам)?
Едит - хубаво е да прочетеш малко образователна литература, и най-вече свързана с теологията предвид невероятните глупости които пишеш и чудовищното незнание което демонстрираш по отношение на религиите въобще ;)
Ти чифутче ли си! Или просто шабец гойско лайно!?
Тук говорим за политика - тъпанар! Не за религия!
На ГЛУПАЦИ нищо не обяснявам!
Ти очевидно не можеш да обясниш самият себе си - що се напъваш тогава? ...я разкажи от къде разбра за "евреите" и тяхната "схема" - сигурно звездите са ти го проговорили??? ....чудя се - защо след като интернет ти дава възможност да се направиш на всякакъв (буквално) - ти съвсем доброволно си избираш ролята на ГЛУПАК?
Аз не искам да се оправдаваш, нито да ти търся отговорност за нещо. Просто за мен няма невинни в подбудителството на гражданска война, освен това дори и да няма подбудителство, има поредица от грешки, които няма как да не се отчетат...
13.05.2014 15:07
13.05.2014 15:08
Ти очевидно не можеш да обясниш самият себе си - що се напъваш тогава? ...я разкажи от къде разбра за "евреите" и тяхната "схема" - сигурно звездите са ти го проговорили??? ....чудя се - защо след като интернет ти дава възможност да се направиш на всякакъв (буквално) - ти съвсем доброволно си избираш ролята на ГЛУПАК?
Чифутче..... вониш! Смрад се разнася от твоята сатанинска ДНК!
13.05.2014 15:25
Оставаш с чувството, че съм предубедена, защото съм критична към ЕС част от който сме и ние, а аз няма как да не съм, защото залога е голям и не засяга само Украйна, а може да породи огромен международен конфликт с всичките му последици от това...
13.05.2014 15:47
Ти очевидно не можеш да обясниш самият себе си - що се напъваш тогава? ...я разкажи от къде разбра за "евреите" и тяхната "схема" - сигурно звездите са ти го проговорили??? ....чудя се - защо след като интернет ти дава възможност да се направиш на всякакъв (буквално) - ти съвсем доброволно си избираш ролята на ГЛУПАК?
Чифутче..... вониш! Смрад се разнася от твоята сатанинска ДНК!
ехаааа - и това ли ти го казаха звездите? Хахаха... така и не получих отговор на простичкият въпрос кои точно "евреи" имаш предвид? ...ако вместо да се напъваш - вземеш да се образоваш, ще разбереш че вонята сам си я правиш ;)
Преди да се насереш тотално заради промитият си мозък - ще ти дам още един "жокер": "Евреите" всъщност са с толкова "колена" (фракции, родове, течения, учения и т.н.) - колкото са и християните тъпако!... Ако беше прочел и осмислил поне малко фактология - щеше да ти е ясно че "политическо-конспиративната" ти "теза" е тъпа и безсмислена точно толкова колкото е и на "болшевиките" (фашистите, сектантите, социалистите, националистите и всичката останала подобна измет). Това общо понятие (евреи) е само в главата ти облъчени малоумнико, и то показва корена на глупоста, незнанието, невежеството и всичко останало обуславящо нефелното ти комплексарско съществувание. Ако не си чувал за Левити, Израили, Евреи и Юдеи - сега ти подсказвам че за същите има доста написано като факти (дори в Библията)... а всеки който е чел и може да мисли поне малко - е съвсем наясно че макар и "корена" да им е еднакъв (Мойсей), същите няма много общи неща. (все едно слагаш под общ знаменател всички християнски течения като Източното Православия, Католицизма, Протестанството, Англиканите, Баптистите, Мормоните и т.н.)...
Та в тоя ред на мисли - защо толкова упорито продължаваш да искаш да блеснеш с тъпотия и простотия? ...единственият разумен отговор е, че по природа и рождение си си просто тъп!
Само го ръчнеш и се развони, до обратната страна на луната!
Ама ти сам пишеш, че Русия има най-голям интерес? Защо да ги оправдавам. Просто поведението им е предсказуемо и дори разбираемо, независимо дали ми харесва и го одобрявам. Нямам ни най-малки илюзии, че Путин ще се прави на готин пич и ще си изостави интересите. Просто ЕС, незнайно как, си реши, че на Путин няма да му стиска и ще си седи кротко на задника. Е, сега разбраха, че не само му стиска, ами е и достатъчно решителен да се стигне до война... И аз сега трябва да им ръкопляскам и да им се връзвам на опитите да замажат политическата си глупост само защото са ЕС??? Ами моите извинения, ама те са политици и носят отговорност пред своите избиратели за действията си. Критиката ни в случая е повече от необходима... Така, че Путин си е Путин, Америка си е Америка, ЕС съюз трябва да си гледа и тя своя интерес, а не да стои като в небрано лозе и да се чуди откъде й е дошло на главата...
Няма как един човек, който е непредубеден и мислещ, да бъде накаран да повярва в клишета.
И аз съм "за" западната демокрация, само че как така едно правителство издигнато след преврат е законно, а един референдум с масово участие е незаконен? Този същият въпрос зададе един мой приятел, русофоб и порядъчен човек, който едва ли не всеки ден говори за събаряне на "Альошата". Хем това не е първият референдум в Крим, първият беше преди 20 години и практически със същия резултат. Ха сега де.
Само го ръчнеш и се развони, до обратната страна на луната!
Предупредих те да не се напъваш толкова много че ще се наакаш - а ти продължаваш да се чудиш защо ти мирише устата ;) ...
Разкажи си сега като за последно какво точно ти казаха звездите? ...или и там има "евреи" които ти пречат хахахах
Ама ти сам пишеш, че Русия има най-голям интерес? Защо да ги оправдавам. Просто поведението им е предсказуемо и дори разбираемо, независимо дали ми харесва и го одобрявам. Нямам ни най-малки илюзии, че Путин ще се прави на готин пич и ще си изостави интересите. Просто ЕС, незнайно как, си реши, че на Путин няма да му стиска и ще си седи кротко на задника. Е, сега разбраха, че не само му стиска, ами е и достатъчно решителен да се стигне до война... И аз сега трябва да им ръкопляскам и да им се връзвам на опитите да замажат политическата си глупост само защото са ЕС??? Ами моите извинения, ама те са политици и носят отговорност пред своите избиратели за действията си. Критиката ни в случая е повече от необходима... Така, че Путин си е Путин, Америка си е Америка, ЕС съюз трябва да си гледа и тя своя интерес, а не да стои като в небрано лозе и да се чуди откъде й е дошло на главата...
Не ми се спори заради спора - вадиш мои думи от контекста и си правиш изводи поставяйки ги върху теза далечна от моята :) ...
За да бъде ясно:
1. Не "оправдавам" ЕС и поведението му.
2. Интересът на Русия (всъщност - само на Путин и неговата фашистка управленска клика) е да ЗАПАЗИ влиянието си над Украйна (подчинението и зависимоста и) на ВСЯКА ЦЕНА. Това е повече от очевидно и абсолютно БЕЗСПОРНО.
3. Америка барабар с нейният "империализъм" и "полицейщина" ОТ НАЧАЛОТО на т.нар "криза" се ограничават само с "позиция", откровена критика и "санкции" (на думи) относно откровено провокативните, сепаратиски, про-фашистки, популистки и пропагандни действия и отношение на Русия...
НЕ ОПРАВДАВАМ никой! Дори напротив - всички имат вина (и очевиден интерес) от случващото се там. ВСИКЧИ "велики" сили продължават да лицемерничат за сметка на Украинският народ заради нежеланието му да хрантути нео-фашистките про-комунистически наследници на политбюро и КГБ (така де - същите тия "професионални политици", олигарси, мафиоти, обикновени педерасти и недосегаеми престъпници). Просто е!
Ами изпуснал си момента да ми ги препоръчваш,но е добре тези които не са гледали и чули за такива мнения да ги видят.
Не ви ли е ясно ,че в света се води борба между двете най яки ционистки групировки на Ротшилдовци и Рокфелеровци ,а всичките европодайзадници ги използват за мюре във братоубиствените цветни революции.
2. Интересът на Русия (всъщност - само на Путин и неговата фашистка управленска клика) е да ЗАПАЗИ влиянието си над Украйна (подчинението и зависимоста и) на ВСЯКА ЦЕНА. Това е повече от очевидно и абсолютно БЕЗСПОРНО.
3. Америка барабар с нейният "империализъм" и "полицейщина" ОТ НАЧАЛОТО на т.нар "криза" се ограничават само с "позиция", откровена критика и "санкции" (на думи) относно откровено провокативните, сепаратиски, про-фашистки, популистки и пропагандни действия и отношение на Русия...
НЕ ОПРАВДАВАМ никой! Дори напротив - всички имат вина (и очевиден интерес) от случващото се там. ВСИКЧИ "велики" сили продължават да лицемерничат за сметка на Украинският народ заради нежеланието му да хрантути нео-фашистките про-комунистически наследници на политбюро и КГБ (така де - същите тия "професионални политици", олигарси, мафиоти, обикновени педерасти и недосегаеми престъпници). Просто е!
1. По първия въпрос сме на едно мнение.
2. По втория въпрос малко се разминаваме, защото на Путин нищо не му пречи да си пази влиянието дори и след като Украйна влезе в ЕС. В самият ЕС има много руски олигарси, които си се чувстват отлично там и печелят солидно.
3. Америка няма абсолютно никаква работа да си пъха носа в този конфликт, но явно си има някакви нейни сметки, за които ние не знаем.
Аз също не оправдавам никой. Напротив, дори остро осъждам нежеланието на света да се справи с най-противните методи за налагане или запазване на влияние, било от Америка, било от Русия или някой друг. Тези методи са: пропаганда, подбудителство към насилие, насаждане на омраза чрез посочване на виновник (определен етнос) и др. Това поставя милиони хора в тежко положение и разгаря конфликти, които траят с години и дава на политиците механизми за шантаж... Не ме разбирай погрешно, не ме интересува ни Путин, ни Обама, ни никой, интересува ме мира и справедливостта и всеки, който с лицемерие, пропаганда и шикалкавене възпрепятства това няма го одобря...
1. Украйна... народа - хората като мен и теб там, ПОКАЗАХА ЯСНО своето желание за независимост от Русия, и отношението си към "професионалните политици" (99% наследници на висши кадри от политбюро и КГБ) с МИРНИ протести (по начина по който това се случваше и тук). Същите бяха обявени за "сепаратисти" и по начина по който се случваше тук - протестите им бяхо опорочени с идеята да бъдат смазани без каквато и да е последваща критика...
2. Протестите БЯХА смазани... и не само!
3. Междувременно докато протестите в Украйна се опорочаваха и противопоставянето на местна почва предизвика жертви, проля се кръв и вече имаше оправдание за открити военни и силови действия от страна на Русия - Путин ЯСНО заяви, че това което иска украинският народ НЯМА ДА СТАНЕ... в интерес на истината ВСЕ ОЩЕ подкрепя Янукович който позорно избяга с цялото си семейство изнасяйки "заема" от 20млрд като лични авоари (същият който Путин "отпусна" на Украйна като заем... и реално си я "купи")...
3. ВЪОБЩЕ не разбирам защо така упорито хората продължавате да намесвате "Америка" в цялата тази "схема" - и то без самата Америка да е дала най-малък повод за това??? ...дори напротив - тук не става въпрос за нея по никакъв начин, защото самите "американци" не са много сигурни как да реагират адекватно и какво всъщност трябва да направят на практика!
2. Путин ясно заяви, че няма да приеме националисти да управляват Украйна, трудно си намира приказка с тях, пък и кой харесва хора които искат да избиват нацията му. Все още се чудя какво ли би станало, ако нямаше ултиматум за Тимошенко? И дали нямаше опция да се реши проблема отвътре, чрез избори, както при нас.. Говоря за членството в ЕС.
3. Америка я намесваме, защото както в мафиотският свят, така и в корпоративния (да приемем, че не са едно и също) няма празни пространства... Отървеш ли се от един олигарх, на негово място се намърдва друг... Няма кой да остави свободни пазарни пространства за обикновените мизерници (считай дребния и среден бизнес) и в този ред на мисли вероятността да стане от трън та на глог е абсолютно реална... Тук е момента да вметна, че западните олигарси не са по-стока от руските...
И така, когато навсякъде по света олигарсите вършат едни и същи престъпления не е нормално в едни случаи света да мълчи и да се прави на неразбрал, а в други да крещи с цяло гърло, че се извършват престъпления. Просто принципа "too big to fail" е крайно време да се разбие и да се озаптят малко световните олигарси... Няма да е лесно, но по-добре ужасен край, отколкото ужас без край...
П.С. Знаеш ли в някои страни как се постига мир? Просто дават по малко гуша на всички олигарси, за да не воюват помежду си...
Сега, понеже Украйна няма пари, МВФ ще й отпусне, но не и без условия (с което реално ще си я купи)...
Няма готини чичковци с пари, поне не толкова готини, че да раздават пари защото на нас, или на Украйна не им харесват руснаците и искат да се освободят икономически и политически... Самият скандал с подслушванията на европейски депутати трябваше да е ясен сигнал, че нещата са много гнили. Самият факт, че ЕС не сложи ръка на северен поток, през който текат реки от евра към Русия също е знак, че европейците не са толкова малоумни както някои източни народи, които си мислят, че като кажат "искам" и някой ще се впусне да им изпълнява желанията. Самото посещение на Обама и приказките му за шистов газ също са знак, че вече се потриват ръце за европейския пазар... Изобщо работата е много, ама много шибана....
Сега, понеже Украйна няма пари, МВФ ще й отпусне, но не и без условия (с което реално ще си я купи)...
Точния термин е - ПОРОБИ!
Kass, знаеш ли кой е собственика на МВФ?
(51% държи FED)
А знаеш ли кой е истинският собственик на FED?
А знаеш ли защо ционистките престъпници се юрнаха към ТЕРИТОРИЯТА Украйна?
Плановете им бяха:
Да разбишкат тази територия - примера е в Африка - какво приложиха там!?
Да я изгребат от към богатства (златото на Украйна вече е в трезора на FED) Това е факт!
Да я заробят с "помощи" във вид на кенефска хартия - долар. Да ги набутат в еврейския съюз и от там да ги управляват - справка: BG територия.
Следващият план е от страна на НАТО - да си инсталират ракетите до вратата на Москва! По малко от 450км e разстоянието!
И след това да преминат към ПО голямата хапка - Китай! Ама това е друга тема.
За сега Путин им парира, и спъва успешно пъклените планове.
Тази война и тези събития са за: Последната битка в агонията на ционистко/капиталистическата система да оцелее..... още малко!
За това става дума.
Още преди осем години, в Брюксел, в самото сърце на Европейския съюз, тогава 63-годишният дисидент Владимир Буковски, измъкнал се от лапите на комунистите, сподели страховете си, че „Европейският съюз е на път да стане друг Съветски съюз… Нарече ЕС „чудовище“, което трябва да бъде унищожено – колкото по-бързо, толкова по-добре. Преди да се е развил до напълно тоталитарна държава.“
Европейският съюз вече почти е постигнал това – да бъде тоталитарна държава. Но не би могло да се очаква нещо друго. Той е продължение на плана за единна световна комунистическа държава, оформен като „Манифест“.
Колкото повече дълбаеш в тази черна дупка, толкова по шибано ще ти става...
14.05.2014 01:11
Не съществува такова нещо като - " обединението на европейските народи"
Не съществува никаква демокрация - никъде!
Пряка демокрация!? Това ли мислиш, че има и е, ЕС?
И преди съм ти го казвал - в ЕС няма суверенни държави! БУКВАЛНО! Има географски ТЕРИТОРИИ. Колонии. Те се командват от една подвластна и абсолютно безконтролна (от народите) върхушка..... Примери за директиви - трябват ли ти? За прасета,за кокошки,за найлонови пликчета,за задължителни еко квоти..... и т.н.
Ти в нещо от това участваш ли? Имаш ли глас? Пита ли те някой? - какво и дали искаш? Нарочно ти давам такива елементарни примери.... Ти сама ще се досетиш за ВАЖНИТЕ, как стоят нещата.
Не ме интересува нито Русия, нито Америка. Има икономически интереси забъркани в тоя конфликт, а не идеологически. В света на големите капитали и интереси, няма сладури и хора стават жертви на техните амбиции. Бъди срещу това, а не да си разправяме кой как живеел...
http://endtimeinfo.com/2011/07/outcasts/
тоя на когото звездите му говорят не разбира себе си а ти очакваш теб да разбере ;) ...освен да си говори на изуст като полит-комисар друго не може - поне да знаеше какво е "Ционист" като го използва ...ака като разстроен пък се чуди защо му мирише - я кажи бе звездни специалисте, обясни какво е "ционизъм" че и тука нагази в кал която сам си направи (както с евреите по горе) ;)
Възможно е.
Зависи КОЯ върхушка визираме!
Ето за това става дума:
http://www.banker.bg/?Channel=3&Category=77&Article=495926&fb_action_ids=672337742813852&fb_action_types=og.likes
Войната и битката е за ротшилдовия ционизъм - и свободата на човечеството...
Дрън дрън яреня!
Вчера погледах някакви българи 2 човека ни агитираха колко е хубаво ,че можем например да си вземе евтин самолет до Барцелона и да изрием там едно кафенце .Това ли е мечтата на народа български.
Евроориентирани в България няма Путинофили ,но когато агитирата за световни жандарми в ичето на човешкото щастие следва да си получите заслуженото.
Дрън дрън яреня!
Вчера погледах някакви българи 2 човека ни агитираха колко е хубаво ,че можем например да си вземе евтин самолет до Барцелона и да изрием там едно кафенце .Това ли е мечтата на народа български.
Евроориентирани в България няма Путинофили ,но когато агитирата за световни жандарми в ичето на човешкото щастие следва да си получите заслуженото.
Мечтата на българина, моята мечта е да не се говори от мое име както го правят Станишев, Сидеров, Манолоова и ко. Мечтата ми е същите да спрат да лицемерничат, крадат, лъжат и държат власта с цената на всичко и за моя сметка. Мечтата ми е примера за "успели млади хора" да няма нищо общо с Пеевски. Мечтата ми е червените НИКОГА повече да не създават "мутри" с които да се "борят" за да ми "покажат" че си вършат работата и го правят в "мой интерес". Мечтата ми е НИКОГА повече да няма "народен съд", "изправителни лагери", политически назначение, бомбени атентати (в църкви и по гари), репресии и всички останали "социалистически прийоми" за узурпиране и окопаване във влас! ...и не мечтая а ти казвам - хич не ти е работа да се интересуваш къде искам, предпочитам и ходя да си пия кафето!!! ...последното съм сигурен че го разбираш ;)
Няма как да не си помисля, че основният проблем на българската „контролирана демокрация“ е САМО в дълбоката, все още актуална ЗАВИСИМОСТ от бившия партиен елит и Държавна сигурност от времето на престъпния комунистически режим.
Проблемът е и, че в условията на силна руска зависимост, екс-КГБ и екс-ДС влияние, както и на дълбоки криминално-олигархични зависимости в политиката, икономиката и обществения живот, се създава всичко друго, но не и демократично общество (това дава отговор на въпроса ти от преди: "кой и защо има интерес от това"). Създава се картелирана и монополизирана (псевдо)пазарна икономика и празни, неприлагани правила и закони (мислиш ли че този извод е грешен и може да бъде оспорен към момента?).
Това е всичко друго, но не и демокрация. Тази среда ни приближава към Москва и ни отдалечава от Европа. Не че Европа е "Рай" - но си спомни примера който по-напред ти дадох със състоянието на бившите "съветски сателити" отнесено към онези които никога не са имали "вземане даване" със СССР, или били под каквото и да е тяхно влияние.
И ето че стигаме до "Скандалният анти-европейски консенсус". Управляващите политически сили — БСП, ДПС и АТАКА, според проучване, представено тези дни, имат значителна, за някои дори преобладаваща електорална подкрепа на идеята за напускане на ЕС и присъединяване към Евразийския съюз... е - това не те ли плаши повече?
Всички, които говорят за излизане от ЕС просто са се хванали на въдицата... Онези, които смятат, че някакви комунисти ще пращат по лагери, в евразия и не знам си какво още - също са се хванали на въдицата... Нещата са далеч по-простички, в България властта е за облагодетелстване и кражби в особено големи размери..

2. Любим линк
3. нещо, което всеки трябва да прочете
4. Културно наследство в риск
5. Буркан от Майонеза
6. Защо Русия и Украйна никога няма да се разберат!
7. Цървули и ботуши
8. енергини вампири
9. 1-000
10. Евгений войн
11. да се прочете от всеки!
12. Руанда - страната, където командват жените
13. някакъв човек
14. древни библиотеки
15. На българските държавници